loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 56 چهارشنبه 24 دی 1399 نظرات (0)

بیایید نفس نفس بکشیم و کمی درمورد اینکه بازیگران خارج از اینکه دائماً به دنبال شغل بازیگری ، کوبیدن روسازی و ممیزی هستند ، می توانیم صحبت کنیم. قسمت دیگری از صنعت فیلم سازی که بازیگران می توانند لقمه آن را بگیرند تولید پروژه های خودشان است: فیلم کوتاه ، سریال های وب ، طرح های کمدی ، ویدیوهای YouTube و حتی فیلم های بلند.

 

یادگیری نحوه تولید فیلم های خود کار پیچیده ای نیست ، اما موارد زیادی وجود دارد که باید بدانید اگر قبلاً چنین کاری نکرده اید. برای اینکه به بازیگران نگاه گسترده و در عین حال مختصر در تولید پروژه های خود بدهیم ، این موضوع را به چندین قسمت تقسیم خواهیم کرد.

 

در این مقاله من فقط به جزئیات مالی تولید پروژه های خود تمرکز خواهم کرد. ما به طور خاص نگاهی به مذاکرات خواهیم انداخت ، زیرا این چیزی است که اکثر بازیگران نمی دانند چگونه به طور موثر انجام دهند ، اما این یکی از اصلی ترین کارهایی است که یک تهیه کننده انجام می دهد.

 چگونه می توان در فیلم اضافی بود و چقدر حقوق اضافی پرداخت می شود

ایجاد محتوای شخصی خود بهترین و سریعترین راه برای جلب توجه در تجارت نمایشی است. شما می توانید سالها ممیزی کنید و هرگز نقش مهمی را که شما را در کانون توجه قرار دهد ، رزرو نکنید ، اما اگر فیلم کوتاه یا بلند خود را با عنوان اصلی تولید کنید ، این می تواند مسیر حرفه شما را تغییر دهد.

 

به یاد دارید که وین دیزل هنگام نوشتن و تولید "چند چهره" کوتاه خود (1995) چه اتفاقی برای او افتاد؟ درست است: استیون اسپیلبرگ این را دید و او را در "Saving Private Ryan" (1998) بازی کرد.

 

قبل از شروع به تولید فیلم کوتاه یا بلند خود ، یا یک مجموعه وب یا یک طرح YouTube ، من به شدت پیشنهاد می کنم به عنوان تهیه کننده در یک شرکت تولید کننده فیلم موجود شغل پیدا کنید. شما قادر خواهید بود بدون اینکه پول خود را در اولویت قرار دهید ، تمام جزئیات تجارت و تولید فیلم را بیاموزید. بنابراین بیایید در مورد آنچه شما باید در مورد بودجه بندی و مذاکره درمورد یک بازیگر-تهیه کننده مشتاق بدانید صحبت کنیم.

 

مسائل مالی و مذاکرات تولید فیلم های بلند

ایجاد و تولید پروژه های شخصی شما نه تنها یک روش عالی برای قرار گرفتن در معرض دید یک بازیگر و قرار دادن خود در آن است ، بلکه باعث می شود آب میوه های خلاقانه شما جریان پیدا کند و شما به جای اینکه در شهر بیکار شوید ، در صنعت فیلم کار کنید. زمان. هر بازیگری باید بداند تهیه کننده چه کاری انجام می دهد و چگونه باید مانند یک بازیگر رفتار کند.

 

بسیاری از نام های بزرگ خانگی از طریق تولید پروژه های خود به موفقیت رسیده اند و این اولین قدم است که باید هنگام "تکمیل" حرفه بازیگری خود به آن فکر کنید. اشتغال به عنوان تهیه کننده در یک شرکت ، اگر موفق به کسب آن شوید ، به خودی خود یک دستاورد است - این به شما درس های ارزشمندی را برای آینده شغلی خود به عنوان بازیگر و تهیه کننده می آموزد.

 

شما که علاقه چندانی به اشتغال کامل به عنوان تهیه کننده برای شخص دیگری ندارید ، اگر پول اندکی برای سرمایه گذاری در فیلم کوتاه یا بلند خود داشته باشید ، می توانید به تنهایی خودتان دست به کار شوید. در اینجا چند نکته قبل از شروع بررسی این مسیر آورده شده است.

 

1) بودجه بندی فیلم کوتاه یا بلند خود را

بودجه همان جایی است که قدرت است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

افرادی که می دانند همه چیز چه هزینه هایی دارد ، در نهایت اجرای نمایش را بر عهده دارند. این به این دلیل است که روشهای زیادی برای سوختن در یک معامله در صنعت فیلم وجود دارد. معامله در شهرهای بزرگ سینمایی مانند لس آنجلس ، نیویورک یا لندن مانند آرزو با ترول های شیطانی است. احتمالاً به خواسته خود خواهید رسید ، اما تمام فرضیاتی که می آورید مورد سو screw استفاده قرار می گیرند تا شما را خسته کنند.

 

بیایید ابتدا یک واقعیت سریع بررسی کنیم که انتظار اقتصادی چیست.

 

شما فکر می کنید که اگر خیلی خوش شانس باشید ، سرمایه گذاران علاقه مند به تأمین اعتبار پروژه خود را با 30 میلیون پیدا می کنید و ویژگی نهایی شما توسط یک استودیوی بزرگ برای توزیع انتخاب می شود و فیلم بلند شما می تواند 100 میلیون در گیشه داشته باشد ، این بدان معنی است که شما ثروتمند هستید. درست؟ شاید نه: بیایید نگاهی دقیق تر بیندازیم.

 

 

به عنوان مثال ، بگذارید بگوییم شما یک فیلمنامه شگفت انگیز برای فیلم داستانی خود نوشتید یا خودتان آن فیلمنامه را تولید کردید ، یا آن را به یک شرکت واگذار کردید تا این کار را برای شما انجام دهد. طبق قرارداد شما قرار است ده درصد سود خالص را بدست آورید. اگر فیلم در گیشه 100 میلیون درآمد کسب می کند ، فکر می کنید این یعنی شما ده میلیون حق دارید. نه واقعا.

 

در اقتصاد پایه یک فیلم سینمایی ، تئاتر 45 درصد درآمد کسب می کند. بنابراین این 55 میلیون باقی می ماند. توزیع کننده حدود 30 درصد از آنچه باقیمانده است ، بدست می آورد و حدود 40 میلیون باقی مانده است. سپس ، هر دو ستاره و کارگردان پنج درصد از درآمد ناخالص ، در مجموع 15 میلیون ، دریافت می کنند. اکنون فقط حدود 25 میلیون باقی مانده است. اما هزینه فیلمبرداری آن 30 میلیون بود. بنابراین این بدان معناست که این فیلم با وجود اینکه در گیشه 100 میلیون درآمد کسب کرد ، در واقع 5 میلیون ضرر داشت و سود خالص شما بی ارزش است.

 

فقط خوشحال باشید که مجبور نیستید اختلاف را جبران کنید.

 

و اگر این فیلم 50 میلیون فروش دی وی دی ، VOD و Blu-ray کسب کند ، می توانید به پنج برنده بزرگ دیگر امیدوار باشید. به زمان بزرگ خوش آمدید.

 

در نتیجه ، در صنعتی مانند بیزنس و مشاجره مانند تجارت سرگرمی ، مردم کاملاً دچار هذیان می شوند. به عنوان یک تولید کننده ، شما واقعاً با ارزش هستید اگر می توانید قراردادی را بخوانید و بفهمید که کجا سعی می کنند شما را پیچ بزنند (در این مورد تفاوت بین "خالص" و "ناخالص") یک شرکت است به همین ترتیب ، هنگام تولید فیلم های بلند خود ، خود را از خودکشی مالی نجات می دهید.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

بودجه ها به اندازه قراردادها مهم هستند.

 

تفاوت زیادی بین "قیمت" و "هزینه" وجود دارد. قیمت آن چیزی است که آنها ارائه می دهند. هزینه مبلغی است که شما در واقع پس از چانه زنی پرداخت می کنید. نکته مهم این معادله این است که افراد سعی خواهند کرد تا آنجا که می توانند بیش از حد از شما هزینه اضافی بگیرند. بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید و در اطراف خرید کنید.

 

اگر تاکنون اتومبیل جدید یا چیز دیگری با مبالغ هنگفت خریداری کرده اید ، باید مته را بدانید. قبل از اینکه بودجه خود را اعلام کنید ، قیمتی را درخواست کنید. سپس رقبا را با یکدیگر بازی کنید. چند تماس تلفنی و شاید کمی تحقیق در اینترنت طول می کشد ، اما قطعاً ارزشش را دارد.

 5 Important Reasons to Join an Acting Class | My Beautiful Adventures

در صورت نیاز به ویرایش فیلم سینمایی ، می توانید هفته ای 2000 پوند به علاوه 1000 پوند بابت سیستم و تجهیزات دلفریب ، به اضافه هزینه های سربار / اجاره به یک تدوینگر حرفه ای بپردازید. ممکن است یک ماه طول بکشد و بیش از 20،000 پوند درآمد داشته باشید.

یا ... شاید بتوانید یک بچه مدرسه ای با استعداد و مشتاق با سیستم Final Cut Pro خود را پیدا کنید و او را مجبور کنید که آن را بیهوده برش دهد. در این شهر همه چیز قابل بحث و گفتگو است و یک تهیه کننده خوب باید بداند چگونه این "معاملات" را پیدا کند ، مخصوصاً وقتی بازیگری هستید که می خواهید اولین فیلم بلند خود را راه اندازی کنید.

 

کتاب خوبی برای همه فیلمسازان و تهیه کنندگان اولین بار وجود دارد به نام "[easyazon_link identifier =" 0380798549 locale = "UK" tag = "ailbooks-21 ″] Shooting to Kill [/ easyazon_link]".

 

2) مذاکرات

متکدیان نمی توانند انتخاب کننده باشند.

اگر تصمیم می گیرید با یک شرکت فیلمسازی به عنوان محصولی برای یادگیری نکات و دستاوردهای این تجارت کار کنید ، پس از مدتی قبل از اینکه خود را در موقعیتی برای مطالبه حقوق قرار دهید ، چه رسد به مذاکره در مورد آن. هک ، شما احتمالاً به کسی پول می دهید تا به شما اجازه دهد دور و برش شوید و "کارآموز" او شوید.

 

اما در برخی موارد ، اگر بسیار خوش شانس و بسیار خوب باشید ، ممکن است فقط فرصت معامله با چند سکه اضافی را پیدا کنید. "خلاقیت" های برتر (کارگردانان ، نویسندگان و بازیگران) معمولاً وقتی به این سطح می رسند ، نماینده ای برای مذاکره با آنها دارند. اما بقیه آنها ، به ویژه تهیه کنندگان فیلم مشتاق جدید ، احتمالاً این کار را نخواهند کرد.

 

برای اطمینان از پرداخت روز خود ، باید برای آن کار کنید و از هوشمندهای خود استفاده کنید. اگر در چنین شرایطی قرار دارید ، در زیر برخی از نکات در مورد مذاکره در مورد پرداخت آورده شده است.

 

مطمئن شوید که شغل را دارید

اگر مدتی بیکار بوده اید و واقعاً به پول احتیاج دارید ، کاری که احتمالاً انجام می دهید ، اجازه ندهید مذاکرات مربوط به حقوق شما را از کار باز دارد. شما برای ادامه کار بازیگری خود در مسیر خود احتمالاً ناامید شده اید. پیشنهاد کنسرت را دریافت کنید و سپس درباره پرداخت خود مذاکره کنید.

 

در اینجا چند خط وجود دارد که می توانید برای مذاکرات خود استفاده کنید:

 

"بیایید مطمئن شویم که ما قبل از اینکه بر سر پول بحث کنیم ، متناسب با یکدیگر هستیم. اگر تصمیم بگیرید که من فرد مناسبی برای کار هستم ، پس اطمینان دارم که به توافق خواهیم رسید. "

"اگر من کسی باشم که شما می خواهید راهی برای کارکرد دستمزد پیدا خواهیم کرد."

"اگر می دانید قصد خرید BMW را دارید ، هیچ بحثی در مورد قیمت فراری وجود ندارد. و برای تشدید بیشتر قیاس ؛ من هیوندای نیستم آیا می دانید که من را می خواهید؟ (تأیید دریافت کنید.) خوب ، پس بیا با هم صحبت کنیم

مشقت را بنویس

اطلاعاتی راجع به میزان شغل دریافت کنید. بدانید دامنه شبکه چیست. بدانید دامنه شرکت تولیدی چقدر است. با دوستان خود تماس بگیرید تا ملاقه داخل را بدست آورید. بسیاری از بازیگرانی که مدتی در صنعت فیلم سازی مشغول به کار بوده اند از هزینه های ساخت یک فیلم سینمایی آگاه هستند ، بنابراین از هم دیسان خود برای مشاوره سوال کنید.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

اگر بدترین حالت به بدترین حالت رسید ، سعی کنید با سردخانه تماس بگیرید و با شرکت تولید کننده فیلم تماس بگیرید و طیف وسیعی را درخواست کنید (ذکر کنید که شما نیز برای آنها همین کار را می کنید). شما به تمام این اطلاعات نیاز دارید زیرا یک دقیقه وقت برای اتلاف شرکتهای ضعیف انتخاب شده ندارید. شما باید یک بازیگری را دنبال کنید.

 

هنگامی که از محدوده استاندارد حقوق دریافت می کنید ، باید هدف خود را با در نظر گرفتن سایر عوامل موثر بر نرخ تنظیم کنید. به عنوان مثال ، اگر فیلم داستانی ، فیلم کوتاه یا سری وب که نوشتید / کارگردانی / تولید کردید مورد توجه واقع شود (پرچمدار شبکه ، جلد مجله ها و حتی تعداد زیادی بازدید در YouTube) ، حقوق استاندارد می تواند دو برابر یا حتی پنج برابر شود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 49
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 122
  • بازدید ماه : 112
  • بازدید سال : 972
  • بازدید کلی : 3,613