loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 77 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

آیا فکر کرده اید که بهترین دوره های بازیگری فیلم در لندن را بگذرانید اما مطمئن نیستید که کجا آموزش خود را شروع کنید یا کدام یک را بخوانید؟ این پست قطعاً برای شما مناسب است.

 

ما قبلاً لیست بزرگی از اکثر کلاسهای بازیگری در لندن منتشر کرده ایم. این لیست تقریباً تمام مدارس بازیگری را ارائه می دهد که گزینه های مختلف آموزش بازیگری را در پایتخت انگلیس ، لندن ارائه می دهند.

 

برای لیست امروز ، ما این را تغییر می دهیم. اکنون ما قصد داریم دوره های بازیگری فیلم و به طور خاص کلاس های فقط جلوی دوربین را بررسی کنیم و برخی از بهترین دوره های بازیگری فیلم در لندن را برای بازیگران مشتاق تلویزیون و فیلم لیست کنیم.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

پنج مدرسه برتر بازیگری لندن که در زیر لیست شده است ، دوره های بازیگری خواندن ، تست شنیدن ، تلویزیون و فیلم های سرد را با کیفیت ارائه می دهند. بسیاری از بازیگران فعال ، مکانهای زیر را یکی از بهترین آموزشگاههای خصوصی آموزش بازیگری می دانند که هر کسی که شروع به کار می کند ، باید آنها را بررسی کند.

 

مرتبط: اقدام برای مبتدیان 101

 

صنعت فیلم سازی انگلیس به رشد خود ادامه می دهد و هالیوود همیشه در را می زند. در نتیجه ، مجریان صحنه ای که قبلاً پرشورتر بودند ، به دنبال شغل بازیگری در مجموعه های فیلم هستند. اما نظرسنجی ها نشان می دهد به همان تعداد بازیگران جوان و تازه کار در شهر لندن که به دنبال ورود به حرفه بازیگری روی صحنه هستند ، به همان تعداد تئاترهای مشتاق صحنه وجود دارد.

 

چرا در دوره های بازیگری فیلم در لندن شرکت کنیم؟

این بارها و بارها تکرار شده است: بازیگران همیشه باید در تمرینات بمانند. با گذراندن دوره های بازیگری فیلم در لندن یا هر جای دیگری که در حال حاضر در آن مستقر هستید ، نحوه شروع حرفه بازیگری است.

 

بحثی نیست که آموزش بازیگری باعث بهتر شدن بازیگران می شود. این دلیل اصلی است که می خواهید در دوره بازیگری صفحه نمایش شرکت کنید - برای مهارت در مهارت بازیگری جلوی دوربین. دلیل دیگر این است که بفهمید یک مجموعه فیلم چگونه اجرا می شود و چه نقشی در آن دارید.

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

توصیه شده: چگونه می توان نماینده 101 را تهیه کرد

 

برخلاف تصور عمومی ، بازیگری کار آسانی نیست: نه بازیگری صحنه ای و نه بازیگری سینمایی. این فرایند برای تسلط بر آن نه تنها به سختی کار احتیاج دارد ، بلکه درک مکانیک و همه فنون بازیگری به ویژه فیلم چیزی است که بسیاری از بازیگران فراموش می کنند از آن استفاده کنند.

 

چگونه یک خوانش سرد مناسب در مقابل دوربین انجام می دهید؟

وقتی DP از روی شانه شما عکس می گیرد کجا ایستاده اید؟

چگونه سازگاری را در صحنه با چندین بار حفظ می کنید؟

هنگام فیلمبرداری از نمای نزدیک ، چقدر باید بلند یا ساکت باشید؟

آداب مجموعه فیلم که همه بازیگران باید به آن پایبند باشند چیست؟

طرفین چیست؟ دستیار تولید کیست؟ چه فرم های انتشار را امضا می کنید؟

اینها فقط برخی از سالاتی است که شما به محض شروع آزمایش و رزرو مشاغل بازیگری در مجموعه های فیلم خواهید داشت. شما به عنوان یک بازیگر باید همه اینها را بدانید و درک کنید ، زیرا یک مجموعه فیلم مکانی شلوغ است و هیچ کس وقت ندارد که مدام همه چیز را توضیح دهد. شرکت در دوره های بازیگری فیلم ، همه این موارد و موارد دیگر را به شما یاد می دهد.

 Acting, BA | The Royal Central School of Speech and Drama

دوره های بازیگری آموزشگاه مدرسه یا فیلم درام؟

این یک س veryال بسیار رایج دیگر و تصمیمی است که بسیاری از بازیگران مشتاق در آغاز با آن دست و پنجه نرم می کنند: مدرسه درام در مقابل دوره های بازیگری فیلم در لندن ، کدام مسیر را باید طی کنید؟

 

در واقعیت ، همه چیز به خود شما بستگی دارد. شما باید تفاوت بین کلاس های نمایش و کلاس های بازیگری را درک کنید. در نظر بگیرید که از هر کدام چه می گیرید ، چه مدت طول می کشد ، چقدر هزینه دارد ، چه تعهدی برای زمان نیاز دارد و بقیه موارد. اینها همه جنبه های مهمی است که باید قبل از انتخاب مسیری در نظر بگیرید.

 

ممکن است برخی از شما کلاسهای دیگر بازیگری را امتحان کرده باشید ، شاید حتی به مدرسه نمایش رفته باشید. با این حال ، آموزشی که در یک مدرسه نمایش می بینید با آنچه در کلاس بازیگری روی صفحه به شما آموزش داده می شود بسیار متفاوت است.

 

به طور خاص ، دوره های بازیگری فیلم معمولاً فقط به بازی در مقابل دوربین تمرکز می کنند. شما عادت خواهید کرد که خود را در صفحه ببینید ، چگونه برای صفحه عمل کنید ، چگونه دوربین را دستکاری کنید و موارد دیگر. اکثر بازیگران روی صفحه نمایش صرفاً راحت بودن با دوربین و آرام بودن هستند. این همان چیزی است که شما اغلب در این کلاسها آموزش می دهید.

 

برای آن دسته از شما که س moreال بیشتری در مورد کلاسهایی که باید برگزار شود ، دارید ، توصیه می کنم هر دو کتاب الکترونیکی خود را اینجا بخوانید ، برای کسب اطلاعات بیشتر از راهنمای Acting 101 ما دیدن کنید و ممکن است چند کتاب بازیگری را کسب کنید که توضیحات بیشتری در مورد روند کار دارند. .

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

در همین حال ، در اینجا لیست تحقیقاتی ما شامل پنج دوره برتر بازیگری فیلم در لندن و همه چیزهایی است که باید در مورد آنها بدانید. به خاطر داشته باشید که اینها ترتیب خاصی ندارند و هر دو کلاس بازیگری به شما به عنوان یک بازیگر سود زیادی می رساند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 116
  • بازدید سال : 976
  • بازدید کلی : 3,617