loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 68 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

یکی از متداول ترین س questionsالاتی که به صورت هفتگی از من سال می شود ، این است که چگونه بازیگری بدون تجربه بشوم. بسیاری از بازیگران مشتاق که تازه در شرف کسب و کار نمایشی هستند و می خواهند شغل بازیگری را بدست آورند گیج می شوند وقتی چیزی در رزومه بازیگری خود ندارید.

 

من می بینم که چگونه این وضعیت 22 می تواند برای بسیاری گیج کننده باشد ، به ویژه برای کسانی که تازه از مدرسه های تئاتر خارج شده اند و یا بدون آموزش رسمی مستقیم به صنعت می پرند. من قبلاً آنجا بوده ام ، و دیگران نیز همین طور بوده اند. هر تنها. بازیگر

 

اول ، خبر خوب: بدیهی است که شما می توانید بازیگری بدون تجربه شوید. همه باید از جایی شروع کنند. نکته اصلی در واقع اقدام و انجام کاری برای به دست آوردن این تجربه است و در اینجا می توانید چند کار انجام دهید که در زیر صحبت خواهم کرد.

روش های زیادی وجود دارد که چگونه می توان بازیگر بدون تجربه شد ، چه زمانی و از کجا می توان حرفه بازیگری خود را شروع کرد. بسیاری از این سوالات قبلاً در راهنمای اقدام برای مبتدیان و مقالات متعدد در سراسر این سایت تا حدی پاسخ داده شده است.

 

7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید حرفه بازیگری را دنبال کنید ، به یک برنامه عملی خوب در مورد چگونگی بازیگر شدن بدون تجربه نیاز خواهید داشت. همانطور که قبلاً در چگونگی شروع یک ستون شغلی بازیگری صحبت کردیم ، برنامه ریزی کلیدی است. هدف اصلی شما گسترش رزومه بازیگری با مهارت ، تجربه و آموزش خواهد بود.

چیزهای زیادی وجود دارد که افراد جوان و جوان بی تجربه می توانند برای پیشرفت شغلی خود روی آنها تمرکز کنند و همه آنها با هم مرتبط هستند. برخی از آنها شامل جستجوی شغل هستند و برخی دیگر به سادگی با حرفه بازیگری شما تعریف می شوند که در نهایت منجر به یافتن و رزرو ممیزی های بیشتر می شود.

 

 11 بهترین مکان برای شروع شغل بازیگری (این LA ، NYC یا لندن نیست)

بنابراین بیایید به آن بپردازیم. در اینجا 7 نکته در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک بازیگر بدون تجربه و چگونگی انجام آن به کارآمدترین شکل ممکن آمده است.

 

1. بخوانید و مطالعه کنید

 

اول از همه ، شما باید خود را با صنعت آشنا کنید. از زیر و بم این تجارت ، چگونگی عملکرد آن و افرادی که در آن مشارکت دارند ، آگاهی داشته باشید. خواندن کتاب هایی در مورد تجارت بازیگری ، بازاریابی ، استعدادهای درخشان و موارد دیگر به شما اطمینان و درک می کند که در کجا می خواهید باشید ، و اینکه چگونه می خواهید به آنجا برسید.

 

بسته به مکانی که در آن حرفه بازیگری خود را شروع می کنید ، روش شما برای شروع موثر رزرو مشاغل بازیگری ممکن است کمی متفاوت باشد. پس از دانستن پیچیدگی های این تجارت ، تهیه برنامه عملیاتی خاص خود به جای تکیه بر توصیه های کلی وب سایت هایی مانند این وب سایت و بسیاری دیگر ، بسیار آسان تر خواهید شد.

نه تنها این ، بلکه خواندن زیاد به سود هر هنرپیشه ای نیز خواهد بود. برای درک نظریه بازیگری درستکار ، کتابهایی درباره تکنیک بازیگری بخوانید. فراموش نکنید که مهمترین نمایشنامه ها را نیز بخوانید. با این حال ، فقط به کتاب اعتماد نکنید ، زیرا شما فقط نمی توانید از این طریق بازیگری را یاد بگیرید. به هر حال باید کلاس های بازیگری را بگذرانید یا حتی در یک مدرسه نمایش متقاضی شوید.

 8 Acting Techniques Every Actor Needs to Know - Open City Acting Studio

وقتی می خواهید کارآمدترین راه ها را در مورد چگونگی بازیگری بدون تجربه بازیابی پیدا کنید ، خودآموزی بی ارزش است. و علاوه بر یادگیری در مورد کار و حرفه ، مطالعه زیاد باعث افزایش خلاقیت شما (بهترین کتاب های خلاقیت) و گسترش تخیل (بهترین کتاب های تخیل) می شود.

 

2. بلافاصله حرکت نکنید

تاکنون ، احتمالاً می دانید که برخی از شهرهای جهان از تئاتر یا صنعت سینما و تلویزیون بسیار بزرگتر برخوردار هستند. اگر کار بازیگری خود را در یکی از آن شهرها شروع می کنید ، پس برای شما خوب است - فرصت های زیادی را از ابتدای کار خواهید داشت.

 

با این حال ، اگر در هیچ یک از شهرهای بزرگتر مانند لندن ، لس آنجلس یا شهر نیویورک نیستید ، در این مورد ابراز ناراحتی نکنید. به عنوان یک بازیگر مشتاق که تازه کار خود را شروع کرده است ، شهر شما احتمالاً محصولات کم زمان زیادی را خواهد داشت که برای به دست آوردن این تجربه کاملاً عالی هستند ، زیرا رزرو این مشاغل راحت تر است.

شهرهای بزرگ نه تنها بسیار رقابتی هستند ، بلکه بسیار گران هستند. بنابراین وقتی به دنبال راهی برای چگونگی تبدیل شدن به یک بازیگر بدون تجربه وقتی در یک شهر کوچکتر زندگی می کنید ، روی پس انداز پول ، کسب اطلاعات در مورد کسب و کار و بررسی فرصت های محلی تمرکز کنید.

 

به محض اینکه تصمیم گرفتید بازیگر شوید به یک شهر بزرگ نقل مکان نکنید. شما باید بررسی کنید که آیا این صرفاً یک تصمیم تکانشی است ، یا در واقع از کار حرفه ای لذت می برید و می توانید برای مدت طولانی این کار را انجام دهید. سعی کنید به همان اندازه بازار کم رقابت در شهر کوچک خود را از بین ببرید و کارنامه بازیگری خود را شروع کنید.

 

3. تست ممیزی و آموزش محلی

در ادامه سخنان من از موارد بالا ، هدف شما باید این باشد که به آرامی حرکت کنید ، نه اینکه در هر کاری عجله کنید. جمله معروف را به خاطر بسپارید - بازیگری یک ماراتن است ، نه یک بهار. این نمی تواند صحت بیشتری داشته باشد. هرکسی که به این حرفه بشتابد خیلی زود می سوزد. این یک روش هوشمندانه برای نزدیک شدن به این تجارت نیست.

 

حرفه بازیگری مانند ماراتن است. این یک سرعت نیست.

مگر اینکه در شهرهایی مانند Manningtree ، انگلستان زندگی کنید که 700 نفر جمعیت دارند ، یا Whittier ، Alaska با 217 نفر ، به احتمال زیاد شهر شما از فرصت هایی برای اقدام برخوردار باشد. اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید یک بازیگر بدون تجربه شوید ، پس اینگونه است که می توانید این کار را سریع انجام دهید - بازار کم رقابت تر.

 

بنابراین چه فرصت هایی را می توانید کشف کنید؟ هر چیزی ، واقعاً هر آنچه به شما فرصت عمل می دهد. در این مرحله ، باید در هرجایی که فرصتی پیدا کنید ، تا آنجا که می توانید شروع به فعالیت کنید. این می تواند تئاتر اجتماعی ، کلوپ های درام ، کارگاه های آموزشی آماتور بازیگری ، فیلم های دانشجویی و غیره باشد.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

اگر به اندازه کافی خوش شانس (یا بدشانس) باشید که می توانید در یک شهر بزرگتر زندگی کنید ، اتفاقات زیادی رخ خواهد داد ، اما همچنین رقابتی تر خواهد بود. با این وجود ، به طور فعال به دنبال کار ، ممیزی و هر کاری که می توانید انجام دهید تا روی پاهای خود بایستید و ساده عمل کنید. به محض اینکه توانایی تهیه کلاس یا کارگاه محلی بازیگری را دارید ، آن را نیز امتحان کنید.

 

هدف این است که ساختن رزومه را از هر طریق ممکن آغاز کنید. هرچه می توانید روی آن قرار دهید. روی هر پروژه ای که می توانید بروید. فعال باشید!

 

4- روی مهارت های خاص خود کار کنید

بازیگر خوب بودن باید همیشه اولویت اصلی شما باشد. اما این بدان معنا نیست که شما نمی توانید هیچ مهارت "جانبی" را یاد بگیرید که به شما کمک می کند کارهای بازیگری بیشتری رزرو کنید. بسیاری از بازیگران این بخش را کاملاً نادیده می گیرند و بنابراین خود را از اجرای برنامه های آسان که اگر مهارت خاصی داشتند می توانستند بدست آورند.

 

همیشه مفید است که بتوانید کاری را انجام دهید که یک کارگردان بتواند از آن در تولید استفاده کند. اگر از قبل می توانید سازهای موسیقی بنوازید و کارهای منحصر به فرد دیگری مانند سوار شدن بر دوچرخه را انجام دهید - عالی! مهارت های خود را بهبود ببخشید ، آنها را روی رزومه قرار دهید و ببینید این چگونه می تواند به شما در به دست آوردن این تجربه بازیگری کمک کند.

 

اما در اینجا متوقف نشو چیزهای جدید بیاموزید و زمان کافی را صرف کنید تا در واقع به مهارت کافی در این روش برسید ، جایی که حداقل می توانید آن را جعل کنید تا مانند یک حرفه ای ظاهر شوید ، نه اینکه "بدانید چطور انجام شده است".

 

چه چیزی باید یاد بگیرید؟ هر چیزی ، واقعاً شعبده بازی ، لهجه ها ، زبان ها ، آلات موسیقی ، ورزش ، ورزش های رزمی ، جادو و موارد دیگر. برخی از کارهای غیرمعمول را امتحان کنید و آن ها را در رزومه خود قرار دهید ، مخصوصاً اگر قبلاً آنها را انجام داده اید.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

مهارت های ویژه کانون رزومه شما نیستند (به همین دلیل آنها معمولاً در پایین ترین سطح قرار دارند) ، اما چه کسی می داند ، روزی یکی از این مهارت ها می تواند نقش مهمی در یک تولید بزرگ برای شما داشته باشد.

 What is a Screen Test in Acting? Definition and Examples

5- کار در زمینه بازاریابی خود را شروع کنید

وقتی هیچ تجربه بازیگری ندارید و از توصیه های بالا پیروی می کنید ، به احتمال زیاد وقت خود را صرف پروژه های فیلمبرداری روز به روز نخواهید کرد. بنابراین ، شما ممکن است کمی وقت اضافی در دست داشته باشید که می توانید برای تقویت حرفه بازیگری خود خردمندانه استفاده کنید.

 

توصیه شده: چگونه می توان وب سایت تجاری شخصی خود را ایجاد کرد

 

پیشنهاد من این است که خودتان در زمینه بازاریابی و مارک تجاری خود کار کنید. اکنون قرار نیست کار زیادی برای شما انجام شود ، اما اگر زود شروع کنید ، همین که تجربه بازیگری را داشته باشید ، از بسیاری دیگر از بازیگرانی که به دنبال اهداف بازاریابی بازیگران خود هستند ، پیشی خواهید گرفت.

 

بنابراین برای شروع ساختن نام تجاری در اطراف خود چه کاری می توانید انجام دهید؟ چندین چیز وجود دارد ، و انجام همه آنها بسیار آسان است ، به ویژه به این دلیل که همه آنها بصورت آنلاین ساخته می شوند. در اینجا باید تمرکز کنید:

 

 

 

ما در کتاب الکترونیکی رایگان خود به موضوع شبکه و اینکه چگونه بسیاری از افراد صنعت از صحبت کردن در مورد تجارت و مشاوره لذت می برند ، پرداختیم. به نفع خودت از آن استفاده کن.

 

6. به طرد شدن عادت کنید

رد کردن بخشی از این تجارت است. در واقع یک قسمت بزرگ. بسیاری از هنرمندان تازه کار ، وقتی تصمیم بگیرند که می خواهند بازیگر ، خواننده ، رقصنده یا نوع دیگری از مجری ها در این بازار کاملاً رقابتی باشند ، انتظار چنین اتفاقی را ندارند. متأسفانه ، این واقعیت تجارت نمایش است - همه طرد می شوند.

 

برخلاف سایر اقشار زندگی ، شما باید بپذیرید که رد (با حرف "R") کاملاً طبیعی است. این شخصی نیست و هیچ دلیلی وجود ندارد که شما همیشه آن را قلباً قبول کنید. این لزوماً به این معنی نیست که شما یک بازیگر بد هستید یا اینکه کار اشتباهی انجام داده اید.

7. سرانجام ، صبور و ثابت قدم باشید

راستش را بخواهید ، شش نکته فوق کافی است تا بتوانید خود را در مسیر چگونگی بازیگری بدون تجربه بازیگری قرار دهید و هرچه زودتر آن وضعیت را تغییر دهید. اگر به توصیه های من در بالا عمل کنید ، ظرف یک سال از بازی جلوتر خواهید بود. بیشتر بازیگران تا آن زمان دیگر دنبال این حرفه نیستند.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

اگر به طور جدی خود را وقف پیدا کردن هر نوع تجربه ، بازاریابی در خود ، ایجاد سایت و شبکه خود کنید و با رد شدن راحت باشید ، این احتمالاً یک یا دو سال طول می کشد. بله ، مدت زمان طولانی است ، اما به یاد داشته باشید که بازیگر شدن یک دو سرعت نیست. این یک ماراتن است. از روند کار لذت ببرید و به آینده نگاه کنید.

 

قسمت مهم این است که همیشه در ذهن خود باشید که سرانجام درک کاملی از چگونگی کار بیزینس شو ، صنعت بازیگری و اینکه کاملاً جدی هستید را دوست دارید که این کار را انجام دهید. احساس خواهید کرد که در حال ساختن یک بنیاد ، ایجاد عادت های مربوط به بازیگری و خواندن برای یک قدم اصلی هستید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 136
  • بازدید ماه : 126
  • بازدید سال : 986
  • بازدید کلی : 3,627