loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 33 سه شنبه 25 آذر 1399 نظرات (0)

15 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

چند روز پیش ما در مورد عدم توانایی گرفتن عکسهای با کیفیت خوب صحبت کردیم و حتی بیش از بیست عکس برتر عکس در لندن را به شما داده ایم که بروید و آنها را انجام دهید. امیدوارم جایی را پیدا کرده باشید که بتوانید از پس آن برآیید و در حال حاضر در دست گرفتن مجموعه جدیدی از عکسهای بازیگری هستید!

 

هنگامی که عکس های خود را به عنوان بازیگر عکسبرداری کردید و یا یک USB ، دیسک DVD دریافت کردید و یا عکسهای خود را از طریق ایمیل برای شما ارسال کردید ، جستجوی بعدی یافتن جایی مناسب برای چاپ آنها است. شما به یک مکان با کیفیت برای چاپ عکسهای با کیفیت بالا و اطمینان از اینکه همه کارها به درستی انجام شده است ، نیاز دارید.

 

برخی از عکاسان و شرکت های ارائه دهنده خدمات چاپ خدمات چاپی را نیز ارائه می دهند ، در حالی که دیگران این کار را نمی کنند. کیفیت چاپ شما بسیار مهم است زیرا در صورت عدم چاپ با استاندارد بالا ، حتی بهترین عکس ها نیز می توانند مبهم به نظر برسند. نه تنها این ، بلکه استانداردهای خاصی نیز در مورد نحوه عکس برداری از عکس وجود دارد.

 7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

کاغذی که عکسهای چاپی شما روی آن چاپ شده است می تواند تفاوتی ایجاد کند ، هم در کیفیت تصویر و هم در قیمت گذاری. بسیاری از شرکتهای چاپی تکنیکهای مختلف چاپی را نیز ارائه می دهند و احتمالاً خوشحال خواهند شد که تفاوتهای بین هر یک را برای شما توضیح دهند. بعضی از چاپگرها در مورد نوع ذخیره سازی که چاپ می کنند نیز محدود هستند ، بنابراین مطمئن شوید که تصاویر شما در دستگاهی ذخیره شده است که شرکت چاپی شما می تواند از آن چاپ کند.

حتماً هزینه های پنهان را بررسی کنید و مطمئن شوید که به طور خاص آنچه می خواهید را می پرسید. برخی از عکاسان چاپگرهای خاصی را توصیه می کنند که به اعتقاد آنها بهترین خدمات چاپ عکاسی را ارائه می دهند ، اما یک استاندارد صنعتی وجود دارد که باعث می شود سردرد برای بازیگرانی که می فهمند چه چیزی را استفاده می کنند کمتر باشد.

 

ما لیستی از بهترین مکان ها برای چاپ عکسهای بازیگری را در لندن جمع آوری کرده ایم - این شهرت با شهرت خوب ، بررسی عالی و توصیه های عالی از مشتریان و عکاسان آنها همراه است. قیمت چاپگرها نیز می تواند تفاوت چشمگیری داشته باشد ، بنابراین اگر به دنبال عکس های زیادی برای چاپ هستید توصیه می شود از آنها بخواهید که آیا برای سفارش های بزرگتر تخفیف ارائه می دهند.

 برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

 

من پیشنهاد می کنم که بیش از 30 تا 50 عکس در یک بار چاپ نکنید ، مگر اینکه خیلی اوقات در حال تست دادن باشید. وقتی می خواهید عکسهای خود را چاپ کنید ، از شرکت در مورد استاندارد صنعت بپرسید و با آن گزینه همراه شوید (آنها نمونه ای از شکل ظاهری را نشان می دهند که می توانید در وب سایت آنها نیز پیدا کنید).

 

* لطفا توجه داشته باشید که این موارد بدون ترتیب خاصی ذکر شده اند ، بنابراین با احتیاط لازم خود را انجام دهید.

 

6 مکان برای چاپ عکسهای اصلی شما در لندن

 

1. چشم های بصری

چشم های دیداری در لندن مستقر هستند و در چاپ عکس های باتجربه تجربه می کنند.

 

قیمت آنها بسیار مناسب است و خدمات اضافی مانند رتوش تصویر و چاپ نمونه کارها را ارائه می دهند. علاوه بر اینکه در لندن مستقر هستند ، سفارش های آنلاین را نیز ارائه می دهند.

 

 

 BA (Hons) Acting | Plymouth Marjon University

 

2. iLondonHeadshot عکاسی

این شرکت بسته های چاپی مختلفی را ارائه می دهد و همچنین خدمات عکاسی از هدشات را نیز ارائه می دهند و دارای استودیوهای عکس خود در کامدن هستند.

 

برای جزئیات خدمات و قیمت آنها به وب سایت آنها مراجعه کنید.

 

 

 

 

3. فروشگاه چاپ سوهو

این شرکت چاپی و عکاسی مستقر در سوهو با بسیاری از مشتریان مشهور مانند مالبری و کاسموپولیتن همکاری می کند.

 

آنها از چاپ دیجیتال استفاده می کنند و همچنین بسته های چاپ استاندارد را ارائه می دهند بسته های متناسب با نیاز شما را نیز ارائه می دهند.

 

 

 

 

4. Digitalarte

Digitalarte خدمتی به نام چاپ Giclee را ارائه می دهد که نوعی چاپ تخصصی است که با استفاده از چاپگرهای Epson انجام می شود.

 

آنها می توانند از طیف گسترده ای از قالب های دیجیتالی چاپ کنند و این شرکت مجموعه ای از مقالات عکس را برای انتخاب ، اندازه عکس ها ، بسته ها و همچنین خدمات اضافی را نیز ارائه می دهد.

 

 

 

 

5. تصویربرداری مترو

این افراد برای عکاسان برنده جایزه چاپ کرده اند و در چاپ عکسهای مشهور شهرت بسیار خوبی در لندن دارند.

 

آنها غالباً نمایشگاههایی در اطراف لندن دارند که کارهایشان را به نمایش می گذارند و از انواع مختلفی از روشهای چاپ استفاده می کنند. ارزان ترین نیستند اما چاپ بالایی را با کیفیت خوب ارائه می دهند.

 

 Acting (Musical Theatre), BA | The Royal Central School of Speech and Drama

 

 

6. فضای چاپ

فضای چاپ با توصیه های بسیاری از ارگان های حرفه ای عکاسی مانند مجله عکاسی بریتانیا و انجمن عکاسی سلطنتی ارائه می شود. چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 15
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 131
  • بازدید ماه : 315
  • بازدید سال : 1,175
  • بازدید کلی : 3,816