loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 60 پنجشنبه 27 آذر 1399 نظرات (0)

همانطور که مطمئن هستم از قبل می دانید ، اینترنت می تواند یک چیز خوب و بد باشد. وقتی نوبت به یادگیری بازیگر شدن و جستجوی نکاتی در اینترنت می رسد ، باید بتوانید تصادفی را فیلتر کنید و بدانید که چه توصیه هایی دقیق است و چه مواردی گمراه کننده است. در کل ، راهنمایی های ضعیف آنلاین در مورد نحوه تبدیل شدن به یک بازیگر کارگر به راحتی ارائه می شود.

 

متداول ترین افسانه بازیگری که در حال حاضر تمام موانع را شکسته و حتی برای قرار دادن در این لیست بسیار بزرگ است ، افسانه "موفقیت یک شبه" است. این یک واقعیت است: هیچ کس یک شبه موفق نمی شود. شخصی وجود ندارد که ناگهان از خواب بیدار شود و بداند چگونه باید بازی کند ، چگونه روی صحنه یا مقابل دوربین کار کند و بلافاصله برای بازی در قسمت بعدی Revive Joe به کوئنتین تارانتینو معرفی شود.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

این در دنیای واقعی اتفاق نمی افتد. بعضی از افراد ممکن است خوش شانس تر شوند ، اما حتی در آن زمان: کار انجام شد ، مهارت های جلا داده شد و ارتباطات برقرار شد. اکنون در اینجا چند افسانه بازیگری دیگر آورده شده است که بازیگران مشتاق به سختی می توانند آنها را کنار بگذارند.

 

8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

 

 

1. کار اضافی به معنای پتانسیلی است که باید در مجموعه کشف شود

شما ساده لوح هستید برد پیت چندین سال به عنوان بازیکن اضافی کار کرد و حتی چند بار هم تلاش ناموفق انجام داد تا در یک صف اینجا و آنجا بماند که قرار نبود. کارهای اضافی هیچ کاری برای حرفه بازیگری او انجام نداد و همچنین برای کسی که این روش را امتحان کرد هیچ کاری انجام نداد. فقط به دو دلیل کارهای اضافی انجام دهید: نحوه کار مجموعه فیلم را بیاموزید و برای تأمین هزینه های خود مقداری پول نقد کسب کنید.

 

2. تئاتر از فیلم برتر است

اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، هر چند وقت یک بار این استدلال قدیمی را می شنوید. کدام فرم بازیگری "برتر" است؟ هیچکدام اینها نیستند. بازیگری فیلم با بازی صحنه ای متفاوت است و هر دو نیاز به مجموعه ای متفاوت ، بسیار خاص از مهارت های بازیگری دارند. بسیاری از بازیگران می توانند در هر دو عالی باشند ، در حالی که بعضی از آنها می توانند در یکی عالی باشند اما در دیگری فقط به سطح خاصی برسند (لورنس اولیویه؟)

 Best Acting School in Howrah | Best Acting Institute in Howrah

3. دوست از او عکس می گیرد تا از آن به عنوان عکس اصلی استفاده کند

این عکس فوری برای کار اضافی شما عالی خواهد بود. اگر می خواهید یک بازیگر حرفه ای شوید ، مگر اینکه دوست شما یک عکاس حرفه ای از عکس باشد ، این هرگز گزینه خوبی نیست (هرگز!) عکس برداری ممکن است برای شما آسان به نظر برسد ، اما مهارت زیادی لازم دارد ، و همه عکاسان حرفه ای قادر به گرفتن عکس های سر خوبی هستند. از آماتور به نظر رسیدن خودداری کنید و پول را صرف یک حرفه ای کنید.

4- بازیگران واقعی بازیگران متولد می شوند

مزخرف. هیچ کس چیزی متولد نشده است همه ما اساساً یکسان هستیم - انسانها. بازی و تفکر عاشقانه "اوه من برای بازیگر شدن به دنیا آمدم" سرگرم کننده و عجیب است ، اما آنچه شما را به عنوان یک بازیگر متولد می کند ، اخلاق کاری مسخره و بیمارگونه است. صنعت خود را انجام دهید ، هر نفس را در بدن خود اختصاص دهید تا در کارهایی که انجام می دهید ، بزرگترین باشید و برای رسیدن به آن تلاش کنید. به سادگی آن را ثابت کنید.

 

5- شما باید به دنبال بازیگر شدن باشید

قطعا نه. همانطور که یک بازار برای افراد خوش تیپ وجود دارد ، یک بازار برای همه افراد دیگر نیز وجود دارد. اگر می توانید جو متوسط ​​40 سالگی خود را به عنوان طاس بازی کنید ، یا یک دوست تشویق کننده دبیرستان با اضافه وزن هستید - در آن حضور دارید. به یاد داشته باشید که مهارت ها را به همراه داشته باشید. همیشه بهتر است که کار خود را در اسرع وقت شروع کنید ، اما هرگز دیر نیست.

 

6. بازیگری همیشه با آواز و رقص همراه است

دیگر این کار انجام نمی شود ، مگر اینکه شما در یک مدرسه نمایش در انگلستان متقاضی شوید. مدتی پیش ، توانایی آواز خواندن و رقصیدن در کنار توانایی های بازیگری یک امر عادی بود. از هر بازیگری انتظار می رفت که بتواند این کار را انجام دهد. اما هالیوود امروزه قوانین صنعت فیلم را دیکته می کند و شما همیشه می توانید محصولات کم موسیقی را در West End یا Broadway پیدا کنید. دیگر نیازی به تهدید سه گانه نیست ، اما مطمئناً این کار کمک می کند.

 

7. مأمور از هر بازیگری یک ستاره می کند

هنگامی که سرانجام با یک نماینده امضا می کنید ، کار روزانه خود را ترک نمی کنید. همچنین خودتان دست از جستجوی نقش بر نمی دارید. یک نماینده استعداد در کنار شما ، به ویژه در مراحل اولیه شغلی شما ، کار چندانی انجام نخواهد داد. آنها دقیقاً همانند کاری که روزانه انجام می دهید (یا باید انجام دهید) برای شما شلوغ خواهد شد. نمایندگان ممکن است شانس بیشتری برای داشتن برخی از ممیزی ها داشته باشند ، اما در پایان ، هنوز همه چیز در مورد چقدر سخت است-شما می خواهید.

 

8. شما می توانید هر بخشی را بازی کنید

حتی افرادی مانند مریل استریپ و دانیل دی لوئیس اولین کسی خواهند بود که به شما می گویند که آنها نمی توانند نقشی بازی کنند. ظاهر ، شخصیت ، سن ، مهارت ها و بسیاری از عوامل دیگر در توانایی شما برای بازی در برخی قسمت ها بهتر از قسمت های دیگر تأثیر می گذارد و بزرگترین مجریان جهان تفاوتی ندارند. آنها به سادگی خوب انتخاب می کنند و دسترسی دارند. نوع خود را بیاموزید و حداقل تا زمانی که برای خود نامی ایجاد کنید به آن پایبند باشید. چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 973
  • بازدید کلی : 3,614