loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 43 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

این پست مقاله پیگیری هفته گذشته نحوه تبدیل شدن به یک بازیگر تجاری است: قسمت 1.

 

بیشتر بازیگران تازه کار این روزها به دو دلیل سعی می کنند کارشان را در تبلیغات تجاری آغاز کنند: اول اینکه پول سریع برای یک کار نسبتاً کوتاه است ، و دوم اینکه شما هنوز باید بازی های ریزه کاری خود را که میزهای انتظار را می زند تمرین کنید. یک تصور غلط بزرگ در میان هنرمندان تازه کار این است که بازیگری تجاری به شما در بخشهای دیگر صنعت سرگرمی استراحت می دهد. که درست نیست. بارها و بارها می توانید ارتباطات ارزشمندی برقرار کنید ، و شاید مواردی وجود داشته باشد که تبلیغات تجاری به نمایش یک بازیگر کمک می کند (برد پیت؟) ، اما در نهایت ، هنوز یک زمینه بسیار متفاوت از بازی در صحنه یا نمایش است.

ستون هفته گذشته ما برخی از استدلال ها را در مورد Reddit در مورد چگونگی "استعداد" یک بازیگر تجاری مشتاق برای دنبال کردن در موفقیت در تبلیغات تجاری بیان کرد. این به بحث ما درمورد ماهیت و پرورش برمی گردد ، بنابراین بگذارید یک بار دیگر آنچه را که بارها ذکر شد تکرار کنم: آنچه برای تبلیغات تجاری بیشترین اهمیت را دارد نگاه شما (نگاه مدیرانی است که بازیگران به دنبال آن هستند) و مهارت ها ، تکنیک ها و روش هایی که شما دارید می تواند در یک کلاس تجاری خوب یاد بگیرد. تقریباً هر کس با ظاهری قابل فروش می تواند تا حدی یک بازیگر موفق تجاری باشد.

 

چگونه بازیگر تجاری شویم: قسمت 2

بازیگری تجاری ، دقیقاً مانند سایر حرفه ها ، برای پیشرفت مهارت های شما به آموزش معینی نیاز دارد. علی رغم این واقعیت که هدف نهایی شما ممکن است تبدیل شدن به یک بازیگر تئاتر یا یک ستاره سینما باشد ، شما نیاز به یک پایه قوی در بازیگری تجاری دارید قبل از اینکه بدنام "موفقیت شبانه پیت مانند" شما را از سر بیندازد.

 

امروزه در بسیاری از تبلیغات ، بازیگرانی انتخاب می شوند که تجربه صفر دارند و هیچ آموزشی ندارند. نگاه شما همان چیزی است که شما را می فروشد و این یک قسمت مهم از موفقیت تجاری شما است. با این حال ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید تا خود را بسیار متفاوت جلوه دهید. کاری که می توانید انجام دهید آموزش و کسب مهارت های لازم برای غلبه بر رقابت "با ظاهری بهتر" در اتاق تست است.

 

"من می دانم که اکثر بازیگران برای آموزش وقت و تلاش نمی گذارند. ما فکر می کنیم که تبلیغات تجاری "کمتر از" یک ممیزی تئاتر است. اما یک رزرو تجاری خوب می تواند به حرفه شما کمک هزینه کند. یک بازیگر می تواند از یک کار یک روزه 30000 دلار درآمد کسب کند با این حال بسیاری از بازیگران بدون هیچ گونه آموزش ، ممیزی را در نظر می گیرند. ممیزی جایی نیست که شما بیاموزید. من به طور مداوم از میزان کم آمادگی که می بینم شوکه می شوم. ”” کیلیان مک هیو ، یکی از معروفترین معلمان بازیگری تجاری در لس آنجلس می گوید.

 

بازیگران خوب تجاری می دانند چگونه به خوبی جهت بگیرند ، انواع مختلفی از رویكردها را در مورد یك وضعیت ارائه دهند ، سریع روی پاهایشان فكر كنند ، مطالب را به طور دقیق تفسیر كنند و بداهه نوازان خوبی باشند. بازیگران تجاری باید بتوانند با دوربین ارتباط برقرار کنند و بدانند که چگونه محصول را بفروشند. آموزش حرفه ای بازیگری برای یک بازیگر مهم است و هر چیزی که مهارت بازی شما را تیزتر کند به سود حرفه شما در تبلیغات خواهد بود.

 

در اینجا انواع کلاسهایی وجود دارد که باید شروع به بررسی آنها کنید اگر می خواهید بدانید چگونه یک بازیگر تجاری شوید:

 

  • آموزش بازیگری تجاری
  • آموزش بداهه پردازی
  • کلاسهای مطالعه صحنه
  • کلاس های ممیزی

دو مورد اول نه تنها برای بهتر شدن در بازیگری تجاری کاملاً ضروری است ، بلکه به این دلیل که این نوع آموزش در CV / رزومه بازیگری شما همان چیزی است که به طور بالقوه شما را پس از جلب توجه مدیر عکس ، درگیر خواهد کرد.

 

اگر هدف شما شروع حرفه ای در تبلیغات تلویزیونی است ، با یادگیری نوع خود شروع کنید ، خود را وارد کلاس تجاری کنید (اینها معمولاً 1-2 ماه طول می کشد) و اگر توانایی پرداخت آن را دارید ، خود را در کلاس بداهه نوازی خوب ثبت نام کنید. و تا آنجا که می توانید در آنجا بمانید. توانایی بداهه پردازی به خوبی ، همه کاره ترین و سودمندترین مهارتی است که یک بازیگر مشتاق می تواند کسب کند.

برنامه ای گام به گام کوتاه برای حرفه ای بازیگری تجاری

1. در کلاس تجاری ثبت نام کنید. شما باید نوعی آموزش را در رزومه خود قرار دهید و کلاس تجاری خوبی به آن کمک می کند. این کار 1-2 ماه طول می کشد ، اما شما آمادگی و دانش بیشتری در زمینه این زمینه خواهید داشت.

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

2. یک مجموعه عکس عالی بگیرید. نگاه شما همان چیزی است که در ابتدا شما را به فروش می رساند ، بنابراین مطمئن شوید که کمی بیشتر در یک عکاس معتبر که می داند چگونه عکس های عکسبرداری را ضبط کند ، سرمایه گذاری کنید. در مورد انواع مختلف عکسهای سر نیز اطلاعات کسب کنید (عکسهای عکسبرداری تجاری و تئاتر متفاوت است).

 

3. یک رزومه عالی را کنار هم قرار دهید. تمام آموزش بازیگری و تجربیاتی را که داشته اید ، درج کنید ، اطلاعات مربوط به سایر تبلیغات تجاری را که انجام داده اید (تضاد علاقه) حذف کنید و به یاد داشته باشید که تمام مهارت های ویژه ای را که در اختیار دارید قرار دهید.

 

4. برای انتخاب وب سایت ها ثبت نام کنید. بسته به موقعیت مکانی شما ، وب سایت ها متفاوت خواهند بود. درباره بهترین سایتهای انتخاب بازیگران برای شهری که در آن زندگی می کنید تحقیق کنید و برای عضویت کامل ثبت نام کنید. شروع به ارسال خود برای همه موارد مناسب خود کنید.

 Acting courses at LIPA

5- در کلاس improv ثبت نام کنید. در حال حاضر ، شما باید با کلاس تجاری خود کار کنید ، بنابراین خود را وارد یک کلاس بداهه نوازی خوب کنید. در صورت امکان (بیشتر اگر در شهر بزرگ تری مانند لندن ، نیویورک یا لس آنجلس زندگی می کنید) ، یک کلاس شناخته شده یا یک گروه بداهه را پیدا کنید - مدیران انتخاب بازیگران عاشق دیدن چیزهای آشنا در رزومه هستند.

 

6. به طور مداوم بر روی همه چیز کار کنید. در ابتدا از هر نوع کار اجتناب نکنید. خود را برای هرگونه خرابی در انتخاب بازیگران معرفی کنید که فکر می کنید برای همه موارد مناسب مناسب هستید و تست می کنید. در این مرحله ، شما نیاز به تجربه در اتاق ممیزی ، قرار گرفتن در معرض بیشتر و ارتباط با مدیران انتخاب بازیگران دارید.

7. برخی از کارهای خارج از خانه نیز می توانند کمک کنند. اگر توانایی مالی آن را دارید و وقت این کار را دارید ، بازیگری غیرتجاری را امتحان کنید. ارسال برای پروژه های indie ، فیلم های دانشجویی کارشناسی ارشد با کیفیت بالا و همه موارد در مقیاس بالاتر. این کار رزومه شما را گسترش می دهد و از نظر مدیران انتخاب بازی بهتر به نظر می رسد.

 

8- وارد کلاسهای مطالعه صحنه و تست شنوایی شوید. هنگامی که درک کاملی از نحوه کار تبلیغات تجاری پیدا کردید و مهارت های لازم را در زیر کمربند خود داشتید ، روی تکنیک های مطالعه صحنه و تست شنوایی شروع به کار کنید. اگر می توانید ، در یک کلاس بازیگری حرفه ای واقعاً خوب هم شرکت کنید تا بر روی ریز ریزهای بازیگری خود کار کنید.

 این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

9. به دنبال یک نماینده تجاری مناسب باشید. در این زمان ، شما احتمالاً در رزومه خود چند اعتبار دارید ، چند کلاس تمام شده و چند کلاس ادامه دار. شما می دانید که این شغل چگونه کار می کند ، شما یک عکس العمل عالی دارید و برای مرحله بعدی آماده هستید. وقت آن است که یک نماینده خوب پیدا کنید تا شما را بیشتر تحت فشار قرار دهد.

 

10. به دنبال پروژه های بهتر باشید. همانطور که کار شما شروع به بالا بردن می کند ، و می بینید که بیشتر اوقات آزمایش می کنید و بسیار شلوغ می شوید ، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه به بعضی چیزها نه بگویید. مشاغل آینده خود را عاقلانه انتخاب کنید ، نه تنها پول بلکه ارتباطات ، قرار گرفتن در معرض و تجربه ای را که از آن خواهید گرفت در نظر بگیرید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 128
  • بازدید ماه : 312
  • بازدید سال : 1,172
  • بازدید کلی : 3,813