loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 668 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

تهیه یک CV بازیگری یا رزومه بازیگری اولین قدم شما خواهد بود وقتی تصمیم بگیرید که حرفه بازیگری را دنبال کنید. تنها چیزی که برای ساخت اولین مورد نیاز دارید ، الگوی نمونه کارنامه بازیگری خوب است.

 

در این مقاله ، نگاهی به نمونه الگوهای رزومه بازیگری خواهیم انداخت و من شما را در مراحل ساخت رزومه بازیگری بدون تجربه اگر کاملاً مبتدی هستید ، بررسی می کنم.

 

یادگیری نحوه ساخت رزومه بازیگری کار دشواری نیست ، اما انجام این کار مهم است. CV بازیگری شما مانند هر نوع CV دیگری که در گذشته هنگام درخواست برای "مشاغل عادی" انجام داده اید ، برای شما کار می کند.

 

CV بازیگری غیرحرفه ای شما را از نظر انتخاب بازیگران و عوامل انتخابی که احتمالاً می خواهند با شما کار کنند نشان می دهد.

 6 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

نکته ای که در مورد متخصصان صنعت وجود دارد این است که بیشتر اوقات ، آنها می خواهند از کار با آماتورها جلوگیری کنند. اما حتی اگر مبتدی باشید ، تا زمانی که بتوانید درک خوبی از استانداردهای مناسب رزومه بازیگری را به نمایش بگذارید ، یک امتیاز کسب می کنید.

بازیگری CV 101: نمونه کارنامه بازیگری مبتدی برای کسانی که هیچ تجربه ای ندارند

بیایید ابتدا با صحبت در مورد CV بازیگری یا رزومه بازیگری شروع کنیم. این دو اصطلاح قابل تعویض هستند. در انگلستان کلمه "CV بازیگری" را که بیشتر استفاده می شود می شنوید ، در حالی که در ایالات متحده ، همه از آن به عنوان "رزومه بازیگری" یاد می کنند.

 

1. رزومه بازیگری چیست؟

اگر تا به حال تلاش کرده اید که برای یک شغل ، هر نوع شغلی اقدام کنید ، پس احتمالاً می دانید که curriculum vitae (CV) چیست. بازیگری CV / رزومه دقیقاً همان چیز است که فقط برای درخواست شغل در فیلم ، تلویزیون ، صحنه و تبلیغات به عنوان بازیگر طراحی شده است.

 

CV بازیگری شما اولین چیزی است که قصد دارید در کیت راه اندازی بازیگری خود کمک کنید. جمع آوری آن آسان است و هزینه ای ندارد. اینکه شما چیزی برای پوشیدن دارید یا ندارید ، داستان کاملاً متفاوتی است ، اما به یاد داشته باشید: همه از جایی شروع می کنند.

 

رزومه بازیگری دومین چیزی است که عوامل بازیگری ، مدیران انتخاب بازیگران و سایر متخصصان صنعت به آن نگاه می کنند. اولین چیزی که آنها به آن اهمیت خواهند داد عکسهای بازیگری شما است.

 

اگر مرحله اول "آیا بازیگر به نظر قسمت می رسد" را بر اساس headshot خود پشت سر می گذارید ، کاری که شما نمی توانید در آن انجام دهید (جدا از گرفتن عکس های کاملاً خوب) ، پس باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا شانس خود را با یک حرفه ای تقویت کنید رزومه بازیگری

 

در حالی که CV هر بازیگر کمی متفاوت به نظر می رسد و هیچ یک از آنها ساختار یکسانی ندارند ، یک الگوی رزومه بازیگری خاص وجود دارد که همه آن را دنبال می کنند. در زیر می توانید نمونه رزومه بازیگری مبتدی را مشاهده کنید.

 

 

2. چه کاری می توانید CV خود را انجام دهید؟

این چیزی است که مردم صنعت می خواهند در رزومه بازیگری شما پیدا کنند:

 

چقدر باتجربه هستید؛

چه نوع آموزش بازیگری داشته اید.

اندازه گیری ها و توضیحات شما

اطلاعات تماس شما؛

هر مهارت خاص / منحصر به فردی که دارید.

هنگامی که تازه کار خود را شروع می کنید ، CV بازیگر شما کمی به نظر "سفید" می رسد. سعی کنید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا آن را با هر چیزی که مرتبط است پر کنید. به تمام مهارت هایی که دارید ، به هر تولید کوچکی که درگیر آن بوده اید ، فکر کنید.

 

در این مرحله حتی می توانید نمایش های مدرسه ای و کارگاه های کوچک بازیگری را قرار دهید.

 

ممکن است رزومه بازیگری خود را به دلیل نداشتن "گوشت" کافی ببینید ، و صادقانه بگویم ، اینطور نیست. با این حال ، گاهی اوقات ، یکی از این موارد باعث جلب توجه یک نماینده یا مدیر انتخاب می شود و شما برای ممیزی فراخوانده می شوید.

 

این یک چیز می تواند هر چیزی باشد ، از قد شما تا توانایی تعادل مداد روی بینی. در مواقع دیگر ، تنها چیزی که آنها می خواهند ببینند این است که شما اصلاً تجربه ای داشته اید ، چه یک نمایش مدرسه ای یا یک فیلم دانشجویی.

 

 The Stella Adler Studio of Acting | LinkedIn

3. نمونه نمونه / الگو از سرگیری اقدام

نحوه ساختار واقعی CV شما به تنظیمات شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر "اقدام به CV" Google کنید و به "Images" بروید ، خواهید دید که هیچ یک از آنها دقیقاً یکسان نیستند ، اما از الگوی خاصی پیروی می کنند.

در اینجا ترتیب مواردی است که می توانید در رزومه خود استفاده کنید:

 

نام حرفه ای (صحنه ای) شما

وابستگی ها و آژانس های اتحادیه (در صورت وجود)

اطلاعات تماس ، اطلاعات شخصی و اندازه گیری ها

اعتبار ، تجربه کار

آموزش

هر مهارت خاصی

با این ترتیب همیشه اعداد 1-3 را در بالا نگه دارید و می توانید 4-6 را تغییر دهید (اما روشی که در بالا ذکر می شود معمولاً بهترین است).

 

در سمت راست ، می توانید از نمونه کارنامه اقدام استاندارد صنعت ایالات متحده استفاده کنید. این نوع الگوی رزومه بازیگری الگویی است که توصیه می کنم زیرا اسکن آن برای عوامل و سی دی ها کمتر پیچیده است.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

در زیر ساختار نمونه CV بازار انگلستان است ، جایی که آنها از یک عکس کوچک در گوشه استفاده می کنند. صادقانه بگویم ، من هدف قرار دادن یک عکس در گوشه را نمی دانم ، زیرا شما به هر حال عکس اصلی خود را در کنار CV خود ارسال می کنید (آنها باید با هم چسبیده باشند).

 

در نهایت ، هر دو کار در صنعت انگلستان را انجام می دهند. در ایالات متحده ، فقط رزومه بازیگری نوع ایالات متحده قابل قبول است. نسخه انگلستان برای نمایندگان و CD ها عجیب به نظر می رسد. رزش آن را دارد؟

 

4. نحوه ساختن رزومه بازیگری بدون تجربه

از لحاظ ایجاد اولین CV بازیگری خود درصورتی که هیچ تجربه ای ندارید ، واقعاً هیچ میانبری وجود ندارد. فقط باید تجربه کنید - هر نوع.

 

قبل از شروع کار روی رزومه بازیگر خود ، ببینید آیا می توانید به تئاترهای اجتماعی ، باشگاه های نمایشی بپیوندید ، برای تولید فیلم های محلی دانشجویی اقدام کنید ، در هر نوع کارگاه بازیگری و کلاس های بازیگری شرکت کنید - هر کاری انجام می شود.

 

از همه مهمتر ، ببینید آیا خودتان می توانید یک فیلم کوتاه یا نمایشنامه تولید کنید. امروزه ایجاد محتوای خود بهترین روش برای جلب توجه است ، به همین دلیل بسیاری از بازیگران نیز به فیلمساز تبدیل می شوند.

 

برای شروع با رزومه بازیگری بدون تجربه ، به سادگی هر آنچه را به خاطر می آورید قرار دهید: نمایش های مدرسه ، فیلم هایی که شما و دوستانتان کنار هم قرار داده اید و غیره

 

اگر اصلاً چیزی نداشته باشید چه می کنید؟ اگر چنین باشد ، ممکن است بخواهید از تهیه رزومه بازیگری خودداری کنید. از کجا می دانید اگر هرگز این کار را نکرده اید بازیگری همان کاری است که می خواهید انجام دهید؟

 

اگر این شما هستید ، پس به دنبال فرصت های بازیگری بروید که برای بازیگران آماتوری که حتی ممکن است این کار را به عنوان گزینه شغلی خود در نظر نگیرند ، در دسترس باشد. موارد ذکر شده در بالا بهترین شرط بندی شماست.

 

 

5- مواردی که باید به خاطر بسپارید

اول ، به یاد داشته باشید که رزومه بازیگری شما فقط می تواند یک صفحه A4 باشد. همچنین باید به خوبی با هدفون 8 × 10 شما متناسب باشد تا بتوانید هر دو را با هم جمع کنید.

 

شما به عنوان یک بازیگر هرگز از خانه خود خارج نمی شوید بدون اینکه یک دسته رزومه بازیگری در کوله پشتی یا کیف پول خود داشته باشید. شما هرگز نمی دانید که ممکن است با چه کسانی برخورد کنید. هنگامی که فرصت تحویل آنها را پیدا کردید ، به headshot خود نیز نیاز خواهید داشت ، به همین دلیل آن دو را به صورت منگنه کنار هم نگه دارید.

 

وقتی بازیگر باتجربه تری هستید ، آن اعتبارات را با ارزش کمتری رها کنید تا همه چیز فقط در یک صفحه بسته بندی شود.

 

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که از قرار دادن تاریخ تولد و / یا سن خود در CV خودداری کنید.

 عوامل بازیگری در لندن و انتخاب وب سایت ها: آنچه باید بدانید

به هیچ وجه نیازی نیست که کسی بداند که شما در واقع چند سال دارید قبل از اینکه شما را انتخاب کند. در ریختن چشم افراد ، شما به همان اندازه پیر هستید که به نظر می رسید. در مقاله جداگانه ای دلیل این امر را بیشتر بخوانید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 309
  • بازدید سال : 1,169
  • بازدید کلی : 3,810