loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 41 چهارشنبه 10 دی 1399 نظرات (0)

بسیار معمول است که اولین هدف هر بازیگر جدید ثبت نام در وب سایت های انتخاب بازیگران و سپس یافتن عوامل بازیگری در لندن است. با این حال ، ثبت نام توسط یک عامل استعدادیابی کار ساده ای نیست. امروزه بازیگران از طرف بازیگران به عنوان دروازه بان های تجارت نمایش شناخته می شوند و این ممکن است درست باشد.

 

به دلیل محبوبیت در تعقیب عوامل ، کل مفهوم امضا برای بازیگران نیز پیچیده تر شده است. اگر راز ثبت نام سریع توسط شخصی از بهترین نمایندگی های بازیگری در آنجا وجود داشته باشد ، هیچ کس در این کار بدون عاملی نخواهد بود. متأسفانه ، واقعاً هیچ راهی آسان برای این کار وجود ندارد.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

مفهوم "آسان بودن بازیگر امضا کردن" گسترده است ، بنابراین زمینه های زیادی برای پوشش وجود دارد. این را به عنوان قسمت اول عوامل بازیگری در لندن در نظر بگیرید و مراقب پست های مشاوره بیشتر در آینده باشید ، مانند آنچه عوامل استعدادیابی می خواهند در بازیگران ببینند.

 

عوامل بازیگری در لندن

 

 

برای هر بازیگر متقاضی که به تازگی از یکی از بهترین آموزشگاه های درام در انگلستان فارغ التحصیل شده یا تصمیم گرفته بدون هیچ گونه آموزش آکادمیک در این حرفه شرکت کند ، چند سال اول باید به برخی از آموزش های بازیگری ، مواد بازیگری و البته امضای آن اختصاص یابد یکی از عوامل بازیگری در لندن (یا هر شهر دیگری که ممکن است حرفه خود را دنبال کنید).

 Acting Classes In Mumbai | LBB, Mumbai

اگر مدیران انتخاب بازیگران دروازه بان موفقیت شما هستند ، پس عوامل بازیگری دارندگان اصلی هستند. این افراد بهترین بازیگران را برای بهترین شکست در انتخاب بازیگران و فرصت های تست در اختیار بازیگر قرار می دهند. عوامل خوب معمولاً به خرابی فیلم های بودجه ای بزرگ و نمایش های جدی صحنه ای با حضور سایر بازیگران و کارگردانانی دسترسی دارند که تبلیغات اینترنتی را در هیچ کجا انجام نمی دهند.

 

به طور معمول ، هر نماینده 10٪ از درآمد شما را از بازیگر دریافت می کند. و این می تواند از هر چیزی حتی از راه دور مربوط به حرفه بازیگری شما ناشی شود. همچنین تفاوتی نمی کند که شغل را خودتان پیدا کرده اید یا نماینده شما را در این امر قرار داده است - به هر حال 10٪ را پرداخت می کنید.

 

این یک تجارت عادلانه است و این به شما آرامش خاطر می بخشد زیرا جدا از یافتن کار ، عوامل بازیگری شما در لندن همیشه در مورد پرداخت هزینه شما مذاکره می کنند ، مطمئن شوید که به موقع حقوق می گیرید و همه چیز طبق قانون دنبال می شود توافق.

 

بازیگران نمایندگی در لندن و بازیگران وب سایت های تماس

در سال 2013 آسان تر است که یک بازیگر تازه کار باشید زیرا شما به منابع آنلاین مختلفی مانند TheStage دسترسی دارید ، وب سایت هایی مانند CastingCallPro و جوامعی مانند انجمن ما ، بازیگر در لندن را انتخاب می کنید. مهمترین ، البته ، آزادی تسلیم شدن در برابر پروژه های مختلف ، پولی یا غیرپرداختی است ، که به شما مقداری مواد برای نسخه آزمایشی خود می دهد و نام شما را قبل از اینکه حتی یک عامل قدرتمند در شهر خود پیدا کنید ، در آنجا قرار دهید.

 

همانطور که در بالا ذکر شد ، آژانس های بازیگری در لندن یک قطعه کیک نیستند که بتوانید بخشی از آن شوید. شما باید تا حدودی در صنعت مستقر شوید یا ظاهری کاملاً قابل فروش داشته باشید. روند امضا شدن به این سختی نیست ، اما شما باید آماده باشید. ما در مورد این مورد در مورد آنچه که در هنگام امضا با یک نماینده به آن نیاز دارید صحبت کردیم و در کتاب راهنمای بازیگری در لندن بیشتر به آن پرداختیم.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

بنابراین ، از آنجا که این روزها بازیگران بسیار مبارز در لندن ، لس آنجلس ، نیویورک و دیگر شهرهای بزرگ وجود دارد ، تنها فرار از بیکاری این است که خود را هر روز بصورت آنلاین و بصورت آنلاین ارائه دهید. وقتی تازه شروع می کنید ، فیلم های دانشجویی و پروژه های بسیار کوچک ایندی ، نمایشنامه ها و فیلم های کم هزینه بهترین راه برای انجام است.

وب سایت های انتخاب بازیگر کلیه اطلاعات لازم را که شما باید در مورد پروژه بدانید فراهم می کنند و آنها همیشه زنده هستند ، به این معنی که به محض انتخاب بازیگران ، آگهی ای را جستجو می کنند که شما را جستجو می کند - بلافاصله آنلاین خواهد شد. فقط دکمه "تازه کردن" را بزنید.

 

بسیاری از عوامل بازیگری در لندن به دلیل کارمزد بالایی که باید به آژانس های خود پرداخت کنند ، در حال حاضر برای ارسال آنلاین نیز انتخاب شده اند. به نوعی ، این یک خبر خوب برای بازیگران تازه کار است ، زیرا این امر دستیابی به ارتباطات جدید در صنعت را آسان می کند.

اگر در حرفه بازیگری تازه کار هستید ، همیشه به خاطر داشته باشید که در شهر شما نمایندگان تازه وارد نیز وجود دارند. اگرچه خوب است که آنها را بشناسید در صورتی که در عرض 5 یا 10 سال به Ari Gold بعدی تبدیل شوند ، اما در آغاز کار آنها نمی توانند کار زیادی برای شما انجام دهند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 140
  • بازدید ماه : 324
  • بازدید سال : 1,184
  • بازدید کلی : 3,825