loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 52 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

سفر یک بازیگر به این حرفه با پیدا کردن ممیزی و رزرو مشاغل بازیگری آغاز می شود. صحنه بازیگران بریتانیا در مقایسه با صنعت ایالات متحده کم است ، که می تواند هم یک چیز خوب باشد و هم یک چیز بد.

 

هنگامی که سرانجام تصمیم گرفتید که آماده بیرون رفتن و کار به عنوان بازیگر هستید ، باید صحنه انتخاب بازیگران بریتانیا را برای هر آنچه که ارائه می دهد کاوش کنید. با وجود چند وب سایت تماس انتخابی بریتانیا که وجود دارد ، مجبور نیستید زیاد نگاه کنید. تشخیص آنها آسان است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

اما آیا یک وب سایت انتخاب بازیگران در انگلستان وجود دارد که به عنوان ابزاری مهم در زرادخانه هر بازیگری در نظر گرفته شود ، وب سایتی که اگر می خواهید به بزرگترین آزمایش های تولیدات بزرگ در انگلستان دسترسی پیدا کنید باید در آن ثبت نام کنید؟

 

آره. به آن Spotlight گفته می شود.

 

در این مقاله کوتاه ، من به سرعت شما را با این وب سایت محبوب ریخته گری در انگلیس آشنا می کنم ، آنچه می تواند برای شما انجام دهد. من توضیح خواهم داد که چگونه می توانید برای آن ثبت نام کنید و به عنوان یک بازیگر از عضویت در Spotlight چه سودهایی می گیرید.

 

 

کانون توجه: شماره 1 وب سایت تماس های انتخابی انگلستان

Spotlight یک وب سایت معمولی شما برای تماس انتخابی در انگلیس نیست ، مانند CastingCallPro یا StarNow. در ابتدایی ترین سطح ، با ارائه تفکیک فراخوان انتخاب بازیگران برای ارائه به همان روش کار می کند ، اما اهمیت آن بسیار بیشتر است.

 

در ابتدا ، بیایید ابتدا مشخص کنیم که فراخوان انتخاب (یا خرابی های انتخاب) چیست و ارتباط آن با Spotlight چیست.

 

تماس های Casting UK چیست؟

در صنعت سرگرمی ، فراخوان انتخاب بازیگران (یا مطابق ویکی پدیا گاهی اوقات به سادگی انتخاب بازیگران) فرآیند انتخاب بازیگران (و همچنین سایر مجریان) برای پروژه هنرهای نمایشی است. این پروژه می تواند هر چیزی باشد که به بازیگر و مهارت های او احتیاج داشته باشد: نمایش های صحنه ای ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، صدای شغلی و موارد دیگر.

 

بازیگران به طور معمول توسط یک مدیر انتخاب (CD) ، شخصی که برای تهیه و تولید بهترین بازیگران متناسب با نقش هایشان استخدام شده است ، انجام می شود.

 Still Hoping to Hone Your Acting Skills During Coronavirus?

ارسال تماس یا خرابکاری در انتخاب امروز معمولاً به "آگهی های شغلی" مربوط می شود ، به دلیل نداشتن اصطلاح جایگزین بهتر برای بازیگران در وب سایت های تماس تلفنی.

 

در یک وب سایت تماس انتخابی ، بازیگران پروفایل های خود را با CV رزومه / بازیگری ، عکس های اصلی و یک حلقه نمایش / تخریب مواد ایجاد می کنند.

 

گاهی اوقات ، یک مدیر انتخاب ممکن است لیستی از بازیگران سایت را مرور کرده و شخصی را برای پروژه خود انتخاب کند. با این حال ، اگر یک بازیگر در صنعت نام خانوادگی نداشته باشد ، 99٪ مواقع بازیگر باید آن تماس های انتخابی را مرور کند ("آگهی های شغل بازیگری") و با استفاده از نمایه خود ، برای کسانی که متناسب با توضیحات مناسب هستند اعمال شود.

 

در آن زمان ، یک مدیر انتخاب بازیگر از همه برنامه ها استفاده می کند ، تعداد معدودی از بازیگران را که CD تصور می کند مناسب این نقش هستند انتخاب می کند و آنها را برای بازرسی در اتاق بازیگران قرار می دهد. از اینجا قسمت دیگری از انتخاب شروع می شود ، بنابراین ما آن را رها خواهیم کرد.

 

 

 

کانون توجه چیست؟

در انگلستان ، بازیگران مشتاق که در پیگیری این حرفه جدی هستند باید عضو دو وب سایت / سازمان باشند: Equity (اتحادیه بازیگران ، بیشتر در اینجا در مورد آن) و Spotlight. حتی اگر این به خودی خود نیازی به آن نباشد ، اگر عضوی از این افراد نباشید ، به عنوان یک آماتور مشاهده خواهید شد.

 

خوب Spotlight چیست؟ از سال 1927 تأسیس شد و همچنان به عنوان پیشروترین ارائه دهنده تماس انتخابی بریتانیا و منبعی برای همه مجریان در کشور باقی مانده است. این سایت در حال حاضر دارای یک پایگاه داده عظیم از مجریان و متخصصان نمایشگاه است.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

وقتی تولیدی در تلاش برای تولید یک فیلم ، نمایش تجاری ، نمایش صحنه ای یا پروژه های دیگر است ، اولین جایی که معمولاً برای جستجوی حرفه ای ها می روند Spotlight است. این شامل تولیدات داخلی و بین المللی است.

 

شما دیده اید که بسیاری از برنامه های تلویزیونی آمریکا در انگلیس کنار گذاشته می شوند و حتی فیلمبرداری می شوند ، درست است؟ خانه کارت ها ، قسمت ها و موارد دیگر. همه اینها از طریق Spotlight تهیه شده است.

 

نحوه توصیف وب سایت به شرح زیر است:

 

"اسپات لایت خانه انتخاب بازیگران برای انگلیس و ایرلند است که بیش از 85 سال مجریان و عوامل را به مدیران انتخاب انتخاب می کند. 60،000 مجری در حال حاضر از Spotlight برای درخواست بازیگری حرفه ای استفاده می کنند. با پروفایل های حاوی مهارت ها ، تجربه و عکس های فوری ، خدمات نمایشگاه و رویدادهای رایگان برای کمک به شما در حرفه خود ، Spotlight پشتیبانی شما به عنوان یک بازیگر برای نمایش خود در صنعت است.

هزینه عضویت در Spotlight چقدر است؟ عضویت در بازیگران Spotlight برای بازیگران سالانه 149 پوند (پرداخت شده توسط کارت نقدی) انجام می شود. برای سایر روش های پرداخت ، 154 پوند است.

(برای کارت ، چک یا سایر پرداخت ها).

 

برای تلاش در عضویت می توانید به اینجا بروید.

 

از عضویت در Spotlight چه نتیجه ای می گیرید؟ همانطور که گفتم ، دلیل اصلی عضویت داشتن اختلالات مکالمه انتخاب بازیگران در انگلستان است. آنجاست که شغل پیدا می کنید و استخدام می شوید.

 

مزایای دیگری که با این امر همراه است: نماینده ، زمان رزرو کار شما کمی راحت تر خواهد بود.

 

دو بررسی واقعیت در پیوستن به کانون توجه

همه اینها برای بازیگران هیجان انگیز به نظر می رسد: تبدیل شدن به بخشی از وب سایتی که در نهایت منجر به جذب شما برای تولیدات عظیم خواهد شد. نه خیلی سریع. روی کاغذ خوب به نظر می رسد اما واقعیت متفاوت است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

دو نکته وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید:

 

پیوستن به کانون توجه ما می دانیم که عضویت در Equity ، اتحادیه بازیگران آسان است - فقط درخواست دهید و هزینه ها را پرداخت کنید. با این حال ، عضویت در Spotlight به همین سادگی نیست.

 

به نظر می رسد این ضد شهودی است ، به ویژه اگر بازیگری باشید که در صنعت ایالات متحده کار کرده اید: عضویت در SAG-AFTRA بسیار دشوارتر از عضویت در هر وب سایت تماس با بازیگران است.

 

Spotlight مجموعه ای از شرایط را برای پذیرش یک بازیگر در پایگاه داده خود دارد.

 

برای اینکه پذیرفته شوید و عضو Spotlight شوید ، باید یکی از این دو مورد را داشته باشید / باشید:

 

حداقل یک سال آموزش تمام وقت در یک مدرسه معتبر نمایشی انگلستان ، OR داشته باشید

دارای چهار اعتبار بازیگری حرفه ای به عنوان بازیگر برجسته در یک تولید حرفه ای باشید.

اکنون ، این برای کسی که در یک مدرسه معتبر نمایش آموزش ندیده یا تازه شروع به کار در این صنعت نکرده است ، به همین راحتی نیست. این غیرممکن نیست ، اما نیاز به تجربه و کار قبلی دارد. آن را به خاطر بسپار.

آیا می توانم مشاغل را در Spotlight رزرو کنم؟ اکنون گوشت این مقاله است. بله و خیر.

 

مشکل بازیگران سبز (حتی با چهار اعتبار حرفه ای و مدرک تحصیلی از یک مدرسه نمایش مستقر در لندن) ، و به ویژه کسانی که توسط آژانس های استعدادیابی شناخته شده نمایندگی ندارند ، این است که بعید است که آنها بهترین شکست های فراخوان انتخاب بازیگران بریتانیا را بدست آورند .

 

هنگام پخش برنامه های تلویزیونی مانند House of Cards که در بالا ذکر کردم ، CD ها معمولاً اعلان هایی را برای (الف) نام خانواده ، (ب) بازیگرانی که آژانس های برتر استعدادیابی و (ج) بازیگرانی را نمایندگی های سطح متوسط ​​با مقدار اعتبارات

 

به یک معنا ، اگر شما با چند اعتبار خوب بازیگری در Spotlight بازی می کنید و یک آژانس کم کار نیز به نمایندگی از شما فعالیت می کند ، تا زمانی که آنها به شما مراجعه می کنند ، همه چیز قبلاً انتخاب شده است. مگر اینکه بخواهید در برنامه تلویزیونی کارهای اضافی انجام دهید.

 چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کار را از Spotlight رزرو کنید. برخی تولیدات کوچکتر وجود دارد که به دنبال بازیگران "ارزان تر" هستند ، تولیداتی که نمی توانند آن بازیگرانی را که در بالا ذکر کردم بدست آورند. این بهترین شانس شماست. اما دوباره ، شما معمولاً می توانید این خرابی های تماس انتخابی بریتانیا را در وب سایت های منظم انتخاب بازیگران پیدا کنید.

 

پیام به خانه ببرید: آیا باید به Spotlight بپیوندید؟

برای جمع آوری سریع ، Spotlight وب سایت شماره 1 تماس انتخابی بریتانیا است که بزرگترین تولیدکنندگان مجری خود را پیدا می کنند. هزینه عضویت 149 پوند در سال است و شما باید حداقل چهار اعتبار بازیگری حرفه ای داشته باشید یا در یک مدرسه نمایشی معتبر در انگلیس آموزش دیده باشید.

 Acting Intensive | National Student Leadership Conference

با این حال ، واقعیت عضویت در وب سایت فراخوان انتخاباتی انگلستان مانند Spotlight کمی متفاوت از آنچه برای اولین بار در مقاله ارائه شده است. پیوستن به Spotlight کار شما را تضمین نمی کند و بعید به نظر می رسد شانس شما را برای یافتن ممیزی های بیشتر افزایش دهد (اما این موارد به شرایط فردی بستگی دارد).

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 307
  • بازدید سال : 1,167
  • بازدید کلی : 3,808