loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 44 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

وب سایت آژانس یا صفحه رسانه های اجتماعی به عنوان یک مهر کیفیت ارائه می شود. اگر وب سایت منظم ، جذاب و مفیدی نباشد ، پس احتمال حضور نماینده چقدر است؟

در اینجا یک منبع عالی وجود دارد: چگونه یک نماینده بگیریم - راهنمای نهایی برای بازیگران (این بهترین مقاله در مورد عوامل استعدادیابی ، کاری که آنها انجام می دهند و نحوه تهیه آن است).

 

 

 

چگونه می توانم نماینده بگیرم؟

 

به فکر تهیه نمایندگی مانند درخواست کار باشید. شما باید به یک رزومه ، عکس حرفه ای ، وب سایت یا وبلاگ درباره عملکرد خود و توصیه هایی که می توانید هنگام ملاقات با یک مأمور احتمالی به عنوان سپر خود ، مجهز شوید ، مسلح شوید.

 

روش های مختلفی برای تهیه نمایندگی وجود دارد. تکنیک قدیمی "شناختن-کسی-کسی-می شناسد-کسی-که-با-کسی-مهم است-دست داد-با یکی از مهمترین ها" یکی از مواد ضروری برای موفقیت آمیز بودن عامل است ، اما روش های دیگری نیز وجود دارد.

 

به عنوان مثال ، می توانید آنها را در اینترنت جستجو کنید (اما بخاطر داشته باشید که باید در زندگی واقعی با نماینده ای ملاقات کنید). برای یافتن نمایندگی در کشورهایی مانند هند و ایالات متحده به پیوند بالا در "چگونه یک نماینده بگیریم" بروید.

 

وقتی آژانس بازیگری پیدا کردید ، وقت آن فرا رسیده است که قسمت سختی را شروع کنید: شروع تماس. به یاد داشته باشید که نماینده ای را که از او می نویسید با نام او خطاب کنید ، زیرا مراجعه به آنها توسط نمایندگی آنها باعث می شود نامه غیر شخصی شود و همچنین باعث می شود که شما تحقیق خود را انجام نداده اید.

 

احتمالاً کسی قبلاً این موضوع را به شما گفته است ، اما تجارت بازیگری مکانی مانند دیگر موارد نیست که در آن برداشت های اول می تواند شما را بسازد یا شما را بسوزاند. حتی اگر تقریباً پس از گذشت یک ماه پاسخی دریافت نکرده باشید ، ارسال نامه پیگیری می تواند خوب باشد ، زیرا باعث می شود سرمایه گذاری بیشتری داشته باشید. وقتی نوبت به مشاوره بازیگران می رسد ، ما غالباً درباره "گرفتن نماینده" صحبت می کنیم و مقالاتی درباره نحوه تهیه آن می نویسیم. اخیراً ، ایمیلهای زیادی وجود داشت که از آنها می پرسید عوامل بازیگران چه کسانی هستند ، چه کاری انجام می دهند و چرا بازیگران به آن نیاز دارند. این چیزی است که ما در نظر نگرفتیم ، بنابراین بیایید اکنون در مورد آن صحبت کنیم.

 

امیدوارم ، شما بلوغ عاطفی کافی داشته باشید تا درک کنید که "مأمورانی" که از آنها نام برده می شود ، کسانی نیستند که در "انتقام جویان" یا "مردان سیاه پوش" در حال دویدن هستند (اگرچه ، مسلماً ، بازیگران با استعداد بازیگری گاهی اوقات از مرزهای خطوط دشمن دزدکی حرکت می کنند تا شما را بدست آورند یک نقش دلخواه).

نمایندگان بازیگران چه کسانی هستند؟

 

بنابراین ، عوامل استعدادیابی چه کسانی هستند؟

عوامل استعدادیابی ، عوامل بازیگری یا "عوامل بازیگران" افرادی هستند که اطمینان می گیرند به جای اینکه از طریق درب شیشه ای استودیوی مه آلود به کارگردانان و بازیگران خیره شوند ، یک چشم آنها را ببندید و یک گوش شما را به شیشه سرد فشار دهید ، در واقع شما در استودیو همه چیز خود را در یک استماع ارائه می دهد.

 

نمایندگان استعدادهای درخشان چندین وظیفه مختلف را از جمله وکالت قانونی (به عنوان مثال هنگام امضای قرارداد) ، به علاوه معرفی شما به افراد دیگر در تجارت ، برای شما دستکاری می کنند. این بخش اخیر از اهمیت ویژه ای برخوردار است ، زیرا در صنعت بازیگری ، دانش سلطان است و تجربه چیزی است که اکثر نمایندگان با وفور از آن برخوردارند.

چرا به نماینده احتیاج دارید؟

آنها کمیسیون می گیرند

در شغلی که هزینه ها به راحتی می توانند از کنترل خارج شوند - کلاس بازیگری ، هزینه های صنفی ، شما آن را نام می برید - این به معنای بیشتر از آن چیزی است که در ابتدا فکر می کنید. معمولاً این هزینه در حدود 10٪ است ، بدهد یا بگیرد ، که در تصویر بزرگتر این می تواند فداکاری کمتری باشد.

 

آنها به شما مکان هایی می رسانند

آیا می توانید همه کارگردان ها و فیلمنامه نویسان را که می شناسید بشمارید (اینترنت سکوت حساب نمی شود)؟ آره؟ آیا شما بیشتر از انگشتان روی دست خود می شناسید؟ احتمالا نه. اما یک نماینده خوب این کار را می کند. به اصطلاح آنها دست خود را در ظرف کوکی قرار داده اند.

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

یک مشکل کوچک با این موجودات شگفت انگیز شبیه هیولاهای کوکی این است که آنها تمایل دارند در اطراف نقاط کوکی مشابه مانند لندن و لس آنجلس جمع شوند. اگر در خارج از ایالات متحده یا انگلستان زندگی می کنید ، یافتن نماینده ممکن است کم و بیش دشوار باشد ، اما حداقل در انگلستان و ایالات متحده این می تواند به این معنی باشد که شما نیاز به فکر نقل مکان دارید.

 

شما باید انتقادی و صادقانه از خود بپرسید که آیا آمادگی انجام این نوع فداکاری را دارید یا خیر ، زیرا این نقطه ای است که در نتیجه جستجوی یک نماینده می تواند برای شما هزینه داشته باشد.

 

 Most popular acting methods and techniques | Cours Florent

 

چرا شما نباید نماینده داشته باشید؟

یک نماینده شما را مدیریت نخواهد کرد

اشتباه نکنید ، کلمه "نماینده" در هیچ فرهنگ لغت به عنوان نوعی پرستار کودک معتبر تعریف نشده است. نمایندگان اغلب (و در صورت مهارت در کار خود باید) چندین مشتری دارند و بنابراین منشی شما نیستند.

اگر به دنبال کسی هستید که بعنوان بازیگر بیشتر به نیازهای شما نزدیک شود ، در واقع به دنبال یک مدیر هستید و این یک داستان کاملاً متفاوت است.

 

آنها نیاز دارند تا شما را بخواهند

از آنجا که نمایندگان به جای هزینه های اولیه ، از مشتری خود کمیسیون می گیرند ، هر وقت با یک بازیگر قرارداد امضا می کنند ، خطر می کنند. این واقعیت در روند انتخاب مشتری خود مورد توجه قرار نمی گیرد. اطمینان حاصل کنید که درباره آنچه یک نماینده یا نمایندگی خاص به دنبال آن است ، به خوبی تحقیق کرده اید و برای نکات اساسی در مورد گرفتن نماینده ، به بندهای زیر نگاهی بیندازید.

 

آنها به شما مکان نمی دهند

هنگام استخدام نماینده هیچ تضمینی وجود ندارد ، اما بعداً ، این احتمالاً برای شما خبری نیست ، زیرا برای کمترین انتخاب شغلی از همه ثبت نام کرده اید. غصه نخور این بدان معنا نیست که وقتی نمایندگی را انتخاب می کنید ، در معرض قماری هستید که شما را ورشکسته خواهد کرد.

 

در عوض ، آن را به عنوان یک سرمایه گذاری در نظر بگیرید ، به این معنا که می تواند حرفه شما را ارتقا دهد ، اما هنوز هم نیاز به بررسی دقیق دارد. همچنین ، باید یادآوری کنید که هنگام استخدام یک نماینده ، شما همچنان باید به همان اندازه قبل در تلاش برای به دست آوردن مخاطب و ممیزی سخت کار کنید. شاید کمابیش یا مساوی این واقعیت باشد که یک نماینده نمی تواند بازیگری واقعی شما را بهبود بخشد. آن قسمت از آن شماست ، می ترسم.

 

 

 چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

من باید در عوامل بازیگری به دنبال چه خصوصیاتی باشم؟

نمایندگان تقریباً به همان اندازه و شکل هایی که بازیگران انجام می دهند وجود دارند. این بدان معنی است که آنها می توانند قبلاً به عنوان بازیگر کار کرده باشند ، یا شاید در دانشگاه در رشته هایی تحصیل کرده باشند که به آنها صلاحیت کار با جنبه های بازاریابی و حقوقی شغل یک نماینده را می دهد.

 

در هر صورت ، تعیین حرفه ای یک نماینده ممکن است دشوار باشد ، اما باید موارد مهم را از جمله موارد زیر جستجو کنید:

 

قیمت: نماینده نباید هزینه اولیه را مطالبه کند. این یک نه خیر مطلق است. به علاوه ، نماینده نباید آنقدر دور از حق کمیسیون 10٪ باشد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 143
  • بازدید ماه : 327
  • بازدید سال : 1,187
  • بازدید کلی : 3,828