loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 60 پنجشنبه 25 دی 1399 نظرات (0)

هفته گذشته ، ما یک بحث سرگرم کننده داشتیم که چگونه یک نماینده بازیگری دریافت نکنیم. موضوع اصلی در مقاله که موفقیت شما در عدم امضای قرارداد با یک آژانس استعدادی را تضمین می کند غیرحرفه ای بودن است. نوشتن یک نامه مناسب برای نمایندگی بالقوه خود یکی از م keyلفه های اصلی برای امضا شدن است.

 

همه مشتاقان خلاق در نمایش تجاری - اعم از بازیگران ، کارگردانان ، نویسندگان ، رقصندگان ، خوانندگان یا موارد دیگر - برای پیشرفت در صنعت به یک نماینده خوب برای نمایندگی آنها احتیاج دارند. جدا از استعداد داشتن و تولید کار با کیفیت خوب ، نزدیک شدن به حرفه با حرفه ای بودن و نوشتن نامه جلدی خوب چیزی است که توجه شما را جلب خواهد کرد.

 

برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری 

این نه تنها مسئله این است که سعی کنید آماتور به نظر نرسید ، بلکه ایجاد رابطه خوب با نمایندگی از همان ابتدا برای بازیگری که وارد این حرفه می شود از اهمیت حیاتی برخوردار است. اگر خوش شانس باشید - براساس رزومه ، عکس و نامه خود جلسه ای با آن نماینده خواهید داشت. و اگر خوش شانس تر باشید ، سالهای زیادی با آن شخص کار خواهید کرد.

 

اکثر بازیگران نوشتن نامه جلدی را به عنوان چیزی که نیازی به توجه ندارد ، رد می کنند. گاهی اوقات ، آنها حتی اصلاً یک نامه جلدی را شامل نمی شوند ، که یک اشتباه بزرگ است. نامه های همراه در هنگام تماس با نمایندگان و مدیران کاملاً ضروری است.

 

نوشتن یک نامه نامه منسجم ، حرفه ای ، مختصر و هوشمندانه به نماینده خود در اولین تلاش نه تنها توجه نماینده را به شدت جلب می کند ، بلکه یک زمینه (مثبت) برای رابطه آینده شما با آن شخص ایجاد می کند و اجازه می دهد شما باید از موارد تصادفی بی ارتباط جلوگیری کنید.

 

چگونه نامه ای برای نماینده خود بنویسیم

نوشتن یک جلد نامه خوب مهارت لازم دارد. برای جلب توجه نماینده باید پیام بسیار خوب باشد. برخی ممکن است بگویند این یک نوع هنر به خودی خود است.

 

 

در اینجا برخی از رایج ترین اشتباهاتی که بازیگران آماتور (و حتی گاهی اوقات نیز پیشکسوتان پیشکسوت و بدون عوامل) مرتکب می شوند ، هنگام تلاش برای شکستن یخ با نامه های خود ، آورده شده است. از آنها اجتناب کنید و اولین احساس خوب را ایجاد خواهید کرد.

 

1. کوتاهش کنید ، مقاله نیست

همه ما بارها و بارها با این مشکل روبرو می شویم وقتی چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهیم بگوییم.

 

وقتی می بینید مثل همینگوی خود را تایپ می کنید ، لحظه ای بایستید و خود را در انتهای دریافت این نامه جلدی تصور کنید. به یاد داشته باشید که به طور هفتگی صدها مورد از این دست را به معنای واقعی دریافت می کنید.

 

نامه جلد خود را کوتاه و دقیق بیان کنید. اگر هر جمله ای کمی بیش از حد طولانی یا کلامی به نظر برسد ، به احتمال زیاد چنین است.

 

فقط چند مورد مهم وجود دارد که باید به نماینده خود ذکر کنید. به محض اینکه آنها را کشف کردید ، آنها را از وسط برش بزنید و مهمترین مواردی را که به شما برجسته می شوند انتخاب کنید.

 

2. از توصیف ظاهر خود خودداری کنید

بازیگران عاشق صحبت کردن و توصیف نوع نگاه خود در نامه های جلدی هستند ، با این تصور که این به نماینده کمک می کند تا میزان فروش آنها را درک کند. این منطق دارد ، اما کاملاً غیرضروری است.

 

به یاد داشته باشید که شما این نامه همراه را در کنار رزومه بازیگری و سرمربیگری خود می فرستید. شما باید از فضای سفید خود تا حد ممکن کارآمد استفاده کنید ، بنابراین اگر نماینده می تواند عکس شما را ببیند ، نیازی به توصیف ظاهر شما نیست. موارد بهتری وجود دارد که می توانید شامل آنها شوید.

 

"من مانند مریل استریپ جوان به نظر می رسم" یا "من یک تلاقی بین تام کروز و کالین فرث هستم" اضافی هستند. از این مقایسه ها بپرهیزید بسیاری از عوامل استعدادیابی بسیار مخالف توصیفاتی از این دست هستند. صرف نظر از آنچه فکر می کنید ، مفید نیست و فقط خواندن نامه نامه شما را طولانی تر می کند و باعث آزار بیشتر نماینده می شود.

 

3. شما به هیچگونه پرکننده فضایی نیاز ندارید

جلد نامه پر کننده همه چیز به همان چیز برمی گردد - جنسی بودن. عوامل عاشق بازیگرانی هستند که مستقیماً به اصل موضوع می رسند و از کسانی که غوغا می کنند بدشان می آید.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

از هر نوع محتوای پرکننده خودداری کنید. هرچه نامه کوتاهتر باشد ، بهتر است. جملاتی مانند "من یک بازیگر بسیار سخت کوش هستم" و "من به پیشرفت در هر کاری که می توانم اختصاص دهم" در متن این نامه بسیار ساده هستند.

 

ارائه اطلاعات تصادفی بیشتر در مورد خود ، شانس شما برای گرفتن امضای یک نماینده را افزایش نمی دهد. تنها فرصتی که این موضوع ایجاد می کند این است که مامور نامه شما را به همراه عکس و رزومه خود به داخل سطل آشغال بیندازد و به سمت بازیگر بعدی برود.

 Acting | National Theatre School of Canada

"من نامه کوتاه تری می نوشتم ، اما وقت نکردم." - بلیز پاسکال

 

4- تمام استانداردهای یک نامه نامه معمولی را فراموش کنید

نوشتن یک نامه نامه برای نماینده خود همان نوشتن یک نامه نامه هنگام درخواست کار در یک دفتر نیست.

 

باز هم یادتان باشد که نمایندگان صدها نفر از این نامه ها را به صورت هفتگی و در طول سال دریافت می کنند. اگر نامه توجه آنها را جلب نکرد ، آنها می خواهند از طریق آن اسکن کرده و به بسته بعدی بروند.

 

برای کوتاه کردن نامه جلد خود ، همه پرکننده هایی را که در بالا ذکر شد (و سپس برخی دیگر) و همچنین دهانه نامه های جلدی استاندارد مانند "نام من ..." را رها کنید

 

 

هنگام اقدام برای یک کار منظم هشت تا پنج ، نوشتن یک نامه محکم همراه با پنج پاراگراف که توضیح دهد چقدر برای شرکت ارزشمند هستید و چه کاری می توانید برای آنها انجام دهید ، آنچه قبلاً انجام داده اید و غیره کاملاً خوب است. اما آنها به اندازه نامه ای نامه دریافت نمی کنند.

 

به یک بند بچسبید. حداکثر دو پاراگراف اگر واقعاً نکته مهمی برای ذکر داشته باشید (که موارد نادر است).

 

5- همیشه شخصی را با نام مخاطب قرار دهید

 

نامه تحریری خود را هرگز ، هرگز به آژانس با نام "عزیز * نام نمایندگی *" یا "ممکن است مربوط به آن باشد" باز نکنید. اگر می خواهید شانس خواندن نامه جلد خود را افزایش دهید این یک منفی بزرگ است.

 

این به خودی خود غیرحرفه ای نیست ، زیرا افراد خارج از حرفه بازیگری بدون هیچ مشکلی این کار را انجام می دهند ، اما پرداختن به نمایندگی به نام آنها مکاتبات شما را بسیار شخصی می کند و توجه نماینده را به خود جلب می کند.

 

آیا نام نماینده را نمی دانید؟ پس هنوز هیچ دلیلی برای ارسال نامه جلدی ندارید. ابتدا تحقیق خود را انجام دهید! شما باید بدانید که نامه را برای چه کسانی ارسال می کنید و از این مکاتبات چه انتظاری دارید. با نگاهی به بهترین آژانس های شهر خود شروع کنید و از آنجا بروید.

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

 

هنگامی که تحقیق را انجام دادید و نام نماینده (و ترجیحاً حتی بیشتر از نام او) را دانستید ، نامه جلدی خود را با "عزیز * نام نماینده *" شروع کنید. فراموش نکنید که آقای یا خانم را در مقابل آن اضافه کنید.

 

چه مواردی را می توان در یک نامه نامه به یک نماینده اضافه کرد؟

بنابراین برای خلاصه و دقیق نگه داشتن آن باید در نامه جلد خود چه مواردی را ذکر کنید؟

بهترین قسمتهای زیر را انتخاب کنید:

 

مهمترین پیشرفت شما به عنوان بازیگر

اگر در مدرسه نمایش تحصیل کرده اید ، به آن اشاره کنید

بزرگترین نام (های) که با آنها کار کرده اید

اگر رابطه خوبی با یک مدیر انتخاب بزرگ دارید

جوایز و جشنواره های مهمی که شما یا فیلم (های) شما برنده شده اید

سعی نکنید سیستم را دستکاری کنید. سعی نکنید چیزی را بهتر از آنچه هست ، صدا کنید. روی نامه خود دروغ نگویید. عوامل استعدادهای درخشان باهوش هستند و اگر نخواهید با خواندن نامه نامه در طول جلسه ، گرفتار خواهید شد. ارزشش را ندارد

 

تمام تلاش خود را بکنید و بدون حتی یک پرکننده خردسال ، چند جمله با پر از واقعیت و گوشت در آنها تشکیل دهید.

 

به عنوان مثال ، به جای اینکه اینگونه بروید:

 

"من در سال 2001 از مدرسه * با لیسانس بازیگری فارغ التحصیل شده ام. بعد از آن ، من عضو سهام عدالت شدم و شروع به کار کردم. در سه سال اول من در چند تولید برجسته بازی کرده ام و با چند بازیگر و کارگردان بسیار شناخته شده کار کرده ام. در طول وقفه تئاتر ، من چند فیلم کوتاه ساخته ام که به جشنواره های مختلف فیلم رفته اند و حتی برخی از آنها جوایز زیادی را کسب کرده اند ... "

 

سعی کنید همه را به یک جمله بچسبانید (در صورت لزوم ممکن است دو جمله) ، مانند این:

 

"بعد از دریافت مدرک لیسانس از * دانشکده * ، به عضویت سهام عدالت درآمدم و در کنار * نام * در زمینه تولید * کار کردم ، پس از آن ساخت فیلم کوتاه * نام * را برنده شدم که جایزه های جشنواره فیلم * را از آن خود کرد."

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

شما رزومه بازیگری خود را برای بقیه اطلاعات دارید. نیازی به ذکر همه چیز نیست فقط بهترین چیز را از لیست انتخاب کنید و بدیهی است که هرگز به هیچ یک از اشکالات خود اشاره نکنید.

خاله شادونه بازدید : 61 چهارشنبه 24 دی 1399 نظرات (0)

بیایید نفس نفس بکشیم و کمی درمورد اینکه بازیگران خارج از اینکه دائماً به دنبال شغل بازیگری ، کوبیدن روسازی و ممیزی هستند ، می توانیم صحبت کنیم. قسمت دیگری از صنعت فیلم سازی که بازیگران می توانند لقمه آن را بگیرند تولید پروژه های خودشان است: فیلم کوتاه ، سریال های وب ، طرح های کمدی ، ویدیوهای YouTube و حتی فیلم های بلند.

 

یادگیری نحوه تولید فیلم های خود کار پیچیده ای نیست ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید بدانید اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید. برای اینکه به بازیگران نگاه گسترده و در عین حال مختصر در تولید پروژه های خود بدهیم ، این موضوع را به چندین قسمت تقسیم خواهیم کرد.

 

در این مقاله من فقط به جزئیات مالی تولید پروژه های خود تمرکز خواهم کرد. ما به طور خاص نگاهی به مذاکرات خواهیم انداخت ، زیرا این چیزی است که اکثر بازیگران نمی دانند چگونه به طور موثر انجام دهند ، اما این یکی از اصلی ترین کارهایی است که یک تهیه کننده انجام می دهد.

 چگونه می توان در فیلم اضافی بود و چقدر حقوق اضافی پرداخت می شود

ایجاد محتوای شخصی خود بهترین و سریعترین راه برای جلب توجه در تجارت نمایشی است. شما می توانید سالها ممیزی کنید و هرگز نقش مهمی را که شما را در کانون توجه قرار دهد ، رزرو نکنید ، اما اگر فیلم کوتاه یا بلند خود را با عنوان اصلی تولید کنید ، این می تواند مسیر حرفه شما را تغییر دهد.

 

به یاد دارید که وین دیزل هنگام نوشتن و تولید "چند چهره" کوتاه خود (1995) چه اتفاقی برای او افتاد؟ درست است: استیون اسپیلبرگ این را دید و او را در "Saving Private Ryan" (1998) بازی کرد.

 

قبل از شروع به تولید فیلم کوتاه یا بلند خود ، یا یک مجموعه وب یا یک طرح YouTube ، من به شدت پیشنهاد می کنم به عنوان تهیه کننده در یک شرکت تولید کننده فیلم موجود شغل پیدا کنید. شما قادر خواهید بود بدون اینکه پول خود را در اولویت قرار دهید ، تمام جزئیات تجارت و تولید فیلم را بیاموزید. بنابراین بیایید در مورد آنچه شما باید در مورد بودجه بندی و مذاکره درمورد یک بازیگر-تهیه کننده مشتاق بدانید صحبت کنیم.

 

مسائل مالی و مذاکرات تولید فیلم های بلند

ایجاد و تولید پروژه های شخصی شما نه تنها یک روش عالی برای قرار گرفتن در معرض دید یک بازیگر و قرار دادن خود در آن است ، بلکه باعث می شود آب میوه های خلاقانه شما جریان پیدا کند و شما به جای اینکه در شهر بیکار شوید ، در صنعت فیلم کار کنید. زمان. هر بازیگری باید بداند تهیه کننده چه کاری انجام می دهد و چگونه باید مانند یک بازیگر رفتار کند.

 

بسیاری از نام های بزرگ خانگی از طریق تولید پروژه های خود به موفقیت رسیده اند و این اولین قدم است که باید هنگام "تکمیل" حرفه بازیگری خود به آن فکر کنید. اشتغال به عنوان تهیه کننده در یک شرکت ، اگر موفق به کسب آن شوید ، به خودی خود یک دستاورد است - این به شما درس های ارزشمندی را برای آینده شغلی خود به عنوان بازیگر و تهیه کننده می آموزد.

 

شما که علاقه چندانی به اشتغال کامل به عنوان تهیه کننده برای شخص دیگری ندارید ، اگر پول اندکی برای سرمایه گذاری در فیلم کوتاه یا بلند خود داشته باشید ، می توانید به تنهایی خودتان دست به کار شوید. در اینجا چند نکته قبل از شروع بررسی این مسیر آورده شده است.

 

1) بودجه بندی فیلم کوتاه یا بلند خود را

بودجه همان جایی است که قدرت است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

افرادی که می دانند همه چیز چه هزینه هایی دارد ، در نهایت اجرای نمایش را بر عهده دارند. این به این دلیل است که روشهای زیادی برای سوختن در یک معامله در صنعت فیلم وجود دارد. معامله در شهرهای بزرگ سینمایی مانند لس آنجلس ، نیویورک یا لندن مانند آرزو با ترول های شیطانی است. احتمالاً به خواسته خود خواهید رسید ، اما تمام فرضیاتی که می آورید مورد سو screw استفاده قرار می گیرند تا شما را خسته کنند.

 

بیایید ابتدا یک واقعیت سریع بررسی کنیم که انتظار اقتصادی چیست.

 

شما فکر می کنید که اگر خیلی خوش شانس باشید ، سرمایه گذاران علاقه مند به تأمین اعتبار پروژه خود را با 30 میلیون پیدا می کنید و ویژگی نهایی شما توسط یک استودیوی بزرگ برای توزیع انتخاب می شود و فیلم بلند شما می تواند 100 میلیون در گیشه داشته باشد ، این بدان معنی است که شما ثروتمند هستید. درست؟ شاید نه: بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.

 

 

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک فیلمنامه شگفت انگیز برای فیلم داستانی خود نوشتید یا خودتان آن فیلمنامه را تولید کردید ، یا آن را به یک شرکت واگذار کردید تا این کار را برای شما انجام دهد. طبق قرارداد شما قرار است ده درصد سود خالص را بدست آورید. اگر فیلم در گیشه 100 میلیون درآمد کسب می کند ، فکر می کنید این یعنی شما ده میلیون حق دارید. نه واقعا.

 

در اقتصاد پایه یک فیلم سینمایی ، تئاتر 45 درصد درآمد کسب می کند. بنابراین این 55 میلیون باقی می ماند. توزیع کننده حدود 30 درصد از آنچه باقیمانده است ، بدست می آورد و حدود 40 میلیون باقی مانده است. سپس ، هر دو ستاره و کارگردان پنج درصد از درآمد ناخالص ، در مجموع 15 میلیون ، دریافت می کنند. اکنون فقط حدود 25 میلیون باقی مانده است. اما هزینه فیلمبرداری آن 30 میلیون بود. بنابراین این بدان معناست که این فیلم با وجود اینکه در گیشه 100 میلیون درآمد کسب کرد ، در واقع 5 میلیون ضرر داشت و سود خالص شما بی ارزش است.

 

فقط خوشحال باشید که مجبور نیستید اختلاف را جبران کنید.

 

و اگر این فیلم 50 میلیون فروش دی وی دی ، VOD و Blu-ray کسب کند ، می توانید به پنج برنده بزرگ دیگر امیدوار باشید. به زمان بزرگ خوش آمدید.

 

در نتیجه ، در صنعتی مانند بیزنس و مشاجره مانند تجارت سرگرمی ، مردم کاملاً دچار هذیان می شوند. به عنوان یک تولید کننده ، شما واقعاً با ارزش هستید اگر می توانید قراردادی را بخوانید و بفهمید که کجا سعی می کنند شما را پیچ بزنند (در این مورد تفاوت بین "خالص" و "ناخالص") یک شرکت است به همین ترتیب ، هنگام تولید فیلم های بلند خود ، خود را از خودکشی مالی نجات می دهید.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

بودجه ها به اندازه قراردادها مهم هستند.

 

تفاوت زیادی بین "قیمت" و "هزینه" وجود دارد. قیمت آن چیزی است که آنها ارائه می دهند. هزینه مبلغی است که شما در واقع پس از چانه زنی پرداخت می کنید. نکته مهم این معادله این است که افراد سعی خواهند کرد تا آنجا که می توانند بیش از حد از شما هزینه اضافی بگیرند. بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید و در اطراف خرید کنید.

 

اگر تاکنون اتومبیل جدید یا چیز دیگری با مبالغ هنگفت خریداری کرده اید ، باید مته را بدانید. قبل از اینکه بودجه خود را اعلام کنید ، قیمتی را درخواست کنید. سپس رقبا را با یکدیگر بازی کنید. چند تماس تلفنی و شاید کمی تحقیق در اینترنت طول می کشد ، اما قطعاً ارزشش را دارد.

 5 Important Reasons to Join an Acting Class | My Beautiful Adventures

در صورت نیاز به ویرایش فیلم سینمایی ، می توانید هفته ای 2000 پوند به علاوه 1000 پوند بابت سیستم و تجهیزات دلفریب ، به اضافه هزینه های سربار / اجاره به یک تدوینگر حرفه ای بپردازید. ممکن است یک ماه طول بکشد و بیش از 20،000 پوند درآمد داشته باشید.

یا ... شاید بتوانید یک بچه مدرسه ای با استعداد و مشتاق با سیستم Final Cut Pro خود را پیدا کنید و او را مجبور کنید که آن را بیهوده برش دهد. در این شهر همه چیز قابل بحث و گفتگو است و یک تهیه کننده خوب باید بداند چگونه این "معاملات" را پیدا کند ، مخصوصاً وقتی بازیگری هستید که می خواهید اولین فیلم بلند خود را راه اندازی کنید.

 

کتاب خوبی برای همه فیلمسازان و تهیه کنندگان اولین بار وجود دارد به نام "[easyazon_link identifier =" 0380798549 locale = "UK" tag = "ailbooks-21 ″] Shooting to Kill [/ easyazon_link]".

 

2) مذاکرات

متکدیان نمی توانند انتخاب کننده باشند.

اگر تصمیم می گیرید با یک شرکت فیلمسازی به عنوان محصولی برای یادگیری نکات و دستاوردهای این تجارت کار کنید ، پس از مدتی قبل از اینکه خود را در موقعیتی برای مطالبه حقوق قرار دهید ، چه رسد به مذاکره در مورد آن. هک ، شما احتمالاً به کسی پول می دهید تا به شما اجازه دهد دور و برش شوید و "کارآموز" او شوید.

 

اما در برخی موارد ، اگر بسیار خوش شانس و بسیار خوب باشید ، ممکن است فقط فرصت معامله با چند سکه اضافی را پیدا کنید. "خلاقیت" های برتر (کارگردانان ، نویسندگان و بازیگران) معمولاً وقتی به این سطح می رسند ، نماینده ای برای مذاکره با آنها دارند. اما بقیه آنها ، به ویژه تهیه کنندگان فیلم مشتاق جدید ، احتمالاً این کار را نخواهند کرد.

 

برای اطمینان از پرداخت روز خود ، باید برای آن کار کنید و از هوشمندهای خود استفاده کنید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید ، در زیر برخی از نکات در مورد مذاکره در مورد پرداخت آورده شده است.

 

مطمئن شوید که شغل را دارید

اگر مدتی بیکار بوده اید و واقعاً به پول احتیاج دارید ، کاری که احتمالاً انجام می دهید ، اجازه ندهید مذاکرات مربوط به حقوق شما را از کار باز دارد. شما برای ادامه کار بازیگری خود در مسیر خود احتمالاً ناامید شده اید. پیشنهاد کنسرت را دریافت کنید و سپس درباره پرداخت خود مذاکره کنید.

 

در اینجا چند خط وجود دارد که می توانید برای مذاکرات خود استفاده کنید:

 

"بیایید مطمئن شویم که ما قبل از اینکه بر سر پول بحث کنیم ، متناسب با یکدیگر هستیم. اگر تصمیم بگیرید که من فرد مناسبی برای کار هستم ، پس اطمینان دارم که به توافق خواهیم رسید. "

"اگر من کسی باشم که شما می خواهید راهی برای کارکرد دستمزد پیدا خواهیم کرد."

"اگر می دانید قصد خرید BMW را دارید ، هیچ بحثی در مورد قیمت فراری وجود ندارد. و برای تشدید بیشتر قیاس ؛ من هیوندای نیستم آیا می دانید که من را می خواهید؟ (تأیید دریافت کنید.) خوب ، پس بیا با هم صحبت کنیم

مشقت را بنویس

اطلاعاتی راجع به میزان شغل دریافت کنید. بدانید دامنه شبکه چیست. بدانید دامنه شرکت تولیدی چقدر است. با دوستان خود تماس بگیرید تا ملاقه داخل را بدست آورید. بسیاری از بازیگرانی که مدتی در صنعت فیلم سازی مشغول به کار بوده اند از هزینه های ساخت یک فیلم سینمایی آگاه هستند ، بنابراین از هم دیسان خود برای مشاوره سوال کنید.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

اگر بدترین حالت به بدترین حالت رسید ، سعی کنید با سردخانه تماس بگیرید و با شرکت تولید کننده فیلم تماس بگیرید و طیف وسیعی را درخواست کنید (ذکر کنید که شما نیز برای آنها همین کار را می کنید). شما به تمام این اطلاعات نیاز دارید زیرا یک دقیقه وقت برای اتلاف شرکتهای ضعیف انتخاب شده ندارید. شما باید یک بازیگری را دنبال کنید.

 

هنگامی که از محدوده استاندارد حقوق دریافت می کنید ، باید هدف خود را با در نظر گرفتن سایر عوامل موثر بر نرخ تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر فیلم داستانی ، فیلم کوتاه یا سری وب که نوشتید / کارگردانی / تولید کردید مورد توجه واقع شود (پرچمدار شبکه ، جلد مجله ها و حتی تعداد زیادی بازدید در YouTube) ، حقوق استاندارد می تواند دو برابر یا حتی پنج برابر شود.

خاله شادونه بازدید : 48 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

همه بازیگران مشتاق تلاش می کنند تا در اسرع وقت توسط یک نماینده امضا شوند. بسیاری از آنها جلسات را می گیرند ، اما آنها با دست خالی از آنها بیرون می آیند - نماینده آنها را امضا نکرد. خب مشکل چی بود؟ اگر فکر می کنید نمایندگانی که در بازیگران به دنبال آنها می گردند و چگونه با بهترین آژانس های استعدادیابی امضا می شوید ، این پست دقیقاً همان مورد را مرور می کند.

 

به راستی ، ممکن است دلایل زیادی وجود داشته باشد که چرا یک مأمور به بازیگری که به دنبال نمایندگی است "نه" گفت ، همانطور که دلایل زیادی وجود دارد که آنها می توانند "بله" بگویند. شاید ابتدا علاقه مأمور را به اوج خود رسانده باشید ، اما سپس یک جلسه نمایندگی ناموفق داشته اید که در آن آنها نظر خود را تغییر داده اند؟

 

عوامل استعدادیابی استانداردها ، روش ها و تکنیک های "مخفی" خاص خود را برای تشخیص استعداد بازیگری دارند. بعید است که به عنوان یک تازه وارد در صنعت ، دقیقاً بدانید که چگونه می توانید در لیست "نیازهای" یک نماینده قرار بگیرید ، اما اکثر پیشکسوتان تجارت به خوبی می دانند نمایندگانی که می خواهند نمایندگی کنند ، به دنبال چه هستند.

 

روز دیگر ما در مورد این موضوع بحث کردیم که چگونه یک نماینده استعداد امضا نکنید. همراه با برخی از مشاوره ها در مورد پوشش نامه به نمایندگان و مقاله امروز در مورد اینکه چگونه می توانید برای نمایندگی بالقوه خود جذاب باشید ، باید در تلاش باشید تا به زودی امضا شوید.

 7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

بنابراین عوامل در بازیگران به دنبال چه هستند؟

داستانهای افسرده بسیاری در صنعت وجود دارد که نشان می دهد نمایندگان استعداد هرگز کسی را امضا نمی کنند و تقریباً غیرممکن است که نمایندگی کسب کنید مگر اینکه در راه ستاره شدن باشید. واقعیت این است که تعداد کمی از نمایندگان و آژانس های استعدادیابی در آنجا وجود دارند و برای اینکه بتوانند درآمد کسب کنند ، باید کسی را امضا کنند.

 

بنابراین استعداد در حال امضا شدن است. شاید شما هنوز در آن باند واگن نباشید ، اما نمایندگان به طور منظم افرادی را می خواهند که بخواهند آنها را نمایندگی کنند ، زیرا اگر این کار را نمی کردند ، کل این صنعت در یک لحظه متوقف می شود. بنابراین بیایید نگاهی بیندازیم به دنبال چه عواملی در مردمی است که می خواهند کمی خمیر درست کنند.

 

1. تمام استعدادهای جهان

درباره مهارت های بازاریابی بازیگر در این وب سایت بسیار صحبت شده است ، و گرچه مهم است - درست به اندازه توانایی بازیگر در ایجاد شبکه و برقراری ارتباط - استعداد شما استعدادی است که نه تنها شما را به عنوان نماینده تبدیل می کند بلکه به شما امکان می دهد در آن بمانید. این سفر و از نردبان بالا بروید.

 

موارد بسیاری وجود دارد که چهره های زیبا در حال امضا هستند اما پس از گذشت چند سال از بین می روند زیرا آنها برای ادامه کار بازیگری ندارند. حتی در مورد آموزش بازیگری به اندازه استعداد خالص بازیگری و توانایی عمل واقعی نیست.

 

2. پر فروش ترین نوع

شایعات درست است: چیزی به عنوان انواع بازیگر کم و کمتر قابل فروش وجود دارد. بدیهی است که آنچه عوامل به دنبال آن هستند نوعی است که بتوانند به راحتی به مدیران بازیگران و تهیه کنندگان بفروشند تا در 10٪ خود بیشترین بهره را ببرند.

 

قسمت ناراحت کننده این است که واقعاً هیچ کاری نمی توانید انجام دهید تا از نوع مورد نیاز خود باشید. شما می توانید براساس نیازهایی که در صنعت ارائه می دهید کمی خود را با نیازهای صنعت تطبیق دهید: اگر کمی از خانم برجسته کوتاه هستید ، خود را برای نوع دختر همسایه یا نوع گیک بامزه و دمدمی مزاج تنظیم کنید.

 

بهترین تلاش خود را در تلاش برای فروش شخصی اصیل که هستید انجام دهید. اول از همه ، مطمئن شوید که نوع شما در واقع این است؛ شخصیت نیز دارند. سپس ، این نوع را ، هرچه باشد در آغوش بگیرید. این همان چیزی است که شما را به کار وا می دارد.

 

3. شخصیتی سخت کوش

اگر مجری هستید که به نظر می رسد هیچ وقت وقت ندارد زیرا آنها در شرکت تئاتر خود کار می کنند ، فیلمنامه ای برای یک فیلم کوتاه بنویسید ، مجموعه های اینترنتی اینترنتی خود را تولید کنید و علاوه بر همه سعی کنید برای همه چیزهایی که بیرون استماع کنید در آنجا ، شما قطعاً چیزی هستید که نمایندگان بدنبال آن هستند.

 

و حتی لازم نیست در مورد آن لاف بزنید ؛ اگر شما از این نوع بازیگران سخت کوش هستید ، نشان می دهد؛ نماینده بداند

 

این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

 

علاوه بر این ، بازیگرانی که خود مروج ماهر هستند ، امتیازات اضافی از عوامل دریافت می کنند. این به این معنی است که از اتصالات خود برای جلو بردن هر آنچه در آن بوده اید از طریق فیس بوک ، توییتر ، دهان به دهان ، جلسات و ... استفاده کنید

 

هنگامی که یک عامل آن نوع بازیگر را ردیابی می کند ، بلافاصله می فهمند که به محض این که این بازیگر بخشی از یک تولید خوب باشد ، جهنم را از این حیث پیش می برد. کار کمتری برای نماینده خواهد بود.

 

4. حرفه ای بیش از آماتور

بارها و بارها گفته شده است ، در همه مباحث مربوط به عوامل بازیگری ، حرفه ای بودن در این تجارت بسیار ارزشمند است.

 Part-Time Foundation in Acting for Film - Met Film School

کسی که نمی داند چگونه در جلسه عمل کند ، چگونه تخته سنگ (فرهنگ لغت) ، نزدیک شدن به یک مدیر انتخاب یا فقط به سادگی در تست بازیگری رفتار کند ، تا زمانی که مهارت های لازم را یاد نگرفته و شروع خود را نداشته باشد ، به ندرت فرصتی برای نمایندگی پیدا می کند. کیت بالا مرتب شده است.

 

اشتباه در هنگام آزمایش با موهای کوتاه وقتی عکس های شما نشان می دهد موهای بلند غیر معمول نیستند. این اقدامات برای مدت طولانی ، اگر نه برای همیشه ، شما را از لیست CD دور می کند - آنها کاملاً از این نوع بازیگران متنفر هستند ، و دشوار نیست که بفهمید چرا

 

بعد از آن ، همه گرما به سر یک عامل می افتد ، که به سرعت بازیگر را رها می کند تا از تکرار این اتفاق جلوگیری کند و رابطه با مدیر انتخاب را نجات دهد.

 

از اشتباهات دیگران بیاموزید و صادقانه تلاش کنید تا دیرتر به یک بازیگر حرفه ای در تجارت تبدیل شوید.

 

5. ارتباطات و مراجعات

اگرچه این در واقع همان چیزی نیست که نمایندگان بدنبال آن هستند ، اما هنوز هم یکی از روشهای محبوب این است که چگونه بازیگران ، اگر امضا نمی شوند ، حداقل جلسه را با نماینده استعداد برگزار می کنند.

 

این معرفی ها می توانند از هرجایی و زمانی که حداقل انتظار آن را دارید وارد شوند. شاید این کارگردان جوانی که با او روی یک فیلم کوتاه کار می کنید رابطه بسیار خوبی با یک مأمور قدرتمند داشته باشد ، بنابراین اگر کارگردان دوست داشت با شما کار کند ، ممکن است شما را به آن مأمور توصیه کنند. این اتفاق به ندرت رخ می دهد ، اما وقتی اتفاق می افتد ، یک نعمت است.

 

هر چند بازیگران باید در مورد این موارد ارجاع به خاطر بسپارند: آنها هرگز قرارداد تضمینی نیستند ، خصوصاً اینکه نماینده حتی شما را ندیده است. شما فقط وارد اتاق می شوید و بقیه کار با خود شماست. برای اطمینان از این که نمایندگان به دنبال آن هستند ، از تمام مراحل ذکر شده در بالا استفاده کنید. شانس خود را برای گرفتن امضا افزایش دهید.

 

6. شانس یک عامل است

این راز نیست که مشاغل نمایشی مشکل است. بسیاری از بازیگران مشهور و موفق در حال حاضر به دلیل مهارت ، شبکه یا تجربه به لیست A راه یافته اند. درست مانند هر چیز دیگری در جهان ، دلایل دیگری نیز بر شما و محیط زندگی شما تأثیر می گذارد و این دلایل کاملاً از کنترل شما خارج است.

 

بنابراین این واقعیت است: بعضی اوقات - حتی اگر خیلی غالباً نباشند - بازیگران وقتی فرصتی برای شان پیش می آید فقط خوش شانس می شوند. حتی وقتی این بازیگران بزرگترین استعداد نیستند (اما مناسب و معقول هستند) ، وقتی ظاهری قابل فروش ندارند (اما مشکلی ندارند) ، به تنهایی خیلی کار نکرده اند (اما به نظر می رسد مشتاق هستند ) و آنها بدون مراجعه مراجعه می کنند - نمایندگان ممکن است درست بیرون بیایند و این افراد را امضا کنند.

 عوامل بازیگری در لندن و انتخاب وب سایت ها: آنچه باید بدانید

چرا؟ این فقط فرصتی است که این عوامل استعدادیابی به دست می آورند زیرا آنها چیزی را در روده خود احساس می کنند ، دقیقاً مانند احساس شما برای ادامه این حرفه بازیگری. گاهی اوقات این احساس درست است ، و بار دیگر اینطور نیست. اما اگر شما از جمله بازیگران بسیار خوش شانس هستید که توسط یک عامل استعدادیابی قدرتمند امضا شده اید ، بهتر است این فرصت را از دست ندهید و همه امتیازات از دست رفته را هرچه زودتر مرتب کنید.

خاله شادونه بازدید : 53 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

سفر یک بازیگر به این حرفه با پیدا کردن ممیزی و رزرو مشاغل بازیگری آغاز می شود. صحنه بازیگران بریتانیا در مقایسه با صنعت ایالات متحده کم است ، که می تواند هم یک چیز خوب باشد و هم یک چیز بد.

 

هنگامی که سرانجام تصمیم گرفتید که آماده بیرون رفتن و کار به عنوان بازیگر هستید ، باید صحنه انتخاب بازیگران بریتانیا را برای هر آنچه که ارائه می دهد کاوش کنید. با وجود چند وب سایت تماس انتخابی بریتانیا که وجود دارد ، مجبور نیستید زیاد نگاه کنید. تشخیص آنها آسان است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

اما آیا یک وب سایت انتخاب بازیگران در انگلستان وجود دارد که به عنوان ابزاری مهم در زرادخانه هر بازیگری در نظر گرفته شود ، وب سایتی که اگر می خواهید به بزرگترین آزمایش های تولیدات بزرگ در انگلستان دسترسی پیدا کنید باید در آن ثبت نام کنید؟

 

آره. به آن Spotlight گفته می شود.

 

در این مقاله کوتاه ، من به سرعت شما را با این وب سایت محبوب ریخته گری در انگلیس آشنا می کنم ، آنچه می تواند برای شما انجام دهد. من توضیح خواهم داد که چگونه می توانید برای آن ثبت نام کنید و به عنوان یک بازیگر از عضویت در Spotlight چه سودهایی می گیرید.

 

 

کانون توجه: شماره 1 وب سایت تماس های انتخابی انگلستان

Spotlight یک وب سایت معمولی شما برای تماس انتخابی در انگلیس نیست ، مانند CastingCallPro یا StarNow. در ابتدایی ترین سطح ، با ارائه تفکیک فراخوان انتخاب بازیگران برای ارائه به همان روش کار می کند ، اما اهمیت آن بسیار بیشتر است.

 

در ابتدا ، بیایید ابتدا مشخص کنیم که فراخوان انتخاب (یا خرابی های انتخاب) چیست و ارتباط آن با Spotlight چیست.

 

تماس های Casting UK چیست؟

در صنعت سرگرمی ، فراخوان انتخاب بازیگران (یا مطابق ویکی پدیا گاهی اوقات به سادگی انتخاب بازیگران) فرآیند انتخاب بازیگران (و همچنین سایر مجریان) برای پروژه هنرهای نمایشی است. این پروژه می تواند هر چیزی باشد که به بازیگر و مهارت های او احتیاج داشته باشد: نمایش های صحنه ای ، فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی ، صدای شغلی و موارد دیگر.

 

بازیگران به طور معمول توسط یک مدیر انتخاب (CD) ، شخصی که برای تهیه و تولید بهترین بازیگران متناسب با نقش هایشان استخدام شده است ، انجام می شود.

 Still Hoping to Hone Your Acting Skills During Coronavirus?

ارسال تماس یا خرابکاری در انتخاب امروز معمولاً به "آگهی های شغلی" مربوط می شود ، به دلیل نداشتن اصطلاح جایگزین بهتر برای بازیگران در وب سایت های تماس تلفنی.

 

در یک وب سایت تماس انتخابی ، بازیگران پروفایل های خود را با CV رزومه / بازیگری ، عکس های اصلی و یک حلقه نمایش / تخریب مواد ایجاد می کنند.

 

گاهی اوقات ، یک مدیر انتخاب ممکن است لیستی از بازیگران سایت را مرور کرده و شخصی را برای پروژه خود انتخاب کند. با این حال ، اگر یک بازیگر در صنعت نام خانوادگی نداشته باشد ، 99٪ مواقع بازیگر باید آن تماس های انتخابی را مرور کند ("آگهی های شغل بازیگری") و با استفاده از نمایه خود ، برای کسانی که متناسب با توضیحات مناسب هستند اعمال شود.

 

در آن زمان ، یک مدیر انتخاب بازیگر از همه برنامه ها استفاده می کند ، تعداد معدودی از بازیگران را که CD تصور می کند مناسب این نقش هستند انتخاب می کند و آنها را برای بازرسی در اتاق بازیگران قرار می دهد. از اینجا قسمت دیگری از انتخاب شروع می شود ، بنابراین ما آن را رها خواهیم کرد.

 

 

 

کانون توجه چیست؟

در انگلستان ، بازیگران مشتاق که در پیگیری این حرفه جدی هستند باید عضو دو وب سایت / سازمان باشند: Equity (اتحادیه بازیگران ، بیشتر در اینجا در مورد آن) و Spotlight. حتی اگر این به خودی خود نیازی به آن نباشد ، اگر عضوی از این افراد نباشید ، به عنوان یک آماتور مشاهده خواهید شد.

 

خوب Spotlight چیست؟ از سال 1927 تأسیس شد و همچنان به عنوان پیشروترین ارائه دهنده تماس انتخابی بریتانیا و منبعی برای همه مجریان در کشور باقی مانده است. این سایت در حال حاضر دارای یک پایگاه داده عظیم از مجریان و متخصصان نمایشگاه است.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

وقتی تولیدی در تلاش برای تولید یک فیلم ، نمایش تجاری ، نمایش صحنه ای یا پروژه های دیگر است ، اولین جایی که معمولاً برای جستجوی حرفه ای ها می روند Spotlight است. این شامل تولیدات داخلی و بین المللی است.

 

شما دیده اید که بسیاری از برنامه های تلویزیونی آمریکا در انگلیس کنار گذاشته می شوند و حتی فیلمبرداری می شوند ، درست است؟ خانه کارت ها ، قسمت ها و موارد دیگر. همه اینها از طریق Spotlight تهیه شده است.

 

نحوه توصیف وب سایت به شرح زیر است:

 

"اسپات لایت خانه انتخاب بازیگران برای انگلیس و ایرلند است که بیش از 85 سال مجریان و عوامل را به مدیران انتخاب انتخاب می کند. 60،000 مجری در حال حاضر از Spotlight برای درخواست بازیگری حرفه ای استفاده می کنند. با پروفایل های حاوی مهارت ها ، تجربه و عکس های فوری ، خدمات نمایشگاه و رویدادهای رایگان برای کمک به شما در حرفه خود ، Spotlight پشتیبانی شما به عنوان یک بازیگر برای نمایش خود در صنعت است.

هزینه عضویت در Spotlight چقدر است؟ عضویت در بازیگران Spotlight برای بازیگران سالانه 149 پوند (پرداخت شده توسط کارت نقدی) انجام می شود. برای سایر روش های پرداخت ، 154 پوند است.

(برای کارت ، چک یا سایر پرداخت ها).

 

برای تلاش در عضویت می توانید به اینجا بروید.

 

از عضویت در Spotlight چه نتیجه ای می گیرید؟ همانطور که گفتم ، دلیل اصلی عضویت داشتن اختلالات مکالمه انتخاب بازیگران در انگلستان است. آنجاست که شغل پیدا می کنید و استخدام می شوید.

 

مزایای دیگری که با این امر همراه است: نماینده ، زمان رزرو کار شما کمی راحت تر خواهد بود.

 

دو بررسی واقعیت در پیوستن به کانون توجه

همه اینها برای بازیگران هیجان انگیز به نظر می رسد: تبدیل شدن به بخشی از وب سایتی که در نهایت منجر به جذب شما برای تولیدات عظیم خواهد شد. نه خیلی سریع. روی کاغذ خوب به نظر می رسد اما واقعیت متفاوت است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

دو نکته وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید:

 

پیوستن به کانون توجه ما می دانیم که عضویت در Equity ، اتحادیه بازیگران آسان است - فقط درخواست دهید و هزینه ها را پرداخت کنید. با این حال ، عضویت در Spotlight به همین سادگی نیست.

 

به نظر می رسد این ضد شهودی است ، به ویژه اگر بازیگری باشید که در صنعت ایالات متحده کار کرده اید: عضویت در SAG-AFTRA بسیار دشوارتر از عضویت در هر وب سایت تماس با بازیگران است.

 

Spotlight مجموعه ای از شرایط را برای پذیرش یک بازیگر در پایگاه داده خود دارد.

 

برای اینکه پذیرفته شوید و عضو Spotlight شوید ، باید یکی از این دو مورد را داشته باشید / باشید:

 

حداقل یک سال آموزش تمام وقت در یک مدرسه معتبر نمایشی انگلستان ، OR داشته باشید

دارای چهار اعتبار بازیگری حرفه ای به عنوان بازیگر برجسته در یک تولید حرفه ای باشید.

اکنون ، این برای کسی که در یک مدرسه معتبر نمایش آموزش ندیده یا تازه شروع به کار در این صنعت نکرده است ، به همین راحتی نیست. این غیرممکن نیست ، اما نیاز به تجربه و کار قبلی دارد. آن را به خاطر بسپار.

آیا می توانم مشاغل را در Spotlight رزرو کنم؟ اکنون گوشت این مقاله است. بله و خیر.

 

مشکل بازیگران سبز (حتی با چهار اعتبار حرفه ای و مدرک تحصیلی از یک مدرسه نمایش مستقر در لندن) ، و به ویژه کسانی که توسط آژانس های استعدادیابی شناخته شده نمایندگی ندارند ، این است که بعید است که آنها بهترین شکست های فراخوان انتخاب بازیگران بریتانیا را بدست آورند .

 

هنگام پخش برنامه های تلویزیونی مانند House of Cards که در بالا ذکر کردم ، CD ها معمولاً اعلان هایی را برای (الف) نام خانواده ، (ب) بازیگرانی که آژانس های برتر استعدادیابی و (ج) بازیگرانی را نمایندگی های سطح متوسط ​​با مقدار اعتبارات

 

به یک معنا ، اگر شما با چند اعتبار خوب بازیگری در Spotlight بازی می کنید و یک آژانس کم کار نیز به نمایندگی از شما فعالیت می کند ، تا زمانی که آنها به شما مراجعه می کنند ، همه چیز قبلاً انتخاب شده است. مگر اینکه بخواهید در برنامه تلویزیونی کارهای اضافی انجام دهید.

 چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

این بدان معنا نیست که شما نمی توانید کار را از Spotlight رزرو کنید. برخی تولیدات کوچکتر وجود دارد که به دنبال بازیگران "ارزان تر" هستند ، تولیداتی که نمی توانند آن بازیگرانی را که در بالا ذکر کردم بدست آورند. این بهترین شانس شماست. اما دوباره ، شما معمولاً می توانید این خرابی های تماس انتخابی بریتانیا را در وب سایت های منظم انتخاب بازیگران پیدا کنید.

 

پیام به خانه ببرید: آیا باید به Spotlight بپیوندید؟

برای جمع آوری سریع ، Spotlight وب سایت شماره 1 تماس انتخابی بریتانیا است که بزرگترین تولیدکنندگان مجری خود را پیدا می کنند. هزینه عضویت 149 پوند در سال است و شما باید حداقل چهار اعتبار بازیگری حرفه ای داشته باشید یا در یک مدرسه نمایشی معتبر در انگلیس آموزش دیده باشید.

 Acting Intensive | National Student Leadership Conference

با این حال ، واقعیت عضویت در وب سایت فراخوان انتخاباتی انگلستان مانند Spotlight کمی متفاوت از آنچه برای اولین بار در مقاله ارائه شده است. پیوستن به Spotlight کار شما را تضمین نمی کند و بعید به نظر می رسد شانس شما را برای یافتن ممیزی های بیشتر افزایش دهد (اما این موارد به شرایط فردی بستگی دارد).

خاله شادونه بازدید : 47 یکشنبه 21 دی 1399 نظرات (0)

خواه متوجه آن شوید یا نشوید ، بازیگری یک تجارت است. متأسفانه ، هنگامی که شما یک بازیگر مبارز هستید و سعی در رزرو مشاغل دارید ، این صنعت باید صندلی عقب را بگیرد (اما به هیچ وجه از ماشین بیرون پرتاب نمی شود!) در حالی که مشغول کار با لب به لب هستید تا خود را به آنجا برسانید.

 

بیشتر ما کار خود را با پول کم در جیب خود شروع می کنیم. این بدان معناست که ما باید همزمان با مشاغل بقا کار کنیم ، آموزش دهیم و عمل کنیم. این زمان ، تلاش و استرس زیادی است. تعادل مهم است ، اما شما باید یاد بگیرید که چگونه اولویت بندی کنید.

 

در سال 2016 ، موفق ترین بازیگران آنهایی هستند که دقیقاً می دانستند چگونه از نقطه A به نقطه B برسند. آنها می دانستند چه موقع باید مهارتهای بازیگری خود را کار کنند ، چه موقع باید خودشان را بازاریابی کنند ، چه موقع شبکه می گیرند و ارتباط برقرار می کنند و دقیقاً همه کجا را اعمال می کنند آن مهارت ها

 

 

در این مقاله (که قصد دارم مجموعه ای از پست های مرتبط با تجارت در زمینه بازیگری را ارائه دهم) ، ما در مورد چگونگی برنامه ریزی برای حرفه بازیگری و دلیل اهمیت آن بحث خواهیم کرد. بنابراین دست و پنجه نرم کنید ، زیرا من در شرف ناراحتی بسیاری از مذهبیون ساده لوح هستم که آماده بودند صنعت را بدون پول ، هیچ برنامه ای و فقط استعداد و سیگار بین دندانهایشان تحریک کنند.

 

همانطور که این پست را می خوانید ، به یاد داشته باشید که هدف من در اینجا وارد کردن منفی به زندگی شما نیست و شما را از فعالیت بازیگری باز نمی دارد. برعکس ، من دوست دارم شما این حرفه را دنبال کنید در حالی که در واقعیت استوار هستید تا بیشترین شانس موفقیت را داشته باشید.

 

بررسی واقعیت بازیگران و 5 مرحله برای یک برنامه تجاری شغلی با بازیگری جامد

1. یک بازیگر هوشمند باشید

در این تجارت شخصی که می خواهید بوت استرپ کنید ، شما - بازیگر - محصولی هستید که می خواهید بفروشید. به یاد داشته باشید ، شما در حال ورود به یک زمینه کاملاً رقابتی هستید که در حال حاضر "انواع مختلف" مشابه ، البته یکسان نیست. این بدان معنی است که می توانید موفق شوید ، اما باید برنامه ریزی خوبی داشته باشید.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

احتمالاً دیدن این وضعیت برای شما دردسرساز است ، اما این واقعیت بیرحمانه نمایش تجاری است.

 Best acting schools in NYC for all levels

بنابراین سعی نکنید فقط یک بازیگر با استعداد باشید. یک بازیگر باهوش باشید و دقیقاً مانند کارهای شغلی یا شغلی دیگر به شغل خود نزدیک شوید ، زیرا اگر بخواهید به موفقیت برسید ، خیلی متفاوت نیست. به یاد داشته باشید که شکاک باشید و مهمترین س askال را بپرسید ، "چرا؟"

 

دقیقاً مانند سایر فعالیت های نوپا ، برای موفقیت باید مراحل بعدی خود را پیش روی خود قرار دهید.

 

بنابراین لطفاً برای حرفه بازیگری خود یک برنامه تجاری داشته باشید. می توانید آن را یادداشت کنید (توصیه می شود) ، یا حداقل هر روز صبح که از خواب بیدار می شوید در ذهن خود تکرار کنید. به هر کدام از رویکردها که می خواهید بروید.

 

فقط دقیقاً بدانید که کجا می روید و چگونه می خواهید به آنجا بروید.

 

این همان کاری است که امروز بازیگران باهوش ، روز به روز انجام می دهند. افراد باهوش تر ، داستان های شیرین کاری تبلیغاتی "فروش با 100 دلار در جیب خود و رسیدن به موفقیت یک شبه به شهرهای بزرگ" را دنبال می کنند.

 

این مرا به نکته بسیار مهم بعدی من می رساند ...

2. BS نیست

یک چیز که من واقعاً می خواهم برای شما روشن کنم اگر می خواهید با هوشمندانه به این حرفه بروید تا ساده لوحانه این است که به کسب و کار نمایش BS نمی افتید. من توضیح می دهم

 

بگذارید همین حالا به شما بگویم ، 99٪ از این داستان ها درست نیستند.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

بسیاری از این داستان ها نیز قبلاً تخریب شده اند. یکی از کسانی که در حال حاضر برای من برجسته است ، فی نفسه درباره بازیگر نیست بلکه یک کارگردان است: کوئنتین تارانتینو. این داستان در مورد چگونگی یادگیری فیلمسازی QT از کار در یک فروشگاه فیلم سازی وجود دارد (و هنوز هم به این دلیل است که مردم این نوع چیزها را دوست دارند!)

 

اکنون ، این داستان کاملاً غیر واقعی است. خود تارانتینو در سال 1995 در چارلی رز شو این را گفته است. در اینجا یک فیلم از کل مصاحبه وجود دارد.

 برای کسانی که مایل به تماشای آن نیستند ، این چیزی است که QT پس از سوال توسط چارلی در مورد داستان فروشگاه فیلم گفت:

 

"من نمی دانم که آیا آنقدر مدرسه فیلم است. یکی از دوستانم ، راجر اوری ، که من به تازگی یک فیلم با او تهیه کردم ، این نظریه را ارائه داده و مطبوعات آن را مانند پودینگ می خورند ، خوب ، شما می دانید. و من فکر نمی کنم که او در عرض دو ثانیه به آن اعتقاد داشته باشد ، و من حتی خیلی هم به آن اعتقاد ندارم ، بسیار خوب. "

 

با این حال هنوز هم می شنوم که آن داستان در حال تکرار است ، در سال 2016 ، گویی که واقعیت است. همین مسئله را می توان برای اکثر قریب به اتفاق داستان های مربوط به بازیگران فعلی موفق بیان کرد. همه اینها برای مطبوعات است.

 

به یاد داشته باشید ، مهم است.

 

نکته دیگری که باید در مورد داستان های "موفقیت یک شبه" و "خوابیدن روی زمین تئاتر هنگام پیگیری بازیگری" به خاطر بسپارید ، یک مفهوم بسیار ساده است که Survivorship Bias نامیده می شود.

 

آنچه تعصب بازماندگی در ساده ترین اصطلاحات آن است ، خطای منطقی در تمرکز بر افراد مشهوری است که از "مبارزه جان سالم به در بردند" ، در حالی که ناخواسته از افرادی که این کار را نکردند ، چشم پوشی کرد زیرا مورد توجه شما قرار نگرفتند. این معمولاً به نتیجه گیری نادرست منجر می شود ، به ویژه سایر بازیگران مشتاق را به دنبال همان سفر می برد.

 

اساساً ، وقتی آن داستان ها درباره بازیگران موفق را از زبان دیگران می شنوید ("فکر کنید برد پیت چه کرد! شما هم می توانید همان کار را بکنید!") ، آنچه آنها به شما نمی گویند هزاران بازیگر ، اگر نه میلیون ها نفر ، در همان سفر شکست خورده اند.

 

بازیگران در لس آنجلس می توانند این موضوع را تأیید کنند. حداقل نیمی از افراد بی خانمان در ونیز به لس آنجلس آمدند تا بدون هیچ برنامه و پول بازیگر شوند.

 

من این را قبلاً گفتم ، و دوباره می گویم. وقتی سوار ماشین می شوید ، دو چیز را می دانید: کجا می خواهید بروید ، و اینکه چگونه می خواهید به آنجا بروید. شما کورکورانه در اطراف شهر رانندگی نمی کنید به این امید که سرانجام به فروشگاه مورد نیاز خود برخورد کنید.

 

این مفهوم باید در حرفه بازیگری شما اعمال شود. اگر نمی دانید چگونه به آنجا می روید ، نمی توانید به جایی که می خواهید باشید برسید.

 

برنامه کسب و کار برای حرفه بازیگری شما تعدادی از اهداف کوچک است که می خواهید انجام دهید ، مهلت های ممکن (فقط در صورت کمک به آن) و تحقیقات و دانش فراوان

3. از خود سوالات درست بپرسید

قبل از اینکه حتی فکر کردن روی اعداد ، روزها ، پول و گزینه ها را شروع کنید ، چند سوال وجود دارد که باید خودتان به آنها پاسخ دهید.

 6 روش جایگزین برای یافتن مشاغل بازیگری در لندن

شما باید به طرز وحشیانه ای با خود صادق باشید تا اهداف بلند مدت آینده خود را روشن کنید. شما خودتان می توانید با سntyالات زیادی روبرو شوید (و شما باید این کار را انجام دهید) - تا آنجا که می توانید س questionال کنید. بهتر از این ، همه آنها را یادداشت کنید تا بعداً برگردید و دوباره بخوانید.

 

در حال حاضر ، در اینجا فقط چند نمونه برای پاسخ دادن به شما وجود دارد:

 

بازیگری چگونه در زندگی فعلی شما جای می گیرد؟

آیا می خواهید این کار را به عنوان یک سرگرمی یا یک حرفه انجام دهید؟

به چه بخشی از بازیگری علاقه دارید (فیلم ، تلویزیون ، صحنه و ...)؟

4 سال دیگر خودتان را کجا می بینید؟

در حال حاضر برای رسیدن به هدف خود به چه چیزهایی نیاز دارید (آموزش ، پول و ...)؟

آیا دوستان و خانواده شما از سفر شما پشتیبانی می کنند؟

آیا وسیله ای برای پیگیری رویای خود دارید؟

آیا می توانید سالهای سال درآمد ثابت نداشته باشید؟

به چه نوع شغل زنده ماندن فکر می کنید؟

آیا توانایی پرداخت اجاره ، کلاس ، گاز و ... را خواهید داشت؟

آیا ارتباطی در صنعت دارید؟

آیا در برقراری ارتباط با تجار مهارت دارید؟

آیا کار دیگری وجود دارد که شما ترجیح دهید از بازیگری انجام دهید؟

اینها تنها برخی از سالاتی است که باید هنگام نوشتن برنامه شغلی بازیگری خود از خود بپرسید. هر پاسخی ممکن است شما را به سمت دیگری تحریک کند.

 

با این حال ، در حال حاضر ممکن است شما دانش لازم برای پاسخ هوشمندانه به بخشی از آنها را نداشته باشید و احتمالاً سعی خواهید کرد جواب شخص دیگری را کپی کنید یا بهترین پاسخ ممکن را پیدا کنید. نیازی به این کار نیست درعوض ، همه س questionsالاتی را که با آن مواجه شده اید ، یادداشت کنید ، اما سعی نکنید به آنها پاسخ دهید. بعداً به آنها باز خواهید گشت

 

پس کار بعدی که باید انجام دهید چیست؟

 

اولویت اول شما تحقیق و آموزش در زمینه بازیگری است. هزینه آن چقدر است؟ چقدر زمان می برد؟ شانس موفقیت چقدر است؟ آیا باید به شهر دیگری نقل مکان کنید؟ هزینه اجاره ، کلاس ها ، کارگاه ها ، حمل و نقل در آن شهر چقدر است؟ همه اینها برای دانستن شما حیاتی است.

 Bachelor In Acting | The Lir Academy

به بسیاری از این س inالات در صدها مقاله مربوط به بازیگری در لندن پاسخ داده شده است ، بنابراین حتما این سایت را بخوانید. یک مکان خوب برای شروع راهنمای اقدام برای مبتدیان و همچنین مشترک شدن در خبرنامه ما است تا نکات بیشتری از این قبیل دریافت کنید.

 

این معامله این است: هنگامی که دقت کافی را انجام دادید ، یا توسط این چالش تشویق خواهید شد یا ترسیده و فرار خواهید کرد.

 7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

اما این را بخاطر بسپارید: اگر بازیگری علاقه واقعی شماست و نه یک کار خودخواهانه ، آیا می توانید تا پایان عمر با احساس پشیمانی زندگی کنید که بیشترین سرگرمی را برای شغل خود دنبال نکرده اید شما؟ هر وقت دلسرد شدید ، به آن فکر کنید.

4. خود را آماده کنید

با س theالات کافی است ، وقت آن است که برخی از پاسخ ها را پاسخ دهید.

 

"طرح تجاری" یک بازیگر ، اگرچه یک چیز واقعی است ، شبیه "لیست کارها" استاندارد است. به نظر من ، این سند هنوز باید یک سند جدی باقی بماند و شما باید با آن به عنوان یک طرح تجاری واقعی رفتار کنید. کار و زندگی شما در طول زندگی بستگی دارد.

 

شما مجبورید لیست کارهای خود را تهیه کنید ، اما من شما را با برخی از کارهای بسیار گسترده شروع می کنم (آنها را به کارهای کوچکتر تقسیم کنید). در مقاله آینده ، من چند نمونه واقعی از برنامه های تجاری را می آورم که می توانید با اهداف خود تقلید کنید.

 

در حال حاضر ، ما فقط سه چیز برای شروع داریم:

 

خواندن

پژوهش

اقدام به

بگذارید اینها را تجزیه و تحلیل کنم و کمی توضیح بدهم.

 

درباره تجارت بازیگری (نه فقط کاردستی) بخوانید

همیشه خوب است که در مورد هنرپیشه بازیگری خود بخوانید و از کسانی که قبلاً در این راه گام برداشته اند عقل بدست آورید. اما شما نمی توانید یاد بگیرید که چگونه از طریق خواندن کتاب یا پست های وبلاگ چگونه رفتار کنید. شما باید وارد کلاس بازیگری شوید و مهارت های خود را برای بهتر شدن کار کنید.

 

با توجه به این نکته ، اطمینان حاصل کنید که بیشتر مطالب خوانده شده شما به جنبه تجاری بازیگری متمرکز است. کارهایی که شما به عنوان بازیگر باید انجام دهید ، نحوه تهیه نمایندگی ، چگونگی بازاریابی در بازار ، چگونگی شبکه سازی موثر و سایر مهارت ها و ایده هایی که می توانید فقط با خواندن این نوع کتاب ها انتخاب کنید.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

داشتن تمام دانش لازم قبل از پرش به استخر رقابت بدون سرنخ اما باتجربه ، حداقل مزیت هایی را برای شما به همراه خواهد داشت.

خاله شادونه بازدید : 38 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

درست مثل اکثر مشاغل دیگر ، بازیگران انگلیسی در انگلیس نیز اتحادیه خاص خود را دارند. آن اتحادیه حقوق صاحبان سهام نامیده می شود.

 

پیوستن به حقوق صاحبان سهام - اتحادیه بازیگران انگلستان - یکی از اولین اقداماتی است که یک بازیگر حرفه ای مشتاق باید انجام دهد. اگرچه ضروری نیست ، دلایل مختلفی وجود دارد که شما باید این کار را انجام دهید ، و من موارد زیر را شرح می دهم.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

اما اولاً ، ارزش ویژه چیست و چه کاری برای بازیگران انگلیسی در انگلیس انجام می دهد؟

 

حقوق صاحبان سهام - شامل فدراسیون هنرمندان متنوع.

 

عدالت چیست؟ همه چیز درباره اتحادیه بازیگران انگلیس در انگلیس

حقوق صاحبان سهام یک اتحادیه صنفی در انگلستان است. این نه تنها نمایندگان بازیگران انگلیس ، بلکه انواع مجریان و خلاقیت های حرفه ای در صنعت سرگرمی در سراسر انگلستان است.

 

اتحادیه سهام انگلیس مدتها پیش در سال 1929 برای محافظت از بازیگران کمتر شناخته شده و دیگر هنرمندان در نمایش تجاری که بسیار در حال رشد است تشکیل شد. این سازمان از آن زمان به طور پیوسته کار کرده است و اطمینان حاصل کرده است که با هر هنرمندی که سعی در امرار معاش دارد یکسان رفتار می شود.

 

به ابتدایی ترین مفهوم ، آنچه Equity انجام می دهد این است كه از طرف بازیگران انگلیسی برپا می كند و انواع موضوعات را به دولت انگلیس ، پارلمان و سایر مناطق نفوذ می رساند. اتحادیه همچنین به عنوان یک مجری حرفه ای هنگامی که به دنبال متخصصان دیگر صنعت هستید ، درخواست می کنید و با آنها کار می کنید ، از حقوق شما محافظت می کند.

 

وقتی صحبت از بخش خصوصی می شود ، حقوق صاحبان سهام جایی است که شما در مورد رفتار ناعادلانه با بازیگران یا ساختار پرداخت غیر معقول به آنجا می روید. آنها نظارت می کنند که به بازیگران بریتانیایی نرخ مناسبی پرداخت می شود و سایر قوانین رفتار منصفانه نیز رعایت می شود.

 

ارزش سهام انگلیس چقدر است؟ در اینجا نقل قول مستقیم از وب سایت آنها وجود دارد:

 

"4000+ عضو Equity جامعه فرهنگی تشکیل می دهند که از لحاظ هنری ، اجتماعی و اقتصادی برای انگلستان از اهمیت بیشتری برخوردار است و Equity برای مذاکره درمورد شرایط و ضوابط آنها از جمله ساختار هزینه ها با انواع کارفرمایان و گروه های کارفرمایی ، از آنها حمایت می کند.

 

5،000 دانشجوی دانشجویی ما همچنین می توانند به اطلاعات و مشاوره برای آماده سازی آنها برای کار در صنعت دسترسی پیدا کنند. "

 

آیا UK Equity همان SAG-AFTRA در ایالات متحده است؟

بله و خیر. حقوق صاحبان سهام از نظر معنایی یک اتحادیه صنفی است که شامل بازیگران است. با این حال ، اگرچه شرح شغل آنها ممکن است شبیه SAG-AFTRA باشد ، آنچه UK Equity قدرت انجام آن را دارد با اتحادیه (های) بازیگران آمریکایی متفاوت است.

 

حتی اگر عملکرد Equity مخاطبان بسیار گسترده تری از مجریان کار را نسبت به SAG-AFTRA (سرمایه گذاری مشترک انجمن هنرپیشه های صفحه با هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا از سال 2013) متقاعد کند ، هدف اصلی این است که مراقب بازیگرانی باشند که با دوربین کار می کنند ، در نمایشگاه انگلیس کمی قدرت کمتری به نظر می رسد.

 

وظیفه اصلی Equity مذاکره در مورد حداقل دستمزد و شرایط بازیگران عضو آن است و اطمینان حاصل کنید که به همه حقوق داده می شود یا مطالبی را که به آنها وعده داده شده دریافت می کند.

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

چگونه می توان وارد حقوق صاحبان سهام شد؟

عضویت در UK Equity و دریافت کارت Equity برای اکثر بازیگران مشتاق انگلیس آسان است.

 

در مقایسه با SAG-AFTRA در ایالات متحده ، جایی که برای ورود به آن باید سخت تر ، طولانی تر و هزینه بیشتری بپردازید ، با Equity تقریباً هر بازیگری می تواند عضو آن شود ، که طبیعتاً ارزش عضویت را کاهش می دهد.

 

به محض ورود به هر مدرسه درام یا حتی هر نوع دوره مرتبط با اجرا در دانشگاه ، می توانید عضو دانشجوی اتحادیه حقوق صاحبان سهام UK شوید. اگر انتخاب آموزش رسمی بازیگری را انتخاب کنید ، این اولین قدم شما برای عضویت کامل است.

 

هنگامی که به طور آنلاین به Equity مراجعه کنید و هزینه ها را پرداخت کنید (18.25 پوند برای عضویت دانشجویی) ، کارت عضویت خود را دریافت خواهید کرد و تا زمان فارغ التحصیلی از مدرسه دراماتیک ، عضوی از دانشجو خواهید بود.

 

پس از فارغ التحصیلی از یک مدرسه درام ، می توانید (و باید) به وضعیت عضویت کامل منتقل شوید.

 

اگر در دوره های مربوط به اجرا در یک مدرسه تئاتر یا دانشگاه در انگلیس شرکت نکرده اید ، فقط به چند اعتبار اجرا در رزومه خود احتیاج دارید و می توانید به عنوان عضو کامل نیز عضو شوید.

 چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

حقوق صاحبان سهام دقیقاً برای شما چه خواهد کرد؟

روی کاغذ ، خیلی زیاد. در واقعیت؟ خیلی چیز دیگری نیست جز اینکه شما حرفه ای تر به نظر برسید. مثل بیمه است ؛ داشتن آن بهتر است اما شما دلیلی برای استفاده از آن نمی خواهید.

 

با کمک Equity ، به طور بالقوه برای بازیگران راحت تر می توان در مورد هزینه های کار حرفه ای مذاکره و مذاکره کرد. کارمندان همچنین با احتیاط بیشتری با بازیگران از نظر مالی برخورد می کنند ، زیرا می دانند اگر بازیگری کم درآمد دریافت کند ، این امر به اتحادیه تعلق می گیرد.

 The World Goes Away' and Other Lessons From Online Acting Class - The New  York Times

در نهایت ، Equity بیشتر در پشت صحنه و در تصویر بزرگتر برای بهبود وضعیت حرفه های هنری در انگلستان کار می کند. سهام عدالت در کمپین های مختلف برای صرفه جویی در سالن های نمایش و گرفتن بودجه بهتر بسیار فعال است.

 

سرانجام ، عدالت اغلب به نظر بازیگرانی مانند برادر بزرگی می رسد که شما هرگز در آن حضور ندارید. مردم در مورد او می دانند ، بنابراین با شما قاطی نخواهند کرد. اما وقتی شما واقعاً به او احتیاج دارید ، همیشه آنجا نیست.

 

اکنون جدا از آن ، بازیگران انگلستان Equity خدمات اطلاعات شغلی ، کمک حقوقی ویژه ، مشاوره در مورد مزایا و مالیات ، خدمات بیمه و برخی دیگر را ارائه می دهند باقی مسایل. همه اینها برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند کاملاً مفید است.

 

بهتر است اگر آن را در وب سایت آنها جستجو کنید ، زیرا جزئیات سیستم آنها برای شروع توضیح در اینجا بسیار پیچیده است. اگر گیج هستید ، آنها را صدا کنید و خیلی سریع پاسخ خود را با جزئیات کامل دریافت خواهید کرد.

 

بنابراین باید به حقوق صاحبان سهام بپیوندید؟

نکته اصلی در اینجا این است که اگر می خواهید به عنوان یک بازیگر حرفه ای در انگلستان حرفه خود را دنبال کنید ، باید عضو Equity باشید.

 

حتی اگر گرفتن کارت سهام شما تضمینی برای کار شما نیست و همچنین به شما در یافتن کار کمک نمی کند ، اما کارت برابری که با نام هنری خود ضمیمه می کنید حداقل احساس بازیگری حرفه ای بودن را در زمان احساس شما ایجاد می کند. عازم.

 

اکثر وب سایت های تماس انتخابی به شما این امکان را می دهند که خود را به عنوان عضو Equity لیست کنید. اگر نمایه شما منفی بگوید ، ممکن است بر نحوه دیدن مدیران انتخاب برای شما تأثیر بگذارد.

 

حتی اگر به طور کلی فرض بر این باشد که تقریباً همه بازیگران انگلیس با فقط چند اعتبار عضو UK Equity هستند ، عوامل ، مدیران ، مدیران انتخاب بازیگران و سایر افراد صنعت هنوز به آن توجه دارند. از طرف دیگر دانش آموزان می توانند موافقان و مخالفان را بسنجند و تنها هزینه پیوستن به آنها است. 7 نکته در مورد اینکه چگونه نمی توان نماینده بازیگری گرفت

 

آیا دانشجویان درام باید به UK Equity بپیوندند؟

 

وقتی دانشجو هستید و در هر دوره مربوط به بازیگری مدرک خود را می گیرید ، می گویم ارزش آن را دارد که هرچه زودتر عضویت در سهام عدالت خود را بدست آورید.

 

شما می خواهید این کار را به سه دلیل انجام دهید:

 

شما می توانید یک نام مرحله ای حرفه ای رزرو کنید تا هیچ کس دیگری نتواند از آن استفاده کند.

شروع به پس انداز نسبت به هزینه عضویت کامل خود خواهید کرد که قابل کسر است.

می توانید هنگام تحصیل درخواست شغل بازیگری را بدهید و به عنوان بازیگر نیمه حرفه ای کار کنید.

بسیاری از دانشجویان ورود به UK Equity هنگام تحصیل را غیرضروری می دانند زیرا در طول دوره آموزش کار نمی کنند. در نتیجه ، آنها فرصت عضویت در اتحادیه را از دست می دهند و نام صفحه نمایش / صحنه خود را برای مشاغل آینده خود رزرو می کنند.

 

با 18.25 پوند هزینه سالیانه برای عضویت دانشجویی ، این مبلغ کمتر از هزینه ای است که هنگام عصر جمعه بیرون می روید ، مگر اینکه با بودجه بسیار محدودی زندگی کنید.

 

فقط به خاطر داشته باشید که Equity’s Student Membership تمام مزایای عضویت کامل را برای شما فراهم نمی کند. با این حال ، هنگام آموزش لزوماً به آنها نیازی ندارید.

خاله شادونه بازدید : 34 جمعه 19 دی 1399 نظرات (0)

یکی از مواردی که بازیگران مبارز را به حرکت رو به جلو سوق می دهد ، مشاوره مفید ، بهترین نکات بازیگری و الهام گرفتن از کسانی است که آن را ساخته اند.

 

این همیشه بوده است. اگر مصاحبه با بازیگران و کارگردانان فعلی لیست A را بخوانید یا تماشا کنید ، آنها به دنبال مجری 20-40 سال بزرگتر از آنها بوده اند و نکات بازیگری خود را از آنجا دریافت کرده اند. امروز ، آنها الهام بخش نسل جدید هستند. و یک روز احتمالاً نقل قول خود را در وب سایت AZ Quotes خواهید داشت.

 

در این پست پنجاه نکته برتر بازیگری هم در مورد کاردستی و هم به عنوان بازیگری به عنوان شغلی جمع آوری شده است که می توانیم از افرادی که در صنعت موفق شده اند - بازیگران ، کارگردانان و سایر سرگرمی ها - پیدا کنیم.

 این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

این گوهرهای درخشان که از دهان معروف بازیگران به همان اندازه مشهور بیرون آمده اند ، انگیزه شما را برای ادامه فشار به جلو در زمان های سخت فراهم می کنند.

اکنون به پایین بروید تا تعداد زیادی از 50 نکته برتر بازیگری از صنعت مشهور صنعت را مشاهده کنید که ما همچنین با نقل قول های تصویر انگیز برای انگیزه اضافی همراه شده ایم ، همه Pinterest آماده است تا شما برای بعد ذخیره کنید!

 

10 نکته بهترین بازیگری که باید به خاطر بسپارید

1. مریل استریپ

مریل استریپ توضیح می دهد که بازیگری چیست ، در حالی که به طور همزمان به بازیگران متد راهنمایی می دهد تا ارتباطی را بین خود و شخصیتی که بازی می کنند جستجو کنند.

"بازیگری این نیست که فردی متفاوت باشد. پیدا کردن شباهت در آنچه ظاهراً متفاوت است و سپس یافتن خودم در آنجا هستم. "

 

2. مایکل شورتلف

مایکل شورتلف ، نویسنده یکی از بهترین کتاب های ممیزی به نام "Audition" ، از اهمیت تشخیص اینکه وظیفه بازیگر این است که یک خط داستانی را به راحتی برای مخاطب قابل درک است صحبت می کند.

 

"هر صحنه ای که شما همیشه بازی خواهید کرد از وسط شروع می شود و این شما هستید که بازیگر هستید ، آنچه را که پیش از این ارائه می دهید ارائه دهید."

3. جیمز فرانکو

جیمز فرانکو در مورد کار با کارگردانان.

 

"اگر اجرای خوبی ارائه دهم ، حداقل 50 درصد اعتبار را به کارگردان می دهم."

4. جانی دپ

جانی دپ در مورد انتخاب نقش هایی که ممکن است عالی به نظر نرسد ، نگرش آرامی دارد.

 Stage vs Screen Acting - Acting Classes London - The Reel Scene

"اگر کار کند ، عالی است. اگر جواب نداد ، سعی کردم. "

5- پل مک گان

به گفته پل مک گان

 

"فقط افرادی که احتمالاً نمی توانند از بازیگری منصرف شوند باید این کار را انجام دهند. این تقریباً حداقل نیاز است. "

6. هریت والتر

هریت والتر در مورد احترام گذاشتن به همكاران تئاتر خود ، هم بخاطر آنها و هم شما.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

"تا زمانی که اثبات جرم نشود ، با کارگردانان (و نویسندگان) به عنوان بی گناه رفتار کنید."

7. ساموئل وست

ساموئل وست در مورد لزوم درک مدرسه تئاتر عوارض شخصی یا بازیگری می تواند شما را تحمیل کند:

 

"بازیگری درمان نیست".

8. برایان کاکس

برایان کاکس در ممیزی که تشویق ها به طرز دردناکی وجود ندارد:

 

"مادرم می گفت:" آنچه برای تو مناسب است ، از تو عبور نخواهد کرد. "این جمله خوبی است که باید به خاطر بسپارید وقتی شغلی پیدا نمی کنید.

9. اما استون و ادی ردماین

اما استون و ادی ردماین در مصاحبه ای با NY Times ، در مورد تفاوت بین اجرای تئاتر زنده و فیلم صحبت كردند ، با استون اظهار داشت كه هنگام تغییر فیلم از صحنه به یك توصیه مربی بازیگری برای نمایش "قاشق چای خوری ، نه سطل. "

10. لسلی مانویل

توصیه های لسلی مانویل در مورد اعصاب شنوایی ساده و سرراست است.

 20 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

"قبول کنید که برای شروع اعصاب خواهید داشت."

خاله شادونه بازدید : 669 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

تهیه یک CV بازیگری یا رزومه بازیگری اولین قدم شما خواهد بود وقتی تصمیم بگیرید که حرفه بازیگری را دنبال کنید. تنها چیزی که برای ساخت اولین مورد نیاز دارید ، الگوی نمونه کارنامه بازیگری خوب است.

 

در این مقاله ، نگاهی به نمونه الگوهای رزومه بازیگری خواهیم انداخت و من شما را در مراحل ساخت رزومه بازیگری بدون تجربه اگر کاملاً مبتدی هستید ، بررسی می کنم.

 

یادگیری نحوه ساخت رزومه بازیگری کار دشواری نیست ، اما انجام این کار مهم است. CV بازیگری شما مانند هر نوع CV دیگری که در گذشته هنگام درخواست برای "مشاغل عادی" انجام داده اید ، برای شما کار می کند.

 

CV بازیگری غیرحرفه ای شما را از نظر انتخاب بازیگران و عوامل انتخابی که احتمالاً می خواهند با شما کار کنند نشان می دهد.

 6 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

نکته ای که در مورد متخصصان صنعت وجود دارد این است که بیشتر اوقات ، آنها می خواهند از کار با آماتورها جلوگیری کنند. اما حتی اگر مبتدی باشید ، تا زمانی که بتوانید درک خوبی از استانداردهای مناسب رزومه بازیگری را به نمایش بگذارید ، یک امتیاز کسب می کنید.

بازیگری CV 101: نمونه کارنامه بازیگری مبتدی برای کسانی که هیچ تجربه ای ندارند

بیایید ابتدا با صحبت در مورد CV بازیگری یا رزومه بازیگری شروع کنیم. این دو اصطلاح قابل تعویض هستند. در انگلستان کلمه "CV بازیگری" را که بیشتر استفاده می شود می شنوید ، در حالی که در ایالات متحده ، همه از آن به عنوان "رزومه بازیگری" یاد می کنند.

 

1. رزومه بازیگری چیست؟

اگر تا به حال تلاش کرده اید که برای یک شغل ، هر نوع شغلی اقدام کنید ، پس احتمالاً می دانید که curriculum vitae (CV) چیست. بازیگری CV / رزومه دقیقاً همان چیز است که فقط برای درخواست شغل در فیلم ، تلویزیون ، صحنه و تبلیغات به عنوان بازیگر طراحی شده است.

 

CV بازیگری شما اولین چیزی است که قصد دارید در کیت راه اندازی بازیگری خود کمک کنید. جمع آوری آن آسان است و هزینه ای ندارد. اینکه شما چیزی برای پوشیدن دارید یا ندارید ، داستان کاملاً متفاوتی است ، اما به یاد داشته باشید: همه از جایی شروع می کنند.

 

رزومه بازیگری دومین چیزی است که عوامل بازیگری ، مدیران انتخاب بازیگران و سایر متخصصان صنعت به آن نگاه می کنند. اولین چیزی که آنها به آن اهمیت خواهند داد عکسهای بازیگری شما است.

 

اگر مرحله اول "آیا بازیگر به نظر قسمت می رسد" را بر اساس headshot خود پشت سر می گذارید ، کاری که شما نمی توانید در آن انجام دهید (جدا از گرفتن عکس های کاملاً خوب) ، پس باید تمام تلاش خود را انجام دهید تا شانس خود را با یک حرفه ای تقویت کنید رزومه بازیگری

 

در حالی که CV هر بازیگر کمی متفاوت به نظر می رسد و هیچ یک از آنها ساختار یکسانی ندارند ، یک الگوی رزومه بازیگری خاص وجود دارد که همه آن را دنبال می کنند. در زیر می توانید نمونه رزومه بازیگری مبتدی را مشاهده کنید.

 

 

2. چه کاری می توانید CV خود را انجام دهید؟

این چیزی است که مردم صنعت می خواهند در رزومه بازیگری شما پیدا کنند:

 

چقدر باتجربه هستید؛

چه نوع آموزش بازیگری داشته اید.

اندازه گیری ها و توضیحات شما

اطلاعات تماس شما؛

هر مهارت خاص / منحصر به فردی که دارید.

هنگامی که تازه کار خود را شروع می کنید ، CV بازیگر شما کمی به نظر "سفید" می رسد. سعی کنید و تمام تلاش خود را انجام دهید تا آن را با هر چیزی که مرتبط است پر کنید. به تمام مهارت هایی که دارید ، به هر تولید کوچکی که درگیر آن بوده اید ، فکر کنید.

 

در این مرحله حتی می توانید نمایش های مدرسه ای و کارگاه های کوچک بازیگری را قرار دهید.

 

ممکن است رزومه بازیگری خود را به دلیل نداشتن "گوشت" کافی ببینید ، و صادقانه بگویم ، اینطور نیست. با این حال ، گاهی اوقات ، یکی از این موارد باعث جلب توجه یک نماینده یا مدیر انتخاب می شود و شما برای ممیزی فراخوانده می شوید.

 

این یک چیز می تواند هر چیزی باشد ، از قد شما تا توانایی تعادل مداد روی بینی. در مواقع دیگر ، تنها چیزی که آنها می خواهند ببینند این است که شما اصلاً تجربه ای داشته اید ، چه یک نمایش مدرسه ای یا یک فیلم دانشجویی.

 

 The Stella Adler Studio of Acting | LinkedIn

3. نمونه نمونه / الگو از سرگیری اقدام

نحوه ساختار واقعی CV شما به تنظیمات شما بستگی دارد. به عنوان مثال ، اگر "اقدام به CV" Google کنید و به "Images" بروید ، خواهید دید که هیچ یک از آنها دقیقاً یکسان نیستند ، اما از الگوی خاصی پیروی می کنند.

در اینجا ترتیب مواردی است که می توانید در رزومه خود استفاده کنید:

 

نام حرفه ای (صحنه ای) شما

وابستگی ها و آژانس های اتحادیه (در صورت وجود)

اطلاعات تماس ، اطلاعات شخصی و اندازه گیری ها

اعتبار ، تجربه کار

آموزش

هر مهارت خاصی

با این ترتیب همیشه اعداد 1-3 را در بالا نگه دارید و می توانید 4-6 را تغییر دهید (اما روشی که در بالا ذکر می شود معمولاً بهترین است).

 

در سمت راست ، می توانید از نمونه کارنامه اقدام استاندارد صنعت ایالات متحده استفاده کنید. این نوع الگوی رزومه بازیگری الگویی است که توصیه می کنم زیرا اسکن آن برای عوامل و سی دی ها کمتر پیچیده است.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

در زیر ساختار نمونه CV بازار انگلستان است ، جایی که آنها از یک عکس کوچک در گوشه استفاده می کنند. صادقانه بگویم ، من هدف قرار دادن یک عکس در گوشه را نمی دانم ، زیرا شما به هر حال عکس اصلی خود را در کنار CV خود ارسال می کنید (آنها باید با هم چسبیده باشند).

 

در نهایت ، هر دو کار در صنعت انگلستان را انجام می دهند. در ایالات متحده ، فقط رزومه بازیگری نوع ایالات متحده قابل قبول است. نسخه انگلستان برای نمایندگان و CD ها عجیب به نظر می رسد. رزش آن را دارد؟

 

4. نحوه ساختن رزومه بازیگری بدون تجربه

از لحاظ ایجاد اولین CV بازیگری خود درصورتی که هیچ تجربه ای ندارید ، واقعاً هیچ میانبری وجود ندارد. فقط باید تجربه کنید - هر نوع.

 

قبل از شروع کار روی رزومه بازیگر خود ، ببینید آیا می توانید به تئاترهای اجتماعی ، باشگاه های نمایشی بپیوندید ، برای تولید فیلم های محلی دانشجویی اقدام کنید ، در هر نوع کارگاه بازیگری و کلاس های بازیگری شرکت کنید - هر کاری انجام می شود.

 

از همه مهمتر ، ببینید آیا خودتان می توانید یک فیلم کوتاه یا نمایشنامه تولید کنید. امروزه ایجاد محتوای خود بهترین روش برای جلب توجه است ، به همین دلیل بسیاری از بازیگران نیز به فیلمساز تبدیل می شوند.

 

برای شروع با رزومه بازیگری بدون تجربه ، به سادگی هر آنچه را به خاطر می آورید قرار دهید: نمایش های مدرسه ، فیلم هایی که شما و دوستانتان کنار هم قرار داده اید و غیره

 

اگر اصلاً چیزی نداشته باشید چه می کنید؟ اگر چنین باشد ، ممکن است بخواهید از تهیه رزومه بازیگری خودداری کنید. از کجا می دانید اگر هرگز این کار را نکرده اید بازیگری همان کاری است که می خواهید انجام دهید؟

 

اگر این شما هستید ، پس به دنبال فرصت های بازیگری بروید که برای بازیگران آماتوری که حتی ممکن است این کار را به عنوان گزینه شغلی خود در نظر نگیرند ، در دسترس باشد. موارد ذکر شده در بالا بهترین شرط بندی شماست.

 

 

5- مواردی که باید به خاطر بسپارید

اول ، به یاد داشته باشید که رزومه بازیگری شما فقط می تواند یک صفحه A4 باشد. همچنین باید به خوبی با هدفون 8 × 10 شما متناسب باشد تا بتوانید هر دو را با هم جمع کنید.

 

شما به عنوان یک بازیگر هرگز از خانه خود خارج نمی شوید بدون اینکه یک دسته رزومه بازیگری در کوله پشتی یا کیف پول خود داشته باشید. شما هرگز نمی دانید که ممکن است با چه کسانی برخورد کنید. هنگامی که فرصت تحویل آنها را پیدا کردید ، به headshot خود نیز نیاز خواهید داشت ، به همین دلیل آن دو را به صورت منگنه کنار هم نگه دارید.

 

وقتی بازیگر باتجربه تری هستید ، آن اعتبارات را با ارزش کمتری رها کنید تا همه چیز فقط در یک صفحه بسته بندی شود.

 

نکته دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که از قرار دادن تاریخ تولد و / یا سن خود در CV خودداری کنید.

 عوامل بازیگری در لندن و انتخاب وب سایت ها: آنچه باید بدانید

به هیچ وجه نیازی نیست که کسی بداند که شما در واقع چند سال دارید قبل از اینکه شما را انتخاب کند. در ریختن چشم افراد ، شما به همان اندازه پیر هستید که به نظر می رسید. در مقاله جداگانه ای دلیل این امر را بیشتر بخوانید.

خاله شادونه بازدید : 39 چهارشنبه 17 دی 1399 نظرات (0)

ما ایمیل های زیادی از افرادی دریافت می کنیم که می خواهند بدانند چگونه وارد بازیگری می شوند. با این حال ، اینترنت خود منبع بزرگی برای این امر است: این منبع دانش ، آموزش ، اتلاف وقت و انگیزه برای بازیگران است. فیلم های زیادی در YouTube وجود دارد که هدف آنها کمک به بازیگران جوان است که با آموزش دادن آنها ، ارائه نکات و مشاوره ، و الهام بخشیدن به بازیگران تازه کار برای اقدام به بازیگری می پردازند.


ما قبلاً مطالب ویدئویی خوبی را برای بازیگران مانند بهترین گفتگوهای TED درباره بازیگری و انگیزشی ترین ویدیوها برای بازیگران ارائه داده ایم. من پیشنهاد می کنم هر زمان که برای بیرون رفتن و ادامه مبارزه به الهام نیاز دارید ، یا به توصیه های خوبی در مورد خلاقیت ، تخیل و داستان سرایی احتیاج دارید ، از آنها استفاده کنید.

چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

در این میان ، اگر هنوز سعی دارید بفهمید که چطور باید وارد بازیگری شوید و این حرفه را دنبال کنید ، و کتاب های مربوط به تجارت بازیگری و کسانی که در حرفه بازیگری هستند را خوانده اید (یا آنها را سفارش داده اید و منتظر هستید تا کتاب وارد می شوم) ، من از شما می خواهم که دیگر تماشای فیلم های اعتیاد آور گربه و توله سگ را در YouTube متوقف کنید و در عوض ، چیز مفیدتری را تماشا کنید.

How to become an actor |TARGETcareers

من تحقیقات زیادی انجام داده ام تا بهترین فیلم ها را در مورد چگونگی ورود به بازیگری پیدا کنم که توصیه های بسیار خوب و عملی برای مذهبیون مشتاق ارائه می دهند. در زیر لیست 30 انتخاب برتر را پیدا می کنید که فکر می کنیم برای هر کسی که می خواهد یک بازیگر شود مفیدترین است.


نکته اصلی این است که در اینجا در بازیگری در لندن ، ما عاشق به اشتراک گذاشتن انواع منابع - خوب ، بد و زشت هستیم ، به شرطی که حداقل در یادگیری کار و حرفه بازیگری به شما کمک کنند. حالا لذت ببرید!

30 بهترین نحوه ورود به فیلم های بازیگری در YouTube

1. کری بییر

"چگونه وارد بازیگری شویم"

کری بیر در مورد سخت ترین قسمت به شما خواهد گفت ، - نحوه شروع حرفه بازیگری ، چگونگی یافتن مدرسه درست و چگونه فریب بسیاری از افرادی که فقط برای گرفتن پول شما در آنجا هستند ، نخورید.

 


2. نکات OnActing

"چگونه می توان از انگلستان ، استرالیا یا هر مکان دیگری در لس آنجلس بازیگری کرد"

نماینده بازیگران مستقر در لس آنجلس به هزاران نفر از پیروان اروپایی خود مشاوره می دهد که چگونه می توانند از فیلم های هالیوود که تا این حد دور از لس آنجلس زندگی می کنند ، آزمایش کنند.

 


3. وندی آلن رایت مدیر استعدادهای درخشان هالیوود

”16 قدم برای شروع شغل بازیگری - بهترین آموزش لعنتی تا به حال! مشاوره مدیر استعدادها. "

وندی آلن اطلاعات اولیه در مورد چگونگی آمادگی برای آزمایش را ارائه می دهد. او 16 توصیه عالی از آموزش سخت برای رفتار خود در طول تست های خود دارد.

4. اووسف احمدی

"چگونه می توان وارد بازیگری شد (قسمت 1)"

در این ویدئو اووسف احمدی به شما در مورد راه هایی که بازیگری را آموخته است می گوید. اگر به دنبال چند کتاب درسی در زمینه بازیگری هستید ، این ویدیو برای شما مناسب است.

 


5. آیسا کمپ

"نکات بازیگری: چگونه شروع کنیم"

یک زن بسیار خنده دار و عجیب و غریب Aisa Kemp در مورد اولین مراحل شروع بازیگری به شما می گوید.

 


6. Ways و چگونه

”چگونه بدون تجربه بازیگر شویم - آموزش ویدیویی”

این ویدئوی بسیار خوب درباره واقعیت و مشکلات بازیگر شدن و ساخته شدن است. همچنین باعث می شود شما سرانجام متوجه شوید که بازیگر بودن به آسانی آنچه در صفحه نمایش به نظر می رسد نیست ،

 


7. سونیا اسمان

"تمرین سریع بازیگری: احساسات!"

سونیا احتمالاً یکی از مفیدترین اطلاعات در مورد چگونگی رفتارهای مختلف… احساسات و چگونگی از دست ندادن احساسات پس از تکرار تکرار صحنه مشابه را به شما می دهد.

8. سونیا اسمان

"چگونه می توان یک نماینده (بازیگری)"

در این ویدئو سونیا در مورد یکی از مهمترین و سخت ترین موارد بازیگر شدن - یافتن یک عامل - به شما می گوید.

 


9. سونیا اسمان

"با من بیایید در" ممیزی "من!"

در اینجا سونیا در اتومبیل خود نشسته و عصبی منتظر استماع وی است که به زودی آغاز می شود. او به شما خواهد گفت چه چیزهایی را قرار است با خودش برد: از مقدار پول گرفته تا لباس.

 


10. استعداد یک منبع

"استعداد یک منبع | نکات ممیزی | آنچه در اولین ممیزی شما انتظار می رود "

در این ویدئو ، انجی از استعداد یک منبع توضیح می دهد که هنگام انجام یک تست ممیزی ، انتظار شما چیست. فرود یک ممیزی یکی از مهیج ترین زمان های یک بازیگر است. با این حال ، ممکن است اولین بار کاملاً استرس زا باشد.

 


11. اقدام

"چه کاری نباید در یک ممیزی انجام داد!"

افراد زیادی هستند که به شما می گویند در یک کار تست چه کاری باید انجام دهید ، به همین دلیل این ویدیو بسیار منحصر به فرد است ، زیرا به شما می گوید در آنجا چه کاری نباید انجام دهید

12. IrisChairmane

"ویدئو کامل ممیزی اولین کانال دیزنی سلنا گومز"

این ویدیو شما را با اطلاعات زیادی غرق نمی کند. این فقط یک ویدئو بسیار کاربردی و زیبا از چگونگی انجام اولین تست ممیزی شخص مشهوری مانند سلنا گومز برای دیزنی است.

 


13. پاریس اندرسون

"چگونه می توان وارد بازیگری و مدل سازی شد"

 در این ویدئو که بیشتر به یک متن طولانی شباهت دارد ، توضیحات مفصلی در مورد افزایش شانس خود برای فعالیت در بازیگری و مدل سازی ، گرفتن نماینده ، خواهید داشت.کار روی یک فیلم و کار در تبلیغات تلویزیونی ، گرفتن ممیزی و مصاحبه و کسب درآمد به عنوان بازیگر و مدل.

 


14. Seán James Sutton

"بازیگر بودن فیلم: شروع به بازیگری"

یک بازیگر و یک مربی بازیگری با مشاوره در مورد چگونگی شروع به کار به عنوان بازیگر سینما ، نکاتی در مورد چگونگی ورود افراد تازه وارد به بازیگری به شما می دهند.

 


15. Seán James Sutton

"بودن یک بازیگر فیلم: ممیزی صمیمی برای بازیگران"

در این ویدئو شان در مورد یکی از سخت ترین کارها برای بازیگران جوان - صحنه های صمیمی در هنگام ممیزی - به شما می گوید.

16. Seán James Sutton

"بازیگر فیلم بودن: بازیگران متکبر"

شان در این قسمت از مجموعه فیلم های خود درباره بازیگری ، به شما در مورد روش های مختلف چگونگی شکست خوردن در یک تست ممیزی و عدم آزار دادن کارگردان می گوید.

 


17. BRITTSCOTTCLARK

"چگونه می توان وارد بازیگری و مدل سازی شد (یک نماینده بگیرید)"

بازیگر و مدل جوان بریت در مورد تجربه بازیگری شدن صحبت می کند و نکات مفیدی در مورد گرفتن نماینده مناسب دارد.

 


18. جنین

"چگونه می توان وارد انجمن های انیمیشن و صداپیشگی شد !!!"

بسیاری از افراد دوست دارند بازیگر شوند ، اما عده ای علاقه مند به صداپیشگی هستند. این ویدئو مخصوص آنهاست!

 

 


19. بزرگ فکر کنید

"چگونه وارد شخصیت می شوید؟"

یک استاد بازیگری با تجربه آنا دیور اسمیت در مورد چگونگی ورود بازیگران به شخصیت هایشان به شما می گوید.

20. کوین بیکر

"بازیگری: چگونه شخصیت پیدا کنیم"

در این ویدئو شما می توانید تکنیک های بازیگر حرفه ای Richard Carr Rousseau (Isolation 119) را برای شخصیت پردازی برای یک نقش فیلم پیدا کنید.

خاله شادونه بازدید : 44 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

این پست مقاله پیگیری هفته گذشته نحوه تبدیل شدن به یک بازیگر تجاری است: قسمت 1.

 

بیشتر بازیگران تازه کار این روزها به دو دلیل سعی می کنند کارشان را در تبلیغات تجاری آغاز کنند: اول اینکه پول سریع برای یک کار نسبتاً کوتاه است ، و دوم اینکه شما هنوز باید بازی های ریزه کاری خود را که میزهای انتظار را می زند تمرین کنید. یک تصور غلط بزرگ در میان هنرمندان تازه کار این است که بازیگری تجاری به شما در بخشهای دیگر صنعت سرگرمی استراحت می دهد. که درست نیست. بارها و بارها می توانید ارتباطات ارزشمندی برقرار کنید ، و شاید مواردی وجود داشته باشد که تبلیغات تجاری به نمایش یک بازیگر کمک می کند (برد پیت؟) ، اما در نهایت ، هنوز یک زمینه بسیار متفاوت از بازی در صحنه یا نمایش است.

ستون هفته گذشته ما برخی از استدلال ها را در مورد Reddit در مورد چگونگی "استعداد" یک بازیگر تجاری مشتاق برای دنبال کردن در موفقیت در تبلیغات تجاری بیان کرد. این به بحث ما درمورد ماهیت و پرورش برمی گردد ، بنابراین بگذارید یک بار دیگر آنچه را که بارها ذکر شد تکرار کنم: آنچه برای تبلیغات تجاری بیشترین اهمیت را دارد نگاه شما (نگاه مدیرانی است که بازیگران به دنبال آن هستند) و مهارت ها ، تکنیک ها و روش هایی که شما دارید می تواند در یک کلاس تجاری خوب یاد بگیرد. تقریباً هر کس با ظاهری قابل فروش می تواند تا حدی یک بازیگر موفق تجاری باشد.

 

چگونه بازیگر تجاری شویم: قسمت 2

بازیگری تجاری ، دقیقاً مانند سایر حرفه ها ، برای پیشرفت مهارت های شما به آموزش معینی نیاز دارد. علی رغم این واقعیت که هدف نهایی شما ممکن است تبدیل شدن به یک بازیگر تئاتر یا یک ستاره سینما باشد ، شما نیاز به یک پایه قوی در بازیگری تجاری دارید قبل از اینکه بدنام "موفقیت شبانه پیت مانند" شما را از سر بیندازد.

 

امروزه در بسیاری از تبلیغات ، بازیگرانی انتخاب می شوند که تجربه صفر دارند و هیچ آموزشی ندارند. نگاه شما همان چیزی است که شما را می فروشد و این یک قسمت مهم از موفقیت تجاری شما است. با این حال ، کارهای زیادی نمی توانید انجام دهید تا خود را بسیار متفاوت جلوه دهید. کاری که می توانید انجام دهید آموزش و کسب مهارت های لازم برای غلبه بر رقابت "با ظاهری بهتر" در اتاق تست است.

 

"من می دانم که اکثر بازیگران برای آموزش وقت و تلاش نمی گذارند. ما فکر می کنیم که تبلیغات تجاری "کمتر از" یک ممیزی تئاتر است. اما یک رزرو تجاری خوب می تواند به حرفه شما کمک هزینه کند. یک بازیگر می تواند از یک کار یک روزه 30000 دلار درآمد کسب کند با این حال بسیاری از بازیگران بدون هیچ گونه آموزش ، ممیزی را در نظر می گیرند. ممیزی جایی نیست که شما بیاموزید. من به طور مداوم از میزان کم آمادگی که می بینم شوکه می شوم. ”” کیلیان مک هیو ، یکی از معروفترین معلمان بازیگری تجاری در لس آنجلس می گوید.

 

بازیگران خوب تجاری می دانند چگونه به خوبی جهت بگیرند ، انواع مختلفی از رویكردها را در مورد یك وضعیت ارائه دهند ، سریع روی پاهایشان فكر كنند ، مطالب را به طور دقیق تفسیر كنند و بداهه نوازان خوبی باشند. بازیگران تجاری باید بتوانند با دوربین ارتباط برقرار کنند و بدانند که چگونه محصول را بفروشند. آموزش حرفه ای بازیگری برای یک بازیگر مهم است و هر چیزی که مهارت بازی شما را تیزتر کند به سود حرفه شما در تبلیغات خواهد بود.

 

در اینجا انواع کلاسهایی وجود دارد که باید شروع به بررسی آنها کنید اگر می خواهید بدانید چگونه یک بازیگر تجاری شوید:

 

  • آموزش بازیگری تجاری
  • آموزش بداهه پردازی
  • کلاسهای مطالعه صحنه
  • کلاس های ممیزی

دو مورد اول نه تنها برای بهتر شدن در بازیگری تجاری کاملاً ضروری است ، بلکه به این دلیل که این نوع آموزش در CV / رزومه بازیگری شما همان چیزی است که به طور بالقوه شما را پس از جلب توجه مدیر عکس ، درگیر خواهد کرد.

 

اگر هدف شما شروع حرفه ای در تبلیغات تلویزیونی است ، با یادگیری نوع خود شروع کنید ، خود را وارد کلاس تجاری کنید (اینها معمولاً 1-2 ماه طول می کشد) و اگر توانایی پرداخت آن را دارید ، خود را در کلاس بداهه نوازی خوب ثبت نام کنید. و تا آنجا که می توانید در آنجا بمانید. توانایی بداهه پردازی به خوبی ، همه کاره ترین و سودمندترین مهارتی است که یک بازیگر مشتاق می تواند کسب کند.

برنامه ای گام به گام کوتاه برای حرفه ای بازیگری تجاری

1. در کلاس تجاری ثبت نام کنید. شما باید نوعی آموزش را در رزومه خود قرار دهید و کلاس تجاری خوبی به آن کمک می کند. این کار 1-2 ماه طول می کشد ، اما شما آمادگی و دانش بیشتری در زمینه این زمینه خواهید داشت.

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

2. یک مجموعه عکس عالی بگیرید. نگاه شما همان چیزی است که در ابتدا شما را به فروش می رساند ، بنابراین مطمئن شوید که کمی بیشتر در یک عکاس معتبر که می داند چگونه عکس های عکسبرداری را ضبط کند ، سرمایه گذاری کنید. در مورد انواع مختلف عکسهای سر نیز اطلاعات کسب کنید (عکسهای عکسبرداری تجاری و تئاتر متفاوت است).

 

3. یک رزومه عالی را کنار هم قرار دهید. تمام آموزش بازیگری و تجربیاتی را که داشته اید ، درج کنید ، اطلاعات مربوط به سایر تبلیغات تجاری را که انجام داده اید (تضاد علاقه) حذف کنید و به یاد داشته باشید که تمام مهارت های ویژه ای را که در اختیار دارید قرار دهید.

 

4. برای انتخاب وب سایت ها ثبت نام کنید. بسته به موقعیت مکانی شما ، وب سایت ها متفاوت خواهند بود. درباره بهترین سایتهای انتخاب بازیگران برای شهری که در آن زندگی می کنید تحقیق کنید و برای عضویت کامل ثبت نام کنید. شروع به ارسال خود برای همه موارد مناسب خود کنید.

 Acting courses at LIPA

5- در کلاس improv ثبت نام کنید. در حال حاضر ، شما باید با کلاس تجاری خود کار کنید ، بنابراین خود را وارد یک کلاس بداهه نوازی خوب کنید. در صورت امکان (بیشتر اگر در شهر بزرگ تری مانند لندن ، نیویورک یا لس آنجلس زندگی می کنید) ، یک کلاس شناخته شده یا یک گروه بداهه را پیدا کنید - مدیران انتخاب بازیگران عاشق دیدن چیزهای آشنا در رزومه هستند.

 

6. به طور مداوم بر روی همه چیز کار کنید. در ابتدا از هر نوع کار اجتناب نکنید. خود را برای هرگونه خرابی در انتخاب بازیگران معرفی کنید که فکر می کنید برای همه موارد مناسب مناسب هستید و تست می کنید. در این مرحله ، شما نیاز به تجربه در اتاق ممیزی ، قرار گرفتن در معرض بیشتر و ارتباط با مدیران انتخاب بازیگران دارید.

7. برخی از کارهای خارج از خانه نیز می توانند کمک کنند. اگر توانایی مالی آن را دارید و وقت این کار را دارید ، بازیگری غیرتجاری را امتحان کنید. ارسال برای پروژه های indie ، فیلم های دانشجویی کارشناسی ارشد با کیفیت بالا و همه موارد در مقیاس بالاتر. این کار رزومه شما را گسترش می دهد و از نظر مدیران انتخاب بازی بهتر به نظر می رسد.

 

8- وارد کلاسهای مطالعه صحنه و تست شنوایی شوید. هنگامی که درک کاملی از نحوه کار تبلیغات تجاری پیدا کردید و مهارت های لازم را در زیر کمربند خود داشتید ، روی تکنیک های مطالعه صحنه و تست شنوایی شروع به کار کنید. اگر می توانید ، در یک کلاس بازیگری حرفه ای واقعاً خوب هم شرکت کنید تا بر روی ریز ریزهای بازیگری خود کار کنید.

 این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

9. به دنبال یک نماینده تجاری مناسب باشید. در این زمان ، شما احتمالاً در رزومه خود چند اعتبار دارید ، چند کلاس تمام شده و چند کلاس ادامه دار. شما می دانید که این شغل چگونه کار می کند ، شما یک عکس العمل عالی دارید و برای مرحله بعدی آماده هستید. وقت آن است که یک نماینده خوب پیدا کنید تا شما را بیشتر تحت فشار قرار دهد.

 

10. به دنبال پروژه های بهتر باشید. همانطور که کار شما شروع به بالا بردن می کند ، و می بینید که بیشتر اوقات آزمایش می کنید و بسیار شلوغ می شوید ، وقت آن است که یاد بگیرید چگونه به بعضی چیزها نه بگویید. مشاغل آینده خود را عاقلانه انتخاب کنید ، نه تنها پول بلکه ارتباطات ، قرار گرفتن در معرض و تجربه ای را که از آن خواهید گرفت در نظر بگیرید.

خاله شادونه بازدید : 40 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

ما قبلاً چند درخواست برای انتشار این مقاله دریافت کرده ایم ، و من تصمیم گرفتم که اکنون زمان مناسبی باشد که نکات خوبی را که جنا فیشر چند سال پیش در صفحه MySpace خود با همه ما به اشتراک گذاشته است ، به همه بازیگران تازه کار در اینجا یادآوری کنم. برای افراد ناآشنا ، جنا فیشر بازیگری است که در سال 2005 توانست به موفقیت در سریال تلویزیونی "دفتر" در ایالات متحده دست یابد.

 

اهداف هنری شما ممکن است هرچه باشد - صحنه ، صفحه ، تلویزیون و موارد دیگر - من تضمین می کنم که این پست صادقانه صادقانه را بسیار مفید و چشم نواز می دانید. جنا از مبارزات اولیه اش می گوید و اینکه چقدر طول کشید تا سرانجام روی پاهای خود ایستاد و با پرداخت پول از بازیگری قبض ها را پرداخت کرد. این ستون برای همه شما بازیگران است که در تلاش برای یافتن یک عامل برای امضای قرارداد ، سکه های آخر عکس ، سر کلاس های بازیگری ، اجاره و حتی غذا هستید.

از آنجا که پست اصلی دیگر در دسترس نیست ، فکر کردم مهم است که همه آنها را در اینجا ثبت و ضبط کنید تا دیگران بخوانند و یاد بگیرند. این در درجه اول برای بازیگرانی است که حرفه رویایی خود را در لس آنجلس دنبال می کنند ، اما من قول می دهم که این خواندن طولانی ، آموزنده و الهام بخش از شخصی که تلاش کرده و باعث شده است ، صرف نظر از موقعیت مکانی شما ، ارزش وقت شما را خواهد داشت. لذت بردن.

مشاوره جنا فیشر به بازیگران مشتاق:

من نامه های زیادی از مردم دریافت کرده ام که در مورد صنعت سرگرمی و به ویژه پیگیری زندگی به عنوان بازیگر توصیه می کنند. مردم همچنین از من خواسته اند که چگونه در دفتر حضور داشته باشم. امیدوارم این وبلاگ به برخی از این سالات پاسخ دهد.

 How to train successfully as a screen actor

من در سنت لوئیس میسوری بزرگ شدم. من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم اما وقتی در مکانی مثل سنت لوئیس بزرگ می شوی مثل این است که بگویید: "من وقتی بزرگ می شوم می خواهم یک ابرقهرمان باشم". به سختی واقعی به نظر می رسد. دنیای هالیوود مرموز است. داستان هایی از کشف دختران در بازی های توپی را می شنوید. موفقیت در مورد داشتن "آن" یا زیبا بودن یا جادوی غیرمادی دیگر است. شما هیچ مدلی برای موفقیت ندارید. داستان همه متفاوت است. یک نفر به مدت 15 سال استندآپ می کند و سپس یک برنامه تلویزیونی می گیرد ، شخص دیگری فیلم خود را تأمین مالی می کند و در یک جشنواره برگزار می شود و ناگهان داغترین چیز هستند. اما برای هر یک از این افراد هزاران کمیک استندآپ و فیلمساز وجود دارد که هرگز جای خود را باز نکردند. چگونه می دانید چه کاری باید انجام دهید؟

 

فکر کردم بازیگر بودن به معنای معروف بودن است. اما ، اکثر بازیگران قابل تشخیص نیستند. جالبه. من الان تلویزیون را با روشی کاملاً جدید تماشا می کنم. مثل اینکه ، من یک برنامه تماشا می کنم و شخصی را می بینم که 3 خط قانون و قانون دارد و فکر می کنم ، "خانواده آنها در حال حاضر دور تلویزیون جمع شده اند و مشغول بیرون رفتن هستند. شرط می بندم که این یک معامله بزرگ برای آن شخص بود! " بازیگران زیادی وجود دارند که با انجام کارهای پشتیبانی در نمایش ها امرار معاش می کنند. من سالها آن شخص بودم. برای اینکه من در این حرفه بمانم ، اگر من هرگز شناخته نشدم ، باید اشکالی نداشته باشد. یاد گرفتم که هنر بازیگری را بیش از تصور معروف بودن دوست دارم.

اولین توصیه من به شخصی که جدی می خواهد یک بازیگر حرفه ای تلویزیون یا فیلم باشد این است: به لس آنجلس بروید. انتقال به لس آنجلس می تواند دشوار باشد اما این تنها شهری است که سقف جایی را که می توانید در آن حرفه خود بروید قرار نمی دهد. اگر می خواهید تئاتر بزنید نیویورک مکانی است که باید به آنجا بروید. اما اگر می خواهید در فیلم و تلویزیون باشید ، به LA بروید.

 7 نکته در مورد اینکه چگونه نمی توان نماینده بازیگری گرفت

من یک بار معلمی داشتم که گفت: ”اگر می توانید به غیر از بازیگری به چیز دیگری فکر کنید که به آن علاقه دارید ، این کار را انجام دهید. زندگی شما برای آن بهتر خواهد بود. " در واقع فکر می کنم این ممکن است توصیه خوبی باشد. من نتوانستم چیزی پیدا کنم بنابراین به LA منتقل شدم.

 

من کاملا انتظار داشتم که یک سال بعد از انتقال به لس آنجلس در فیلم ها کار کنم. این واقعیت من نبوده و واقعیت اکثر افرادی نیست که برای پیگیری بازیگری به لس آنجلس می روند. موفقیت در این کار می تواند بسیار بسیار طولانی طول بکشد و بهترین توصیه من این است که منصرف نشوم. شما باید به خود انگیزه دهید و فقط ادامه دهید. پروژه هایی برای خود ایجاد کنید. غر نزن اولین سال سخت ترین سال برای دنبال کردن هر سالگردی است تا تقریباً در سال 5 وقتی شما چنان کتک خورده اید که دیگر متوجه گذشت سالها نمی شوید. من دوستی دارم که بسیار با استعداد است و این یک جرم است که بعد از 10 سال در لس آنجلس او هنوز باید برای تأمین هزینه زندگی خود منتظر میزها باشد. او اینجا و آنجا کار بازیگری می کند اما نمی تواند یک نماینده را نگه دارد. این تجارت منصفانه نیست. مثل سایر مشاغل نیست که اگر در آن حضور پیدا کنید و فراتر از انتظارات همه کار کنید ، اطمینان حاصل کنید که از نردبان بالا می روید. نمی دانم چرا برای بعضی ها نتیجه می گیرد و برای بعضی ها اینطور نیست. و هنگامی که به اینجا منتقل می شوید ، تصوری از قرار گرفتن در اردوگاهی ندارید.

 

این کسی نیست که شما بشناسید فقط به این ترتیب کار نمی کند. وقتی به لس آنجلس رفتم کسی را نمی شناختم. اکثر مردم این کار را نمی کنند. من در یک آپارتمان با یکی از دوستان قدیمی دانشگاه مشترک بودم. او یک نماینده تجاری داشت و من مطمئن بودم که با شناختن او ، این نماینده مرا به عهده می گیرد. او این کار را نکرد

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

در اینجا نحوه کشف من وجود دارد. من حدود 2 سال است که در LA زندگی می کنم. یکی از دوستان فیلمنامه تلویزیونی نوشت و می خواست نسخه زنده صحنه را به عنوان راهی برای جذب تهیه کنندگان تلویزیون انجام دهد. او از من خواست که نقشی کوچک بازی کنم. این معنی زیادی داشت تمرین برای مدت زمان بسیار کم صحنه و بدون پرداخت. در طول مسیر من سال کردم که چرا با این کار موافقت کرده ام؟ اما ، بسیار خنده دار بود و او یک دوست بود ، بنابراین من موافقت کردم. بعد از اجرای سوم ما ، مدیر او به من نزدیک شد و از من س askedال کرد آیا من نمایندگی دارم؟ گفتم ، نه او به من گفت که فکر می کند آینده واقعی کمدی تلویزیونی را دارم ، نماینده من شد. نائومی امروز هم مدیر من است.

 

یک ماه بعد ، من در یک تئاتر کوچک در لس آنجلس یک نمایش بسیار عجیب - اقتباس موسیقی از فیلم Nosferatu - را اجرا کردم. من این کار را می کردم زیرا سبک Commedia dell’arte نمایش و افراد درگیر را دوست داشتم. من تمام روز را به عنوان موقت کار می کردم و برای یک شرکت پزشکی وارد اطلاعات خسته کننده ذهن می شدم و سپس 5 ساعت در شب به تمرین می رفتم و اغلب از نیمه شب به خانه می رسیدم. یک شب یک مأمور به دیدن نمایش آمد و کارت خود را در گیشه گذاشت و خواستار ملاقات من شد. او اولین نماینده من شد.

 What is Physical Theatre? Acting Tips | City Academy

حالا به نظر آسان می آید؟ خوب ، این همه پس از 2 سال کار به عنوان موقت ، انجام هر برنامه بازیگری که می توانستم پیدا کنم - معمولاً بدون پرداخت هزینه ، قرض گرفتن پول برای خرید موتور جدید برای ماشین من و پوشیدن یک جفت کفش که سوراخ سوراخ شده است ، زیرا من توانایی پرداخت چیز دیگری را نداشت. آیا من اشاره کردم پرده اتاق نشیمن من از یک پارچه ملافه پاره شده ساخته شده است؟ 3 سال دیگر بود که اولین قسمت سخنرانی خود را در یک برنامه تلویزیونی گرفتم. آن نمایش شهر چرخشی بود. (من در صحنه ای نقش پیشخدمت را بازی می کردم که دختری که در حال خرما رفتن دیوانه چارلی شینز بود نان به سمت من پرتاب کرد.)

 

هر سال کمی بیشتر از سال قبل کار می کردم. 5 سال اول زندگی من احتمالاً بین 100 تا 2000 دلار در سال از بازیگری درآمد داشتم. سال ششم بزرگترین موفقیت من را به همراه داشت و فقط 8000 دلار از بازیگری درآمد داشتم. اما ، من خیلی بیشتر از این پول برای کارم صرف کردم. عکسهای سر گران هستند. جلسه عکس و چاپ می تواند در حدود 500 تا 800 دلار باشد. کلاس ها از 150-500 دلار در ماه است. هزینه عضویت در SAG پس از واجد شرایط بودن شما 1200 دلار است. و آپارتمان ها دیوانه وار گران هستند. 700 دلار - 1000 دلار برای یک آپارتمان ناپاک که حداقل با یک هم اتاقی مشترک آن هستید. عجیب نیست که پرده اتاق نشیمن من یک ملافه بود.

 

بنابراین ، چگونه دفتر را دریافت کردم؟ Spin City توسط آلیسون جونز انتخاب شد. او همچنین بازیگر فیلم The Office است. او از طریق یک سری ممیزی ها طرفدار من شد. من سال به سال به دفتر او می رفتم و برای چیزهای مختلف ممیزی می کردم. بعضی ها را گرفتم و دیگران را دریافت نکردم اما او مرتب مرا برمی گرداند. من با او رابطه برقرار کردم - نه به این دلیل که در یک مهمانی با او ملاقات کردم و صحبت کردیم - بلکه به این دلیل که طی سالهای متمادی به او ثابت کردم که بازیگری قابل اعتماد و جدی هستم و قادر به ارائه یک کار ثابت هستم. این همان چیزی است که در این تجارت وجود دارد - از منظر بازیگران واقعی کار. وقتی زمان انتخاب بازیگر سریال آفیس (آفیس) بود ، آلیسون به یاد من آمد. او مرا به ممیزی فراخواند و سرانجام قسمت را گرفتم.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

اکثر بازیگران فکر می کنند اولین اولویتشان بعد از مهاجرت به LA ، گرفتن یک نماینده است. من مخالفم من فکر می کنم اولویت اول باید ساخت یک مجموعه کار باشد. یک حرفه ای شوید تا برای یک نماینده ارزشمند باشید. هیچ عاملی نمی خواهد تازه وارد غیر اتحادیه ای را امضا کند. وظیفه آنها این نیست که شما را آماده کنند. به NowCasting.com یا LACasting.com بپیوندید و خود را برای کارهای غیر اتحادیه معرفی کنید. تجربه کسب کنید این وب سایت ها ملزم به پرداخت ماهیانه هزینه خدمات آنها هستند. من به طور معمول در مورد مکان هایی که هزینه ای از شما دریافت می کنند به شما هشدار می دهم ، اما NowCasting و LACasting مشاغل مشروع هستند. شما عکس و رزومه خود را ارسال می کنید. آنها اعلان های انتخاب بازیگران را برای فیلم های دانشجویی ، فیلم های کوتاه ، کارهای غیر اتحادیه ای و برخی تبلیغات تبلیغاتی ارسال می کنند. شما می توانید خود را برای کار معرفی کنید و امیدوارید که درخواست ممیزی بگیرید. من دوستانی دارم که تمام وقت با این کار کار می کنند. این یک روش عالی برای بدست آوردن کارهای تجاری است. من فکر می کنم وب سایت LACasting.com اعضای غیر اتحادیه آنها را به عنوان بخشی از خدمات خود به نمایندگان تجاری ارسال می کند. (برای شرکت در لس آنجلس باید زندگی کنید.)

 

به عنوان یک اضافی کار کنید. اگر در شهر تازه وارد هستید این روش بسیار خوبی برای یادگیری نحوه کار یک مجموعه فیلم یا تلویزیون است. من این اولین سال را انجام دادم و خوشحالم که این کار را کردم. با هیچ کس بدتر از شخص اضافی برخورد نمی شود (یا همانطور که اکنون به آنها هنرمندان زمینه ای گفته می شود) اما از آنجا که خودم این کار را انجام داده ام می دانم که اکنون که موفق تر شده ام چگونه مهربان باشم. این یک اردوگاه عالی است. اصطلاحات و آداب معاشرت را از فاصله ای امن فرا می گیرید. به این ترتیب ، وقتی اولین برنامه بازیگری خود را رزرو کنید ، خواهید فهمید که "ضربه زدن به علامت" یعنی "پاک کردن تیم دوم" به چه معناست. برترین آژانس انتخاب بازیگران اضافی Central Casting است. اگر به اندازه کافی کار کنید می توانید کارت SAG خود را بدست آورید. من اینطور کردم

 

شما به کارت SAG خود احتیاج دارید که توسط یک نماینده جدی گرفته شود. بدون عضویت در اتحادیه انجمن بازیگران صفحه (SAG) نمی توانید در یک نمایش تلویزیونی یا یک فیلم استودیویی کار کنید. اگر در اتحادیه نباشید می توانید کارهای اضافی انجام دهید اما نمی توانید در یک تولید عمده نقش سخنرانی داشته باشید. تولیدات غیر صنفی وجود دارد که بازیگران غیر اتحادیه را استخدام می کند (مانند فیلم های دانشجویی و ویژگی های کم هزینه) و این یک روش عالی برای تمرین در مقابل دوربین است.

خاله شادونه بازدید : 25 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

بازیگری تجاری راهی عالی برای حمایت مالی از حرفه بازیگری و جلوگیری از مشاغل روزمره است. برخی از بازیگران تجاری برای چند روز کار میلیون ها دلار پول نقد کسب می کنند که بیشتر آنها از حق امتیاز دریافت می کنند. اگر خوش شانس باشید ، و تبلیغات شما برای یک مکان ملی انتخاب شود تا سالها اجرا شود ، شما می توانید همان کار را انجام دهید. اما چگونه می توان به یک بازیگر تجاری ، و در آن موفق تبدیل شد؟

 20 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

قبل از پرداختن به این موضوع ، باید با این واقعیت کنار بیایید که درست مثل هر زیر مجموعه از صنعت سرگرمی ، بازیگری تجاری نیز رقابتی است. تقریباً هر بازیگر مشتاقی که به دنبال رویای خود در زمینه فیلم ، تئاتر یا کار تلویزیونی است ، برای تبلیغات نیز تست می گیرد. سپس بازیگرانی نیز دارید که منحصراً روی تبلیغات تجاری تمرکز خواهند کرد. و اگرچه بازیگری تجاری به استعداد زیادی احتیاج ندارد ، شما هنوز هم باید بتوانید خود را به عنوان یک بازیگر تا حدودی باورپذیر بفروشید ، چیزی که از طریق آموزش حرفه ای می آموزید.

 

برای یادگیری نحوه تبدیل شدن به یک بازیگر تجاری ، ابتدا باید با درک اصل پنج م componentsلفه اصلی که به احتمال زیاد موفقیت شما را در تبلیغات تجاری تعیین می کنند ، شروع کنیم:

 چگونه می توان در فیلم اضافی بود و چقدر حقوق اضافی پرداخت می شود

نگاه می کند

شخصیت

مهارت ها

استعداد

تجربه

... به آن ترتیب حالا بگذارید این را خراب کنیم.

 

چگونه بازیگر تجاری شویم: قسمت 1

 

 Acting Emphasis - UCLA School of TFTUCLA School of TFT

1. آیا شما ظاهری قابل فروش دارید؟

کارگردان های انتخاب بازیگران بازیگرانی را استخدام می کنند که در کنار محصول کاملاً مناسب باشند و می دانند تماشاگران می خواهند آنها را ببینند. از آنجا که تبلیغات کوتاه است ، همه "روی جلد" درباره شخص روی صفحه قضاوت می کنند. اگر مجموعه جدیدی از قابلمه های آشپزی را می فروشید ، باید مانند یک زن خانه دار به نظر برسید.

 

با این اوصاف ، اگر گم شده اید و نمی دانید چگونه بازیگر تجاری شوید زیرا ممیزی نمی گیرید ، لزوماً به این معنی نیست که "ظاهر بدی" دارید. آن روزها از بین رفته است. امروزه ، دسته هایی وجود دارد ، از ظاهری قابل خرید بیشتر به بازار کمتر ، و از ظاهری که بیشتر به دنبال آن می رود تا ظاهری که کمتر به دنبال آن می رود. اما در نهایت ، یک تبلیغ تجاری برای هر نگاه وجود دارد.

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

2. اهمیت شخصیت را دست کم نگیرید

شخصیت شما بسیار مهم است و اولین افرادی که نگاهی اجمالی به خود فوق العاده شما می اندازند ، مدیران انتخاب بازیگران خواهند بود. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید یک بازیگر تجاری شوید و این کار را به عنوان شغل عادی خود حفظ کنید در حالی که کارهای خلاقانه دیگری را دنبال می کنید ، بر آوردن لبخند ، اعتماد به نفس و روحیه مثبت خود به اتاق تمرکز کنید.

به یاد داشته باشید ، شما می خواهید محصولی را بفروشید ، بنابراین بدانید که متعلق به آنجا هستید. هنگامی که تمام اتاق بازیگران را عاشق خود کردید ، این شخصیت را ادامه دهید تا تصویربرداری را تمام کنید. پس از پایان فیلمبرداری ، اشکالی ندارد که به بازیگران تلخ و ناامن موجود خود برگردیم.

 

3. برخی از مهارت های بازیگری تجاری را بیاموزید

بازیگری تجاری همان کار شما نیست که در تلویزیون یا فیلم وانمود کنید. این مکان مکانی برای شما نیست که روش ها را مطالعه کنید و بیشترین تأمل برانگیزترین ، احساسی ترین و خلاقانه ترین کارها را ارائه دهید. آگهی های بازرگانی عبارتند از اینکه بدانید کجا بایستید ، چگونه به دوربین نگاه کنید ، چگونه سریع روی پاهای خود فکر کنید و مسیرها را طی کنید ، چگونه راحت و واقعی باشید و فیلم پر تنش را از بین نبرید.

 

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه یک بازیگر تجاری شوید ، دو نوع کلاس به شما کمک می کند مهارت لازم در رزرو ممیزی های تجاری بیشتر را کسب کنید. اول ، این کلاس تجاری است (duh!) ، و دوم ، این یک کلاس خوب است که امیدوارم شما قبلاً برای ارتقا improve مهارت های خودانگیختگی روی صحنه شرکت کرده اید.

 

4- سعی کنید مقداری از این استعداد را نیز بدست آورید

به حقیقت گفته شود ، اگر بتوانید سه نکته اول را در این لیست ناخن بزنید ، کاملاً آماده هستید. اما استعداد هرگز به کسی آسیب نرسانده است. امیدوارم که شما در تجارت مناسب باشید ، و اگر چنین هستید ، باید از نوعی استعداد و توانایی تفکر خلاق برخوردار باشید.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

روی تخیل خود کار کنید ، کتابهایی درباره خلاقیت بخوانید و از همه مهمتر - کار ، کار ، کار. ممیزی خوب است ، اما شما به یک مرکز فروش خلاقانه نیاز دارید ، بنابراین فیلم های هندی و دانشجویی را امتحان کنید. هر چیزی که باعث شود شما از آن اسلحه های قدیمی بازیگری که در دوران کودکی خود پشت سر گذاشته اید ، غبارروبی کنید این را با سه مورد بالا ترکیب کنید ، طلایی خواهید شد.

 

5. Catch-22: آیا تجربه ای دارید؟

نگران گرفتن 22 نباشید ، مگر اینکه بخواهید یاد بگیرید چگونه با کار کردن در این لیست به عقب ، به یک بازیگر تجاری تبدیل شوید. بله ، اگر در زمینه تبلیغات تجاری تجربه ای دارید ، به شما کمک می کند چند تست شنوایی دیگر نیز رزرو کنید (بیشتر به این دلیل که در این کار به سادگی بهتر خواهید بود). اما با تمام جدیت ، تجربه تأثیر زیادی در تصمیم مدیر انتخاب برای استخدام شما برای یک تبلیغ تجاری ندارد. به بالا نگاه کن.

 

اگر ظاهر درستی داشته باشید (احتمالاً قبلاً با شما تماس گرفته شده است) ، شخصیت خوبی به شما می رسد و مهارت و استعداد لازم را دارید تا با آنها همراه شوید - در مسیر تبدیل شدن به یک بازیگر موفق تجاری قرار دارید . به یاد داشته باشید که شما حتی اعتبارات تجاری خود را در رزومه منتشر نمی کنید و تعداد بسیار کمی سی دی از شما در مورد کارهای قبلی شما س askال می کنند (نمایندگان این کار را می کنند) ، بنابراین fuhgeddaboudit. فعلا

خاله شادونه بازدید : 30 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

ما از بسیاری از بازیگران تازه کار که می خواهند به یک مدرسه تئاتر بروند یا قبلاً از یکی فارغ التحصیل شده اند ، س questionsال دریافت می کنیم. بیشتر این پرسش ها مربوط به یک مسئله است: تصور غلطی که در مورد دنیای واقعی بازیگری (همچنین به عنوان صنعت سرگرمی نیز شناخته می شود).

 

آنچه من از این نتیجه می گیرم این است که اگرچه آموزشگاه های درام بدون شک می توانند شما را به بازیگر بهتری تبدیل کنند ، اما به نظر می رسد که آنها هنوز نمی توانند در مورد واقعیت های سخت کار در کسب و کار نمایشی به جوانان اسپانیایی آموزش دهند. در اینجا فقط چند مورد است که در مدارس نمایش امروز یاد نخواهید گرفت. برای صداقت دست و پنجه نرم کنید.

 

این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

 20 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

 

درجه به این معنی نیست که شما شغلی دارید

این بدان معنا نیست که شما حتی یک ممیزی دارید! در سال آخر شما ، یک گروه خوش شانس از بازیگران فارغ التحصیل این فرصت را پیدا می کنند که ویترینی برای اهالی صنعت برپا کنند. از آن گروه كوچك بازیگران ، شاید تعداد اندكی درجا امضا شوند و چند نفر دیگر برای یك مأمور نمایندگی فراخوانده شوند. و بقیه بازیگران "به خیابان ها برمی گردند" و به دنبال کار می گردند.

 

به نظر ناخوشایند می آید ، اما اینطور است. اگر در طی این 3-4 سال حضور در یک مدرسه دراماتیک سخت کار کرده اید و هر نفس در بدن خود را برای بهبود کار خود اختصاص داده اید ، احتمالاً شما 10 برابر بهتر از قبل از پیوستن به مدرسه بازیگر هستید. متأسفانه ، هنوز هیچ کس از شما چیزی نمی داند. این درجه ای نیست که بتواند استعداد شما را برای نمایش در نمایشگاه نشان دهد. این مجموعه کار شماست.

 Bachelor of Fine Arts in Acting - Penn State

شما استثنا نیستید

ممکن است قبلاً به شما چیز دیگری گفته شده باشد ، اما حتی اگر در کلاس مدرسه نمایش خود ، در دنیای تجارت بازیگری ، بهترین دانش آموز باشید ، هیچ کس از این موضوع (یا مراقبت) نمی داند. ابتدا باید خودتان را ثابت کنید. با تایپ "BFA in Theatre" در CV / رزومه بازیگری خود ، مانند بقیه وارد اتاق ممیزی خواهید شد. شما در اتاق انتظار می نشینید ، تمرین می کنید ، تمرکز می کنید ، و با خود صحبت می کنید ، می خوانید ، و تست می کنید ، و شکست می خورید ، و موفق می شوید - درست مثل بقیه.

 

شما دیگر ستاره نیستید. هزاران هزار بازیگر دیگر در این استخر ناامیدی شنا می کنند که به دنبال گرفتن هر نوع کار موجود برای یک فرصت بازیگری هستند. اکنون شما یکی از آنها هستید: مجری مبارز که باید آماده باشد تا به طور روزمره لب به لب کند.

 

اجرا برای دوربین یک شکل هنری جداگانه است

بازیگری صحنه ای و بازیگری روی صحنه دو چیز کاملاً متفاوت هستند (همانطور که قبلاً در یکی از خبرنامه های بازیگری خود توضیح داده بودیم). مدارس درام توجه کافی را به این جنبه از کار معطوف نمی کنند ، و همچنین در مورد آن مقدار کافی صحبت نمی کنند تا بازیگران بتوانند درک کنند که تفاوت چقدر وجود دارد.

این فقط مربوط به رساندن حجم گفتار و رفتار شما به "سطح طبیعی" نیست (و بزرگ حتی در فیلم هم می تواند خوب باشد!) موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد - چیزی که در بعضی از وبلاگ ها مانند این وبلاگ قابل آموزش نیست و سالها تمرین طول می کشد تا استاد - به همین دلیل است که لورنس اولیویه هرگز به اندازه حضور در صحنه روی صفحه نمایش خوب نبود (او هنوز هم باشکوه بود!).

 

بازیگری یک تجارت است

خواه بخواهید این را بپذیرید یا نه ، مدت ها پیش صنعت بازیگری تجاری شده است. اگر می خواهید فرشهای قرمز وست اند ، برادوی یا هالیوود به پایان برسید ، باید به یاد داشته باشید که "هنر" در صحنه یا صحنه شروع و پایان می یابد. بقیه اوقات شما شبکه خواهید شد ، با مردم ملاقات خواهید کرد ، ممیزی خواهید گرفت و در غیر این صورت سعی در بازاریابی در صنعت خواهید داشت.

 

هر بازیگر شگفت انگیز یک کارآفرین با استعداد نیست ، به همین دلیل است که می بینیم اینقدر استعداد صنعت را به رسمیت نمی شناسد. برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری مدرسه درام جایی است که آنها فقط بر روی هنر تمرکز می کنند ، اما هنگامی که آموزش شما تمام شد و زمان آن فرا رسیده است که این کار را به عنوان یک تجارت که در حال حاضر است بدانید - بازیگران نمی دانند چگونه. موسسات نمایشی باید این را به عنوان بخشی از برنامه های خود بگنجانند ، و مطمئناً برخی از متخصصان موافق هستند.

 

شما نوع خود را دارید

اگر تا به حال به شما گفته اند که آنقدر با استعداد هستید که می توانید هر نقشی را بازی کنید ، بدانید که به شما دروغ گفته اند. بازیگری که بتواند نقشی را بازی کند هرگز وجود نداشته و نخواهد داشت. همه ما ظاهر ، شخصیت و دامنه متفاوتی داریم که براساس آنها کار آینده ما مشخص می شود. بعضی از بازیگران می توانند نقش های متنوعی را بازی کنند ، برخی دیگر می توانند کمتر بازی کنند. در پایان ، همه چیز به نوع شخصیت شما برمی گردد.

 

رمز موفقیت شما در صنعت بازیگری هنگامی که از مدرسه نمایش خارج شوید ، درک نوع بازیگر شما خواهد بود. این نیاز به ارزیابی صادقانه از ظاهر ، توانایی ها و شخصیت خود دارد. اگر بتوانید این حرف را به نامه ای برسانید ، احتمالاً نسبت تست و رزرو شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

ممیزی بیش از آنچه فکر کنید مهم است

بازیگر خیره کننده بودن در صحنه فیلم یا صحنه تئاتر همه چیز خوب و شیک است ، اما چه فایده ای دارد که کسی اجازه ندهد شما آنجا بلند شوید؟ شغل بازیگری شما از اتاق تست شروع می شود. اینجاست که آنها را بی حس خواهید کرد. متأسفانه ، ممیزی خیلی بیشتر از فقط یک بازیگر خوب بودن طول می کشد. این نیز ارتباط زیادی با عامل روانشناسی دارد.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

ممیزی یک است فرم هنری جداگانه نیز برای بیشتر ما ، این حتی دشوارتر از خود بازیگری است که خیلی دوستش داریم. اما اگر می توانید یاد بگیرید که چگونه به محض بیرون آمدن از مدرسه درام (یا در حالی که هنوز آنجا هستید!) در مقابل دوربین بازی کنید و بر روند تست گیری تسلط پیدا کنید - در یک مسیر مستقیم به یک عالی خواهید رسید موفقیت در این صنعت

خاله شادونه بازدید : 37 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

نمی دانید آیا خیلی پیر هستید که می توانید بازیگر شوید؟ اگر رسیدن به سطح موفقیت لیست کننده های فعلی خیلی دیر است؟ یا احتمالاً شما به اندازه کافی طولانی عمل کرده اید و این باعث می شود که حرفه شما هنوز در آنجایی که باید باشد نباشد؟ این باعث آرامش شما خواهد شد (کمی).

 

جمله قدیمی و خسته هنوز هم صدق می کند: بازیگری یک دوی سرعت نیست ، یک ماراتن است و لیست زیر این کلیشه را اثبات می کند. این بازیگران مشهور فعلی در اواخر زندگی خود شایستگی زیادی را دریافت کردند و بیشتر آنها به شما خواهند گفت که هیچ پشیمانی وجود ندارد.

 

نکته ای که باید به خانه ببرید این است که تا زمانی که سخت کار می کنید و می دانید چگونه به جای اینکه پیچ و خم کنید ، از طریق مجموعه ای از مراحل برنامه ریزی شده به یک بازیگر کارگر تبدیل شوید ، دیر یا زود به آنجا خواهید رسید. صبور باش؛ مبارزه همان چیزی است که آن را عالی می کند!

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

43 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

1. کریستوف والس

مناسب است که لیست را با کریستوف والتز شروع کنیم. تا سال 2007 ، کریستف خوش شانس بود که می توانست از طریق کار صحنه ای و ایفای نقش در تولیدات تلویزیونی کوچک در اروپا ، از خانواده خود حمایت کند. این تا زمانی بود که هالیوود (یا بهتر بگوییم کوئنتین تارانتینو) در خانه او را زد. کریستوف 51 ساله بود که در سال 2009 قسمت سرهنگ هانس لاندا را بدست آورد. او از آن زمان 2 اسکار گرفت.

 

کریستف والس در IMDb

 

2. جیمز گاندولفینی

جیمز گاندولفینی فقید از دهه 1980 بازیگری می کند ، اما آنچه سرانجام توانایی های سرسام آور بازیگری او را در مقابل تماشاگران بیشتری قرار داد ، نمایش تلویزیونی کوچکی به نام The Sopranos بود. جیمز 38 ساله بود که نقش تونی سوپرانو را به دست آورد و او را به ستاره ای منجنیق کرد.

 

جیمز گاندولفینی در IMDb

 

3. آلن ریکمن

آلن هنگامی که 30 ساله را تحت فشار قرار داد ، در یکی از بهترین آموزشگاه های نمایشی که می توانست تحصیل کند ، هنرهای نمایشی می خواند - آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک در لندن. کار صحنه به همان اندازه که برازنده است ، اکثر بازیگران آرزو دارند که کارهایشان توسط افراد بیشتری دیده شود تا اینکه یک تئاتر بتواند آنها را در خود جای دهد ، بنابراین بازیگری روی صفحه قدم بعدی برای ریکمن پس از گذراندن بیش از 10 سال روی صحنه بود. آلن 46 ساله بود که قسمت مشهور خود را در کنار ستاره آینده فیلم سینمایی بروس ویلیس بدست آورد.

 

آلن ریکمن در IMDb

 

4. نائومی واتس

واتس از ابتدای دهه 1990 به طور مداوم در تلویزیون و فیلم های کوچک آمریکایی کار می کرد ، اما این پروژه فیلم تلویزیونی دیوید لینچ به نام Mulholland Dr. بود که در 31 سالگی شهرت او را به ارمغان آورد. او از آن زمان 2 نامزد اسکار شد.

 

نائومی واتس در IMDb

 

5. کاترین ژوستن

برخلاف بیشتر موارد موجود در این لیست ، کاترین جووستن فقید تصمیم گرفت که در 56 سالگی به دنبال رویای بازیگری خود به لس آنجلس برود. کاترین چیزی نداشت که بتواند او را به صنعت متصل کند و از ابتدا شروع به رقابت می کرد بازیگرانی در همان سن که دهه ها تجربه و اعتبار داشتند. وی پس از سالها تلاش ، موفق به کسب دو جایزه امی شد.

 

کاترین ژوستن در IMDb

6. جنا فیشر

جنا فیشر از اواسط دهه 1990 بازیگری در هالیوود بود که با داشتن قطعات کوچک و گاه به گاه خوش شانس بود و به سختی می توانست زندگی خود را تأمین کند. وقتی آفیس در سال 2005 فعالیت خود را به طور قابل توجهی تقویت کرد ، جنا 31 ساله بود. کار او به عنوان شخصیت پم بیزلی نامزد دریافت جایزه امی شد ، و او به کار خود ادامه می دهد.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

جنا فیشر در IMDb

 

7. مایکل عمرسون

مایکل امرسون بعد از شروع فعالیت در اواخر زندگی خود مشغول انجام کارهای محلی کوچک در فلوریدا بود و این کار را در تمام دهه 1990 ادامه داد. اما در سال 2000 ، وقتی مایکل 46 ساله بود ، زندگی او تغییر کرد - او در The Practice بخشی از یک قاتل زنجیره ای را بدست آورد ، که سرانجام درها را برای او باز کرد. وی از آن زمان تاکنون دو جایزه امی را از آن خود کرده و برای کار در فیلم گمشده نامزد دریافت گلدن گلوب شده است.

 

مایکل امرسون در IMDb

 

8. الكساندر اسكارسگارد

الكساندر اسكارسگارد ، بازیگر متولد سوئد ، همچنان كه این مطلب را می خوانید ، به ستاره خود ادامه می دهد ، اما آنچه او را در مسیر درست قرار داد ، این فرصت در مجموعه تلویزیونی نسل كشت نسل HBO در سال 2008 بود كه الكساندر 31 ساله بود. پیشنهادات تولید ایالات متحده شروع شد. پس از آن ، و او از آن زمان به طور ثابت کار تلویزیون و فیلم را انجام می دهد.

 

الكساندر اسكارسگارد در IMDb

 

9. فیلیسیا رشاد

فیلیسیا رشاد در بیست سالگی کارهای صحنه ای زیادی را در داخل و خارج از برادوی انجام می داد ، اما آنچه باعث شهرت و شهرت او در هالیوود شد ، حضور در یک طنز مشهور The Cosby Show بود که بعداً دو نامزد دریافت جایزه امی دریافت کرد. Phylicia 35 ساله بود که پیشنهاد تغییر زندگی ارائه شد.

 

Phylicia Rashad در IMDb

10. جودی دنچ

تماشاگران تئاتر بریتانیا همیشه دام جودی دنچ را خیلی قبل از اینکه هالیوود بفهمد او را دوست داشتند. حتی اگر جودی در آن زمان یک بازیگر باتجربه و کاملاً سرحال بود ، نقش اصلی او در صنعت فیلم سازی ایالات متحده شخصیت رئیس جیمز باند با نام ظریف M ، در GoldenEye 1995 بود. جودی آن زمان 61 ساله بود. از آنجا که این نقش ظاهر شد ، او موفق به کسب اسکار شد و برای شش نفر دیگر نامزد شد.

 

جودی دنچ در IMDb

 Acting Intensive | National Student Leadership Conference

11. برایان کرانستون

یکی از داغ ترین بازیگران امروز هالیوود برایان کرانستون است. به نظر می رسد او همه جا است. علاوه بر این ، برای به نظر می رسد که هر بار یک کار قابل توجه انجام می دهد. اما این فقط شانس برایان نبود - او در دهه های 80 و 90 سخت کار می کرد بدون اینکه شناخت زیادی کسب کند ، بزرگترین موفقیتش نقش در Seinfeld بود. سپس ، برایان سرانجام در مالکوم در میانه ، وقتی 44 ساله بود ، نام خود را به دست آورد ، با کار در مورد شکستن بد ، ادعای استعداد بزرگ بودن خود را بیشتر حمایت کرد. در سالهای اخیر ، برایان جایزه گلدن گلوب ، جوایز امی و جایزه تونی را از آن خود کرد.

 

برایان کرانستون در IMDb

 

12. لوسیل توپ

بازیگر مشهور هالیوود ، لوسیل بال در سال 1989 درگذشت ، اما حتی امروز همه نمی دانند که لوسیل از همان ابتدا نام بزرگی نبود که توسط استودیوهای فیلم مطرح می شد. او سخت تلاش می کرد ، صحنه را اجرا می کرد و فیلم های کم هزینه ای را اجرا می کرد ، تا اینکه قسمت تلویزیونی برجسته آمریکایی I Love Lucy ظاهر شد. لوسیل آن زمان 40 ساله بود.

 

لوسیل بال در IMDb

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

13. شان كانری

سر شان کانری اسطوره اسکاتلندی از بیست سالگی به طور پیوسته کار می کرد ، اما البته تا اولین حضور او به عنوان جیمز باند در سن 32 سالگی که بالاخره صعود سریع خود را به شهرت آغاز کرد. شان از آن زمان موفق به دریافت اسکار شده و به عنوان یکی از معتبرترین بازیگران تاریخ فیلم شناخته شده است.

 

شان کانری در IMDb

14. مارگو مارتیندیل

مارگو مارتیندیل پس از اولین حضور در صفحه نمایش در سال 1990 در دو دهه گذشته بازی می کرد و نقش های مختلف کوچک در تلویزیون و فیلم را به عهده گرفت. سرانجام ، در سال 2004 ، نام او بعد از بازی در نقش مادر بزرگ در گربه برادوی در یک سقف قلع گرم در حالی که مارگو 53 ساله بود ، شروع به زنگ زدن به مردم کرد. او سپس به ساخت فیلم با بازیگران لیست A و تلویزیون عالی پرداخت و همچنین برنده شد جایزه امی برای کار در Justified.

 

مارگو مارتیندیل در IMDb

 

15. ملیسا مک کارتی

ملیسا مک کارتی امروز به تسخیر هالیوود ادامه می دهد و در حال حاضر یکی از سریعترین بازیگران زن است. پس از ورود به بازیگری در اواسط دهه 1990 ، او طول کشید تا سال 2011 تا اینکه سرانجام با Bridesmaids در سال 2011 آن را بسیار بزرگ بدست آورد ، برای این که ملیسا 41 ساله نامزد اسکار شد.

 

ملیسا مک کارتی در IMDb

 

16. لیندا گری

با انجام اکثر تبلیغات تجاری و مدلینگ در کنار او برای اولین قسمت از کار خود در تجارت سرگرمی ، لیندا گری هنگامی که در یک برنامه تلویزیونی دالاس در سال 1978 فعالیت خود را کاملاً چرخاند و نامزد آن شد ، به شهرت رسید. برای جایزه امی و دو جایزه گلدن گلوب. لیندا وقتی این قسمت را گرفت 38 ساله بود.

 

لیندا گری در IMDb

 

17. سیلوستر استالونه

همه داستان استالونه را می دانند ، یک داستان کلاسیک دیگر "از ژنده پوش تا ثروت از طریق کار سخت". در دهه 1970 ، سیلوستر استالونه بازیگر و فیلمنامه نویس مبارز فقیر و خاکی بود ، که در یک برهه حتی توانایی پرداخت اجاره را هم نداشت و مجبور بود مکان هایی برای خوابیدن پیدا کند. اما همه چیز از زمانی که سیلوستر 30 ساله بود تغییر کرد و فیلمنامه او برای راکی ​​(که پیش نویس آن را در 3 روز نوشت) با پیوستن در نقش اصلی انتخاب شد.

 

سیلوستر استالونه در IMDb

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

18. تای بورل

تایلر جرارد بورل از ابتدای سال 2000 در حال بازیگری بود. تا زمانی که شکست خوش شانس او ​​در سال 2009 اتفاق افتاد ، او همیشه شخصی بود که هر بار کشته می شد یا اخراج می شد. اما وقتی بورل 42 ساله بود ، خانواده مدرن آمدند و بر ظهور او به شهرت تلویزیون و فرصت های بیشتر نظارت کردند. Ty ، با این حال ، خوشحال بود که بعداً تعطیلات خود را شروع کرد: "من یک جوان بالغ نبودم و احتمالاً از ریل خارج می شدم."

 

تای بورل در IMDb

19. اف موری آبراهام

اف موری آبراهام در بیشتر قسمتهای زندگی خود در حال اجرای برنامه بود ، اما این بازی برنده اسکار وی در نقش آنتونیو سالیری در فیلم آمادئوس بود که سرانجام استعداد شگفت انگیز او را به مخاطبان گسترده تری کشاند. وقتی این اتفاق افتاد ، م. ماری 45 ساله بود.

 

اف موری آبراهام در IMDb

 For the Love of Acting: Staying Inspired as an Actor

20. جان ماهونی

جان ماهونی تصمیم گرفت بعداً در زندگی خود حرفه بازیگری را دنبال کند. همانطور که به نظر می رسد ، این تصمیم درستی بوده است ، تصمیمی که به او کمک کرده تا جایزه تونی را برای شغلی که در "خانه برگهای آبی" انجام داده و همچنین دریافت دو نامزد گلدن گلوب برای نقش خاطره انگیز خود در Frasier در نقش مارتین کرین ، او 53 ساله بود.

خاله شادونه بازدید : 55 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

هنگامی که خود را به آنجا رسانده و به دنبال بازیگری می روید ، یکی از اهداف شما این است که توسط یک عامل استعداد امضا شوید. این س theال را ایجاد می کند ، چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و اطمینان حاصل کرد که شما احساس خوبی ایجاد می کنید ، ممکن است یک جلسه را به ثمر برسانید و حتی امضا شوید.

 

عوامل بازیگری ممکن است یکی از مباحث مورد بحث در بین بازیگران امروز در اینترنت باشد. همه می خواهند بدانند که چگونه می توانند یکی از آنها را تهیه کنند و توسط یکی از بهترین آژانس های بازیگری در آنجا به امضا برسند و به حق. اگرچه این ممکن است سرعت شغلی شما را به میزان قابل توجهی تسریع کند ، اما جلب توجه یک نماینده یک گام بزرگ به جلو در این سفر شما است.

 

نحوه نزدیک شدن به نمایندگان بازیگری

ما قبلاً بحث کردیم که چرا شما نباید در گرفتن یک عامل استعداد استرس ایجاد کنید و چه کاری برای گرفتن یک بازیگر نقش نباید انجام دهید. امروز ، بیایید درباره چگونگی نزدیک شدن به یکی از عوامل ترسناک بازیگری که رمز موفقیت در آن است صحبت کنیم.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

به کدام عوامل بازیگر نزدیک می شوند

اول از همه ، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید. حداقل 5 آژانس استعدادیابی را در شهر خود پیدا کنید. اگر در لس آنجلس ، نیویورک یا لندن (یا هر شهر بزرگ دیگری) هستید ، می توانید حداقل با استفاده از Google حداقل 15 مورد از این آژانس ها را به راحتی پیدا کنید.

 

اگر بازیگر نسبتاً جدیدی هستید که اعتبارات تخصصی کمی دارد ، بهترین شرط شما این است که آژانس های کوچکتر و جوان تری پیدا کنید که هنوز در صنعت ارتباط دارند. این نوع آژانس های استعدادیابی نمایندگان بازیگری خواهند داشت که برای استعدادهای تازه بازتر هستند. این آژانس ها را با بسته بازاریابی خود از طریق ایمیل یا ایمیل ارسال کنید. زنگ نزن

 

روش دیگر یافتن آژانس هایی است که به دنبال مشتریان جدید هستند. اکثر آنها معمولاً نوع نقشهایی را که می خواهند بازی کنند مشخص می کنند: "بلند قد ، موهای تیره ، سن 30 سالگی بازی ، دختر همسایه" - اگر متناسب با نوع آن باشید ، به احتمال زیاد امضا می شوید. با این حال ، در مورد نزدیک شدن به این نوع عوامل اقدام محتاط باشید. برخی از آنها ممکن است صرفاً اتلاف وقت یا حتی کلاهبرداری باشد که در آن سعی می کنند هزینه کارگاه ها و عکس های اصلی را پرداخت کنید.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

آیا گزینه دیگری وجود دارد؟

متناوباً ، اگر فکر می کنید کار خاصی در زمینه بازیگری انجام می دهید و در یکی از شهرهای بزرگ هستید ، در این صورت ابتدا یافتن یک مدیر شخصی رویکرد دیگری است

گرفتن مدیر کمی آسان تر است ، اما شما باید 15٪ از هر چک حقوق خود را به آنها پرداخت کنید. با این حال ، مزیت داشتن یک مدیر شخصی این است که اکثر آنها با هم ارتباط دارند و می توانند شما را راحت تر از اینکه بخواهید این کار را بکنید ، در مقابل عوامل بازیگری قرار دهید. همه اینها بستگی به میزان بازاریابی شما در حال حاضر ، اعتبار و آموزش شما تا چه حد و شانس آوردن دارد.

 

Acting BA (Hons) | Rose Bruford College 

چه زمانی باید به عوامل بازیگری نزدیک شوم؟

این بارها مورد بحث قرار گرفته است: هرگز با دست برهنه وارد آنجا نشوید. وقتی قبلاً یک عکس حرفه ای و اعتبارات خوب در CV / رزومه بازیگری و همچنین آموزش (یا کلاس های بازیگری یا آموزشگاه نمایش) داشتید ، با عوامل احتمالی بازیگری آینده خود تماس بگیرید.

 

حلقه نسخه ی نمایشی یک مزیت بزرگ است و اگر آن را دارید - همیشه آن را برای تماشای یک نماینده بفرستید. این فقط ممکن است شانس تماس گرفتن شما را افزایش دهد.

 

چگونه می توانم با این نمایندگان تماس بگیرم؟

برای اولین بار در تماس باشید و یا با آنها تماس بگیرید نیاز به تفاهم کمی از جانب شما دارد. آنها را با پیام و ایمیل اسپم نکنید. شما باید حداقل 2 هفته فضای تنفس به عامل بدهید. بله ، احساس طولانی است ، اما عوامل بازیگری افراد شلوغی هستند.

 

در زمانی که درباره ارسال ، پاسخگویی ، مشاغل و سایر موارد با آنها تماس می گیرید - کوتاه و مختصر باشید. در ایمیل ، خود را معرفی کرده و به سرعت تجارت خود را بیان کنید. نباید بیش از 4-5 جمله طول بکشد. مثبت و جذاب باشد.

 

من به عوامل بازیگری چه می گویم؟

هنگامی که از طریق ایمیل به نمایندگان عامل نزدیک می شوید (روش ترجیحی) ، به امید اینکه آنها به شما پاسخ دهند ، از فشار بیش از حد خودداری کنید. هنگامی که برای آنها ایمیل ارسال کردید ، در دسترس بودن و توانایی بازیابی ، چگونگی بازارپذیری و نوع شما و اطلاع از این موضوع را به آنها اطلاع دهید. اگر در حال حاضر سریال های وب خود را تولید می کنید و روی یک نمایشنامه کار می کنید ، این را به آنها بگویید (در یک جمله!)

وقتی به عوامل بازیگری نزدیک می شوید ، می خواهید آنها شما را امضا کنند. آژانس های استعدادهای درخشان به دنبال روش هایی برای کسب درآمد از استعداد خود هستند ، بنابراین مطمئن شوید که به آنها اطلاع خواهید داد که برای آن آژانس سود خواهید داشت. کارگزاران این کار را برای جهنم انجام نمی دهند - آنها باید به خانواده خود غذا بدهند و بازیگرانی که نمی دانند چه کاری انجام می دهند یا اینکه آیا در آینده نزدیک درآمد کسب می کنند ، مورد علاقه چندانی برای آنها نخواهد بود . سعی کنید ذهنیت یک نماینده را بدست آورید و دقیقاً خواهید فهمید که آنها از شما چه می خواهند. 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

خاله شادونه بازدید : 41 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

بسیار معمول است که اولین هدف هر بازیگر جدید ثبت نام در وب سایت های انتخاب بازیگران و سپس یافتن عوامل بازیگری در لندن است. با این حال ، ثبت نام توسط یک عامل استعدادیابی کار ساده ای نیست. امروزه بازیگران از طرف بازیگران به عنوان دروازه بان های تجارت نمایش شناخته می شوند و این ممکن است درست باشد.

 

به دلیل محبوبیت در تعقیب عوامل ، کل مفهوم امضا برای بازیگران نیز پیچیده تر شده است. اگر راز ثبت نام سریع توسط شخصی از بهترین نمایندگی های بازیگری در آنجا وجود داشته باشد ، هیچ کس در این کار بدون عاملی نخواهد بود. متأسفانه ، واقعاً هیچ راهی آسان برای این کار وجود ندارد.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

مفهوم "آسان بودن بازیگر امضا کردن" گسترده است ، بنابراین زمینه های زیادی برای پوشش وجود دارد. این را به عنوان قسمت اول عوامل بازیگری در لندن در نظر بگیرید و مراقب پست های مشاوره بیشتر در آینده باشید ، مانند آنچه عوامل استعدادیابی می خواهند در بازیگران ببینند.

 

عوامل بازیگری در لندن

 

 

برای هر بازیگر متقاضی که به تازگی از یکی از بهترین آموزشگاه های درام در انگلستان فارغ التحصیل شده یا تصمیم گرفته بدون هیچ گونه آموزش آکادمیک در این حرفه شرکت کند ، چند سال اول باید به برخی از آموزش های بازیگری ، مواد بازیگری و البته امضای آن اختصاص یابد یکی از عوامل بازیگری در لندن (یا هر شهر دیگری که ممکن است حرفه خود را دنبال کنید).

 Acting Classes In Mumbai | LBB, Mumbai

اگر مدیران انتخاب بازیگران دروازه بان موفقیت شما هستند ، پس عوامل بازیگری دارندگان اصلی هستند. این افراد بهترین بازیگران را برای بهترین شکست در انتخاب بازیگران و فرصت های تست در اختیار بازیگر قرار می دهند. عوامل خوب معمولاً به خرابی فیلم های بودجه ای بزرگ و نمایش های جدی صحنه ای با حضور سایر بازیگران و کارگردانانی دسترسی دارند که تبلیغات اینترنتی را در هیچ کجا انجام نمی دهند.

 

به طور معمول ، هر نماینده 10٪ از درآمد شما را از بازیگر دریافت می کند. و این می تواند از هر چیزی حتی از راه دور مربوط به حرفه بازیگری شما ناشی شود. همچنین تفاوتی نمی کند که شغل را خودتان پیدا کرده اید یا نماینده شما را در این امر قرار داده است - به هر حال 10٪ را پرداخت می کنید.

 

این یک تجارت عادلانه است و این به شما آرامش خاطر می بخشد زیرا جدا از یافتن کار ، عوامل بازیگری شما در لندن همیشه در مورد پرداخت هزینه شما مذاکره می کنند ، مطمئن شوید که به موقع حقوق می گیرید و همه چیز طبق قانون دنبال می شود توافق.

 

بازیگران نمایندگی در لندن و بازیگران وب سایت های تماس

در سال 2013 آسان تر است که یک بازیگر تازه کار باشید زیرا شما به منابع آنلاین مختلفی مانند TheStage دسترسی دارید ، وب سایت هایی مانند CastingCallPro و جوامعی مانند انجمن ما ، بازیگر در لندن را انتخاب می کنید. مهمترین ، البته ، آزادی تسلیم شدن در برابر پروژه های مختلف ، پولی یا غیرپرداختی است ، که به شما مقداری مواد برای نسخه آزمایشی خود می دهد و نام شما را قبل از اینکه حتی یک عامل قدرتمند در شهر خود پیدا کنید ، در آنجا قرار دهید.

 

همانطور که در بالا ذکر شد ، آژانس های بازیگری در لندن یک قطعه کیک نیستند که بتوانید بخشی از آن شوید. شما باید تا حدودی در صنعت مستقر شوید یا ظاهری کاملاً قابل فروش داشته باشید. روند امضا شدن به این سختی نیست ، اما شما باید آماده باشید. ما در مورد این مورد در مورد آنچه که در هنگام امضا با یک نماینده به آن نیاز دارید صحبت کردیم و در کتاب راهنمای بازیگری در لندن بیشتر به آن پرداختیم.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

بنابراین ، از آنجا که این روزها بازیگران بسیار مبارز در لندن ، لس آنجلس ، نیویورک و دیگر شهرهای بزرگ وجود دارد ، تنها فرار از بیکاری این است که خود را هر روز بصورت آنلاین و بصورت آنلاین ارائه دهید. وقتی تازه شروع می کنید ، فیلم های دانشجویی و پروژه های بسیار کوچک ایندی ، نمایشنامه ها و فیلم های کم هزینه بهترین راه برای انجام است.

وب سایت های انتخاب بازیگر کلیه اطلاعات لازم را که شما باید در مورد پروژه بدانید فراهم می کنند و آنها همیشه زنده هستند ، به این معنی که به محض انتخاب بازیگران ، آگهی ای را جستجو می کنند که شما را جستجو می کند - بلافاصله آنلاین خواهد شد. فقط دکمه "تازه کردن" را بزنید.

 

بسیاری از عوامل بازیگری در لندن به دلیل کارمزد بالایی که باید به آژانس های خود پرداخت کنند ، در حال حاضر برای ارسال آنلاین نیز انتخاب شده اند. به نوعی ، این یک خبر خوب برای بازیگران تازه کار است ، زیرا این امر دستیابی به ارتباطات جدید در صنعت را آسان می کند.

اگر در حرفه بازیگری تازه کار هستید ، همیشه به خاطر داشته باشید که در شهر شما نمایندگان تازه وارد نیز وجود دارند. اگرچه خوب است که آنها را بشناسید در صورتی که در عرض 5 یا 10 سال به Ari Gold بعدی تبدیل شوند ، اما در آغاز کار آنها نمی توانند کار زیادی برای شما انجام دهند.

خاله شادونه بازدید : 28 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

تک تک بازیگران این صنعت که در حال حاضر توسط یک نماینده بازیگری نمایندگی نمی شود ، دائماً خواهان یک بازیگر است. به نظر می رسد که گویی بازیگران معتقدند که عوامل از این نوع قدرت های عرفانی برخوردارند که توسط درویدگان Forodwaith به آنها اعطا شده است ، و با دادن قطعات اصلی برای فیلم های پرطرفدار آتی ، هرکسی را انتخاب کنند نجات خواهند داد.

 

گرچه مورد آخر ممکن است چندان درست نباشد ، عوامل بازیگری قطعاً می توانند یک یا دو درب را برای یک بازیگر مبارز باز کنند ، مخصوصاً اگر با استعداد باشند. بنابراین ، کاملاً منطقی است که نگران باشید چگونه می توانید در اوایل کار خود یک نماینده بگیرید ، اما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید.

 

اکثر بازیگران تازه کار که با نحوه کار این تجارت آشنایی ندارند ، ایده داشتن یک نماینده استعداد را بیش از آنچه شایسته است ، نشان می دهد. این باعث می شود که آنها ناامید شوند و برای به ثمر رساندن یک نماینده اقداماتی شدید - و گاهاً مضحک - انجام دهند.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

بنابراین اگر تازه وارد صنعت بازیگری هستید و به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی کم مهارت جلوه دادن یک نماینده استعدادی هستید که می خواهید با آن قرارداد امضا کنید ، نکات مفیدی برای شما دارم. ردیاب طعنه خود را خاموش کنید تا زیاد گرم نشود و می توانید این موارد را در نظر بگیرید.

 

با الهام از وقایع واقعی.

 

7 نکته در مورد اینکه چگونه نمی توان نماینده بازیگری گرفت

1. ثانیه ای که تصمیم گرفتید بازیگر شوید ، تسلیم عوامل بازیگری را شروع کنید ، حتی اگر قبلاً هرگز بازی نکرده باشید.

به محض این که این فکر که بازیگری می تواند شغلی برای شما باشد ، به ذهن شما خطور کرد ، هنگامی که هنوز حتی به آموزش لازم برای گذراندن آن نپرداخته اید ، دانشکده های درام یا دانشگاه ها ، کلاس ها و کارگاه های بازیگری ، کسب جزئیات فیلم های دانشجویی ، تجربه زندگی یک بازیگر را تجربه کنید - مطمئن شوید که با تک تک عوامل شهر از طریق ایمیل تماس گرفته و به آنها بگویید که شما یک بازیگر مشتاق هستید که به دنبال نمایندگی هستید.

 

آنها ممکن است به اندازه شما در مورد چشم انداز هیجان زده باشند یا نباشند.

 

2. با رزومه بازیگری خود به دفاتر آژانس های استعدادیابی تصادفی در شهر خود بروید ، انگار که برای موقعیت کارمند منتظر هستید.

همه افراد در آژانس از دیدار شما هیجان زده خواهند شد! به خصوص که شما چهره جدیدی در بلوک دارید و تجربه و نام زیادی برای خود ندارید. تعداد بسیار کمی از آژانس های استعدادیابی انجام کار را به عنوان کاری ارزشمند در نظر می گیرند و اکثر آنها عقیده دارند که این اتلاف وقت است.

 

نه تنها این ، بلکه عوامل استعدادیابی وقتی بازیگران به سادگی بدون اعلام اعلام می شوند که قصد دارند عکسهای فوری و عکسهای خود را برای بررسی از سر بگیرند ، آن را دوست داشتنی می دانند. این نشان دهنده وفاداری و اعتماد بازیگران به آژانس است.

 

به یاد داشته باشید که همچنین علاقه خود را برای ملاقات با یکی از نمایندگان ابراز کنید ، یا حتی ممکن است با یک کنفرانس از همه نمایندگان در آژانس تماس بگیرید تا آنها نگاهی به شما بیندازند. این مکانها معمولاً شلوغ نیستند و برای این فرصتها زندگی می کنند.

 

اگر از شما خواسته شد سریعاً آنجا را ترک کنید تعجب نکنید. نمایندگان آنها احتمالاً فعلاً دور هستند. چند ساعت دیگر دوباره امتحان کنید.

 عوامل بازیگری در لندن و انتخاب وب سایت ها: آنچه باید بدانید

3-عکسهای خود را و CV خود را به هر مناسبت احتمالی به نمایندگان پیشنهاد دهید. هنگام تشییع جنازه بهترین عملکرد را دارد.

همه می دانند که بازیگران باید در هنگام گرفتن نمایندگی بسیار پرخاشگر باشند. اگر در رختکن ورزشگاه هستید و می دانید شخصی که به سمت دوش می رود یک عامل بازیگری است ، از این فرصت نگذرید که رزومه بازیگری و احتمالاً یک عکس را به او بیاورید. آنها می توانند در هنگام تأثیر نرم کننده مو ، آن ها را بررسی کنند.

 

وقتی که در بیمارستان هستید ، یا هنگام مراسم تشییع جنازه ، یا شاید فقط در پارک دویدید ، همین مورد است. هرگز وقت بدی برای نزدیک شدن به یک نماینده بازیگری و درخواست نمایندگی نیست. این همه به ناامیدی دائمی عامل استعدادیابی برای جذب 24/7 بازیگر برمی گردد.

 

4- روی رزومه و در طول جلسه آژانس دراز بکشید زیرا این کاری است که هر بازیگری انجام می دهد. دهو

برای اینکه یک نماینده خوب به نمایندگی از شما تهیه شود ، به یک رزومه بازیگری خوب نیاز دارید ، بنابراین یک کاغذ خالی را با اعتبارات قابل توجه پر کنید: فیلم ، تئاتر ، تلویزیون ، انواع آموزش بازیگری و مهارت های خاص.

 

همه را آنجا قرار دهید. راستش ، مهم نیست که همه اینها درست باشد بنابراین اگر در یک مجموعه فیلم اصلی کار کرده اید و به عنوان یک فیلم اضافی کار می کنید ، در این مورد نیز دریغ نکنید.

هنگام ملاقات با یک نماینده بازیگری که ممکن است به شما علاقه مند باشد ، باید همین روش را اعمال کنید. به آنها بگویید که چقدر عالی هستید و از آن مدارس شناخته شده نمایشی که هرگز نرفته اید ، یاد کنید: به هیچ وجه نماینده نمی تواند آنها را صدا کند و از آنها س askال کند ، و آنها قطعاً ارتباطی با افراد از کارخانه بزرگ استعدادیابی شهر ندارند.

 

اکثر نمایندگان نسبت به دروغ بسیار فهمیده اند ، زیرا دریافتند که این بهترین راه برای پیشرفت در این صنعت است.

 BA Acting (International) - Acting Degree | University of Essex

5- لیستی از بهانه ها را تهیه کنید در صورتی که نماینده شروع به بازجویی از شما کند. اطمینان حاصل کنید که آنها به اندازه کافی خلاق هستند.

بعضی اوقات ، برای بازیگران بد اتفاقات بدی می افتد. در اکثر موارد ، این قطعاً ناشی از تقصیر خود آنها نیست ، بنابراین شما باید در آن موارد بسیار نادر آماده باشید.

 

به عنوان مثال ، اگر به توصیه های بالا عمل کنید و روی رزومه خود دراز بکشید ، و عامل نفوذ متوجه شود که شما از آنجا که او کمی در مورد آن تولید می داند (تقریباً هرگز اتفاق نمی افتد) - لیستی از بهانه ها را تهیه کنید. چیزی که بازیگران نمی دانند این است که عوامل استعدادیابی بهانه های خوبی را دوست دارند ، زیرا این نشان می دهد که یک بازیگر وقت داشته است همه چیز را فکر کند.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

وقتی که قبلاً با یک عامل اقدام به امضا کرده اید ، همین مورد صدق می کند. بنابراین اگر نمی توانید روزانه به تماس های آنها پاسخ دهید ، خود را با آموزش نگیرید ، وقتی دیر رسیدید یا حتی برای ممیزی که نماینده خود برای شما انجام داده است حاضر نمی شوید - فقط بهانه داشته باشید.

6. امروز ، بازاریابی در مورد خود تنها چیزی است که مهم است ، بنابراین حرفه واقعی بازیگری و آموزش را فراموش کنید. بی ارزش است

روزهایی که کارگردانان ، تهیه کنندگان ، عوامل استعدادیابی و عوامل انتخاب بازیگران به این فکر می کردند که آیا یک بازیگر واقعاً می تواند بازی کند ، گذشته است. این روزها هیچ کس به استعداد شما علاقه ندارد. وقتی با یک مأمور آشنا می شوید و برای آنها مونولوگ یا خواندن صحنه انجام می دهید ، آنها به توانایی شما در ایجاد یک شخصیت باورپذیر توجه زیادی نخواهند کرد.

 

فارغ از مهارت های شما ، عصر شبکه سازی و بازاریابی از خودتان است. برای تبدیل شدن به یک بازیگر مشهور ، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که نام شما در آنجا باشد و این باید دغدغه اصلی شما باشد.

 

اکثر عوامل موافقند که شما فقط وقت ارزشمند را با تمام زحمتی که برای به کمال رساندن خود به عنوان یک هنرمند می کشید ، هدر خواهید داد و عوامل واقعا از بازیگرانی که وقت تلف می کنند متنفر هستند.

 

connections- ارتباطات شخصی بیش از حد مورد ارزیابی قرار گرفته است ، بنابراین با ایجاد یک ارتباط خود یا خود را آزار ندهید.

صحبت از شبکه سازی است ، به یاد داشته باشید که همه اینها فقط تجارت است و هیچ خیرخواهی در این صنعت وجود ندارد ، به خصوص وقتی که صحبت از عوامل بازیگری می شود. این افراد هرگز به بازیگران خود اهمیت نمی دهند و فقط آنها را فرصتی برای کاهش 10-20٪ خود می دانند. این بدان معنی است که بازیگران فقط باید نمایندگی خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات در صنعت سرگرمی ببینند.

 

هر گفتگوی کوچکی که در طول جلسه آژانس دارید ، یا به خصوص ناهار با یک مأمور که در مورد زندگی ، اهداف ، علایق ، علاقه ها ، خانواده ها و سایر موارد شخصی شما بحث می کند: بگذارید آن را رها کند این هیچ یک از نگرانی های بازیگران نیست.

 

تو ستاره ای شما یک حرفه بازیگری دارید که باید در آن تمرکز کنید و در ذهن خود جا دارید تا خطوط را حفظ کنید. اینطور نیست که بخواهید از نزدیک یا برای مدت طولانی با هم کار کنید.

این هفت توصیه ، با الهام از وقایع واقعی از موارد مختلف ، باید برای بازیگرانی که هدفشان این نیست که توسط یک استعداد رسمی امضا نشوند ، بسیار کمک کند. اگر شما هستید ، لطفاً این نکات را به یک نامه دنبال کنید و بدون شک موفق خواهید شد.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

با این حال ، اگر هدف شما برای حرفه بازیگری متفاوت باشد - احتمالاً کاملاً برعکس - اطراف را بچرخانید. نمایندگان استعدادهای درخشان مانند خود شما در یک موقعیت قرار دارند: آنها افرادی واقعی هستند که اهداف ، شغل ، خانواده و مشکلات خاص خود را دارند که باید روی آنها تمرکز کنند ، دقیقاً مانند هر کس دیگری که تلاش می کند در این تجارت سخت زندگی خود را تأمین کند.

 

اگر از قبل کاملاً حرفه ای هستید و با نماینده فعلی یا بالقوه خود با دلسوزی و درک رفتار می کنید ، پس چوب بزنید - حتی ممکن است امضا شوید.

خاله شادونه بازدید : 35 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

وبلاگ ما برای انتشار آنچه بازیگران و خوانندگان بازیگری در لندن واقعاً می خواهند بدانند ، از انتشار خود وقفه کوتاهی انجام داد. در عوض ، ما یک مقاله گسترده و بسیار دقیق در مورد اصول حرفه ای بازیگری و آنچه هر بازیگر مشتاق جدید باید بداند را برای شما آورده ایم. این صفحه را علامت گذاری کنید (CTRL + D) یا در غیر این صورت آن را برای آینده ذخیره کنید زیرا طولانی مدت خوانده خواهد شد.

 

وارد شدن به بازیگری می تواند برای شخصی که تازه تصمیم به شروع کار گرفته گیج کننده باشد. اگر می خواهید حرفه ای به نظر برسید و شانس موفقیت خود را بهبود ببخشید ، چیزهای زیادی در مورد این صنعت باید بدانید:

 

چه کسی مدیر انتخاب بازیگر است و چه کاری انجام می دهد؟

آیا بازیگران بلافاصله به عوامل استعدادیابی احتیاج دارند و مدیران چه می کنند؟

چه نوع رایج ترین کلاهبرداری های بازیگری وجود دارد؟

ابزارهای ضروری بازاریابی بازیگر چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

آیا به کلاسهای خصوصی بازیگری یا کلاسهای گروهی یا هر دو نیاز دارید یا هیچکدام؟

برهنگی چطور؟ ویترین های بازیگری؟ هنگام امتحان ماندن ایمن می مانید؟

در زیر ، سعی می کنم به این س theseالات و س answerالات دیگر پاسخ دهم. در آینده ، به این مقاله بازمی گردم تا آن را با اطلاعات بیشتر به روز کنم (قطعاً آن را علامت گذاری کنید!) و اگر در مورد اصول بازیگری س thatالی دارید که به آنها پاسخ داده نشده است ، س ifالی دارید - در صورت بخش نظرات به من اطلاع دهید.

 

علاوه بر این ، اگر به طور کلی به دنبال حرفه بازیگری و تجارت نمایش هستید ، من همچنین توصیه می کنم برخی از این مقالات گسترده دیگری را که قبلا منتشر کردیم مرور کنید:

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

اقدام برای مبتدیان 101 - راهنمای نهایی

برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

چگونه یک نماینده 101 بگیریم: چگونه تجارت می کنیم؟

شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

مبانی شغل بازیگری: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

1. مسیری را انتخاب کنید و اهداف خود را محدود کنید

اگر فکر می کنید می خواهید "کاری در سرگرمی" یا "هر نوع بازیگری" را انجام دهید ، اما مطمئن نیستید دقیقاً چه چیزی ، باید برای یک ثانیه ترمز بگیرید. یک مرحله دیگر انجام ندهید تا زمانی که متوجه شوید دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهید و چه چیزی بیشتر از همه به شما علاقه دارد.

 

بسیار مهم است که اهداف خود را محدود کنید ، و من دلیل آن را در عرض یک دقیقه توضیح خواهم داد. در اینجا چند نمونه سوال وجود دارد که می توانید در مورد آنها تأمل کنید.

 

آیا می خواهید روی صحنه باشید؟

آیا می خواهید در مقابل دوربین ها قرار بگیرید؟

آیا می خواهید کمدین شوید؟

آیا این کار فیلم است یا کار تلویزیونی که شما دنبال آن هستید؟

آیا می خواهید بازیگر کمدی شوید ، یا اصلاً شوخ نیستید؟

آیا فیلمنامه ها یا نمایشنامه هایی را برای خود می نویسید؟

آیا می خواهید بداهه پردازی و طرح های کمدی انجام دهید؟

شاید دوست داشته باشید ابتدا یک بازیگر تجاری شوید؟

آیا به کار صداگذاری علاقه دارید؟

آیا کارهای شخصی خود را تولید می کنید؟

آیا شما هم می خواهید یک فیلمساز همه جانبه باشید ، یا بازیگر - نویسنده - کارگردان؟

آیا می خواهید همه کارها را انجام دهید یا برخی از این مسیرها را حذف کنید؟

شما مجبورید اینجا انتخاب کنید. مهم نیست که کدام یک است. آنچه مهم است این است که شما دقیقاً می دانید چه می خواهید و به اندازه کافی هوشیار هستید که بفهمید رسیدن به هر کجا در هر یک از این زمینه ها دشوارتر است.

 Acting | Creative Interns

بسیاری از تازه واردان بلند پرواز که تازه وارد این صنعت می شوند می خواهند همه کارها را انجام دهند. آنها می خواهند در هر نمایش ، هر فیلم دانشجویی و ... بنویسند ، کارگردانی کنند ، فیلمبرداری کنند ، بازی کنند. اما بسیار ساده لوحانه است که فکر کنیم شما به عنوان یک شخص می توانید در واقع به آن دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید ، بازیگری یک تجارت است و شما یک محصول هستید.

به آن فکر کنید: اگر به دنبال بهترین کیفیت محصول بودید ، آیا از شرکتی که در آن گروه خاص متمرکز و متخصص باشد یا شرکتی که "کمی از همه کارها" را انجام می دهد چیزی را انتخاب می کنید؟ برای تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ و فعال ، باید در آن منطقه خاص متمرکز و ثابت قدم بمانید تا زمانی که آزاد شوید و به اندازه کافی تاسیس شده و فعالیت بیشتری کنید.

 

[این توییت] "کوتاهترین راه برای انجام بسیاری از کارها این است که فقط یک کار را همزمان انجام دهید." - موتزارت [/ tweetthisis]

 

پس از شروع فعالیت در صنعت سرگرمی ، یک مسیر خاص را انتخاب کنید و سپس به بخشهای دیگر (اگر این آرزوی شماست) گسترش دهید.

 

در این مشاغل ، تقریباً همه مجبور به پرداخت هزینه های سالیانه هستند و هر شاخه از صنعت مجموعه دیگری از حقوق را باید پرداخت کرد. اگر در یک مسیر شروع می کنید و بعداً تصمیم می گیرید که به مسیر دیگری بروید ، احتمال زیادی وجود دارد که مجبور شوید عقب بروید. اینکه چقدر باید قدم بردارید بستگی به موقعیت های فردی دارد.

 

درست است - ممکن است تجربه اولین "سفر" شما مهارت هایی را به شما داده باشد که کاملاً قابل انتقال هستند و این عالی است زیرا این کار با لوله کشی به بازیگر سینما رفتن یکسان نیست. اما در این مشاغل ، اعتبار تجربه شما به عنوان یک کمدین همیشه به سمت سرگرمی جدید شما به عنوان بازیگر صحنه قابل انتقال نیست.

 

در واقع ، حتی ممکن است کمی مانع شانس شما شود.

 

مردم قبلاً این کار را با موفقیت انجام داده اند (استیو کوگان و رابین ویلیامز به ذهن خطور می کنند) ، اما شما هنوز هم مجبورید که این حقوق اولیه را تعیین کنید. و بدتر این که ، هرچه در هر یک از این مسیرها جلوتر بروید ، تعویض آن سخت تر خواهد بود. فکر می کنید می توانید همه مسیرها را به طور همزمان دنبال کنید؟ سه دوباره nk. چند مورد یک مزیت است. همه آنها یک اشتباه است.

 

هزینه های پرداخت شده در طول هر مسیر طولانی و طاقت فرسا است اگر شما سخت تلاش خواهید کرد ، و به من اعتماد کنید ، حتی با اسپرسو و ردبول مخلوط با هم (که آن را با هر ماده غیرقانونی پر می کنید) تأمین می شود ، فقط وجود ندارد ساعت کافی در روز نیست. چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟ از کسانی نباشید که "همه کارها را بکنید" که در نهایت هیچ کاری از دستشان ساخته نیست.

 

در یک یا دو چیز عالی باشید تا متوسط ​​در چند. پس از تسلط بر یک زمینه خاص ، پیش بروید و گسترش دهید.

 

درست همانطور که قبلاً بارها و بارها گفته شده بود ، این تجارت نمایشی است و هیچ قانونی برای یک از هزار نفر وجود ندارد. اما این یک نفر باید فوق العاده خوش شانس باشد ، یا فرزندان برخی از تهیه کنندگان بزرگ باشد. بنابراین برای اکثر ما ، توصیه درست است. جهتی را انتخاب کنید و از نظر مذهبی دنبال کنید. به آن ایمان داشته باشید

 

اگر این یک حرفه بازیگری فیلم است که دنبال آن هستید ، خوش شانس هستید - مسئولیت ما در اینجا این است که به عنوان بازیگر عنوان این وب سایت ، به انواع بازیگران خدمت کنیم. با این حال ، این بدان معنا نیست که هیچ ذهن خلاق دیگری نمی تواند توصیه هایی را که در اینجا یا سایر مقالات ما داده شده است برای دنبال کردن حرفه خود در صنعت سرگرمی استفاده کند.

 

همیشه می توانید چندین کار مرتبط داشته باشید. شما می توانید فیلم های کوتاه ، فیلم های مستقل ، کارهای تلویزیونی و ویژگی ها را انجام دهید ، و حتی ممیزی های تجاری را در آنجا بچسبانید. اما شما باید اولویت بندی کرده و به خاطر بسپارید که کدام مسیر برای شما اهمیت بیشتری دارد و کدام یک از اعتبارات بازیگری بیشترین وزن را در رزومه شما بر اساس مسیری که انتخاب کرده اید دارند.

 

به طور خلاصه ، قبل از اینکه در مسیر انتخابی خود جلوتر بروید ، تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی باشید.

 

اگر می خواهید بازیگر صحنه شوید ، به دلیل تعهدات برای کلاس های کمدی ، تمرینات را از دست ندهید. اگر می خواهید بازیگر نمایش باشید ، برای یک تور صحنه ای نیم ساله ثبت نام نکنید. اگر می خواهید هر دو را متعادل کنید ، این امکان وجود دارد ، اما سخت خواهد بود.

 

به یاد داشته باشید که صنعت سرگرمی بیش از هر چیز دیگری جوانان را دوست دارد ، بنابراین اگر مجبور نباشید هرگز نمی خواهید یک روز را هدر دهید. کارآیی ، برنامه ریزی استراتژیک ، پایبند بودن به اهداف خاص خود و انتخاب هوشمندانه موفقیت شما را به همراه دارد.

 

بنابراین چگونه شخص این تصمیم را می گیرد؟

من توصیه می کنم در مورد این مسیرهایی که در نظر دارید کمتر از دوازده کتاب تجارت نمایش بخوانید و با بیشترین افراد ممکن که در این مسیر رویاهای خود را دنبال می کنند صحبت کنید.

 

سپس یک کلاس برگزار کنید ، به مکانهایی بروید که می توانید لحظه ای با خود باشید و فکر کنید ، با رهبر روحانی خود مشورت کنید ، کمی یوگا انجام دهید ، با خانواده و دوستانتان صحبت کنید ، هر کار دیگری که فکر می کنید می تواند به شما کمک کند انجام دهید ، و سپس - تلنگر بزنید یک سکه.

خوب ، یک سکه تلنگر نزنید ، اما تصمیم بگیرید و پس از دانستن اینکه چه چیزی قرار است شما باشید ، 100٪ به آن متعهد شوید تا زمانی که کاملاً شکست بخورید ، موفق شوید یا کاملاً نظر خود را تغییر دهید (توصیه نمی شود ، اما همه چیز اتفاق می افتد).

 

به هر حال ، "ده ها کتاب" استعاره نبود. کتاب هایی را که خواندن بازیگران به آنها توصیه می کنیم ، بررسی کنید. می توانید آنها را یا در کتابخانه محلی خود تهیه کنید یا اگر یک پنی اضافی دارید ، از آمازون خریداری کنید.

 

همه آنها را بخوانید و بیاموزید.

 

این چه مدت طول می کشد؟ 40 تا 60 ساعته؟ شما هر هفته حداقل در صنعت کار خواهید کرد. شاید حتی تا آخر عمر. بنابراین این تکلیف خواندن را هفته اول خود در شغل بازیگری در نظر بگیرید. شما فقط برای آن پول دریافت نخواهید کرد. این یک لبه آسان است که شما می توانید از پس بسیاری از زنان محرمانه و غیرمعمول بازیگری که در مقابل آنها رقابت می کنید ، عبور کنید.

 

شما در حال حاضر اولین قدم هوشمند را با خواندن این مقاله (و امیدوارم مرور بیشتر در وب سایت) برداشته باشید ، که باعث می شود کمی از سایر هم کیشان خود پیشی بگیرید. شما به خاطر پیت بازیگر هستید ، بنابراین تحقیق کنید و تکالیف خود را انجام دهید!

 

2. اولین قدم های کودک شما در تجارت نمایش

من می دانم که ما قبلاً در همه این وبلاگ بازیگری ریزه کاری های شما را خراب کرده ایم که دشوار است بازیگر کار کنید. اما اکنون که ما اطلاعات اضافی در مورد تجارت بازیگری را مرور می کنیم ، می خواهم سریع آن را یادآوری کنم. تعداد کمی از افراد در صنعت سرگرمی کاملاً به اندازه بازیگران خشن هستند. در حقیقت ، Business Insider به عنوان یکی از سخت ترین و رقابتی ترین شغل ها برای انجام فعالیت خود رتبه بندی کرده است ، بنابراین این کار را در لوله خود قرار دهید و آن را بخورید.

 

دلیل نازک بودن بسیاری از بازیگران در لس آنجلس ، لندن و نیویورک هیچ ارتباطی با استانداردهای زیبایی ندارد - به این دلیل که توانایی تهیه غذا را ندارند. فیلمنامه نویسان ممکن است در پایین تیر توتم قرار داشته باشند ، اما حداقل به این دلیل که سینه هایشان خیلی کوچک است ، یا صورت آنها شکل نادرست است یا خیلی کوتاه رد نمی شوند.

 

بله ، بازیگران تقریباً معامله اولیه دارند.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

این وسواس ظاهری در لس آنجلس بیشتر از لندن دیده می شود و معمولاً مربوط به بازیگران نمایش است اما به لطف فیلم ها ، تلویزیون و اینترنت (به لطف رسانه ها!) به تدریج خودش را در سراسر دنیا منتقل می کند و به صحنه می برد.

 

بنابراین اگر اصرار دارید سعی کنید براد یا جن یا جن یا بن بعدی باشید ، خوب ، تمام چیزی که می توانم بگویم این است - قوی بمانید. امیدوارم که بخش زیر به شما کمک کند تا به طرف دیگر بروید. زنده.

خاله شادونه بازدید : 27 یکشنبه 07 دی 1399 نظرات (0)

تاکنون ، پنهان نیست که شبکه برای بازیگران چقدر مهم است. مقاله امروز بر اساس تجربه خودم و مشاوره شبکه ای از متخصصان دیگری است که در این راه دریافت کرده ام و امیدوارم به شما نیز کمک کند.

 

بیایید با یک بررسی سریع واقعیت شروع کنیم: موفقیت در صنعت سرگرمی ارتباط زیادی فقط با استعداد ندارد. بیشتر ، این اتصالات است. غمگین ، اما درست است.

 

مدتی طول می کشد تا اولین شغل مهم و معنادار خود را به عنوان بازیگر بدست آورید. البته ، این بستگی به این دارد که شما شخصاً "کاری معنادار" می دانید ، اما برای هدف این مثال ، بگذارید بگوییم این یک نقش اصلی در یک فیلم کوچک مستقل با بودجه متوسط ​​است. تا زمانی که واقعاً خوش شانس نباشید ، چند سال کار در برنامه های کوچک و شبکه نیاز دارید.

 Acting Essentials | Vancouver Film School

هیچ بازیگری نمی تواند از آن اجتناب کند. شما در چند شغل خسته کننده برای زنده ماندن در سطح شهر ، با بدست آوردن قطعات کوچک در فیلم های دانشجویی و مستقل ، کمترین میزان درآمد را در هفته خواهید داشت. و این اگر شما یکی از خوش شانس باشید. افراد بدشانس در مکانی دورتر از یک شهر کوچک کار می کنند ، جایی که فرصت کمتری برای ملاقات با افراد صنعت وجود دارد.

 

قسمت دشوار این نیست که به شغل بازیگری یا حتی شغل مبهمی با صنعت سرگرمی مرتبط شوید. این اولین نمایشنامه بازیگری شما را رزرو می کند که یک سنگ قدم واقعی برای حرفه بازیگری است و دارای یک فرصت واقعی برای پیشرفت ، قرار گرفتن در معرض و به ویژه ارتباطات است.

 

چه چیزی برای رسیدن به آن وقفه بزرگ لازم است؟

فقط سه روش برای بدست آوردن اولین شغل معنادار بازیگری وجود دارد:

 

خوش شانس و گنگ

نپوتیسم و ​​ارتباطات قدیمی ،

مسیر استاندارد.

ما قبلاً در مورد شانس و خودخواهی صحبت کرده بودیم ، اما نکته اصلی اینجاست که شما نمی توانید از لیست بالا به شماره یک وابسته شوید و از قبل می دانید که آیا می توانید شماره دو را امتحان کنید. و اگر هر یک از این موارد در مورد شما صدق می کند ، ممکن است شما هم این مقاله را ببندید و با ارتباطات تلفنی تماس بگیرید.

 

با این حال ، اکثر ما بازیگران درگیر تلاش می کنیم که در مسیر سوم برای ایجاد حرفه بازیگری گیر کنیم ، و این به این معنی است که ته لنگه کار می کنیم.

صرف نظر از مکانی که برای بازیگری دنبال می کنید ، اگر یکی از شهرهای بزرگ باشد ، برای کوچکترین قسمت ها با هزاران بازیگر مشتاق دیگر رقابت خواهید کرد و تشخیص خود آسان خواهد بود. این نمونه تجربیات زندگی یک بازیگر در یک شهر بزرگ تفریحی است.

 

یک بازیگر باهوش باشید و یک برنامه بازی داشته باشید

این همه خبر بد برای بازیگران مشتاق تازه شروع نیست.

 چگونه می توان در فیلم اضافی بود و چقدر حقوق اضافی پرداخت می شود

یک عامل برای شما کار می کند. و همه ما ، واقعاً بیشتر مسابقات خارج از ذهن نیست و آنها مطمئن نیستند که دقیقاً برای موفقیت در مقام بازیگر باید چه کاری انجام دهند. آنها نمی فهمند که برای صعود از این نردبان داشتن یک برنامه شغلی بازیگری ساده که باید دنبال شود ، چقدر مهم است.

 

مرتبط: وب سایت های بازیگری: چرا برای شغل بازیگری به یکی از آنها احتیاج دارید

 

آن برنامه چیست و آیا مسیرهای پنهانی وجود دارد که می توان آنها را برای افزایش شانس موفقیت خود انتخاب کرد؟

 

نه ، هیچ رازی وجود ندارد تمام کارهایی که شما باید انجام دهید قبلاً گفته شد ، اما اکثر بازیگران حاضر نیستند مراحل را طی کنند. هدف شما این است که به طور مداوم به آن بپردازید ، در واقع سخت کار کنید و فقط وانمود نکنید که سخت کار می کنید ، و در حالیکه ارتباط برقرار می کنید و شبکه سازی می کنید خود را مارک بزنید مانند اینکه زندگی شما به آن بستگی دارد.

 

هیچ چیز جدیدی در مورد موفقیت در صنعت سرگرمی وجود ندارد. بارها و بارها گفته شده است. تصمیمات هوشمندانه ، پشتکار و سازگاری همیشه استعداد را به تنهایی شکست می دهد.

این نکته مهم دیگری است که من خودم همیشه در ذهن دارم و دوست دارم وقتی تازه شروع کار می کردید آن را به یاد بیاورید. شما ممکن است در کار خود کمی بهتر از همکار کنار خود باشید ، یا شاید حتی مدیر خود باشید. اما تحقیر خود را در جریان نگه دارید و تواضع کنید.

 

نکته اصلی این است که خود را رها کنید ، و یاد بگیرید که با دیگران کار کنید و برای آنها کار کنید. به این ترتیب اتصالات عالی ایجاد می شود و پایه و اساس یک حرفه موفق بازیگری گذاشته می شود.

در صورت انجام چنین کاری زبان خود را گاز بگیرید ، به عنوان بازیگر انتخاب درستی انجام دهید که مانعی در اجرای شما ایجاد نکند و نگرش را برای بعد ذخیره کند. شما هرگز نمی دانید چه موقع پل سوخته مانع از شکست بزرگ شما می شود.

 

سرانجام ، به یاد داشته باشید که بازیگری یک مسابقه نیست.

 

هیچ برنامه و مهلتی تا وقتی که باید "آن را تنظیم کنید" وجود ندارد. برخی از بازیگران در آغاز کار کمی خوش شانس ترند. دیگران کمی بعداً در شغل بازیگری خود از همان فرصت ها برخوردار می شوند. شما باید روی خود و برنامه بازی خود تمرکز کنید.

 6 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

به نقاط عطف و نه روز تقویم فکر کنید تا بتوانید سهام ارزشمندی از پیشرفت خود در بازار کسب و کار نمایشی کسب کنید.

 

تصمیمات "درستی" که باید در ابتدا بگیریم چیست؟

این سوال خوبی است. یک بنیاد مناسب در ابتدای کار می تواند پیشرفت حرفه بازیگری شما را تسریع کند.

 

یک ترتیب قابل توجهی که می توانید در ابتدای کار انجام دهید و به شما کمک می کند تا سریعتر روی پا بیایید این است که به محض انتقال به شهر یا شروع به انجام بازیگری در هر کجا که هستید ، تا آنجا که می توانید جلسات اطلاع رسانی یا مصاحبه ترتیب دهید.

 

توصیه شده: چگونه خود را ایجاد کنیم وب سایت شخصی: راهنمای رایگان گام به گام

 

با همه افرادی که می شناسید ، اهل صنعت و غیره صحبت کنید تا بفهمید آیا کسی را در هر سطح از تجارت سرگرمی می شناسند یا نه. اگر چنین کردند و بر اساس اینکه چه کسی هستند ، مقدمه بخواهید.

 

هنگامی که لیست مخاطبین خود را در سطح شهر یافتید - اعم از لس آنجلس ، لندن ، نیویورک ، سیدنی ، برلین یا هر مکان مهم دیگر - همیشه آن را نزدیک نگه دارید. وقتی زمان آن فرا رسید و شما یک پروژه عالی روی دست خود داشتید که می خواهید آن را تبلیغ کنید ، یا اینکه یک فیلمنامه با عنوان خود به عنوان یک رهبر نوشتید ، آن افراد را صدا کنید و آنها را برای قهوه یا ناهار دعوت کنید (غذای شما!) یا بپرسید آیا می توانید از طریق دفتر آنها بیایید تا با آنها صحبت کنید یا راه دیگری برای برقراری ارتباط پیدا کنید.

 

من تاکنون دو بار این کار را انجام داده ام. یک بار "متاسفم ، من مشغول هستم" یک پیام دریافت کردم ، اما اتصال دیگر منجر به کار بیشتر شد. تاکنون 50٪ موفقیت برای من بوده است.

 

شبکه سازی کار می کند ، بنابراین یادتان باشد که با مردم صحبت کنید.

 

چگونه می توان از این ارتباطات برای تقویت حرفه خود استفاده کرد؟

هنگامی که مردم را گرفتید ، درباره هرگونه امکان بیرون آمدن خود با کمک پروژه خود و مخاطبین خود بحث کنید. خجالت نکش. برقراری ارتباط در صنعت سرگرمی بسیار رایج است و شما متعجب خواهید شد که اگر پروژه شما تا حدودی جذاب باشد و اگر هزینه ناهار خود را پرداخت می کنید ، چه تعداد افراد در جلسات آزاد هستند.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

شما همچنین می توانید این نوع جلسات را با افراد صنعت برنامه ریزی کنید حتی اگر فعلا کاری ندارید. با این حال ، شما باید مطمئن باشید که این افراد برای ارتباطات جدید ، خصوصاً با بازیگران تازه وارد باز خواهند بود. اگر آنها باشند ، خوش شانس هستید ؛ هدف شما در این مرحله این است که مغز آنها را انتخاب کنید ، و این را بدانید که شما اینجا هستید و مشتاق کار سخت هستید.

 

این افراد می توانند از یک کارگردان یا تهیه کننده آینده دار تا تکنسین صدا ، فیلمنامه نویس و حتی بازیگران همکار ، هرکسی باشند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است آنها شما را از یک ممیزی مهم مطلع کنند یا شما را به کسی توصیه کنند.

خاله شادونه بازدید : 40 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

یک نقش ، یک نقش! پادشاهی من برای یک نقش! یا به عبارت دقیق تر ، "پس انداز من برای یک نقش!" مشروع ترین راه برای یافتن مشاغل بازیگری در لندن ، عضویت در وب سایت های تماس انتخابی لندن است که یکی دیگر از هزینه های مهم اقدام در لیست شماست.

 

وقتی تجارت ، امور مالی ، خدمات و تولید باج پادشاهی را به سر شکارچیان می پردازد ، انحراف به نظر می رسد که در صنعت سرگرمی ، بازیگران بی عیب و نقص کسانی هستند که باید نه تنها برای انتخاب بلکه حتی برای یافتن شغل بازیگری در لندن هزینه کنند. .

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

توصیه شده: اقدام برای مبتدیان 101

 

متأسفانه ، این واقعیت تجارت نمایش است - برای ورود باید هزینه کنید. با این حال ، روش های دیگری غیر از اشتراک در تماس های انتخابی لندن از طریق وب سایت های مبتنی بر اشتراک وجود دارد.

 

6 روش جایگزین برای یافتن مشاغل بازیگری در لندن

ارسال محتوای وب سایت برای تماس ، مانند Backstage ، Casting Call Pro ، Spotlight و سایر موارد ، راه اصلی دریافت ممیزی است. آنجاست که می توانید 99٪ مشاغل بازیگری را در لندن یا هرجای دیگر که زندگی می کنید پیدا کنید. به سادگی نحوه کار تجارت است. البته ، همه آن وب سایت های تماس انتخابی لندن پولی هستند.

 

اما ترس نداشته باشید ، عزیزان مذهبی عزیزم ، زیرا در دنیای متصل امروز ، می توانید مقدمه هایی تا حدی موثر پیدا کنید که در نهایت منجر به یافتن شغل های بازیگری بیشتر در لندن شود در حالی که هر پنی را پس انداز می کنید. شما فقط باید خلاق باشید.

 

توصیه شده: چگونه می توان نماینده 101 را تهیه کرد

 این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

روش های زیر راهی ایده آل برای ماهیگیری برای بازی های تئاتر نیستند ، اما اگر اکنون واقعاً از نظر مالی مشکل دارید ، ممکن است برخی از اینها را امتحان کنید.

 

1. عدالت

اولین کاری که باید انجام دهید عضویت در اتحادیه حقوق صاحبان سهام است. Equity - اتحادیه بازیگران انگلیس - گرچه به اندازه SAG-AFTRA ، همتای آمریکایی آن و همچنین ضروری در کار برای بازیگران نیست ، برای همه بازیگران ، از جمله دانش آموزانی که هنوز در مدارس نمایشی هستند ، باز است و عضویت یک علامت شناخته شده است حرفه ای بودن

 

اتحادیه سهام عدالت علاوه بر رزرو نام صحنه حرفه ای شما برای بازیگری در انگلستان ، می تواند منبع مهمی از حمایت ، مشاوره و اطلاعات در مورد شغل شغل ، قانون ، محل اقامت ، مالیات و موارد دیگر برای بازیگران باشد.

اگر می خواهید عضو شوید ، اگر سالانه زیر 20 هزار پوند (30500 دلار) درآمد کسب کنید ، عضویت سالانه برای بازیگران شاغل از 123 پوند (187 دلار) شروع می شود. همچنین هزینه پیوستن یکبار مصرف 29 پوند (44 دلار) وجود دارد.

 

برای دانشجویان ، عضویت سالانه فقط 18 پوند (27.40 دلار) به علاوه یک بار حق پیوست همان مبلغ است.

 

وقتی سالانه بیش از 50 هزار پوند (76 هزار دلار) درآمد کسب می کنید ، هزینه سالانه مرحله به مرحله افزایش می یابد و به 1٪ درآمد می رسد. بازیگران غیر بریتانیایی برای درخواست باید عضو اتحادیه وابسته به FIA باشند (SAG-AFTRA یکی است). برای اطلاعات بیشتر از سایتشان دیدن کنید.

 

2. وب سایت یا وبلاگ شما

چرا وب سایت خود را تنظیم نکرده اید؟ باز هم ، اگر مهارت های فنی را ندارید - اگرچه تسلط بر آنها دشوار نیست - از شخص دیگری بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. با این حال ، یک بازیگر دیگر توضیح خوبی داده است که چرا پرداخت هزینه خدمات ساخت وب سایت ضروری نیست و انجام این کار توسط شما آسان است.

 

داشتن وب سایت بازیگری خاصیت طراحی حتی بیشتر از صفحه رسانه های اجتماعی را برای شما فراهم می کند. لازم نیست پیچیده باشد ؛ یک صفحه واحد انجام خواهد داد ، به شرطی که جذاب به نظر برسد ، دارای مشخصات و عکسهای شما باشد و شامل پیوندهایی به نمایه های رسانه های اجتماعی و سایر سایتهای مرتبط باشد.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

با استفاده از وب سایت شخصی خود به عنوان منبع ، همیشه می توانید نسخه های نمایشی مختلف را در سایت قرار دهید تا مهارت های خود را نشان دهد و به طور بالقوه فردی را به شما و مهارت های شما علاقه مند کند.

 

مرتبط: چگونه وب سایت بازیگری خود را بسازیم؟

 

در مرحله بعدی ، شما همچنین می توانید یک وبلاگ در سایت خود راه اندازی کنید و پیوندهایی به آن در صفحات رسانه های اجتماعی خود داشته باشید.

 

وبلاگ باید در مورد چه موضوعی باشد؟ هر چیزی ، واقعاً شما می توانید در مورد سفر بازیگری خود بنویسید ، و به بازیگران مشتاق دیگر مشاوره دهید ، دقیقاً مثل آنچه ما اینجا انجام می دهیم. می توانید در مورد فیلم ها ، نمایش ها ، نمایش های تلویزیونی ، تبلیغات تلویزیونی یا هر چیزی که مربوط به صنعت است بنویسید.

 

وب سایت و وبلاگ بازیگری خود را ناامیدکننده ، منحصر به فرد و نظرات دعوت کنید. با شرکت کنندگان گفتگو کنید و با هرکسی که فکر می کنید ممکن است به ارتباط ارزشمندی در صنعت منجر شود پیگیری کنید. همه چیز ممکن است - شما فقط باید بازی را درست انجام دهید.

 

3. شبکه های اجتماعی

اگر نمی توانید شغل بازیگری را در لندن پیدا کنید ، یا مجوز کار برای بازیگری را ندارید یا شبکه های اجتماعی راه خوبی برای شروع بازیگری هستند. یا حداقل این روش قانونی دیگری است که می توانید نام و توانایی های خود را برای کسی انتخاب کنید.

 

شبکه های اجتماعی تنها یا حتی بهترین راه برای مشاغل بازیگری نیستند ، اما می توانند ضمن صرفه جویی در چند فرصت برای دریافت امتحانات ، در هزینه شما صرفه جویی کنند

 Theatre: Diversity and Ireland's new generation of acting talent -  Independent.ie

اول ، ارسال از طریق شبکه های اجتماعی رایگان است.

 

دوم ، شما می توانید ورود خود را تا حدی سفارشی کنید ، نه اینکه از الگوهایی پیروی کنید که بسیاری از سایت های انتخاب بازیگر به شما تحمیل می کنند.

سوم ، شما می توانید - و باید - ورودی خود را برای همه کسانی که در صفحه رسانه های اجتماعی می شناسید یا حتی فقط یک آدرس ایمیل پخش کنید. این شامل اضافه کردن پیوندهای مربوط به هر برنامه ای است که شما به یک آژانس ، مدیر انتخاب بازیگران ، یا تهیه کننده

 

چهارم و در آخر ، برای ایمیل ها و ارسال های خود یک امضای شسته و رفته درست کنید ، با نمادهای قابل کلیک ، خوانندگان را برای مواجهه بیشتر و صفحات رسانه های اجتماعی خود به طور مستقیم به وب سایت شخصی خود منتقل کنید. اصولاً از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خود استفاده کنید انگار که محصولی هستید.

 

کدام سایت ها بیشتر موثر هستند؟ همه افراد یک اولویت دارند ، بنابراین ثبت نام خود را برای همه آنها ارسال کنید. تکمیل یک حلقه نسخه ی نمایشی و یک رزومه دقیق ، شانس توجه شما را افزایش می دهد.

 

زمان زیادی را به ورودی های خود اختصاص دهید ، و از دستور زبان صحیح ، هجی و یک طرح ساده و بدون سر و صدا اطمینان حاصل کنید. از جملات کوتاه ، گلوله استفاده کنید و لینک هایی به سایتهای مربوطه ، از جمله برای هر تولیدی که بوده اید ، مهم نیست ، مهم نیست که قسمت شما چقدر کوچک بوده است.

 

اگر در نوشتن مهارت ندارید ، به کسی پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد. یک روش مقرون به صرفه برای یافتن یک نویسنده خوب ارسال پست پیشنهادی یک پلت فرم مانند UpWork است. به معنای واقعی کلمه ، ده ها پیشنهاد مشتاقانه از سراسر جهان برای شما ایجاد می شود ، تقریباً همه مایل به انجام سریع کار هستند.

 برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

4. انتخاب وب سایت های تماس

با فرض اینکه شما اصول اولیه را دارید - کارت حقوق صاحبان سهام ، عکسهای حرفه ای بازیگری ، CV / رزومه بازیگری خوب ، کارتهای ویزیت بازیگران - این حرفه ترین مسیر برای یافتن شغل بازیگری در لندن است.

 

اگرچه همه موارد بالا نباید تنها رویکرد شما باشد ، اما این ابزارهای بازاریابی برای افرادی که رایانه ، تبلت یا تلفن هوشمند دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و امکان پذیر است.

 

اگر هزینه اجازه می دهد ، برای چندین وب سایت تماس انتخابی ثبت نام کنید یا از مطالب رایگان ، اما کم کامل و کمتر قابل مشاهده استفاده کنید که برخی اجازه می دهند. با این حال ، بهتر است قبل از هرگونه انتخاب ، بررسی های آنلاین کاربران وب سایت های تماس انتخابی لندن را اسکن کنید ، زیرا این کارها ممکن است پشیمان شوند.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

برای خارجی ها ، حتی ممکن است به مجوز کار نیاز داشته باشید تا در این وب سایت های تماس انتخابی ارسال کنید ، اما برخی از سایت ها مانعی ندارند.

 

اکنون که عنکبوت در مرکز وب هستید ، در همه جا تبلیغ می کنید. وقت آن است که AFK را وارد کنیم و وارد زندگی واقعی شویم.

 

5. تئاترهای اجتماعی

ضربت نخورید این یک وسیله پر رونق برای هر کسی است که می خواهد وارد بازیگری شود. سینماهای محلی می توانند راهی خوب باشند که نه تنها در شغل بازیگری کار کنید بلکه در لندن نیز برخی از شغل های بازیگری را پیدا کنید.

 

برخی از شرکت های مشهور حرفه ای از جمله افراد درگیر هستند که این کار را وسیله ای برای ردیابی استعدادهای جدید در خانه می دانند. هنگام کار در یک تئاتر اجتماعی حقوق دریافت نمی کنید ، بنابراین مجوزهای کار مشکلی ندارند. این یک روش عالی برای دیدار با تئاتر است - یک شبکه اجتماعی خاص ، زنده.

 

به چند نمونه نیاز دارید؟ می توانید در لیست کلوپ های نمایشی ما فهرست کنید. در اینجا چند نمونه هستند:

 

شرکت Old Vic Community

کوئستورها

شرکت تئاتر شبکه

موارد بسیار دیگری مانند این سه مورد وجود دارد ، از شگفت انگیز گرفته تا حواس پرت ، و تا دشت ساده و عجیب. "تئاترهای جامعه لندن" Google را دنبال کنید و بینی خود را دنبال کنید و در ضمن ، در اینجا چند جزئیات در مورد این سه مورد آورده شده است.

 

شرکت Old Vic Community

Old Vic که از سال 1818 یک شرکت مقدس لندنی است و محل برگزاری آن در نزدیکی ایستگاه Waterloo است ، دارای یک تئاتر فعال در جامعه است که برای همه افراد مستقر در لندن آزاد است.

خاله شادونه بازدید : 56 جمعه 05 دی 1399 نظرات (0)

امروز ، ما یک ستون مهمان داریم از یک بازیگر فعال لیندسی لوکاس-بارتلت ، که کار خود را در لندن آغاز کرد اما در نهایت به لس آنجلس ، کالیفرنیا نقل مکان کرد.

 

در مقاله زیر ، لیندسی در حال انتقال تجربیات خود در مورد مهاجرت و زندگی در لس آنجلس به عنوان بازیگر و دنبال کردن این حرفه در یکی از بزرگترین شهرهای سرگرمی جهان است. او به طور خلاصه بسیاری از موضوعات مختلف را پوشش می دهد ، برخی از آنها را می توانید با جزئیات بیشتر در کتاب ما پیدا کنید - بازیگری بدون تجربه.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

اگر در مورد لیندزی س questionsالی دارید ، به جزئیات بیشتر نیاز دارید یا برای ستون های آینده در مورد بازیگری در لس آنجلس ایده دارید ، افکار و بازخورد خود را در بخش نظرات در زیر بنویسید.

 

همچنین بخوانید: چگونه در لس آنجلس بازیگر شویم

 

راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

من در سال 2007 از مدرسه سخنرانی و درام سلطنتی فارغ التحصیل شدم. پس از مدتی فارغ التحصیلی ، فرصتی شگفت انگیز به من ارائه شد و من به عنوان اولین سفر خود در سال 2008 به لس آنجلس نقل مکان کردم. من به مدت پنج ماه در آنجا ماندم ، نگاه کردن به آنچه LA در مورد بود.

 

عاشق لس آنجلس شدم. احساس می شد که این شهر چیزهای زیادی برای ارائه به بازیگران و فیلمسازان دارد. فرصتهای بسیار بیشتری نسبت به آن زمان در لندن وجود داشت. بنابراین پس از پایان دوره پنج ماهه ، من کار خود را در زمینه اخذ ویزای O-1 آغاز کردم تا بتوانم به طور دائم به LA بروم.

 

این یک روند طولانی شد ، که در نهایت نتایج خوبی را به همراه داشت. ویزای O-1 گرفتم! وقتی سرانجام تصویب شد ، هیچ تردیدی وجود نداشت. وسایلم را جمع کردم و راهی لس آنجلس شدم ، و نمی دانستم که وقتی وارد شهر آنجلس شدم می خواهم چه کاری انجام دهم.

 

مرتبط: اقدام برای مبتدیان 101

 

انتقال به لس آنجلس و ویزا O-1

من در سال 2010 به لس آنجلس نقل مکان کردم ، ویزای 0-1 در دست ، مکانی برای اقامت و اتومبیل. مدتی طول کشید تا همه چیز را تنظیم کنم زیرا به معنای واقعی کلمه با پول بسیار کمی از آن جا نقل مکان کردم: فقط برخی تغییر در عکسهای بازیگری و حداقل موارد ضروری.

 

در زیر برخی از ضروری ترین مواردی را که کاش مردم برای اولین بار به لس آنجلس نقل مکان کرده و به دنبال بازیگری رفتند ، به من می گفتند.

 

اول از همه - ویزا. در اصل ، من با ویزای دانشجویی به لس آنجلس آمدم و بعد از اینکه عاشق مکانی شدم تصمیم گرفتم روند ویزای O-1 خود را شروع کنم.

 

یک وکیل متخصص در زمینه ویزا برای هنرمندان مرا به عهده گرفت زیرا من در Spotlight بودم و به مدرسه سخنرانی و درام سلطنتی سلطنتی رفته بودم که یک مدرسه معتبر و شناخته شده درام است.

 

در انگلیس ، سوار شدن در Spotlight یک معامله بزرگ است. اکثر دانش آموزان آنجا فارغ التحصیلان مدرسه نمایش هستند. اگر به مدرسه تئاتر نرفته اید ، بسیار خوب است ، اما فقط اطمینان حاصل کنید که اگر می خواهید در Spotlight.com قرار بگیرید ، کارهای خوبی برای نمایش دارید تا جبران کنید.

 

اعتبارات IMDb نیز می تواند کمک زیادی کند. در واقع ، هر چیزی که بخواهد حجم بیشتری از کار را نشان دهد و نمونه کارهای شما را در مقابل مردم قرار دهد ، هنگام تلاش برای گرفتن ویزای O-1 مثبت بزرگی خواهد بود.

 

آماده باشید تا در اسرع وقت کار با کارت سبز خود را شروع کنید. متاسفانه ، بسیاری از استودیوها و نمایندگان در لس آنجلس افرادی را که دارای ویزای O-1 هستند ، نمی گیرند.

 

حدود سه ماه پس از زندگی و تلاش برای بدست آوردن کار بازیگری در لس آنجلس فهمیدم كه برای شروع روند گرین كارت خود نیاز دارم. این یک ماموریت کاملاً جدید است ، اما این کار عملی است زیرا بسیاری از بازیگران قبلاً این کار را کرده اند.

 11 بهترین مکان برای شروع شغل بازیگری (این LA ، NYC یا لندن نیست)

در حالی که برای رسیدن به آن هدف تلاش می کنید ، باید کار هنرپیشگی خود را نیز از اینجا بهبود ببخشید. کارهای زیادی می توانید انجام دهید در حالی که مراحل Green Card را پشت سر می گذارید ، بنابراین از وقت خود در آمریکا استفاده کنید و این واقعیت است که در وهله اول ویزای O-1 دریافت کرده اید ، که یک معامله بزرگ است.

 

شما همچنین می توانید نمایندگی را پیدا کنید که حتی با ویزای O-1 شما را مسئولیت پذیر کند (و خصوصاً اگر او بداند شما برای گرفتن گرین کارت تلاش می کنید) و شروع به بیرون آمدن از شما و آزمایش برای پروژه های کوچکتر بازیگری در لس آنجلس

 

عکسهای بازیگری در لس آنجلس

پس از انتقال به لس آنجلس ، باید مایل باشید عکسهای جدیدی از بازیگر دریافت کنید نوع عکسهایی که در لس آنجلس قابل قبول است با عکسهای استاندارد انگلیس متفاوت است. عکسهای NYC مشابه سبک لندن است. با این حال ، اگر به لس آنجلس می آیید ، باید عکس های جدیدی بگیرید زیرا به نظر شما غیرحرفه ای است.

 

شخصاً احساس می کنم هنگام ورودم به این دلیل وقت و هزینه زیادی را برای عکسهای بازیگری تلف کردم زیرا نمی دانستم با چه عکاسی باید عکس بگیرم و بنابراین با عکاسانی که فقط "م" بودند رفتم. اما ارزان تر

با توجه به تجربه خودم ، من پیشنهاد می کنم به دنبال هر عکاسی بگردید و ببینید شخصاً بیشتر به چه سبکی متناسب است. برخی از عکاسان عکس در LA گران هستند. شاید این کار را کنار بگذارم ، با این حال ، فهمیدم که اگر در ابتدا پول را سرفه می کردم ، عکسهای سرم خیلی بهتری داشتم که چند سال برای من دوام آورد.

 

در زیر لیستی جزئی از عکاسان عکس در لس آنجلس آورده شده است. من با چند مورد از اینها شلیک کرده ام. برخی از آنها در LA بسیار شناخته شده هستند و من بازیگرانی را می شناسم که با آنها جلسات هدشات داشته اند و نتایج کاملاً خوبی داشته اند.

 

دانا پاتریک

پل اسمیت

لوری دورن

کامیون Headshot

دیوید مولر

مت استازی

خرس

توجه داشته باشید که در نهایت ، هر کس که متناسب با سبک شما باشد ، به شما بستگی دارد. ممکن است هیچ یک از موارد فوق برای شما مناسب نباشد و یک عکاس ارزان قیمت از عکس بتواند نتیجه نهایی بهتری داشته باشد. مهم است که تحقیق خود را در مورد این مورد انجام دهید.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

"عکسهای فوری در LA" را در Google ببینید و لیستی از عکاسان دریافت خواهید کرد. کارهای آنها را اسکن کنید ، بررسی کنید و دقیقاً از ظاهر و کار مورد علاقه خود مطلع شوید.

 

کلاس های بازیگری در لس آنجلس

پس از انتقال به لس آنجلس ، باید سریعاً اقدام کنید. وقت تلف نکن.

 Industry-Standard Acting School | Melbourne & Sydney | TAFTA

من توصیه می کنم در یک کلاس بازیگری ثبت نام کنید (در حال حاضر هر کلاس!) حتی اگر فقط برای مدت زمان کوتاهی (مانند چند ماه) به لس آنجلس بروید.

هنگامی که در لس آنجلس در کلاس بازیگری قرار گرفتید ، با افرادی همفکر ملاقات خواهید کرد که می توانند اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند ، می توانید دوستی عالی و ارتباطات ارزشمندی را ایجاد کنید. سرانجام ، نه تنها شما در حال تبدیل شدن به یک بازیگر بهتر در کلاس های بازیگری خود هستید ، بلکه داشتن کلاس های بازیگری فراوان همیشه در CV / رزومه بازیگری خوب به نظر می رسد.

 

بارها و بارها گفته شده است که استعدادهای درخشان و مدیران دوست دارند ببینند با چه معلمان بازیگری آموزش دیده اید ، و این خصوصاً در مواردی که سعی می کنید حرفه بازیگری را در لس آنجلس بیش از هرجای دیگر دنبال کنید ، صادق است.

 

من خودم در نهایت فیلم های کوتاه زیادی را در LA ، برخی از مجموعه های وب و دیگر پروژه ها با افرادی که در کلاس های بازیگری ملاقات کرده ام انجام دادم. قطعاً مکانی عالی برای ارتباط با بازیگران و فیلمسازان دیگر است.

 

اگر برای کلاس های بازیگری در لس آنجلس به توصیه ای نیاز دارید ، چند مورد دارم. با این حال ، یادتان باشد قبل از عضویت در آن کلاس ها حسابرسی کنید و مطمئن شوید که به جایی که احساس می کنید بیشترین چیزها را یاد می گیرید ، می روید. هر معلم مشهور بازیگری برای هر بازیگری بهترین نخواهد بود. شما باید انتخاب کنید.

 

کلاس امی لیندون یکی از کلاسهای بازیگری خواندن سرد در لس آنجلس است. پر است از افرادی که دائماً نقش ها را رزرو می کنند و این یک مثبت بزرگ است و به شما نشان می دهد که می توانید کارهای بازیگری را نیز رزرو کنید ، که یک انرژی شگفت انگیز برای حضور در آن است. امی همچنین مشاوره ها و مربیگری های شخصی را ارائه می دهد که در آن به شما کمک می کند بسته خود را جمع کنید و همچنین به طور بالقوه به شما کمک می کند تا یک نماینده پیدا کنید. من طرفدار بزرگ امی هستم.

 6 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

برخلاف لندن ، ایالات متحده بسیاری از تکنیک ها و رویکردهای خاص بازیگری را متمرکز کرده است که به شما امکان می دهد از درون با احساسات خود ارتباط برقرار کنید. در زیر سه نام معروف برای مطالعه تکنیک های بازیگری آورده شده است و مدارس بازیگری در لس آنجلس وجود دارد که این تکنیک های خاص را آموزش می دهند.

 

استلا آدلر

لی استراسبرگ

سانفورد مایزنر

راستش ، استودیوهای بازیگری و کلاسهای خصوصی بازیگری / گروهها / کارگاههای آموزشی / جلسات / معلمان اینجا در لس آنجلس وجود دارد. شما باید یكی را پیدا كنید كه احساس می كنید شما را در مسیر درست سوق می دهد. بسیاری از این معلمان کتاب های بازیگری خود را دارند ، بنابراین من پیشنهاد می کنم قبل از پیوستن به کلاس ، آنها را بخوانید.

 

مدارس Improv در لس آنجلس

Improv در اینجا بسیار بزرگ است ، که شخصاً برای من عالی بود ، زیرا کمدی علاقه من است. با این حال ، اگر کمدی موضوع شما نیست ، باید سعی کنید حداقل یک بار پیشرفت کنید تا ضرر کنید و خود را از ذهن خود بیرون کنید. improv نه تنها برای همه بازیگران مهم است كه كمدی انجام می دهند یا نه ، improv به راحتی به شما اجازه می دهد اوقات خوبی داشته باشید و از روند كار لذت ببرید.

 

مدرسه ای که من برای انجام کارهای بداهه در LA در آن تحصیل می کنم ، تیپ Upright Citizen Brigade (عمدتا با نام UCB شناخته می شود) است. با این حال ، من هر وقت پول اضافی داشته باشم به مدرسه بداهه Groundlings می روم.

 

UCB به من کمک کرد تا با بهترین دوستانم در لس آنجلس ملاقات کنم ، که گروههایی را با آنها تشکیل دادم و هرچه بیشتر در صحنه هالیوود بازی می کنیم. فقط فعال بودن و کار مداوم به عنوان بازیگر در لس آنجلس احساس خوبی دارد و بودن در کنار دوستان هرگز منفی نخواهد بود.

 

جدا از UCB و Groundlings ، که دو مدرسه محبوب در لس آنجلس هستند و وزن کمی در رزومه شما دارند ، مدارس دیگری نیز وجود دارد که می توانید ارزان تر باشند.

 

شهر دوم

iO West

نردیست

این سه مورد همچنین مکان های خوبی برای تقویت مهارت های بداهه خود هستند. اما اگر improv کاملاً مورد علاقه شما نیست ، باید به سادگی برای دیدن نمایش های improv آنها در LA بروید ، زیرا آنها بسیار سرگرم کننده هستند و یک شب کاملاً ارزان قیمت هستند.

 

ویترین ها در لس آنجلس

مونولوگ اسلم مستقر در انگلستان است و من حدود نه سال پیش هنگام شروع کار در یکی از نمایش ها بازی کردم. فقط یادم می آید که اوقات خوبی داشتم و آن را آجر می کردم ، زیرا احاطه شدن در چنین استعدادهای عالی کاملاً ترسناک بود. من پیشنهاد می کنم - مخصوصاً اگر شما را بترساند - بیرون بروید و در واقع آن را انجام دهید!

 Haque Centre of Acting and Creativity

در حال حاضر ، Monologue Slam در ماه مه 2016 به لس آنجلس می آید و ممیزی ها در ماه آوریل برگزار می شوند ، بنابراین اگر در این منطقه هستید ، قطعاً باید برای انجام بازیگری و اصلاح بازی های خود ثبت نام کنید.

 عوامل بازیگری در لندن و انتخاب وب سایت ها: آنچه باید بدانید

اگر هنوز در لس آنجلس نیستید ، این یک رویداد عالی است که در لندن ، منچستر و بیرمنگام اتفاق می افتد و من خیلی توصیه می کنم که بروید.

خاله شادونه بازدید : 98 پنجشنبه 04 دی 1399 نظرات (0)

یکی از مهمترین نگرانی های بازیگرانی که تازه کار خود را شروع می کنند ، شهر ساکن آنها است. "بهترین مکان برای شروع بازیگری چیست" سوالی است که من اغلب از من می پرسند ، اما پاسخ اغلب یکسان است.

 

بستگی دارد

 

مگر اینکه در یکی از سه شهر مهم بازیگری جهان - لندن ، لس آنجلس یا شهر نیویورک زندگی کنید - این احتمال وجود دارد که با رفتن به یکی از این بازیگران کلانشهر سر خود را در انجام یک قدم مهم حلقه کنید. شهرها درست میگم؟

 

خوب ، شما لزوماً مجبور نیستید این کار را انجام دهید. یا حداقل هنوز نه همه چیز به اهداف شما برمی گردد ، و همچنین گزینه های زیادی برای این شهرهای معروف بازیگری وجود دارد.

 Acting Tips: Auditions, Advice, Techniques and More! - Daily Actor

مرتبط: اقدام برای مبتدیان 101

 

بنابراین بیایید غواصی کنیم و در مورد مکان های دیگر بازیگری بحث کنیم و اینکه آیا شما باید به لندن ، لس آنجلس ، شهر نیویورک بروید ، یا به یکی از مکان های زیر بروید ، یا شاید اصلاً نیازی به حرکت ندارید.

 

آیا اکنون باید زادگاه خود را ترک کنید؟

اول از همه ، شایعات درست هستند: این سه بزرگ بزرگترین فرصت را برای بازیگران مشتاق دارند. نحوه تجزیه و تحلیل این:

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

لس آنجلس - بیشترین مشاغل سینمایی و تلویزیونی در جهان

شهر نیویورک - پایتخت نمایش های صحنه ای

لندن - مرکز نمایش های سینمایی ، تلویزیونی و صحنه ای انگلستان

با این حال ، این بدان معنا نیست که تمام پروژه ها در آنجا انجام می شود و مکان های زیادی وجود دارد که تعداد زیادی بازیگر انتخاب شده ، تولید فیلمبرداری و نمایش های صحنه ای انجام شده است.

 

خوشبختانه ، اگر شما یک بازیگر مشتاق هستید که فقط زمین خود را می کشد ، ممکن است که هنوز فرصت های موقعیت مکانی شما خشک نشده باشد.

 

بازیگرانی که در بازارهای شهرهای کوچکتر زندگی می کنند باید از این مزیت استفاده کنند. می توانید تجربه ، آموزش و دانش بیشتری کسب کنید. همچنین پس انداز در شهرهای کوچکتر از شهری گران قیمت مانند لندن ، لس آنجلس یا شهر نیویورک آسان تر است.

 

این سه شهر نه تنها بسیار گران هستند ، بلکه فشاری که تازه واردین در طول اولین سال اقامت در آنجا متحمل می شوند ، گاهی اوقات آنها را وادار می کند بدون اینکه حتی یک بار از روی شانه های خود نگاه کنند ، به یک ماشین بپرند و به آنجا بروند که از آنجا آمده اند.

 

به بیان ساده ، اگر اهل یکی از شهرهای بزرگ هستید ، پس برای شما خوب است. اما اگر اهل بازار کوچکتر هستید ، استرس نداشته باشید و از همه آنچه در حال حاضر در دسترس شما است استفاده کنید. عجله نکنید ، وحشت نکنید ، فکر نکنید که فرصت ها را از دست می دهید.

 

نکته مثبت در برداشتن اولین قدم های بازیگری در یک شهر کوچکتر این است که رقابت کمتری وجود دارد.

 

بازیگری یک ماراتن است ، نه یک سرعت دویدن ، بنابراین ایجاد شتاب در آن چیزی است که بیشترین اهمیت را دارد اگر می خواهید شغل خود را در دراز مدت حفظ کنید. هنگامی که از هر مکانی که مکان شما ارائه می دهد استفاده کردید ، ممکن است زمان آن فرا رسیده باشد که فکر حرکت را بکنید.

 این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

یا می توانید شانس خود را بکار ببرید و به یکی از سه شهر بزرگ بروید ، یا شرط بندی ایمن تر کنید و ببینید که شهرهای بزرگ دیگر بازیگری چه پیشنهادی برای شما دارند. هر یک از گزینه ها مزایا و معایبی دارد ، بنابراین همه اینها به شما بستگی دارد.

11 بهترین مکان برای شروع حرفه بازیگری

من سه شهر بزرگ را از این وضعیت خارج می کنم و به بازارهای کوچکتر در ایالات متحده ، انگلستان و ایرلند (در حال حاضر) تمرکز خواهم کرد.

 

لطفاً در مورد نظر سایر کشورهایی که می خواهید در اینجا تحت پوشش قرار بگیرند ، به من اطلاع دهید و ما تحقیق و به روزرسانی این مقاله را با شهرهای فعال تر ادامه خواهیم داد.

 

 

منچستر

از چند سال پیش که دفتر مرکزی بی بی سی به آنجا نقل مکان کرده است ، منچستر از فرصت های کاری تلویزیونی با کیفیت برخوردار است. جدا از آن ، منچستر مکان برتر تولیدات شمال انگلیس است و تعداد زیادی از بازیگران برای فیلم ها ، شوهای تلویزیونی و واقعیت تلویزیونی در آنجا برگزار می شوند.

این شهر عظیم همچنین دارای یک صحنه تئاتر عالی برای بازیگران مشتاق صحنه و همچنین مربیان خوب بازیگری و گویش و مدارس بازیگری است. یک کار گاه به گاه در لیورپول وجود دارد که خیلی دور از منچستر نیست.

 

تئاتر کاخ منچستر

تئاتر کتابخانه منچستر

گلاسکو

بزرگترین شهر اسکاتلند می تواند برخی از فرصتهای کار تلویزیونی را برای بازیگران محلی فراهم کند. تولیدات کوچک فیلم های مستقل اغلب در گلاسکو در حال انتخاب و فیلمبرداری هستند که اگر اکنون در آنجا اقامت دارید ، خبر خوب دیگری است. برخی از مربیان خوب بازیگری هنوز در گلاسکو مشغول تدریس هستند و تئاتر علاوه بر این برای پیشکسوتان بلکه برای چهره های تازه نیز کارهای مداومی را ارائه می دهد.

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

تئاتر غرفه

تئاتر رویال گلاسگو

ادینبورگ

ادینبورگ اگرچه روی صحنه کار بزرگ نیست ، اما یک صحنه کمدی شگفت انگیز دارد. تئاترهای آنها بازدیدکنندگان خارجی زیادی را نیز به خود جذب می کنند ، این بدان معناست که تولیدات اغلب به صحنه می روند و به بازیگران احتیاج دارند.

 

از همه مهمتر ، سالی یک بار شهر ادینبورگ جشنواره Fringe را برگزار می کند ، که یکی از بهترین فرصت ها برای بازیگران خوب و جدی برای نشان دادن مهارت های خود و ورود به صنعت است.

 

حاشیه

تراورس تئاتر

بیرمنگام

بیرمنگام یکی دیگر از شهرهای شمالی انگلیس و در عین حال که به اندازه منچستر بزرگ نیست ، دارای تمرینات خوب و تئاترهای خوبی است. بازیگران در آنجا می توانند گاهی اوقات کارهای تلویزیونی ، فیلم های دانشجویی زیادی پیدا کنند و به دلیل محبوبیت آن به عنوان یک شهر بزرگ انگلستان ، تولیدات فیلمبرداری به طور منظم در آنجا کار کنید. اینکه بازیگران در شهر بیرمنگام انتخاب می شوند یا نه به تولید بستگی دارد.

 

Acting - Royal Birmingham Conservatoire | Birmingham City UniversityDUBLIN

ما بازیگران بزرگ و شناخته شده زیادی از ایرلند داریم که در ایالات متحده به کار خود ادامه می دهند. بیشتر آنها بازیگری را در دوبلین آغاز کرده اند ، بنابراین اگر اهل جمهوری ایرلند هستید ، قطعاً پایتخت آن بهترین مکان برای حرفه بازیگری است.

 چگونه می توان در فیلم اضافی بود و چقدر حقوق اضافی پرداخت می شود

این کمی از همه چیز دارد: فیلم ، تلویزیون و تئاتر. فیلمبرداری در داخل و اطراف شهر انجام می شود و انتخاب بازیگران معمولاً در خود دوبلین انجام می شود.

شیکاگو

شهری تئاتر جادویی که بعد از شهر نیویورک در تولیدات صحنه دار در ایالات متحده دومین است. اگر هم اکنون در آنجا یا هرجای دیگر مستقر هستید ، خود را خوش شانس بدانید زیرا به راحتی می تواند یکی از بهترین مکان ها برای حرفه بازیگری در ایالات متحده و جهان باشد.

 

اگر علاقه زیادی به کار تئاتر دارید ، برای رفتن به نیویورک عجله نکنید - این احتمال وجود دارد که بدون اینکه تمام کار کنید ، تا آخر عمر در شیکاگو بمانید. علاوه بر آن ، فیلمبرداری زیادی نیز در آنجا انجام می شود.

سانفرانسیسکو

یکی از بزرگترین شهرهای آمریکا از نظر فرصت هایی که ارائه می دهد بازیگران را ناامید نخواهد کرد. سانفرانسیسکو که هم در صحنه کار و هم در کار سینمایی کامل است ، مربیان بازیگری ، کلاس های بازیگری عالی نیز ارائه می دهد و دارای یک مدرسه درام است که در 20 آموزشگاه برتر بازیگری ما در جهان قرار دارد.

 

سانفرانسیسکو به دلیل تعداد تئاترهایی که دارد ، افراد هنری که در آنجا زندگی می کنند و تقاضای مداوم برای تولیدات جدید ، به راحتی می تواند سومین مکان مناسب برای کار برای یک بازیگر صحنه آمریکایی باشد. این شهر اما می تواند مکانی بسیار گران قیمت برای زندگی باشد.

سیاتل

سیاتل گرچه به بزرگی هیچ یک از شهرهای بزرگ یا شهرهای بالا نیست ، اما با وجود تعداد زیادی سالن نمایش هر بیننده ای را متعجب خواهد کرد. بازیگران صحنه همیشه جایی برای یافتن کار در سیاتل خواهند داشت. تنها مسئله ای که برای افرادی که به آنجا نقل مکان می کنند ممکن است باشد - باران هرگز متوقف نمی شود.

فلوریدا جنوبی

شهرهایی که در مجاورت فلوریدا جنوبی هستند به راحتی بیش از 30 سالن تئاتر مختلف را ارائه می دهند که به معنای کار زیاد برای بازیگران صحنه است. نیمی از اینها تئاترهای اتحادیه را شامل می شود.

 

بعضی از کارهای فیلمبرداری و تلویزیونی به صورت مجزا انجام می شود ، با این حال ، اینکه آیا انتخاب بازیگران در فلوریدا جنوبی انجام می شود یا در یکی از سه بزرگ بستگی به تولید دارد. کارهای تجاری زیادی هم در میامی متمرکز است ، هم در فیلمبرداری و هم در انتخاب بازیگران.

آتلانتا

ایالت جورجیا و به طور خاص آتلانتا اخیراً کارهای تلویزیونی زیادی دریافت کرده است. بیشتر بازیگران خلبانی هنوز در لس آنجلس انجام می شود ، اما از آنجا که هزینه فیلمبرداری در آتلانتا به میزان قابل توجهی پایین است ، برخی از تولیدات دفاتر انتخاب بازیگران خود را به آنجا منتقل می کنند و به زودی انتخاب بازیگران از آتلانتا آغاز می شود.

 

شایعات زیادی منتشر شده است که می گوید چند سال بعد ، آتلانتا ممکن است هالیوود بعدی شود ، بنابراین اگر در هرجای دیگری هستید ، آن را بهترین مکان برای حرفه بازیگری در مورد خود بدانید.

دوقلو شهرستانها

مینیاپولیس و سنت پل هم از نظر تئاتر و هم از نظر آموزش بازیگری از کارهای خوبی برخوردار هستند. مرکز مینه سوتا همچنین دارای چند مربی بازیگری شایسته است و آنها اغلب رویدادهای مختلفی را برای بازیگران و عاشقان صحنه هنری ترتیب می دهند. اگر اهل شهرهای دوقلو هستید ، عجله نکنید که کوچ کنید - وقت بگذارید و فرصت های آنجا را جستجو کنید. چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

خاله شادونه بازدید : 52 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

بسیاری از بازیگران مشتاق که به دنبال خیس شدن پاهای خود در صنعت سرگرمی هستند ، با کار پس زمینه شروع می کنند. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی اضافی باشید ، این مقاله اولین قدم ها را برای برداشتن شما و همچنین صحبت درمورد چقدر حقوق اضافی به شما می دهد.

 

می دانیم که بسیاری از بازیگران مشهور کارهای اضافی را شروع کردند. رنی زلوگر ، برد پیت ، مت دیمون ، جیمز دین ، ​​ژان هارلو ، کلارک گیبل ، بن افلک ، کلینت ایستوود ، فقط چند مورد را نام ببرم.

 

بسیاری از تازه واردان به لندن با هدف بازیگر شدن در سینما ، تلویزیون یا صحنه به شهر نقل مکان کرده اند. به عنوان یکی از پایگاه های صنعت سرگرمی ، تعجب آور نیست که لندن بازیگران آینده بسیاری را به خود جلب می کند. اما یافتن نقش های اصلی خود در هنگام رقابت با میلیون ها نفر دیگر که همه رویای یکسانی را دارند ، دشوار است.

 

زندگی در لندن به این معنا نیست که تنها گزینه شما این است که دنبال فیلم های پرفروش ، نمایش های تلویزیونی عالی و تعداد بی شماری از حضور در فرش قرمز بروید که هنوز در موقعیت ورود به آن نیستید. بنابراین ، برای برخی از بازیگران مشتاق ، تلاش برای تبدیل شدن به یک بازیکن اضافی در فیلم ها و تلویزیون می تواند یک قدم بزرگ باشد ، در حالی که برای دیگران ، کار اضافی می تواند درآمد اضافی داشته باشد.

 

به هر دلیلی که بخواهید بفهمید چگونه می توانید در فیلم یا یک برنامه تلویزیونی اضافه کنید ، انجام هر کاری ممکن است یک تجربه آموزشی باشد که در آن می توانید چیزهای زیادی درباره کسب و کار نمایش و فیلم سازی یاد بگیرید. انجام کار بعنوان یک هنرمند پس زمینه نه تنها به شما کمک می کند که اگر یک ستاره صفحه نمایش مشتاق هستید ، پای خود را به در بگذارید ، بلکه می تواند در پرداخت قبض ها در این راه کمک کند.

 

صنعت فیلم سازی لندن در حال حاضر از رونق زیادی برخوردار است و محصولات سینمایی بیشتری دائماً وارد شهر می شوند. حتی بسیاری از نمایش های تلویزیونی مستقر در لس آنجلس در لندن اجرا می شوند. با این گسترش ، همچنین کارهای زیادی برای هر کسی که در تولید یک فیلم یا یک مجموعه تلویزیونی درگیر است وجود دارد.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

بنابراین خوشبختانه برای هر کسی که به دنبال یک بازیکن اضافی در یک فیلم است ، همیشه نیاز به هنرمندان پس زمینه اضافی و حتی صداپیشگان است. و بدون اطلاع بسیاری ، کار به عنوان یکی از این موارد اضافی حتی می تواند درآمد خوبی داشته باشد ، چه مکمل و چه قابل توجهی به خودی خود.

 

توصیه شده: اقدام برای مبتدیان 101

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید در هنگام زندگی در لندن در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی اضافی باشید ، بهترین نکات و مشاوره را در مورد روش های انجام این کار به طور موثر بخوانید.

 

چگونه می توان در فیلم یا نمایش تلویزیونی اضافه شد

البته کار اضافی هم برای فیلم و هم برای تلویزیون کار ساده ای نیست. موارد اضافی موظف هستند گاهی کارهایی را طلب کنند که مستلزم تکرار همان حرکت یا عمل به مدت چندین ساعت باشد.

در عین حال ، هنرمندان پس زمینه هیچ خطی برای یادگیری ندارند و هیچ مهارتی برای اجرا ندارند. آنها به سادگی در پس زمینه وجود دارند. به ویژه هیچ مهارتی لازم نیست و هرکسی می تواند یک فرد اضافی شود. تنها کافی است چند مرحله ساده انجام شود و شما آماده شروع این حرفه هستید.

 

دقیقاً یک مورد اضافی چه کاری انجام می دهد؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، کار اضافی در یک مجموعه فیلم اغلب به معنای صرف ساعات زیادی برای تولید یک فیلم ، نمایش تلویزیونی یا حتی تبلیغات تجاری است.

 

با این وجود موارد اضافی دقیقاً آن روزهای طولانی کار را با کارهای زیادی نمی گذرانند - در عوض ، آنها در آن مجموعه ها هستند و وقت "آزاد" خود را پر می کنند در حالی که منتظر فرصت حضور در صفحه در یک یا صحنه های کوتاه هستند.

 

موارد اضافی به معنای سنتی "استعداد" نیستند. بلکه آنها افرادی هستند که در پس زمینه ظاهر می شوند ، بدن و جمعیتی که در صحنه های پشت بازیگران معلق مانده اند. خواه یک جمعیت شلوغ از افراد حرفه ای باشد که در یک خیابان تبلیغاتی در خیابان های لندن حرکت می کنند ، و یا شرکت کنندگان در کنسرت که هیجان زده اند و در آغوش فیلم هایشان دستانشان را تکان می دهند ، هر یک از این افراد که نامشان فاش نشده است یک چیز اضافی است - و برای پر کردن این نقش به آنها پول داده می شود.

افراد اضافی هنگام استخدام یک وظیفه دارند: واقعی جلوه دادن صحنه های فیلمبرداری. گاهی اوقات به عنوان مجری "پس زمینه" یا "غیر اصلی" نیز خوانده می شود ، موارد اضافی به سادگی نیاز به حضور دارند و زمینه را پر می کنند.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

برای تبدیل شدن به یک چیز اضافی ، شما به هیچ تجربه ، مجموعه خاصی از مهارت ها یا حتی کمد لباس خاصی احتیاج ندارید (اگرچه ممکن است گاهی اوقات از شما سوال شود که آیا می توانید وسایلی مانند چکمه های گاوچران یا یک ژاکت مخصوص رنگ خاص به همراه داشته باشید).

 

هنرمندان پس زمینه اکثریت ساکت در تولید بزرگتر فیلم هستند و با ستاره های پروژه ارتباط برقرار نمی کنند ، اما در عوض از کارگردانان ، دستیار کارگردان یا حتی دستیار تولید به آنها دستورالعمل می دهند.

 

این یک ویدیوی جالب از یک بازیگر مشتاق است که تجربه خود را از اضافه شدن یک مجموعه را به اشتراک می گذارد.

به طور معمول ، موارد اضافی نقش گفتاری دریافت نمی کنند. این یک اتفاق نادر است و فقط وقتی اتفاق می افتد که یک کارگردان یک نفر اضافی را پیدا کند که برای پر کردن یک نقش خاص یا یک خط صحبت می کند. انتخاب شدن برای یک خط برای موارد اضافی بسیار هیجان انگیز است ، زیرا این امر هم نرخ دستمزد را افزایش می دهد و هم به شما فرصتی می دهد که آن "نقش" را در رزومه بازیگری خود بگذارید.

 

اگر حتی پس از ورود به صحنه بعنوان هنرمند پس زمینه ، خطی برای گفتن پیدا کردید ، پس از تحویل آن خط - دیگر هیچ طولانی تر شما اکنون یک بازیگر هستید و به همین اعتبار به شما اعتبار داده می شود ، به شرط آنکه یک مجموعه فیلم حرفه ای باشد.

 

برای بسیاری از افراد اضافی در سراسر لندن ، کار در پس زمینه های مختلف نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و تبلیغات تجاری یک روش عالی برای تأمین درآمد از یک کار منظم و هم برای ایجاد یک شغل ثابت است. بسیاری از موارد اضافی به طور مکرر کار می کنند و کار اضافی بودن را حرفه خود می دانند.

 

توصیه شده: چگونه می توان نماینده 101 را تهیه کرد

 

هنگامی که شروع به کار به عنوان یک مجری زمینه می کنید ، می توانید کارهای منظم و مکرری را در مجموعه های مختلف پیدا کنید. مطمئناً این روشی برای پرداخت قبض ها و نمایش در صفحه است ، و هرچه بیشتر به عنوان اضافی ظاهر شوید ، برای پروژه های آینده نیز بیشتر انتخاب می شوید.

 

اضافی بودن در یک فیلم نیز یک کار انعطاف پذیر است. شما نه تنها با طیف گسترده ای از پروژه ها آشنا خواهید شد ، بلکه می توانید تعداد و روزهایی را که در هفته کار می کنید نیز انتخاب کنید. حتی کسانی که در حال حاضر در مدرسه تحصیل می کنند یا در یک شغل نیمه وقت کار می کنند ، می توانند چند "شیفت" را به عنوان هزینه اضافی انتخاب کنند.

 

شروع به کار به عنوان یک مجری زمینه ای به این معنی نیست که در آینده فرصت های خود را برای پیش زمینه پیش بینی محدود می کنید. در حقیقت ، کار اضافی شما را با نقش ها و امکانات متنوعی در صنعت فیلم و سرگرمی آشنا می کند.

 Acting Classes | Acting Lessons | Arts1 Performance School

علاوه بر این ، شما با کار با دستیاران تولید و دستیار کارگردان راحت تر خواهید بود ، می خواهید ببینید که چگونه یک مجموعه فیلم "زنده" کار می کند ، و حتی دیگران ، مانند اپراتورهای دوربین ، کمد لباس و تهیه کنندگان را مشاهده می کنید تا ببینید که شغل آنها چیست . ممکن است مناطقی را در دنیای فیلم و تلویزیون به شما معرفی کند که قبلاً هرگز فکر نمی کردید آنها را دنبال کنید.

 

چگونه می توان به عنوان موارد اضافی شروع کرد؟

اول ، شما باید چیزی از نمونه کارها را جمع کنید. مانند همه مشاغل دیگر ، کار اضافی در فیلم ها به این معنی است که باید در این زمینه حرفه ای و با تجربه به نظر برسید.

 

در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که برای تبدیل شدن به موارد اضافی به آنها نیاز دارید:

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

یک عکس سر

خودشه. شما باید عکس هایی از عکس بگیرید و آن ها حتی نیازی نیست که به اندازه عکس بازیگر حرفه ای باشند. گاهی اوقات ، حتی یک عکس فوری نیز انجام می شود. مدیران انتخاب بازیگران که با هنرمندان پس زمینه کار می کنند به سادگی می خواهند ببینند شما چه شکلی هستید.

 

بدیهی است که شما برای کار در کشور و کلیه اسناد قانونی استخدام و پر کردن برخی از مدارک در هنگام ثبت نام برای انواع خدمات اضافی - بصورت آنلاین یا غیراخلاقی - به مجوز نیز نیاز دارید. بنابراین وقتی همه مطالب را آماده کردید ، وقت آن است که در یک آژانس انتخاب بازیگران یا خدمات اضافی ثبت نام کنید.

 

ثبت نام در سرویس ریخته گری مزایای بسیاری را به همراه دارد. خدمات انتخاب به جای جستجوی تماس های انتخابی برای کارهای اضافی ، به تنهایی شما را در مشاغل مناسب قرار می دهد - تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که متناسب با توضیحات باشد.

 

شما می توانید از شرکت های مختلف س askال کنید که تجربه قرار دادن موارد اضافی را در چه زمینه ای دارند و تعیین کنید که آیا آنها به اندازه کافی مناسب نیازهای شما هستند. علاوه بر این ، می توانید بررسی کنید که چه تعداد افراد صنفی و غیر اتحادیه ای را نمایندگی می کنند.

 

حتی اگر با یک آژانس اضافی یا واحد نماینده کار نمی کنید ، آژانس های مختلف تماس های انتخابی باز دارند که می توانید بیایید و آنها را بررسی کنید. البته توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام در آژانس انتخاب بازیگر یا خدمات اضافی ، این است که آنها معمولاً هزینه هایی را از آنها دریافت می کنند. موارد اضافی درآمد زیادی ندارند ، بنابراین اگر شرکتی مبلغ قابل توجهی برای ثبت نام درخواست می کند ، این نکته قابل تأمل است.

 

دلیل اینکه آنها این کار را می کنند این است که این تنها راه کسب درآمد است. آنها یک تیم از افراد دارند که تمام نمایه های مجری پس زمینه را در مقابل خود دارند ، و سپس محصولات فیلم را صدا می کنند و موارد اضافی را ارائه می دهند. در مواقع دیگر ، برعکس است - تولیدات از آن آژانس ها در مورد آوردن کارگران پس زمینه پرس و جو می کنند.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

شما می توانید از خدمات اضافی استفاده نکنید و موارد ارسالی را خودتان انجام دهید. این باعث می شود در ازای پرداخت این هزینه ها صرفه جویی کنید ، اما باید کارهای بیشتری انجام دهید.

خاله شادونه بازدید : 72 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

یکی از متداول ترین س questionsالاتی که به صورت هفتگی از من سال می شود ، این است که چگونه بازیگری بدون تجربه بشوم. بسیاری از بازیگران مشتاق که تازه در شرف کسب و کار نمایشی هستند و می خواهند شغل بازیگری را بدست آورند گیج می شوند وقتی چیزی در رزومه بازیگری خود ندارید.

 

من می بینم که چگونه این وضعیت 22 می تواند برای بسیاری گیج کننده باشد ، به ویژه برای کسانی که تازه از مدرسه های تئاتر خارج شده اند و یا بدون آموزش رسمی مستقیم به صنعت می پرند. من قبلاً آنجا بوده ام ، و دیگران نیز همین طور بوده اند. هر تنها. بازیگر

 

اول ، خبر خوب: بدیهی است که شما می توانید بازیگری بدون تجربه شوید. همه باید از جایی شروع کنند. نکته اصلی در واقع اقدام و انجام کاری برای به دست آوردن این تجربه است و در اینجا می توانید چند کار انجام دهید که در زیر صحبت خواهم کرد.

روش های زیادی وجود دارد که چگونه می توان بازیگر بدون تجربه شد ، چه زمانی و از کجا می توان حرفه بازیگری خود را شروع کرد. بسیاری از این سوالات قبلاً در راهنمای اقدام برای مبتدیان و مقالات متعدد در سراسر این سایت تا حدی پاسخ داده شده است.

 

7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید حرفه بازیگری را دنبال کنید ، به یک برنامه عملی خوب در مورد چگونگی بازیگر شدن بدون تجربه نیاز خواهید داشت. همانطور که قبلاً در چگونگی شروع یک ستون شغلی بازیگری صحبت کردیم ، برنامه ریزی کلیدی است. هدف اصلی شما گسترش رزومه بازیگری با مهارت ، تجربه و آموزش خواهد بود.

چیزهای زیادی وجود دارد که افراد جوان و جوان بی تجربه می توانند برای پیشرفت شغلی خود روی آنها تمرکز کنند و همه آنها با هم مرتبط هستند. برخی از آنها شامل جستجوی شغل هستند و برخی دیگر به سادگی با حرفه بازیگری شما تعریف می شوند که در نهایت منجر به یافتن و رزرو ممیزی های بیشتر می شود.

 

 11 بهترین مکان برای شروع شغل بازیگری (این LA ، NYC یا لندن نیست)

بنابراین بیایید به آن بپردازیم. در اینجا 7 نکته در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک بازیگر بدون تجربه و چگونگی انجام آن به کارآمدترین شکل ممکن آمده است.

 

1. بخوانید و مطالعه کنید

 

اول از همه ، شما باید خود را با صنعت آشنا کنید. از زیر و بم این تجارت ، چگونگی عملکرد آن و افرادی که در آن مشارکت دارند ، آگاهی داشته باشید. خواندن کتاب هایی در مورد تجارت بازیگری ، بازاریابی ، استعدادهای درخشان و موارد دیگر به شما اطمینان و درک می کند که در کجا می خواهید باشید ، و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید.

 

بسته به مکانی که در آن حرفه بازیگری خود را شروع می کنید ، روش شما برای شروع موثر رزرو مشاغل بازیگری ممکن است کمی متفاوت باشد. پس از دانستن پیچیدگی های این تجارت ، تهیه برنامه عملیاتی خاص خود به جای تکیه بر توصیه های کلی وب سایت هایی مانند این وب سایت و بسیاری دیگر ، بسیار آسان تر خواهید شد.

نه تنها این ، بلکه خواندن زیاد به سود هر هنرپیشه ای نیز خواهد بود. برای درک نظریه بازیگری درستکار ، کتابهایی درباره تکنیک بازیگری بخوانید. فراموش نکنید که مهمترین نمایشنامه ها را نیز بخوانید. با این حال ، فقط به کتاب اعتماد نکنید ، زیرا شما فقط نمی توانید از این طریق بازیگری را یاد بگیرید. به هر حال باید کلاس های بازیگری را بگذرانید یا حتی در یک مدرسه نمایش متقاضی شوید.

 8 Acting Techniques Every Actor Needs to Know - Open City Acting Studio

وقتی می خواهید کارآمدترین راه ها را در مورد چگونگی بازیگری بدون تجربه بازیابی پیدا کنید ، خودآموزی بی ارزش است. و علاوه بر یادگیری در مورد کار و حرفه ، مطالعه زیاد باعث افزایش خلاقیت شما (بهترین کتاب های خلاقیت) و گسترش تخیل (بهترین کتاب های تخیل) می شود.

 

2. بلافاصله حرکت نکنید

تاکنون ، احتمالاً می دانید که برخی از شهرهای جهان از تئاتر یا صنعت سینما و تلویزیون بسیار بزرگتر برخوردار هستند. اگر کار بازیگری خود را در یکی از آن شهرها شروع می کنید ، پس برای شما خوب است - فرصت های زیادی را از ابتدای کار خواهید داشت.

 

با این حال ، اگر در هیچ یک از شهرهای بزرگتر مانند لندن ، لس آنجلس یا شهر نیویورک نیستید ، در این مورد ابراز ناراحتی نکنید. به عنوان یک بازیگر مشتاق که تازه کار خود را شروع کرده است ، شهر شما احتمالاً محصولات کم زمان زیادی را خواهد داشت که برای به دست آوردن این تجربه کاملاً عالی هستند ، زیرا رزرو این مشاغل راحت تر است.

شهرهای بزرگ نه تنها بسیار رقابتی هستند ، بلکه بسیار گران هستند. بنابراین وقتی به دنبال راهی برای چگونگی تبدیل شدن به یک بازیگر بدون تجربه وقتی در یک شهر کوچکتر زندگی می کنید ، روی پس انداز پول ، کسب اطلاعات در مورد کسب و کار و بررسی فرصت های محلی تمرکز کنید.

 

به محض اینکه تصمیم گرفتید بازیگر شوید به یک شهر بزرگ نقل مکان نکنید. شما باید بررسی کنید که آیا این صرفاً یک تصمیم تکانشی است ، یا در واقع از کار حرفه ای لذت می برید و می توانید برای مدت طولانی این کار را انجام دهید. سعی کنید به همان اندازه بازار کم رقابت در شهر کوچک خود را از بین ببرید و کارنامه بازیگری خود را شروع کنید.

 

3. تست ممیزی و آموزش محلی

در ادامه سخنان من از موارد بالا ، هدف شما باید این باشد که به آرامی حرکت کنید ، نه اینکه در هر کاری عجله کنید. جمله معروف را به خاطر بسپارید - بازیگری یک ماراتن است ، نه یک بهار. این نمی تواند صحت بیشتری داشته باشد. هرکسی که به این حرفه بشتابد خیلی زود می سوزد. این یک روش هوشمندانه برای نزدیک شدن به این تجارت نیست.

 

حرفه بازیگری مانند ماراتن است. این یک سرعت نیست.

مگر اینکه در شهرهایی مانند Manningtree ، انگلستان زندگی کنید که 700 نفر جمعیت دارند ، یا Whittier ، Alaska با 217 نفر ، به احتمال زیاد شهر شما از فرصت هایی برای اقدام برخوردار باشد. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید یک بازیگر بدون تجربه شوید ، پس اینگونه است که می توانید این کار را سریع انجام دهید - بازار کم رقابت تر.

 

بنابراین چه فرصت هایی را می توانید کشف کنید؟ هر چیزی ، واقعاً هر آنچه به شما فرصت عمل می دهد. در این مرحله ، باید در هرجایی که فرصتی پیدا کنید ، تا آنجا که می توانید شروع به فعالیت کنید. این می تواند تئاتر اجتماعی ، کلوپ های درام ، کارگاه های آموزشی آماتور بازیگری ، فیلم های دانشجویی و غیره باشد.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

اگر به اندازه کافی خوش شانس (یا بدشانس) باشید که می توانید در یک شهر بزرگتر زندگی کنید ، اتفاقات زیادی رخ خواهد داد ، اما همچنین رقابتی تر خواهد بود. با این وجود ، به طور فعال به دنبال کار ، ممیزی و هر کاری که می توانید انجام دهید تا روی پاهای خود بایستید و ساده عمل کنید. به محض اینکه توانایی تهیه کلاس یا کارگاه محلی بازیگری را دارید ، آن را نیز امتحان کنید.

 

هدف این است که ساختن رزومه را از هر طریق ممکن آغاز کنید. هرچه می توانید روی آن قرار دهید. روی هر پروژه ای که می توانید بروید. فعال باشید!

 

4- روی مهارت های خاص خود کار کنید

بازیگر خوب بودن باید همیشه اولویت اصلی شما باشد. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید هیچ مهارت "جانبی" را یاد بگیرید که به شما کمک می کند کارهای بازیگری بیشتری رزرو کنید. بسیاری از بازیگران این بخش را کاملاً نادیده می گیرند و بنابراین خود را از اجرای برنامه های آسان که اگر مهارت خاصی داشتند می توانستند بدست آورند.

 

همیشه مفید است که بتوانید کاری را انجام دهید که یک کارگردان بتواند از آن در تولید استفاده کند. اگر از قبل می توانید سازهای موسیقی بنوازید و کارهای منحصر به فرد دیگری مانند سوار شدن بر دوچرخه را انجام دهید - عالی! مهارت های خود را بهبود ببخشید ، آنها را روی رزومه قرار دهید و ببینید این چگونه می تواند به شما در به دست آوردن این تجربه بازیگری کمک کند.

 

اما در اینجا متوقف نشو چیزهای جدید بیاموزید و زمان کافی را صرف کنید تا در واقع به مهارت کافی در این روش برسید ، جایی که حداقل می توانید آن را جعل کنید تا مانند یک حرفه ای ظاهر شوید ، نه اینکه "بدانید چطور انجام شده است".

 

چه چیزی باید یاد بگیرید؟ هر چیزی ، واقعاً شعبده بازی ، لهجه ها ، زبان ها ، آلات موسیقی ، ورزش ، ورزش های رزمی ، جادو و موارد دیگر. برخی از کارهای غیرمعمول را امتحان کنید و آن ها را در رزومه خود قرار دهید ، مخصوصاً اگر قبلاً آنها را انجام داده اید.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

مهارت های ویژه کانون رزومه شما نیستند (به همین دلیل آنها معمولاً در پایین ترین سطح قرار دارند) ، اما چه کسی می داند ، روزی یکی از این مهارت ها می تواند نقش مهمی در یک تولید بزرگ برای شما داشته باشد.

 What is a Screen Test in Acting? Definition and Examples

5- کار در زمینه بازاریابی خود را شروع کنید

وقتی هیچ تجربه بازیگری ندارید و از توصیه های بالا پیروی می کنید ، به احتمال زیاد وقت خود را صرف پروژه های فیلمبرداری روز به روز نخواهید کرد. بنابراین ، شما ممکن است کمی وقت اضافی در دست داشته باشید که می توانید برای تقویت حرفه بازیگری خود خردمندانه استفاده کنید.

 

توصیه شده: چگونه می توان وب سایت تجاری شخصی خود را ایجاد کرد

 

پیشنهاد من این است که خودتان در زمینه بازاریابی و مارک تجاری خود کار کنید. اکنون قرار نیست کار زیادی برای شما انجام شود ، اما اگر زود شروع کنید ، همین که تجربه بازیگری را داشته باشید ، از بسیاری دیگر از بازیگرانی که به دنبال اهداف بازاریابی بازیگران خود هستند ، پیشی خواهید گرفت.

 

بنابراین برای شروع ساختن نام تجاری در اطراف خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ چندین چیز وجود دارد ، و انجام همه آنها بسیار آسان است ، به ویژه به این دلیل که همه آنها بصورت آنلاین ساخته می شوند. در اینجا باید تمرکز کنید:

 

 

 

ما در کتاب الکترونیکی رایگان خود به موضوع شبکه و اینکه چگونه بسیاری از افراد صنعت از صحبت کردن در مورد تجارت و مشاوره لذت می برند ، پرداختیم. به نفع خودت از آن استفاده کن.

 

6. به طرد شدن عادت کنید

رد کردن بخشی از این تجارت است. در واقع یک قسمت بزرگ. بسیاری از هنرمندان تازه کار ، وقتی تصمیم بگیرند که می خواهند بازیگر ، خواننده ، رقصنده یا نوع دیگری از مجری ها در این بازار کاملاً رقابتی باشند ، انتظار چنین اتفاقی را ندارند. متأسفانه ، این واقعیت تجارت نمایش است - همه طرد می شوند.

 

برخلاف سایر اقشار زندگی ، شما باید بپذیرید که رد (با حرف "R") کاملاً طبیعی است. این شخصی نیست و هیچ دلیلی وجود ندارد که شما همیشه آن را قلباً قبول کنید. این لزوماً به این معنی نیست که شما یک بازیگر بد هستید یا اینکه کار اشتباهی انجام داده اید.

7. سرانجام ، صبور و ثابت قدم باشید

راستش را بخواهید ، شش نکته فوق کافی است تا بتوانید خود را در مسیر چگونگی بازیگری بدون تجربه بازیگری قرار دهید و هرچه زودتر آن وضعیت را تغییر دهید. اگر به توصیه های من در بالا عمل کنید ، ظرف یک سال از بازی جلوتر خواهید بود. بیشتر بازیگران تا آن زمان دیگر دنبال این حرفه نیستند.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

اگر به طور جدی خود را وقف پیدا کردن هر نوع تجربه ، بازاریابی در خود ، ایجاد سایت و شبکه خود کنید و با رد شدن راحت باشید ، این احتمالاً یک یا دو سال طول می کشد. بله ، مدت زمان طولانی است ، اما به یاد داشته باشید که بازیگر شدن یک دو سرعت نیست. این یک ماراتن است. از روند کار لذت ببرید و به آینده نگاه کنید.

 

قسمت مهم این است که همیشه در ذهن خود باشید که سرانجام درک کاملی از چگونگی کار بیزینس شو ، صنعت بازیگری و اینکه کاملاً جدی هستید را دوست دارید که این کار را انجام دهید. احساس خواهید کرد که در حال ساختن یک بنیاد ، ایجاد عادت های مربوط به بازیگری و خواندن برای یک قدم اصلی هستید.

خاله شادونه بازدید : 59 دوشنبه 01 دی 1399 نظرات (0)

بسیاری از بازیگران مشتاق می خواهند بدانند که برای شروع حرفه بازیگری چند سال دیگر خیلی سن دارد. این یک سوال معمول است زیرا در بیشتر مشاغل همیشه خطی وجود دارد که نمی توانید در سن خاصی عبور کنید.

 

بگذارید کمی توضیح بدهم در مورد آنچه در زیر می آید: برای بازیگران محدودیت سنی وجود ندارد. هر کسی در هر سنی می تواند آموزش یا کار بازیگری را شروع کند. آنچه تغییر می کند رویکرد شما به هنرپیشگی و حرفه بازیگری است.

 

یکی از نامه های قدیمی نامه صندوق پستی با این موضوع که برای شروع کار بازیگری چه سالی خیلی قدیمی است ، من را وادار کرد که موضوع را گسترش دهم. من شخصاً معدود بازیگرانی را می شناسم که یا مدرک مدرسه نمایش خود را در اوایل دهه 50 دریافت کردند یا از اوایل دهه 60 شروع به شرکت در کلاس های بازیگری و جستجوی شغل بازیگری کردند.

برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

 

ای کاش از 12 سالگی بازیگری را شروع می کردم. »این چیزی است که بسیاری از بازیگران مبارز بارها و بارها درباره آن فکر کرده اند. درست است که اگر قرار بود از 12 سالگی بازیگری را شروع کنیم ، احتمالاً در سن 22 سالگی بازیگران بهتری خواهیم بود. اما این لزوما به این معنی نیست که توانایی یادگیری شما دیگر از بین رفته است یا هیچ فرصتی برای بازیگران مسن وجود ندارد.

 

در واقع ، این برعکس است. به مطالعه ادامه دهید تا ببینید چرا.

نکته شگفت انگیز حرفه بازیگری این است که بسیار متنوع و غیرقابل پیش بینی است. شما می توانید در 20 سالگی حرفه بازیگری را شروع کنید و فقط در 50 سالگی به رسمیت شناخته شوید ، یا می توانید از 60 سالگی شروع کنید و در 3-5 سال یک بخش عمده موفقیت را بدست آورید (تمام وقت اتفاق می افتد!)

 

به راحتی نمی توان گفت که چه اتفاقی می تواند در کار حرفه ای فرد بیفتد در هر زمان ، که پاسخ این س “ال "چند سال برای شروع کار بازیگری خیلی بزرگ است" را آسان می کند: برای بازیگر شدن هرگز دیر نیست.

 

هنوز قانع نشده اید؟ بگذارید برای شما پرونده ای درست کنم

اول ، توجه داشته باشید که هیچ مجری فعال که کار را درک کند ، هرگز نخواهد گفت که شخصی برای بازیگر شدن خیلی پیر شده است. به راحتی منطقی نیست تنها افرادی که می توانند این "مشاوره" را بدهند کسانی هستند که از نحوه کار تجارت سرگرمی چیزی نمی دانند.

 

مطمئناً یک بازیگر جوان در اوایل 20 سالگی مزایایی دارد ، بدون شک در این مورد. اما معایبی نیز وجود دارد ، و بسیاری از آنها. و دقیقاً همین مسئله در مورد بازیگر مسن بودن که تازه شروع کار می کند صدق می کند - شروع حرفه بازیگری شما در 60 سالگی جوانب مثبت و منفی ای دارد.

 

منفی بودن یک بازیگر مسن در مقابل بازیگر جوان تر:

 

(احتمالاً) انرژی کمتری برای دویدن ، آزمایش کردن

(احتمالاً) بازار "بازیگران داغ" جایگاه ویژه شما نیست

کمتر تبدیل به یک فیلم هالیوود فوق العاده فوق العاده مگا می شود

شما نمی توانید از سن خود بهانه کمبود اعتبار استفاده کنید

جوانب مثبت بودن یک بازیگر مسن در مقابل بازیگر جوان:

 

تجربه زندگی: بزرگترین و ارزشمندترین مزیتی که یک بازیگر می تواند داشته باشد

خرد ، اطمینان و بلوغ: شما تصمیمات بهتر و دقیق تری خواهید گرفت

توانایی تمرکز روی اهداف خود به جای تعقیب چیزهای براق

رقابت کمتر: افراد کمتری در سن بالاتر این هدف را دنبال می کنند

مهارت هایی که یاد گرفته اید می توانید برای بازیگری اقدام کنید و رزومه خود را بپوشید

توانایی بازیگری طبیعی: هرچه پیرتر می شوید ، هرچه آرامش بیشتری داشته باشید ، بازیگری شما بهتر می شود

ثبات مالی: حتی اگر ثروتمند نباشید ، احتمالاً به حمایت والدین خود وابسته نیستید

با توجه به همه موارد بالا ، پیشرفت شغلی بازیگری سریعتر است

[tweetthis remove_twitter_handles = "true" remove_hidden_hashtags = "true"] "بازیگری س ofال جذب شخصیت افراد دیگر و افزودن برخی از تجربیات شخصی شماست." پل نیومن [/ tweetthis]

 

شما باید در این مورد هوشمند باشید

دهه 50 ، 60 و بالاتر زمان جالبی برای شروع بازیگری است. اگرچه به طور کلی ممکن است نقش های کمتری برای چنین سنی وجود داشته باشد ، اما مسئله جالب این است که در حالی که شما دهه 60 زندگی خود را شروع می کنید ، سایر بازیگران در این زمان از زندگی خود صنعت را ترک می کنند (یا مدتها قبل از آن را ترک کرده اند).

 

Balance در اینجا جادو می کند. این بدان معناست که قطعاً رقابت کمتری نسبت به بازیگران گروه سنی 20 تا 30 سال برای شما وجود خواهد داشت. به طور قابل توجهی کمتر است.

 

با این اوصاف ، اگر کسی تمایل به شروع بازیگری در سنین بالاتر دارد ، یادگیری نحوه کار در این صنعت و آنچه قرار است با آن روبرو شوید بسیار حیاتی است.

 

من نکات بسیار ضعیفی را برای بازیگران پرتاب آنلاین دیده ام. مردم دوست دارند حرفه بازیگری را عاشقانه کنند ، و می گویند شما نمی توانید حرفه خود را برنامه ریزی کنید و فقط باید به دنبال اشتیاق بروید ، این کار را فقط به خاطر عشق به آن انجام دهید و جنبه تجاری آن را فراموش کنید. این یک توصیه وحشتناک است.

اگر می خواهید موفق شوید و به طور مداوم پیشرفت کنید ، نقش های بزرگتر و بهتری پیدا کنید و شاید از مهارت های بازیگری خود درآمد بیشتری کسب کنید ، این یک توصیه وحشتناک است. اگر این هدف شما نیست و شما فقط می خواهید برای سرگرمی این کار را انجام دهید ، پس می توانید - به یک تئاتر محلی بپیوندید و عصرها وقتی وقت آزاد دارید این کار را انجام دهید. آن را حرفه خود نکنید.

 

اگر می خواهید به یک بازیگر فعال تبدیل شوید که با انجام نمایش های صحنه ای یا کار در فیلم های سینمایی یا تلویزیونی صورتحساب ها را پرداخت می کند ، پس شما به یک برنامه نیاز دارید و باید بدانید کجا می روید.

 

بگذارید از شما چیزی بپرسم. بگویید شما در یک شهر بزرگ شهری تازه وارد هستید [نمایش تجاری] ، و شما باید برای رسیدن به پرواز به یک شهر دیگر [بازیگر کارگر شدن] به فرودگاه بروید. آیا سوار ماشین می شوید و شروع به رانندگی می کنید [بازیگری را شروع می کنید] بدون اینکه حتی بدانید فرودگاه کجاست؟ آیا می خواهید ساعت ها / روزها [ماه ها / سال ها] در شهر دور شوید و امیدوار باشید که فرودگاه را پیدا کنید؟ یا می خواهید آن اطلاعات را جستجو کرده و از آنها بخواهید تا بتوانید راهی مشخص برای نحوه رسیدن به مقصد خود داشته باشید؟

 

بزرگتر بودن (هر چیزی که از 30 سال گذشته باشد) به این معنی است که دیگر هیچ وقت برای "کاوش در احساسات" وجود ندارد. عشق به هنرپیشه بازیگری به این معنا نیست که شما نمی توانید هوشمندانه و حساب شده درباره کار آن تصمیم بگیرید.

 

شما باید یک چیز را درک کنید. روند بازیگری (بخش هنری واقعی آن) تنها کسری از کاری است که پس از شروع باید انجام دهید. بیشتر آن به جنبه تجاری بازیگری متمرکز خواهد شد: تحقیق ، خواندن ، استماع ، برقراری ارتباط ، شبکه سازی ، بازاریابی از خود و غیره. همه اینها برای بدست آوردن شغل و لذت بردن از روند کار است.

خاله شادونه بازدید : 84 یکشنبه 30 آذر 1399 نظرات (0)

برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

هر بازیگر جاه طلبی که اخیراً مورد توجه یک اشکال بازیگری قرار گرفته می خواهد بداند که چگونه حرفه بازیگری را شروع کند و چگونه این کار را به طور موثر انجام دهد. هیچ کس علاقه مند به سالها پرسه زنی بی فایده در اطراف ، تلاش برای به دست آوردن ممیزی نیست و حتی نمی فهمد که آیا پیشرفت کرده اند یا نه.

 

تعجب خواهید کرد که با چند نفر که همیشه می خواستند در تجارت نمایش حضور داشته باشند صحبت کردم اما هرگز آرزوی خود را دنبال نکردند. این ایده برای تبدیل شدن به یک مجری موفق ، خواه بازیگر ، خواننده ، رقصنده یا نوازنده ، در ذهن اکثر مردم ظاهر شده است. و وقتی صحبت از این می شود ، سه نوع افراد وجود دارد:

 چگونه می توان در فیلم اضافی بود و چقدر حقوق اضافی پرداخت می شود

کسانی که آن را ترک کنند ، فقط یک رویا هستند ، و حرکت می کنند.

کسانی که کورکورانه خیال ثروتمند شدن و مشهور شدن را دنبال می کنند بدون اینکه اطلاعاتی در مورد چگونگی انجام آن داشته باشند.

و کسانی که اهداف واقع بینانه ای تعیین می کنند و خودشان را در مورد چگونگی دستیابی به آنها آموزش می دهند ، یک قدم در یک زمان.

امیدوارم تا پایان این مقاله مقاله در مورد چگونگی شروع حرفه بازیگری بتوانم شما را متقاعد کنم که به سومین نوع بازیگر تبدیل شوید - کسی که در مورد این تجارت پیچیده باهوش است.

 

بنابراین ، اولین کاری که باید انجام دهید این است که چند مورد را برای خود رقم بزنید. در ذهن خود به برخی از این سالات پاسخ دهید:

 

آیا از روند انجام عملکرد به اندازه کافی لذت می برید تا تحمل این تجارت سخت را داشته باشید؟

چقدر در کنار آمدن با رد مهارت دارید؟ چون این را زیاد خواهید گرفت زیاد.

آیا حاضرید زندگی منظم خود را متوقف کنید؟ به این زودی ها خانه بزرگی نخرید.

آیا می توانید در حالی که تلاش برای یافتن کار بازیگری را دارید ، دو شغل زنده ماندن نیز انجام دهید؟

اینها تنها برخی از شرایط کسی است که عاشق این شکل هنری است و آرزوی بزرگی دارد و می خواهد به یک بازیگر موفق تبدیل شود. صنعت سرگرمی سخت است و بازیگری به هیچ وجه کار ساده ای نیست ، بنابراین بهتر است برای این کار آماده باشید.

 

من مقالات بسیار خوبی راجع به واقعیت تجارت نمایش از اینترنت انتخاب کردم:

 

بیش از نیمی از بازیگران زیر خط فقر هستند (خود توضیح داده می شود)

بیشترین مشاغل رقابتی (بازیگری در بین شغل هایی که می توانید انتخاب کنید شماره 6 است)

صحنه ای سخت برای بازیگران (واقعیتی از تجارت بازیگری)

من سعی نمی کنم شما را دلسرد کنم ، اما اعتقاد شخصی من این است که نیمه واقعی بودن مهم است. درک واقعیت این تجارت ضروری است تا بدانید که چقدر کار می کنید و چقدر باید برای آنچه در آینده در انتظار شما است آماده شوید.

 

بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه یک بازیگری را شروع کنید ، می گویم با تهیه یک برنامه و پایبندی به آن شروع کنید.

 

2. ساختن برنامه بازیگری

اگر یکی از کتابهای الکترونیکی رایگان ما در زمینه بازیگری را خوانده باشید ، می دانید که چطور حرفه بازیگری را شروع کنید و در واقع بسیار آسان است. اما یک سوال پیچیده تری در گوشه گوشه منتظر است: چگونه شخص می تواند یک بازیگر کارگر شود؟

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

بازیگر در حال کار کسی است که برای ممیزی بیرون می رود و به طور منظم به یک مجموعه فیلم یا صحنه می رود. این کسی است که می تواند نان را فقط از طریق شغل بازیگری روی میز بگذارد. این باید هدف هر بازیگری باشد. تبدیل شدن به یک ستاره فیلم ، بلکه پرداخت قبض با بازی های خود را.

هنگامی که تصمیم گرفتید یک حرفه بازیگری را شروع کنید ، وقت آن است که Word خود را باز کرده و برنامه اقدام خود را تایپ کنید. این بیشتر مبتنی بر دانش نحوه عملکرد صنعت بازیگری خواهد بود. این دانش را از کجا می آورید؟ خواندن بازیگری البته در لندن.

 Drama Acting Artistic Review

در اینجا چند نمونه سوال وجود دارد که می توانید در برنامه کسب و کار خود در زمینه بازیگری بررسی کنید:

 

چقدر خوب می دانم که تجارت سرگرمی چگونه کار می کند؟

من قصد دارم چه نوع آموزشی را انجام دهم و کجا؟ چقدر هزینه دارد؟

ممیزی های خود را از کجا می توانم پیدا کنم ، چگونه می توانم برای آنها درخواست بدهم و هزینه آن چقدر است؟

آیا برای رزرو تبلیغات به آموزش بداهه و کلاس تجاری احتیاج دارم یا خیر؟

چه کسی بهترین معلم خصوصی بازیگری در منطقه من است که می تواند مرا برای ممیزی های مهم راهنمایی کند؟

تا جایی که می توانید به این موارد پاسخ دهید و همه آنها را به صورت کتبی نگه دارید. اگر نمی توانید به برخی از این س answerال ها پاسخ دهید ، به این معنی است که باید این را در برنامه خود بگنجانید و مطمئن شوید که به این مسئله پرداخته اید.

 

به عنوان مثال ، ممکن است بازیگران جدیدی که می خواهند بدانند چگونه می توانند حرفه بازیگری را شروع کنند ، ندانند که چه کسانی مدیر انتخاب یا حتی عوامل استعداد هستند. این بدان معنی است که آنها باید قبل از هر کار دیگری ابتدا در مورد تجارت اطلاعات کسب کنند.

 

جنبه مهمی که هر بازیگر مشتاق جدید باید به آن توجه کند این است: خیلی زود به این کار نپردازید ، پول خود را در هر کلاس بازیگری فیلم یا دوره بازاریابی پایین بیاورید ، سعی کنید در عرض 6 ماه به شهرت برسید فقط به این دلیل که از تماشا کردن الهام گرفته اید یک فیلم تام هنکس دیگر.

 

کمی وقت بگذارید تا بفهمید آیا این واقعاً کاری است که می خواهید انجام دهید. جوانب مثبت و منفی ، شانس موفقیت و چیزهایی که فکر می کنید می توانید به آن دست پیدا کنید ، وضعیت فعلی تجارت و غیره را در نظر بگیرید.

 

برای اینکه بتوانید ایده بهتری راجع به این سفر داشته باشید ، هر آنچه را که می توانید در مورد تجارت بازیگری بخوانید در اینجا لیستی از پنج کتاب تجاری برتر بازیگری وجود دارد که خواندن آنها را برای هر بازیگری به شدت توصیه می کنم.

 

تعجب خواهید کرد اگر بدانید چند نفر برای تحصیل در رشته بازیگری در مدارس نمایشی تحصیل کرده اند و سپس متوجه شدند که آنها واقعاً از انجام همه کارها لذت نمی برند. من آنها را ملاقات کرده ام ، با آنها درس خوانده ام ، با آنها کار کرده ام و هنوز هم بسیاری از آنها را شخصاً می شناسم. این فقط ماهیت این تجارت است و برای همه مناسب نیست.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

3. با آموزش بازیگری شروع کنید

شما نمی توانید کنترل کنید که چه کسی شما را به عنوان بازیگر برای پروژه خود استخدام می کند. شما نمی توانید بر روی چه ممیزی هایی شرکت کنید ، چه کنسول هایی را می توانید رزرو کنید و با چه افرادی می توانید کار کنید. اما آنچه شما بر آن كنترل دارید ، آموزش بازیگری شماست.

 

اگر هر ماه پول کمی برای گذراندن یک کلاس بازیگری دارید ، این بهترین روش برای تایید اینکه واقعاً از این کار لذت می برید خواهد بود. بسیاری از افراد کلاسهای بازیگری را قبل از آزمایش در مدارس نمایشی گذرانده اند تا ببینند آیا ارزش این همه تلاش را دارد.

 

چشیدن طعم این روند یکی از دلایل شروع کار بازیگری با آموزش مناسب است.

 

دلیل دیگر اینکه آموزش بازیگری را به عنوان اولویت اول خود قرار دهید این است که بازیگر بهتری شوید و پس از شروع کار رزرو ، بازیگران خود را به نمایش بگذارید و به طور کلی در تست های ممیزی بهتر شوید.

انواع مختلفی از گزینه های آموزش بازیگری وجود دارد که از کلاسهای منظم "مقدمه ای بر بازیگری" ، آموزشهای پیشرفته تر و کلاسهای خاص شروع می شود. برخی از این موارد عبارتند از:

 

کلاس های تکنیک بازیگری ، مانند Meisner یا Method

کلاس های ممیزی برای یادگیری نحوه موفقیت در ممیزی کردن

دوره های بازیگری فیلم که فقط با هدف بازیگری روی صفحه انجام می شود

کلاسهای مطالعه سرد که شبیه کلاس ممیزی است

آموزش بداهه پردازی برای کمک به شما در از بین بردن سرتان

کلاسهای آموزش آوازی که ممکن است برای همه بازیگران از جمله صداپیشگان مفید باشد

کلاس های بازیگری تجاری که به شما نحوه رزرو تبلیغات را آموزش می دهند

تمرین بدن و حرکت ، مانند الکساندر تکنیک

... و سپس برخی دیگر. بدیهی است که شما نیازی به گرفتن همه آنها ندارید. در حقیقت ، شما مجبور نیستید بیشتر آنها را بگیرید ، حداقل در آغاز کار. وقتی فقط می خواهید بدانید که چطور حرفه بازیگری را شروع کنید و کمترین هزینه را صرف کنید ، کلاسهای مقدماتی ساده کافی است.

 Should Acting Awards Be Gender-Neutral? - The Atlantic

آموزش بازیگری نیز قسمت بسیار مهمی از رزومه بازیگری شماست. مدیران بازیگران ، تهیه کنندگان ، کارگردانان و همه آژانس های استعدادیابی به میزان آموزش شما در کمربند توجه خواهند کرد. قرار دادن چند کلاس بازیگری جامد و شناخته شده در رزومه می تواند به جلب توجه کمک کند.

 

بنابراین هرچه زودتر خود را وارد کلاس بازیگری کنید. سعی کنید با بازیگران دیگر ملاقات کنید ، از آنها در مورد چگونگی شروع حرفه بازیگری یا پیشبرد آن راهنمایی بخواهید و خودتان بررسی کنید که این کل "بازیگری" چیست.

 

4- آن تجربه بازیگری را کسب کنید

بعد از اتمام مرحله برنامه ریزی در مورد چگونگی شروع حرفه بازیگری ، وقت آن است که شروع به اقدام کنید. دو هدف اول شما باید کسب تجربه و آموزش زیر کمربند بازیگرتان باشد.

 

تجربه بازیگری اولین سد راه بسیاری از بازیگران خواهد بود. It's 22-22: شغل بازیگری به تجربه احتیاج دارد ، اما چگونه بدون داشتن آن شغل بازیگری تجربه کسب می کنید؟ ما همه آنجا بوده ایم. خبر خوب این است که این حالت روحی فقط موقتی است. سخت است ، اما شما موفق خواهید شد قول میدهم.

بنابراین در اینجا بهترین چهار روش برای کسب تجربه بازیگری بدون سرمایه گذاری هیچ نقدی وجود دارد:

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

در کلوپ های درام و مجالس بازیگری کاوش کنید (این کلوپ های درام رایگان لندن است)

به یک تئاتر محلی بپیوندید

ممیزی فیلم های مستقل و کم هزینه دانشجویی

تولیدات فیلم یا تئاتر خود را بسازید

برای بهترین نتیجه ، توصیه می کنم به ترتیب دقیق به هر چهار مورد شلیک کنید.

 

عضویت در کلوپ های درام اغلب رایگان و آسان است ، در حالی که تئاتر جامعه ممکن است نیاز به تست ممیزی داشته باشد اما هنوز عضویت در آن نسبتاً آسان است. فیلم های دانشجویی الزامات بیشتری دارند اما تهیه آن به اندازه کنسرت های حرفه ای کار دشواری نیست و تولید محتوای خود به آسانی یا به همان سختی که برای ساخت آن ساخته اید بسیار دشوار است.

 

بیایید نگاهی سریع به این چهار گزینه بیندازیم برای کسانی که می خواهند بدانند چگونه می توانند حرفه بازیگری را بدون سرمایه گذاری شروع کنند.

 

 

5. پیشرفت را ادامه دهید

هنگامی که کلاسهای بازیگری را گذراندید و چند شغل بازیگری را رزرو کردید ، در یک صحنه صحنه یک فیلم تجربه داشتید و مثبت هستید که اگر بازیگری ندهید نمی توانید با خود زندگی کنید یک شلیک کنید ، وقت آن است که بیشتر حرکت کنید.

 

در این مرحله از چگونگی شروع حرفه بازیگری ، همه کارهایی را که باید انجام می دادید انجام داده اید تا بدانید آیا زمان شروع سرمایه گذاری زمان و زمان برای حرفه آینده شما است.

 

اکنون می توانید دو مسیر طی کنید:

 20 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

3-4 سال آموزش رسمی از یک مدرسه معتبر نمایش ، یا

آموزشگاه های کوتاه مدت بازیگری و کلاس های بازیگری بلند مدت.

شما احتمالاً می دانید که آموزشگاه های درام چیست و آموزش هایی که در آن به دنبال دارد. اگر این کار را نمی کنید ، به سادگی راهنمای بازیگری ما را برای یافتن مقالات بیشتر در مورد نحوه ورود به مدرسه تئاتر و تحصیل در آنجا بررسی کنید.

خاله شادونه بازدید : 82 شنبه 29 آذر 1399 نظرات (0)

آیا فکر کرده اید که بهترین دوره های بازیگری فیلم در لندن را بگذرانید اما مطمئن نیستید که کجا آموزش خود را شروع کنید یا کدام یک را بخوانید؟ این پست قطعاً برای شما مناسب است.

 

ما قبلاً لیست بزرگی از اکثر کلاسهای بازیگری در لندن منتشر کرده ایم. این لیست تقریباً تمام مدارس بازیگری را ارائه می دهد که گزینه های مختلف آموزش بازیگری را در پایتخت انگلیس ، لندن ارائه می دهند.

 

برای لیست امروز ، ما این را تغییر می دهیم. اکنون ما قصد داریم دوره های بازیگری فیلم و به طور خاص کلاس های فقط جلوی دوربین را بررسی کنیم و برخی از بهترین دوره های بازیگری فیلم در لندن را برای بازیگران مشتاق تلویزیون و فیلم لیست کنیم.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

پنج مدرسه برتر بازیگری لندن که در زیر لیست شده است ، دوره های بازیگری خواندن ، تست شنیدن ، تلویزیون و فیلم های سرد را با کیفیت ارائه می دهند. بسیاری از بازیگران فعال ، مکانهای زیر را یکی از بهترین آموزشگاههای خصوصی آموزش بازیگری می دانند که هر کسی که شروع به کار می کند ، باید آنها را بررسی کند.

 

مرتبط: اقدام برای مبتدیان 101

 

صنعت فیلم سازی انگلیس به رشد خود ادامه می دهد و هالیوود همیشه در را می زند. در نتیجه ، مجریان صحنه ای که قبلاً پرشورتر بودند ، به دنبال شغل بازیگری در مجموعه های فیلم هستند. اما نظرسنجی ها نشان می دهد به همان تعداد بازیگران جوان و تازه کار در شهر لندن که به دنبال ورود به حرفه بازیگری روی صحنه هستند ، به همان تعداد تئاترهای مشتاق صحنه وجود دارد.

 

چرا در دوره های بازیگری فیلم در لندن شرکت کنیم؟

این بارها و بارها تکرار شده است: بازیگران همیشه باید در تمرینات بمانند. با گذراندن دوره های بازیگری فیلم در لندن یا هر جای دیگری که در حال حاضر در آن مستقر هستید ، نحوه شروع حرفه بازیگری است.

 

بحثی نیست که آموزش بازیگری باعث بهتر شدن بازیگران می شود. این دلیل اصلی است که می خواهید در دوره بازیگری صفحه نمایش شرکت کنید - برای مهارت در مهارت بازیگری جلوی دوربین. دلیل دیگر این است که بفهمید یک مجموعه فیلم چگونه اجرا می شود و چه نقشی در آن دارید.

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

توصیه شده: چگونه می توان نماینده 101 را تهیه کرد

 

برخلاف تصور عمومی ، بازیگری کار آسانی نیست: نه بازیگری صحنه ای و نه بازیگری سینمایی. این فرایند برای تسلط بر آن نه تنها به سختی کار احتیاج دارد ، بلکه درک مکانیک و همه فنون بازیگری به ویژه فیلم چیزی است که بسیاری از بازیگران فراموش می کنند از آن استفاده کنند.

 

چگونه یک خوانش سرد مناسب در مقابل دوربین انجام می دهید؟

وقتی DP از روی شانه شما عکس می گیرد کجا ایستاده اید؟

چگونه سازگاری را در صحنه با چندین بار حفظ می کنید؟

هنگام فیلمبرداری از نمای نزدیک ، چقدر باید بلند یا ساکت باشید؟

آداب مجموعه فیلم که همه بازیگران باید به آن پایبند باشند چیست؟

طرفین چیست؟ دستیار تولید کیست؟ چه فرم های انتشار را امضا می کنید؟

اینها فقط برخی از سالاتی است که شما به محض شروع آزمایش و رزرو مشاغل بازیگری در مجموعه های فیلم خواهید داشت. شما به عنوان یک بازیگر باید همه اینها را بدانید و درک کنید ، زیرا یک مجموعه فیلم مکانی شلوغ است و هیچ کس وقت ندارد که مدام همه چیز را توضیح دهد. شرکت در دوره های بازیگری فیلم ، همه این موارد و موارد دیگر را به شما یاد می دهد.

 Acting, BA | The Royal Central School of Speech and Drama

دوره های بازیگری آموزشگاه مدرسه یا فیلم درام؟

این یک س veryال بسیار رایج دیگر و تصمیمی است که بسیاری از بازیگران مشتاق در آغاز با آن دست و پنجه نرم می کنند: مدرسه درام در مقابل دوره های بازیگری فیلم در لندن ، کدام مسیر را باید طی کنید؟

 

در واقعیت ، همه چیز به خود شما بستگی دارد. شما باید تفاوت بین کلاس های نمایش و کلاس های بازیگری را درک کنید. در نظر بگیرید که از هر کدام چه می گیرید ، چه مدت طول می کشد ، چقدر هزینه دارد ، چه تعهدی برای زمان نیاز دارد و بقیه موارد. اینها همه جنبه های مهمی است که باید قبل از انتخاب مسیری در نظر بگیرید.

 

ممکن است برخی از شما کلاسهای دیگر بازیگری را امتحان کرده باشید ، شاید حتی به مدرسه نمایش رفته باشید. با این حال ، آموزشی که در یک مدرسه نمایش می بینید با آنچه در کلاس بازیگری روی صفحه به شما آموزش داده می شود بسیار متفاوت است.

 

به طور خاص ، دوره های بازیگری فیلم معمولاً فقط به بازی در مقابل دوربین تمرکز می کنند. شما عادت خواهید کرد که خود را در صفحه ببینید ، چگونه برای صفحه عمل کنید ، چگونه دوربین را دستکاری کنید و موارد دیگر. اکثر بازیگران روی صفحه نمایش صرفاً راحت بودن با دوربین و آرام بودن هستند. این همان چیزی است که شما اغلب در این کلاسها آموزش می دهید.

 

برای آن دسته از شما که س moreال بیشتری در مورد کلاسهایی که باید برگزار شود ، دارید ، توصیه می کنم هر دو کتاب الکترونیکی خود را اینجا بخوانید ، برای کسب اطلاعات بیشتر از راهنمای Acting 101 ما دیدن کنید و ممکن است چند کتاب بازیگری را کسب کنید که توضیحات بیشتری در مورد روند کار دارند. .

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

در همین حال ، در اینجا لیست تحقیقاتی ما شامل پنج دوره برتر بازیگری فیلم در لندن و همه چیزهایی است که باید در مورد آنها بدانید. به خاطر داشته باشید که اینها ترتیب خاصی ندارند و هر دو کلاس بازیگری به شما به عنوان یک بازیگر سود زیادی می رساند.

خاله شادونه بازدید : 38 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)

 

در حالی که کسانی که از صنعت بازیگری دور هستند فکر می کنند زندگی روزمره یک بازیگر یک رویای زنده است ، بسیاری از ما که از روزمرگی نجات می یابیم می دانیم که حتی برای داشتن یک بازیگر با حداقل موفقیت باید سخت کوشی ، اهداف واقع گرایانه و ادامه یادگیری صنایع دستی ما پس بیایید کمی صحبت کنیم که چگونه است و به طور خاص چگونه می توان در لندن بازیگر شد.

 

لندن شهری شگفت انگیز برای دنبال کردن حرفه خود در بازیگری است. این صحنه بهترین صحنه تئاتر جهان ، قدرتمندترین و بهترین آژانس های بازیگری اروپا ، رویدادهای شبکه ای ، معتبرترین آموزشگاه های نمایشی روی زمین و موارد دیگر را دارد. اما چگونه می توان در زندگی روزمره خود در لندن بازیگر شد؟ چه روزی است که روحانیون کارگر در یکی از بزرگترین کلانشهرهای جهان در تلاش هستند؟

 

چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

بازیگران مشتاق اهمیت مهارت های خوب مدیریت زمان ، انعطاف پذیری و برنامه ریزی را درک می کنند. زندگی روزمره به عنوان بازیگر هر شب قبل ، درست قبل از بالا رفتن از رختخواب با برنامه فردا آغاز می شود.

 

به ندرت اتفاق می افتد که هر روز بازیگران همیشه یکسان باشند ، بنابراین داشتن یک ساختار واضح برای روز بعد خواب را راحت تر و اهداف را شفاف تر می کند. حتی اگر بیشتر روزهای زندگی یک بازیگر متفاوت است ، برخی از اهداف اصلی وجود دارد که می تواند به هنرمندان جوان کمک کند تا تمرکز ، تازه و در جریان آنچه که اتفاق می افتد را حفظ کنند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه در لندن بازیگر شوید ، به برخی از این نکات کلی و روال های بالقوه زندگی روزمره آینده خود نگاهی بیندازید. بعید است که همه این کارها را هر روز انجام دهید ، اما این همان چیزی است که اکثر بازیگران یاد گرفته اند انجام دهند و برای آنها مفید است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

شما باید تلاش کنید تا هرچه زودتر این جعبه ها را بررسی کنید:

 

شما باید در Spotlight ذکر شده باشید

یک نسخه از جدیدترین  دفترچه راهنمای اطلاعات تماس  (کلیه خدمات مربوط به فیلم ، تلویزیون ، صحنه و رادیو)

عکس های به روز و CV بازیگری به روز داشته باشید ، نسخه نمایشی حلقه و صدا را نشان دهید

با مقالات / بخش های مختلف به روز باشید (مرحله ، حقوق صاحبان سهام ، گزارش تولید و ریخته گری ، فراخوان فراخوان)

خود را خوش فرم ، خوش فرم و همیشه آماده نگه دارید.

اینها فقط چند نمونه است ، اما اهداف بیشتری وجود دارد که بازیگران باید برای خود تعیین کنند ، اما بیایید به زندگی روزمره یک بازیگر برویم.

 How To Become a Successful Actor? - Start Your Journey At The Right Place

صبح

ورزش خود را انجام دهید

مهم این است که ارزش ورزش صبحگاهی را کم فروشی نکنید. برای افرادی که 9 تا 5 شغل دارند اغلب نوعی حرکت برای قطارها یا اتوبوس ها وجود دارد. این افراد همچنین با مراجعه منظم به سالن بدنسازی بعد از کار ، فرم خود را حفظ می کنند ، کاری که اگر مطمئن نباشند روزشان چگونه خواهد بود ، کاری از عهده بازیگر برنمی آید.

 

هنگامی که در لندن بازیگر هستید ، به ویژه هنگامی که در این شهر یا در بین کارها شروع می کنید ، بسیار مهم است که یک برنامه صبح بخیر را دنبال کنید. اول اینکه ، بازیگران باید در فرم خوبی بمانند و کنترل خوبی بر بدن خود داشته باشند. و دوم ، مطالعات متعدد نشان داده است که ورزش سطح سروتونین را افزایش می دهد و افراد را در طول روز با انگیزه و پرانرژی نگه می دارد.

بسته به مدت زمانی که در آن روز خاص دارید ، سعی کنید در یک کلاس ورزشی مانند یوگا ، شاید یک جلسه ورزشگاه شرکت کنید ، در خانه برخی از تکنیک های الکساندر را انجام دهید یا به دویدن بپردازید. حتی یک قدم زدن کوتاه صبحانه برای قهوه می تواند به شما کمک کند تا برای روز آینده آمادگی ذهنی داشته باشید ، به شرطی که حرکت کنید.

 

کارهای اداری غیر قابل اجتناب است

اعم از اینکه فاکتورها را تحت چک نگه دارد ، جستجو برای ارسال محتوای مکالمه یا بررسی ایمیل ها باشد ، هر روز برای کارهای مدیر خود وقت اختصاص دهید. صبح که وقت دارید ، انجام این کار در قهوه آرامش بخش است. روزانه از لیست "انجام" خود استفاده کنید و کارهای ساده مانند پاسخ به ایمیل ، ارسال برای پروژه ها ، پیگیری مخاطبین و برقراری ارتباط با افراد را بردارید.

 

ما در دنیایی آنلاین زندگی می کنیم و خوشبختانه اینترنت این روند را بسیار کارآمدتر کرده است. به یاد داشته باشید که باید وقت خود را برای به روزرسانی ، بررسی مقالات و وب سایت ها اختصاص دهید. در اینجا چند مورد برای بازیگران در لندن برای نشانک گذاری آورده شده است:

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

مرحله

بازیگری در لندن

حقوق صاحبان سهام

نور افکن

Casting Call Pro

وب سایت های تئاتر ، مانند LondonTheatreDirect

بازیگران همیشه در شکار هستند. حتی اگر در حال حاضر روی چیزی کار می کنید ، مهم است که برای جلوگیری از دوره های طولانی بیکاری ، برنامه بعدی را به طور مرتب تنظیم کنید. با حرفه بازیگری به عنوان یک صنعت به روز باشید. بفهمید چه اتفاقی می افتد ، از فرصت های احتمالی ملاقات با متخصصان تمرین برای دریافت راهنمایی و مشاوره آگاه باشید.

 

آماده شدن برای ممیزی و انتخاب بازیگران

همانطور که هر بازیگری می داند ، ممیزی معمولاً با توجه بسیار کمی انجام می شود و در واقع اگر یک شب برای آماده سازی دارید خوش شانس هستید. شما همچنین می دانید که تنها بازیگری نیستید که به او علاقه مند شده اید و فردا برای مسابقه ممیزی کوچکترین قسمت 1 خطه با رقابت زیادی روبرو خواهید شد.

 

به حقیقت گفته شود ، هرگز ترساندن شما کمتر نمی شود اگر بدانید که شما به طور بالقوه در مقابل صدها بازیگر دیگر قرار دارید که به اندازه شما گرسنه یک قسمت هستند.  علاوه بر همه اینها ، مدیران انتخاب فقط 5 دقیقه وقت می گیرند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند دوباره شما را ببینند ، بنابراین شما باید هر تست را حساب کنید و بدانید که شما 100٪ خوب ارائه داده اید.

ممیزی معمولاً حوالی بعد از ظهر یا اواخر بعد از ظهر انجام می شود. به احتمال زیاد از قبل خود را برای این قسمت آماده کرده اید و اکنون وقت آن رسیده است که خودتان را به نمایش بگذارید تا بهترین کار خود را به نمایش بگذارید. بسیاری از بازیگران مدیتیشن را انتخاب می کنند تا به حالت ذهنی مناسب برسند ، دیگران مانند خواندن یا پیدا کردن حواس پرتی ها هستند. برخی از بازیگران عاشق تماشای انواع خاصی از ویدئوها هستند و ما لیستی از 16 فیلم انگیزشی برای بازیگران و همچنین 25 گفتگوی برتر TED را داریم که بازیگران دوست دارند.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

.

بازیگرانی که در این ساعت از روز برای ممیزی بیرون نمی روند و احتمالاً آنقدر خوش شانس بودند که می توانند شغلی پیدا کنند ، در تمرینات حضور دارند. دیگران که در حال حاضر هنوز به دنبال فراخوانی تماس و جستجوی شغل بازیگری هستند ممکن است بخواهند بیشتر از این ایده ها را در مورد چگونگی بازیگری در لندن در زندگی روزمره خود مرور کنند.

 

وارد کلاس نمایش ، تمرین یا پروژه های خود شوید

اگر در یک مدرسه نمایش هستید ، مثل زمان کلاس دوم روزتان است. اگر ترجیح داده اید که در مدرسه درام شرکت نکنید و کلاس های بازیگری را در لندن می گذرانید ، کلاس شما احتمالاً عصر برگزار می شود ، اما آماده باشید تا در برخی از آموزش های تکمیلی مانند آموزش رزم مرحله ای یا کلاس های رقص شرکت کنید.

در حالی که ما در مورد این موضوع هستیم ، توجه به این نکته مهم است که حتی اگر آموزشگاه های نمایشی می توانند بسیار گران و متعهد باشند ، اما آنها یک روز کاملاً ساختاری را برای یک بازیگر خواهند داشت تا آموزش و یادگیری خود را بهینه کند و همچنین طیف وسیعی از فرصت هایی که ممکن است بازیگران بدون این آموزش رسمی کسب نکنند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در راهنمای اقدام برای مبتدیان کسب کنید.

 

اگر برای آموزش رسمی بازیگری در یک مدرسه درام تحصیل نمی کنید یا این قسمت از حرفه بازیگری خود را به اتمام رسانده اید ، می توانید کارهای دیگری انجام دهید تا شانس خود را برای گرفتن نقش افزایش دهید. کلاسهای بازیگری عصرگاهی که قبلاً ذکر شد برای ادامه تحصیلات ضروری است ، کلوپ های تئاتر و نمایش نیز گزینه های خوبی هستند.

 Acting Games | Drama Exercises and Games for Kids and Adults

روی مواد خودتان کار کنید

برخی از بهترین افسانه های کمدی آمریکا و انگلیس مطالب خود را می نویسند و به دلیل توانایی های منحصر به فرد خود در تبدیل زندگی به هنر ، به گنجینه های ملی تبدیل شده اند. از Dawn French و Jennifer Saunders گرفته تا میراندا هارت ، Ricky Gervais و Russel Brand ، همه آنها حرفهای خودشان را تراشیده اند.

 

اگر خود را در انتهای سستی می بینید و می خواهید کار خود را حفظ کنید ، نوشتن مطالب شخصی خود راهی عالی برای توسعه صدای شما است. همچنین می توانید کلاسهای نوشتن خلاقانه ارزان قیمت را از طریق مراکز محلی آموزش بزرگسالان در سراسر لندن بیابید. اگر احساس می کنید کارهای خوبی انجام داده اید ، می توانید فیلمنامه خود را برای یک کارگزار ، کارگردانان دانشجویی و یا جمعیت برای فیلم خود ارسال کنید و خودتان آن را تهیه کنید.

 

ببینید فیلم های دانشجویی و کم بودجه چه پیشنهادی دارند

اگر در غیر این صورت جای دیگری برای بهبود مهارت های بازیگری ندارید ، این یک روش عالی برای کسب تجربه و جلب چهره در آنجا و مشغول نگه داشتن بعد از ظهرها است.

 

بازیگران می توانند در مورد دانشگاه هایی که مدرک هنرهای نمایشی ارائه می دهند تحقیق کنند تا بفهمند فیلمنامه می خواهند یا بازیگر. اگر در این موقعیت هستید ، به وب سایت هایی مانند UK Student Films نیز نگاهی بیندازید که در آنها می توانید منابع و پیوندهای مختلف خدمات آنلاین را برای ارسال تماس ها ، کارگاه ها و اخبار صنعت پیدا کنید.

خاله شادونه بازدید : 65 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

همانطور که مطمئن هستم از قبل می دانید ، اینترنت می تواند یک چیز خوب و بد باشد. وقتی نوبت به یادگیری بازیگر شدن و جستجوی نکاتی در اینترنت می رسد ، باید بتوانید تصادفی را فیلتر کنید و بدانید که چه توصیه هایی دقیق است و چه مواردی گمراه کننده است. در کل ، راهنمایی های ضعیف آنلاین در مورد نحوه تبدیل شدن به یک بازیگر کارگر به راحتی ارائه می شود.

 

متداول ترین افسانه بازیگری که در حال حاضر تمام موانع را شکسته و حتی برای قرار دادن در این لیست بسیار بزرگ است ، افسانه "موفقیت یک شبه" است. این یک واقعیت است: هیچ کس یک شبه موفق نمی شود. شخصی وجود ندارد که ناگهان از خواب بیدار شود و بداند چگونه باید بازی کند ، چگونه روی صحنه یا مقابل دوربین کار کند و بلافاصله برای بازی در قسمت بعدی Revive Joe به کوئنتین تارانتینو معرفی شود.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

این در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد. بعضی از افراد ممکن است خوش شانس تر شوند ، اما حتی در آن زمان: کار انجام شد ، مهارت های جلا داده شد و ارتباطات برقرار شد. اکنون در اینجا چند افسانه بازیگری دیگر آورده شده است که بازیگران مشتاق به سختی می توانند آنها را کنار بگذارند.

 

8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

 

 

1. کار اضافی به معنای پتانسیلی است که باید در مجموعه کشف شود

شما ساده لوح هستید برد پیت چندین سال به عنوان بازیکن اضافی کار کرد و حتی چند بار هم تلاش ناموفق انجام داد تا در یک صف اینجا و آنجا بماند که قرار نبود. کارهای اضافی هیچ کاری برای حرفه بازیگری او انجام نداد و همچنین برای کسی که این روش را امتحان کرد هیچ کاری انجام نداد. فقط به دو دلیل کارهای اضافی انجام دهید: نحوه کار مجموعه فیلم را بیاموزید و برای تأمین هزینه های خود مقداری پول نقد کسب کنید.

 

2. تئاتر از فیلم برتر است

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، هر چند وقت یک بار این استدلال قدیمی را می شنوید. کدام فرم بازیگری "برتر" است؟ هیچکدام اینها نیستند. بازیگری فیلم با بازی صحنه ای متفاوت است و هر دو نیاز به مجموعه ای متفاوت ، بسیار خاص از مهارت های بازیگری دارند. بسیاری از بازیگران می توانند در هر دو عالی باشند ، در حالی که بعضی از آنها می توانند در یکی عالی باشند اما در دیگری فقط به سطح خاصی برسند (لورنس اولیویه؟)

 Best Acting School in Howrah | Best Acting Institute in Howrah

3. دوست از او عکس می گیرد تا از آن به عنوان عکس اصلی استفاده کند

این عکس فوری برای کار اضافی شما عالی خواهد بود. اگر می خواهید یک بازیگر حرفه ای شوید ، مگر اینکه دوست شما یک عکاس حرفه ای از عکس باشد ، این هرگز گزینه خوبی نیست (هرگز!) عکس برداری ممکن است برای شما آسان به نظر برسد ، اما مهارت زیادی لازم دارد ، و همه عکاسان حرفه ای قادر به گرفتن عکس های سر خوبی هستند. از آماتور به نظر رسیدن خودداری کنید و پول را صرف یک حرفه ای کنید.

4- بازیگران واقعی بازیگران متولد می شوند

مزخرف. هیچ کس چیزی متولد نشده است همه ما اساساً یکسان هستیم - انسانها. بازی و تفکر عاشقانه "اوه من برای بازیگر شدن به دنیا آمدم" سرگرم کننده و عجیب است ، اما آنچه شما را به عنوان یک بازیگر متولد می کند ، اخلاق کاری مسخره و بیمارگونه است. صنعت خود را انجام دهید ، هر نفس را در بدن خود اختصاص دهید تا در کارهایی که انجام می دهید ، بزرگترین باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. به سادگی آن را ثابت کنید.

 

5- شما باید به دنبال بازیگر شدن باشید

قطعا نه. همانطور که یک بازار برای افراد خوش تیپ وجود دارد ، یک بازار برای همه افراد دیگر نیز وجود دارد. اگر می توانید جو متوسط ​​40 سالگی خود را به عنوان طاس بازی کنید ، یا یک دوست تشویق کننده دبیرستان با اضافه وزن هستید - در آن حضور دارید. به یاد داشته باشید که مهارت ها را به همراه داشته باشید. همیشه بهتر است که کار خود را در اسرع وقت شروع کنید ، اما هرگز دیر نیست.

 

6. بازیگری همیشه با آواز و رقص همراه است

دیگر این کار انجام نمی شود ، مگر اینکه شما در یک مدرسه نمایش در انگلستان متقاضی شوید. مدتی پیش ، توانایی آواز خواندن و رقصیدن در کنار توانایی های بازیگری یک امر عادی بود. از هر بازیگری انتظار می رفت که بتواند این کار را انجام دهد. اما هالیوود امروزه قوانین صنعت فیلم را دیکته می کند و شما همیشه می توانید محصولات کم موسیقی را در West End یا Broadway پیدا کنید. دیگر نیازی به تهدید سه گانه نیست ، اما مطمئناً این کار کمک می کند.

 

7. مأمور از هر بازیگری یک ستاره می کند

هنگامی که سرانجام با یک نماینده امضا می کنید ، کار روزانه خود را ترک نمی کنید. همچنین خودتان دست از جستجوی نقش بر نمی دارید. یک نماینده استعداد در کنار شما ، به ویژه در مراحل اولیه شغلی شما ، کار چندانی انجام نخواهد داد. آنها دقیقاً همانند کاری که روزانه انجام می دهید (یا باید انجام دهید) برای شما شلوغ خواهد شد. نمایندگان ممکن است شانس بیشتری برای داشتن برخی از ممیزی ها داشته باشند ، اما در پایان ، هنوز همه چیز در مورد چقدر سخت است-شما می خواهید.

 

8. شما می توانید هر بخشی را بازی کنید

حتی افرادی مانند مریل استریپ و دانیل دی لوئیس اولین کسی خواهند بود که به شما می گویند که آنها نمی توانند نقشی بازی کنند. ظاهر ، شخصیت ، سن ، مهارت ها و بسیاری از عوامل دیگر در توانایی شما برای بازی در برخی قسمت ها بهتر از قسمت های دیگر تأثیر می گذارد و بزرگترین مجریان جهان تفاوتی ندارند. آنها به سادگی خوب انتخاب می کنند و دسترسی دارند. نوع خود را بیاموزید و حداقل تا زمانی که برای خود نامی ایجاد کنید به آن پایبند باشید. چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

خاله شادونه بازدید : 33 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

15 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

چند روز پیش ما در مورد عدم توانایی گرفتن عکسهای با کیفیت خوب صحبت کردیم و حتی بیش از بیست عکس برتر عکس در لندن را به شما داده ایم که بروید و آنها را انجام دهید. امیدوارم جایی را پیدا کرده باشید که بتوانید از پس آن برآیید و در حال حاضر در دست گرفتن مجموعه جدیدی از عکسهای بازیگری هستید!

 

هنگامی که عکس های خود را به عنوان بازیگر عکسبرداری کردید و یا یک USB ، دیسک DVD دریافت کردید و یا عکسهای خود را از طریق ایمیل برای شما ارسال کردید ، جستجوی بعدی یافتن جایی مناسب برای چاپ آنها است. شما به یک مکان با کیفیت برای چاپ عکسهای با کیفیت بالا و اطمینان از اینکه همه کارها به درستی انجام شده است ، نیاز دارید.

 

برخی از عکاسان و شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ خدمات چاپی را نیز ارائه می دهند ، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند. کیفیت چاپ شما بسیار مهم است زیرا در صورت عدم چاپ با استاندارد بالا ، حتی بهترین عکس ها نیز می توانند مبهم به نظر برسند. نه تنها این ، بلکه استانداردهای خاصی نیز در مورد نحوه عکس برداری از عکس وجود دارد.

 7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

کاغذی که عکسهای چاپی شما روی آن چاپ شده است می تواند تفاوتی ایجاد کند ، هم در کیفیت تصویر و هم در قیمت گذاری. بسیاری از شرکتهای چاپی تکنیکهای مختلف چاپی را نیز ارائه می دهند و احتمالاً خوشحال خواهند شد که تفاوتهای بین هر یک را برای شما توضیح دهند. بعضی از چاپگرها در مورد نوع ذخیره سازی که چاپ می کنند نیز محدود هستند ، بنابراین مطمئن شوید که تصاویر شما در دستگاهی ذخیره شده است که شرکت چاپی شما می تواند از آن چاپ کند.

حتماً هزینه های پنهان را بررسی کنید و مطمئن شوید که به طور خاص آنچه می خواهید را می پرسید. برخی از عکاسان چاپگرهای خاصی را توصیه می کنند که به اعتقاد آنها بهترین خدمات چاپ عکاسی را ارائه می دهند ، اما یک استاندارد صنعتی وجود دارد که باعث می شود سردرد برای بازیگرانی که می فهمند چه چیزی را استفاده می کنند کمتر باشد.

 

ما لیستی از بهترین مکان ها برای چاپ عکسهای بازیگری را در لندن جمع آوری کرده ایم - این شهرت با شهرت خوب ، بررسی عالی و توصیه های عالی از مشتریان و عکاسان آنها همراه است. قیمت چاپگرها نیز می تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد ، بنابراین اگر به دنبال عکس های زیادی برای چاپ هستید توصیه می شود از آنها بخواهید که آیا برای سفارش های بزرگتر تخفیف ارائه می دهند.

 برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

 

من پیشنهاد می کنم که بیش از 30 تا 50 عکس در یک بار چاپ نکنید ، مگر اینکه خیلی اوقات در حال تست دادن باشید. وقتی می خواهید عکسهای خود را چاپ کنید ، از شرکت در مورد استاندارد صنعت بپرسید و با آن گزینه همراه شوید (آنها نمونه ای از شکل ظاهری را نشان می دهند که می توانید در وب سایت آنها نیز پیدا کنید).

 

* لطفا توجه داشته باشید که این موارد بدون ترتیب خاصی ذکر شده اند ، بنابراین با احتیاط لازم خود را انجام دهید.

 

6 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

 

1. چشم های بصری

چشم های دیداری در لندن مستقر هستند و در چاپ عکس های باتجربه تجربه می کنند.

 

قیمت آنها بسیار مناسب است و خدمات اضافی مانند رتوش تصویر و چاپ نمونه کارها را ارائه می دهند. علاوه بر اینکه در لندن مستقر هستند ، سفارش های آنلاین را نیز ارائه می دهند.

 

 

 BA (Hons) Acting | Plymouth Marjon University

 

2. iLondonHeadshot عکاسی

این شرکت بسته های چاپی مختلفی را ارائه می دهد و همچنین خدمات عکاسی از هدشات را نیز ارائه می دهند و دارای استودیوهای عکس خود در کامدن هستند.

 

برای جزئیات خدمات و قیمت آنها به وب سایت آنها مراجعه کنید.

 

 

 

 

3. فروشگاه چاپ سوهو

این شرکت چاپی و عکاسی مستقر در سوهو با بسیاری از مشتریان مشهور مانند مالبری و کاسموپولیتن همکاری می کند.

 

آنها از چاپ دیجیتال استفاده می کنند و همچنین بسته های چاپ استاندارد را ارائه می دهند بسته های متناسب با نیاز شما را نیز ارائه می دهند.

 

 

 

 

4. Digitalarte

Digitalarte خدمتی به نام چاپ Giclee را ارائه می دهد که نوعی چاپ تخصصی است که با استفاده از چاپگرهای Epson انجام می شود.

 

آنها می توانند از طیف گسترده ای از قالب های دیجیتالی چاپ کنند و این شرکت مجموعه ای از مقالات عکس را برای انتخاب ، اندازه عکس ها ، بسته ها و همچنین خدمات اضافی را نیز ارائه می دهد.

 

 

 

 

5. تصویربرداری مترو

این افراد برای عکاسان برنده جایزه چاپ کرده اند و در چاپ عکسهای مشهور شهرت بسیار خوبی در لندن دارند.

 

آنها غالباً نمایشگاههایی در اطراف لندن دارند که کارهایشان را به نمایش می گذارند و از انواع مختلفی از روشهای چاپ استفاده می کنند. ارزان ترین نیستند اما چاپ بالایی را با کیفیت خوب ارائه می دهند.

 

 Acting (Musical Theatre), BA | The Royal Central School of Speech and Drama

 

 

6. فضای چاپ

فضای چاپ با توصیه های بسیاری از ارگان های حرفه ای عکاسی مانند مجله عکاسی بریتانیا و انجمن عکاسی سلطنتی ارائه می شود. چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

خاله شادونه بازدید : 44 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

وب سایت آژانس یا صفحه رسانه های اجتماعی به عنوان یک مهر کیفیت ارائه می شود. اگر وب سایت منظم ، جذاب و مفیدی نباشد ، پس احتمال حضور نماینده چقدر است؟

در اینجا یک منبع عالی وجود دارد: چگونه یک نماینده بگیریم - راهنمای نهایی برای بازیگران (این بهترین مقاله در مورد عوامل استعدادیابی ، کاری که آنها انجام می دهند و نحوه تهیه آن است).

 

 

 

چگونه می توانم نماینده بگیرم؟

 

به فکر تهیه نمایندگی مانند درخواست کار باشید. شما باید به یک رزومه ، عکس حرفه ای ، وب سایت یا وبلاگ درباره عملکرد خود و توصیه هایی که می توانید هنگام ملاقات با یک مأمور احتمالی به عنوان سپر خود ، مجهز شوید ، مسلح شوید.

 

روش های مختلفی برای تهیه نمایندگی وجود دارد. تکنیک قدیمی "شناختن-کسی-کسی-می شناسد-کسی-که-با-کسی-مهم است-دست داد-با یکی از مهمترین ها" یکی از مواد ضروری برای موفقیت آمیز بودن عامل است ، اما روش های دیگری نیز وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، می توانید آنها را در اینترنت جستجو کنید (اما بخاطر داشته باشید که باید در زندگی واقعی با نماینده ای ملاقات کنید). برای یافتن نمایندگی در کشورهایی مانند هند و ایالات متحده به پیوند بالا در "چگونه یک نماینده بگیریم" بروید.

 

وقتی آژانس بازیگری پیدا کردید ، وقت آن فرا رسیده است که قسمت سختی را شروع کنید: شروع تماس. به یاد داشته باشید که نماینده ای را که از او می نویسید با نام او خطاب کنید ، زیرا مراجعه به آنها توسط نمایندگی آنها باعث می شود نامه غیر شخصی شود و همچنین باعث می شود که شما تحقیق خود را انجام نداده اید.

 

احتمالاً کسی قبلاً این موضوع را به شما گفته است ، اما تجارت بازیگری مکانی مانند دیگر موارد نیست که در آن برداشت های اول می تواند شما را بسازد یا شما را بسوزاند. حتی اگر تقریباً پس از گذشت یک ماه پاسخی دریافت نکرده باشید ، ارسال نامه پیگیری می تواند خوب باشد ، زیرا باعث می شود سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید. وقتی نوبت به مشاوره بازیگران می رسد ، ما غالباً درباره "گرفتن نماینده" صحبت می کنیم و مقالاتی درباره نحوه تهیه آن می نویسیم. اخیراً ، ایمیلهای زیادی وجود داشت که از آنها می پرسید عوامل بازیگران چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند و چرا بازیگران به آن نیاز دارند. این چیزی است که ما در نظر نگرفتیم ، بنابراین بیایید اکنون در مورد آن صحبت کنیم.

 

امیدوارم ، شما بلوغ عاطفی کافی داشته باشید تا درک کنید که "مأمورانی" که از آنها نام برده می شود ، کسانی نیستند که در "انتقام جویان" یا "مردان سیاه پوش" در حال دویدن هستند (اگرچه ، مسلماً ، بازیگران با استعداد بازیگری گاهی اوقات از مرزهای خطوط دشمن دزدکی حرکت می کنند تا شما را بدست آورند یک نقش دلخواه).

نمایندگان بازیگران چه کسانی هستند؟

 

بنابراین ، عوامل استعدادیابی چه کسانی هستند؟

عوامل استعدادیابی ، عوامل بازیگری یا "عوامل بازیگران" افرادی هستند که اطمینان می گیرند به جای اینکه از طریق درب شیشه ای استودیوی مه آلود به کارگردانان و بازیگران خیره شوند ، یک چشم آنها را ببندید و یک گوش شما را به شیشه سرد فشار دهید ، در واقع شما در استودیو همه چیز خود را در یک استماع ارائه می دهد.

 

نمایندگان استعدادهای درخشان چندین وظیفه مختلف را از جمله وکالت قانونی (به عنوان مثال هنگام امضای قرارداد) ، به علاوه معرفی شما به افراد دیگر در تجارت ، برای شما دستکاری می کنند. این بخش اخیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا در صنعت بازیگری ، دانش سلطان است و تجربه چیزی است که اکثر نمایندگان با وفور از آن برخوردارند.

چرا به نماینده احتیاج دارید؟

آنها کمیسیون می گیرند

در شغلی که هزینه ها به راحتی می توانند از کنترل خارج شوند - کلاس بازیگری ، هزینه های صنفی ، شما آن را نام می برید - این به معنای بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کنید. معمولاً این هزینه در حدود 10٪ است ، بدهد یا بگیرد ، که در تصویر بزرگتر این می تواند فداکاری کمتری باشد.

 

آنها به شما مکان هایی می رسانند

آیا می توانید همه کارگردان ها و فیلمنامه نویسان را که می شناسید بشمارید (اینترنت سکوت حساب نمی شود)؟ آره؟ آیا شما بیشتر از انگشتان روی دست خود می شناسید؟ احتمالا نه. اما یک نماینده خوب این کار را می کند. به اصطلاح آنها دست خود را در ظرف کوکی قرار داده اند.

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

یک مشکل کوچک با این موجودات شگفت انگیز شبیه هیولاهای کوکی این است که آنها تمایل دارند در اطراف نقاط کوکی مشابه مانند لندن و لس آنجلس جمع شوند. اگر در خارج از ایالات متحده یا انگلستان زندگی می کنید ، یافتن نماینده ممکن است کم و بیش دشوار باشد ، اما حداقل در انگلستان و ایالات متحده این می تواند به این معنی باشد که شما نیاز به فکر نقل مکان دارید.

 

شما باید انتقادی و صادقانه از خود بپرسید که آیا آمادگی انجام این نوع فداکاری را دارید یا خیر ، زیرا این نقطه ای است که در نتیجه جستجوی یک نماینده می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

 

 Most popular acting methods and techniques | Cours Florent

 

چرا شما نباید نماینده داشته باشید؟

یک نماینده شما را مدیریت نخواهد کرد

اشتباه نکنید ، کلمه "نماینده" در هیچ فرهنگ لغت به عنوان نوعی پرستار کودک معتبر تعریف نشده است. نمایندگان اغلب (و در صورت مهارت در کار خود باید) چندین مشتری دارند و بنابراین منشی شما نیستند.

اگر به دنبال کسی هستید که بعنوان بازیگر بیشتر به نیازهای شما نزدیک شود ، در واقع به دنبال یک مدیر هستید و این یک داستان کاملاً متفاوت است.

 

آنها نیاز دارند تا شما را بخواهند

از آنجا که نمایندگان به جای هزینه های اولیه ، از مشتری خود کمیسیون می گیرند ، هر وقت با یک بازیگر قرارداد امضا می کنند ، خطر می کنند. این واقعیت در روند انتخاب مشتری خود مورد توجه قرار نمی گیرد. اطمینان حاصل کنید که درباره آنچه یک نماینده یا نمایندگی خاص به دنبال آن است ، به خوبی تحقیق کرده اید و برای نکات اساسی در مورد گرفتن نماینده ، به بندهای زیر نگاهی بیندازید.

 

آنها به شما مکان نمی دهند

هنگام استخدام نماینده هیچ تضمینی وجود ندارد ، اما بعداً ، این احتمالاً برای شما خبری نیست ، زیرا برای کمترین انتخاب شغلی از همه ثبت نام کرده اید. غصه نخور این بدان معنا نیست که وقتی نمایندگی را انتخاب می کنید ، در معرض قماری هستید که شما را ورشکسته خواهد کرد.

 

در عوض ، آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید ، به این معنا که می تواند حرفه شما را ارتقا دهد ، اما هنوز هم نیاز به بررسی دقیق دارد. همچنین ، باید یادآوری کنید که هنگام استخدام یک نماینده ، شما همچنان باید به همان اندازه قبل در تلاش برای به دست آوردن مخاطب و ممیزی سخت کار کنید. شاید کمابیش یا مساوی این واقعیت باشد که یک نماینده نمی تواند بازیگری واقعی شما را بهبود بخشد. آن قسمت از آن شماست ، می ترسم.

 

 

 چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

من باید در عوامل بازیگری به دنبال چه خصوصیاتی باشم؟

نمایندگان تقریباً به همان اندازه و شکل هایی که بازیگران انجام می دهند وجود دارند. این بدان معنی است که آنها می توانند قبلاً به عنوان بازیگر کار کرده باشند ، یا شاید در دانشگاه در رشته هایی تحصیل کرده باشند که به آنها صلاحیت کار با جنبه های بازاریابی و حقوقی شغل یک نماینده را می دهد.

 

در هر صورت ، تعیین حرفه ای یک نماینده ممکن است دشوار باشد ، اما باید موارد مهم را از جمله موارد زیر جستجو کنید:

 

قیمت: نماینده نباید هزینه اولیه را مطالبه کند. این یک نه خیر مطلق است. به علاوه ، نماینده نباید آنقدر دور از حق کمیسیون 10٪ باشد.

 

خاله شادونه بازدید : 30 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

در حالی که عوامل استعدادیابی به عنوان دروازه بان صنعت برای بازیگران شناخته می شوند ، مدیران انتخاب بازیگران (CD) دروازه هستند. اگرچه نیازی نیست که یک سی دی را لمس کنید ، اما برای یک بازیگر مشتاق آگاهی از مدیران برتر انتخاب در شهر برای مراقبت از نقش هایی که انتخاب می کنند و به روز نگه داشتن آخرین اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد.

 

علاوه بر این ، ایجاد روابط خوب با مدیران انتخاب یکی از جنبه های اصلی پیشرفت در این صنعت است. همانطور که قبلاً بارها گفته شده است ، به خصوص برای بازیگران بدون تجربه ، همه اینها در مورد کسانی است که می شناسید و چه کسی شما را می شناسد اگر می خواهید از نردبان در تجارت سرگرمی بالا بروید.

 

امروز ، ما در مورد مدیران برتر انتخاب در لندن صحبت خواهیم کرد ، 25 نفر از آنها را لیست کنید و من پیوندهایی را به شما می دهم تا بتوانید این را برای سابقه خود حفظ کنید.

 

چه کسانی مدیر انتخاب بازیگران هستند؟

برای بازیگران ناآگاه ، یک مدیر انتخاب بازیگر (که اغلب به صورت کتبی به عنوان "CD" نامیده می شود) یا یک همکار انتخاب بازیگر یک فرد / نقش متخصص در تولیداتی مانند فیلم ، تئاتر ، نمایش تلویزیونی و غیره است. کارگردانان بازیگران مسئولیت اکثر مراحل پیش تولید را برای یافتن و بازیابی استعدادهای مناسب - بازیگران بر عهده دارند.

 

بسته به اندازه تولید و نیازهای آن ، ممکن است فقط یک مدیر انتخاب یا چند نفر وجود داشته باشد. بعضی اوقات ، مدیران ارشد بازیگران دستیاران خاص خود را دارند که وظیفه انتخاب نقش های کوچکتر را بر عهده دارند در حالی که کارگردانان اصلی بازیگران بر بازیگران اصلی و مکمل تمرکز دارند.

 

مدیران انتخاب بازیگران یا به عنوان فریلنسر بر اساس هر پروژه کار می کنند ، روابط خود را با کارگردانان و تهیه کنندگان برقرار می کنند یا بخشی از یک آژانس انتخاب بازیگران هستند و پس از درخواست به تولید اختصاص می یابند.

 

مدیران انتخاب بازیگران چگونه کار می کنند؟

یک مدیر انتخاب بازیگر (یا آژانس انتخاب بازیگران) با تعدادی از آژانس های بازیگری ، عوامل استعدادیابی ، مدیران و در بعضی موارد ، استعدادهای فردی تماس می گیرد ، این افراد را برای ممیزی های خاص در تولید بر اساس نیازهای استعدادی که برای تولید خاص در نظر گرفته شده است ، ارسال می کند. در تولیدات کوچکتر از مدیران انتخاب برای انتخاب بازیگران از وب سایت های انتخاب بازیگران استفاده می شود.

 

مدیران انتخاب بازیگران اغلب استعدادی را که احساس می کنند برای کار مناسب ترند ، بر اساس مواد بازاریابی استعداد انتخاب می کنند. در اینجا سه ​​نکته اصلی وجود دارد که یک مدیر انتخاب به ترتیب نوع نگاه آنها به آنها نگاه می کند:

 

عکس بازیگر - اگر برداشت اول خوب باشد ، آنها در ادامه این استعداد را بررسی می کنند.

نمایش / حلقه نمایشی بازیگر - اگر حلقه نمایشی در دسترس باشد و CD آن را دوست داشته باشد ، ممکن است یک تست ممیزی قبلاً قفل شده باشد.

CV / رزومه بازیگر - گرچه اعتبار و آموزش مهم است ، این آخرین چیزی است که یک CD بررسی می کند.

بعد از اینکه این فرآیند بررسی بازیگر توسط مدیر انتخاب بازیگر انجام شد ، سپس آنها مستقیماً با نماینده ، مدیر یا بازیگر بازیگر تماس می گیرند تا آنها را برنامه ریزی کرده و ممیزی ها را برگزار کنند. ممکن است چندین دور ممیزی وجود داشته باشد ، بسته به اندازه تولید و نقشی که ممیزی دارد.

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

موفقیت در انتخاب بازیگر به این بستگی دارد که در وهله اول توجه CD را از طریق حلقه نمایشی ، عکسهای برتر ، اعتبار بازیگری و آموزش بازیگری خوب انجام دهید. اما همه اینها به یک تست ممیزی محکم برمی گردد که آنها را از بین می برد.

 How Much Are Acting Classes in Los Angeles? | Los Angeles Acting Classes

در حالی که کارگردانان انتخاب اغلب می توانند در مورد اینکه چه کسی برای بازی در این فیلم یا تئاتر انتخاب می شود تصمیم بگیرند ، آخرین تماس - به ویژه برای نقش های اصلی و اصلی - به کارگردان و / یا تهیه کنندگان برمی گردد.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

کارگردانان انتخاب بازیگران نقش زیادی در صنعت بازی می کنند و دانستن اینکه چه کسی برای بازیگران مهم است ، بیشتر به این دلیل است که ایجاد روابط خوب با آنها باید هدف شما باشد. با تمام آنچه گفته شد ، در اینجا بهترین شناخته شده ترین مدیران انتخاب بازیگران در لندن قرار دارد (بدون ترتیب خاصی ، بنابراین اعداد را نادیده بگیرید).

1. امی بال

امی از سال 2007 رئیس Royal Court Casting است. او بیش از 30 تولید اصلی را به عنوان بازیگر انتخاب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امی بال و کارهایی که در Royal Court در مورد بازدید از بازیگران انجام می دهد:

2. آندره کلارک

انتخاب بازیگران آندریا کلارک در سال 2006 و آندریا تاسیس شد و برای تبلیغات تجاری عمده شرکت ها از جمله T-Mobile ، John Lewis و McDonalds ایفای نقش کرده است. او در نمایش های تلویزیونی متعددی از جمله دادگاه و قصاص بازی کرده است و همچنین در فیلم های "سربازان سگ ، نگه داشتن مادر و جهنم" فقط چند نقش بازی کرده است.

3. آنجلا گروسنور

آنجلا بخاطر کار انتخاب بازیگرانش در تلویزیون شناخته شده است. وی برای بازی در نقش های بیل ، بدترین جادوگر و والدین من بیگانگان هستند اما چند مورد.

4. ریخته گری برایونی بارنت

برایونی عمدتا برای بازیگران در تئاتر و فیلم کار می کند. برخی از کارهای انتخابی وی برای تئاتر شامل نمایشنامه های "کیف دستی" ، اولیویه "خانه ای که نخواهد ایستاد" و "گرگی در کفش های پوست مار" را با بازی لوسیان مسماتی نامزد کرد. او همچنین برای اولین بار در فیلم تحسین برانگیز پاول اندرو ویلیامز "Ticking" بازی کرد. او همچنین برای فیلم هایی مانند گره ، عوام و دعای آخر بازی کرده است.

5. ریخته گری نامزد

آماندا تاباک از بازیگران انتخابی به طور گسترده در انتخاب بازیگران نقش در درام شهری ، تبلیغات و موزیک ویدیو و همچنین برخی از

از اعتبارات وی می توان به تبلیغات The Honeytrap ، The Children ، Specsavers اشاره کرد اما چند مورد است. او تعداد زیادی استعداد از جمله هدر گراهام ، مارتین فریمن و نیک خون را برای خود برگزیده است.

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

6. Capataz Casting

بازیگران کپاتاز گروهی از مدیران انتخاب بازیگران هستند که در تلویزیون ، فیلم و تبلیغات تجاری فعالیت می کنند. این تیم برای انبوهی از تبلیغات چند ملیتی معروف برای شرکت هایی مانند کارلسبورگ ، اسکودا و نوتلا ایفای نقش کرده است. آنها همچنین با انبوهی از کارگردانان مانند کریس پالمر و مایکل گاندری همکاری داشته اند.

خاله شادونه بازدید : 40 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

اگر به دنبال شروع کار در صنعت فیلم هستید و می خواهید نکاتی در مورد چگونگی استفاده اضافی در مجموعه های فیلم داشته باشید ، این موارد را در اینجا آورده ایم. با این حال ، برخلاف تصور برخی از افراد ، اضافه شدن مجموعه های فیلم مطمئنا بهترین راه برای شروع حرفه بازیگری نیست.

 

 

اگرچه انجام کارهای پس زمینه از جهاتی ممکن است پاداش داشته باشد ، اما مهم است که بازیگران انتظارات واقع بینانه داشته باشند و به دلایل درست به این کار بپردازند.

 

برخی از اصحاب فرهنگ تصور می کنند که پس از اینکه کسی آنها را در میان سایر مجریان پس زمینه "قرار دهد" ، آنها برای نقش های بزرگتر انتخاب می شوند. متأسفانه ، بسیار بعید است. این برای برد پیت یا سایر مجریان مشتاق که تلاش کردند این استراتژی "کشف من در صحنه" را به دروغ تبلیغ کند ، کارساز نبود. با این وجود ، انجام کارهای اضافی روی مجموعه های فیلم از چند جهت برای شما به عنوان بازیگر مزایایی دارد ، اما بعداً در این مورد بیشتر بدانید. 7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

اضافی بودن در مجموعه های فیلم

نوازندگان پس زمینه مشتاق وجود دارند که تنها تمرکزشان بر انجام کارهای اضافی است و اگر این هدف شما باشد ، خوب است. درست است که می توانید با ایجاد نام برای خود به عنوان یک مجری حرفه ای حرفه ای امرار معاش کنید ، زیرا فقط در تولیدات بزرگتر بیشتر و بیشتر شما را صدا می کنند.

 

همانطور که گفته شد ، اضافی بودن ساده ترین کنسرت نیست و به همین دلیل است:

 

ممکن است اغلب مجبور شوید خیلی زود برای کار بیدار شوید و خیلی دیر ترک کنید

دوره هایی وجود دارد که شما ساعت ها در مجموعه فیلم ایستاده اید و هیچ کاری انجام نمی دهید

دستمزد نیز بهترین نیست و "نردبان شغلی" واقعاً زیاد نیست (5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن)

اگر یک بازیگر مبتدی هستید و می خواهید نحوه کار یک مجموعه فیلم را ببینید ، انجام کارهای اضافی خوب است. با انجام کارهای پس زمینه ، این فرصت را خواهید داشت که نحوه کار بازیگران حرفه ای ، کارگردانان و گروه در یک مجموعه فیلم ، آنچه در طول فیلمبرداری اتفاق می افتد را مشاهده کنید و از همه چیز یاد بگیرید.

 

مزایای اضافی شدن عبارتند از:

 

شما مجبور نیستید برای قطعات آزمایش کنید. شما فقط براساس ظاهر و گاهی تجربه خود استخدام شده اید.

این به طور بالقوه می تواند یک فرصت خوب برای شبکه سازی باشد ، اما شما باید واقعا یک دانش آموز خوب باشید

اگر به این کار علاقه دارید می توانید در اطراف بازیگران مشهور گشت بزنید (اما آنها را اذیت نکنید)

برای تبدیل شدن به یک بازیکن اضافی نیازی به بازیگر شدن نیستید. هر کسی می تواند تصمیم بگیرد که اضافی باشد

این صورتحساب ها را پرداخت می کند

پس از درک آن ، باید در اسرع وقت به سمت کارهای بزرگتر بروید. چرا؟ زیرا اگر هدف شما این است که یک بازیگر حرفه ای شوید ، نمی خواهید به عنوان یک بازیگر برای خود نامی بسازید. باور کنید یا نکنید ، شهرت در این تجارت وزن زیادی دارد. بنابراین ، چگونه می توان به مجموعه های فیلم اضافه شد و از کجا شروع کرد؟

برنامه چگونگی استفاده اضافی از مجموعه های فیلم بسیار ساده و سرراست است. در اینجا یک لیست بسیار سریع و دقیق از چگونگی استفاده اضافی از مجموعه فیلم ها در سه مرحله وجود دارد.

 Career Option in Acting |

1. مکان های اضافی را در کجا استخدام کنید

صرف نظر از موقعیت مکانی شما ، احتمالاً حداقل برخی از شرکت ها اعم از آجر و ملات و یا آنلاین وجود خواهند داشت که به منطقه شما خدمت می کنند و در آنجا بیشتر هنرمندان سابقه خود را پیدا می کنند. یک آژانس لوازم جانبی معتبر پیدا کنید و با آنها ثبت نام کنید. با این حال ، بیشتر اینها نیاز به پرداخت عضویت دارند.

 

 

برای ثبت نام ، باید نوعی عکس فوری ارائه دهید. این موارد لازم نیست که به اندازه عکس های فشرده برای بازیگری حرفه ای باشند و معمولاً فقط یک عکس فوری واضح انجام می دهد. سپس ، باید جزئیات مربوط به خود را از قبیل سن ، قد ، رنگ چشم و مو و موارد دیگر به آژانس لوازم اضافی ارائه دهید.

 

قبل از ثبت نام در هر آژانس نمایندگی فیلم و پرداخت هر نوع پول نقد به آنها ، اطمینان حاصل کنید که آنها مکان معتبری هستند و شما را کلاهبرداری نمی کنند. یک سری سایتهای جعلی وجود دارد که فقط پول شما را می گیرند و هرگز شما را برای هر چیزی تسلیم نمی کنند.

 How to Find Acting Auditions and Casting Calls

بررسی آژانس های اضافی بصورت آنلاین معمولاً منبع خوبی هستند و صفحه فیس بوک آنها نیز همین است. به عنوان مثال ، نام یک آژانس یا وب سایت را برای انتخاب موارد اضافی انتخاب کنید و "[نام نمایندگی] + نظرات" یا "[نام نمایندگی] + کلاهبرداری" Google را ببینید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود

 

2. بعنوان موارد اضافی استخدام شوید

پس از ثبت نام در آژانس های اضافی ، بسته به مدل کسب و کار آنها ، دو اتفاق می افتد. یا این آژانس انتخاب بازیگران شما را برای کارهای محلی تصادفی در جایی که فیلمبرداری در آن جریان است ، ارسال می کند یا باید خود را برای تبلیغات فیلمبرداری ارسال شده ارسال کنید (گزینه دوم اغلب در "سایت های کلاهبرداری" استفاده می شود).

 

در این مرحله ، همه چیز در مورد انتظار است. هنگامی که تلفن شما زنگ خورد (یا به ندرت ، آن ایمیل را دریافت کردید) ، باید در دسترس بودن خود را تأیید کنید. دریغ نکنید ، زیرا انتخاب سریعاً لیست را طی می کند (به همین دلیل خدمات قانونی تقریباً همیشه خواستار تأیید شما هستند). تأیید کنید که در دسترس هستید و جزئیات لازم را دریافت کنید.

 

معمولاً این مورد ارائه می شود ، اما در غیر این صورت ، یادداشت کنید:

 

محل شلیک

تعداد روزهای تیراندازی که از شما انتظار دارند

زمان تماس

پرداخت (همچنین چقدر برای اضافه کار پرداخت می کنند)

شماره تلفن و نام مخاطب تنظیم شده

به عنوان مثال ، یک مقاله عالی در مورد بازیگران مرکزی در LA وجود دارد - محبوب ترین آژانس انتخاب بازیگران اضافی در لس آنجلس ، ایالات متحده و احتمالاً جهان. بخوانید که نویسنده در مورد کل مراحل درخواست ، پاسخگویی به فراخوان شغل چه گفته است

برای انجام بعدی این مورد تقریباً در مورد همه آژانس های اضافی در لندن ، انگلیس و سایر کشورها صدق می کند.

 

3. کار کنید و دستمزد بگیرید ، سپس تکرار کنید

 

بعد از تأیید در دسترس بودن ، مرحله بعدی شما حضور به موقع و انجام آنچه به شما گفته شده است. در این فرایند راهنمایی خواهید شد ، دقیقاً به شما گفته می شود که کجا بروید ، چه کاری انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید. کار اضافی بودن از یک جهت آسان است ، اما از راه دیگر دشوار است زیرا شامل ایستادن زیاد در اطراف و انجام هیچ کاری است. 11 بهترین مکان برای شروع شغل بازیگری (این LA ، NYC یا لندن نیست)

 

دلیل دیگری که باعث می شود بازیگران باتجربه اغلب بیش از 3 بار کار در پس زمینه را انجام دهند این است که پس از چند تلاش اولیه ، جادوی حضور به عنوان یک فیلم اضافی در فیلم از بین می رود. در آن زمان ، تنها چیزی که متوجه می شوید این است که مجبورید 12 ساعت دور از کار بایستید. با این وجود ، هنوز هم می توانید با دیگران گپ بزنید و برای این کار حقوق دریافت کنید.

 

وقتی به مجموعه فیلم رسیدید ، با شخصی که با شما تماس دارد تماس بگیرید و آنها شما را به کجا تغییر می دهند ، کجا و کی می آیند. در طول روز فکر زیادی انجام نخواهد شد ، بنابراین یک کار نسبتاً آرام (و تا حدی خسته کننده) است. پس از پایان فیلمبرداری ، مجدداً تماس خود را پیدا کرده و در صورت نیاز دوباره به شما ، از آنها راهنمایی بخواهید.

 

اگر با یک آژانس امضا شده باشید ، به جای خود تولید ، توسط آن آژانس پول دریافت خواهید کرد. هر آژانس کشتی خود را به طور متفاوتی اداره می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که چگونه حقوق شما را دریافت می کنید ، و در مورد مالیات ، فرم های مربوطه و موارد دیگر س askال کنید. کسانی که قصد دارند با انجام کارهای پس زمینه زندگی خود را تأمین کنند ، باید این کار را جدی بگیرند.

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 129
  • بازدید ماه : 313
  • بازدید سال : 1,173
  • بازدید کلی : 3,814