loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 38 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

درست مثل اکثر مشاغل دیگر ، بازیگران انگلیسی در انگلیس نیز اتحادیه خاص خود را دارند. آن اتحادیه حقوق صاحبان سهام نامیده می شود.

 

پیوستن به حقوق صاحبان سهام - اتحادیه بازیگران انگلستان - یکی از اولین اقداماتی است که یک بازیگر حرفه ای مشتاق باید انجام دهد. اگرچه ضروری نیست ، دلایل مختلفی وجود دارد که شما باید این کار را انجام دهید ، و من موارد زیر را شرح می دهم.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

اما اولاً ، ارزش ویژه چیست و چه کاری برای بازیگران انگلیسی در انگلیس انجام می دهد؟

 

حقوق صاحبان سهام - شامل فدراسیون هنرمندان متنوع.

 

عدالت چیست؟ همه چیز درباره اتحادیه بازیگران انگلیس در انگلیس

حقوق صاحبان سهام یک اتحادیه صنفی در انگلستان است. این نه تنها نمایندگان بازیگران انگلیس ، بلکه انواع مجریان و خلاقیت های حرفه ای در صنعت سرگرمی در سراسر انگلستان است.

 

اتحادیه سهام انگلیس مدتها پیش در سال 1929 برای محافظت از بازیگران کمتر شناخته شده و دیگر هنرمندان در نمایش تجاری که بسیار در حال رشد است تشکیل شد. این سازمان از آن زمان به طور پیوسته کار کرده است و اطمینان حاصل کرده است که با هر هنرمندی که سعی در امرار معاش دارد یکسان رفتار می شود.

 

به ابتدایی ترین مفهوم ، آنچه Equity انجام می دهد این است كه از طرف بازیگران انگلیسی برپا می كند و انواع موضوعات را به دولت انگلیس ، پارلمان و سایر مناطق نفوذ می رساند. اتحادیه همچنین به عنوان یک مجری حرفه ای هنگامی که به دنبال متخصصان دیگر صنعت هستید ، درخواست می کنید و با آنها کار می کنید ، از حقوق شما محافظت می کند.

 

وقتی صحبت از بخش خصوصی می شود ، حقوق صاحبان سهام جایی است که شما در مورد رفتار ناعادلانه با بازیگران یا ساختار پرداخت غیر معقول به آنجا می روید. آنها نظارت می کنند که به بازیگران بریتانیایی نرخ مناسبی پرداخت می شود و سایر قوانین رفتار منصفانه نیز رعایت می شود.

 

ارزش سهام انگلیس چقدر است؟ در اینجا نقل قول مستقیم از وب سایت آنها وجود دارد:

 

"4000+ عضو Equity جامعه فرهنگی تشکیل می دهند که از لحاظ هنری ، اجتماعی و اقتصادی برای انگلستان از اهمیت بیشتری برخوردار است و Equity برای مذاکره درمورد شرایط و ضوابط آنها از جمله ساختار هزینه ها با انواع کارفرمایان و گروه های کارفرمایی ، از آنها حمایت می کند.

 

5،000 دانشجوی دانشجویی ما همچنین می توانند به اطلاعات و مشاوره برای آماده سازی آنها برای کار در صنعت دسترسی پیدا کنند. "

 

آیا UK Equity همان SAG-AFTRA در ایالات متحده است؟

بله و خیر. حقوق صاحبان سهام از نظر معنایی یک اتحادیه صنفی است که شامل بازیگران است. با این حال ، اگرچه شرح شغل آنها ممکن است شبیه SAG-AFTRA باشد ، آنچه UK Equity قدرت انجام آن را دارد با اتحادیه (های) بازیگران آمریکایی متفاوت است.

 

حتی اگر عملکرد Equity مخاطبان بسیار گسترده تری از مجریان کار را نسبت به SAG-AFTRA (سرمایه گذاری مشترک انجمن هنرپیشه های صفحه با هنرمندان تلویزیون و رادیو آمریکا از سال 2013) متقاعد کند ، هدف اصلی این است که مراقب بازیگرانی باشند که با دوربین کار می کنند ، در نمایشگاه انگلیس کمی قدرت کمتری به نظر می رسد.

 

وظیفه اصلی Equity مذاکره در مورد حداقل دستمزد و شرایط بازیگران عضو آن است و اطمینان حاصل کنید که به همه حقوق داده می شود یا مطالبی را که به آنها وعده داده شده دریافت می کند.

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

چگونه می توان وارد حقوق صاحبان سهام شد؟

عضویت در UK Equity و دریافت کارت Equity برای اکثر بازیگران مشتاق انگلیس آسان است.

 

در مقایسه با SAG-AFTRA در ایالات متحده ، جایی که برای ورود به آن باید سخت تر ، طولانی تر و هزینه بیشتری بپردازید ، با Equity تقریباً هر بازیگری می تواند عضو آن شود ، که طبیعتاً ارزش عضویت را کاهش می دهد.

 

به محض ورود به هر مدرسه درام یا حتی هر نوع دوره مرتبط با اجرا در دانشگاه ، می توانید عضو دانشجوی اتحادیه حقوق صاحبان سهام UK شوید. اگر انتخاب آموزش رسمی بازیگری را انتخاب کنید ، این اولین قدم شما برای عضویت کامل است.

 

هنگامی که به طور آنلاین به Equity مراجعه کنید و هزینه ها را پرداخت کنید (18.25 پوند برای عضویت دانشجویی) ، کارت عضویت خود را دریافت خواهید کرد و تا زمان فارغ التحصیلی از مدرسه دراماتیک ، عضوی از دانشجو خواهید بود.

 

پس از فارغ التحصیلی از یک مدرسه درام ، می توانید (و باید) به وضعیت عضویت کامل منتقل شوید.

 

اگر در دوره های مربوط به اجرا در یک مدرسه تئاتر یا دانشگاه در انگلیس شرکت نکرده اید ، فقط به چند اعتبار اجرا در رزومه خود احتیاج دارید و می توانید به عنوان عضو کامل نیز عضو شوید.

 چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

حقوق صاحبان سهام دقیقاً برای شما چه خواهد کرد؟

روی کاغذ ، خیلی زیاد. در واقعیت؟ خیلی چیز دیگری نیست جز اینکه شما حرفه ای تر به نظر برسید. مثل بیمه است ؛ داشتن آن بهتر است اما شما دلیلی برای استفاده از آن نمی خواهید.

 

با کمک Equity ، به طور بالقوه برای بازیگران راحت تر می توان در مورد هزینه های کار حرفه ای مذاکره و مذاکره کرد. کارمندان همچنین با احتیاط بیشتری با بازیگران از نظر مالی برخورد می کنند ، زیرا می دانند اگر بازیگری کم درآمد دریافت کند ، این امر به اتحادیه تعلق می گیرد.

 The World Goes Away' and Other Lessons From Online Acting Class - The New  York Times

در نهایت ، Equity بیشتر در پشت صحنه و در تصویر بزرگتر برای بهبود وضعیت حرفه های هنری در انگلستان کار می کند. سهام عدالت در کمپین های مختلف برای صرفه جویی در سالن های نمایش و گرفتن بودجه بهتر بسیار فعال است.

 

سرانجام ، عدالت اغلب به نظر بازیگرانی مانند برادر بزرگی می رسد که شما هرگز در آن حضور ندارید. مردم در مورد او می دانند ، بنابراین با شما قاطی نخواهند کرد. اما وقتی شما واقعاً به او احتیاج دارید ، همیشه آنجا نیست.

 

اکنون جدا از آن ، بازیگران انگلستان Equity خدمات اطلاعات شغلی ، کمک حقوقی ویژه ، مشاوره در مورد مزایا و مالیات ، خدمات بیمه و برخی دیگر را ارائه می دهند باقی مسایل. همه اینها برای کسانی که تازه کار خود را شروع می کنند کاملاً مفید است.

 

بهتر است اگر آن را در وب سایت آنها جستجو کنید ، زیرا جزئیات سیستم آنها برای شروع توضیح در اینجا بسیار پیچیده است. اگر گیج هستید ، آنها را صدا کنید و خیلی سریع پاسخ خود را با جزئیات کامل دریافت خواهید کرد.

 

بنابراین باید به حقوق صاحبان سهام بپیوندید؟

نکته اصلی در اینجا این است که اگر می خواهید به عنوان یک بازیگر حرفه ای در انگلستان حرفه خود را دنبال کنید ، باید عضو Equity باشید.

 

حتی اگر گرفتن کارت سهام شما تضمینی برای کار شما نیست و همچنین به شما در یافتن کار کمک نمی کند ، اما کارت برابری که با نام هنری خود ضمیمه می کنید حداقل احساس بازیگری حرفه ای بودن را در زمان احساس شما ایجاد می کند. عازم.

 

اکثر وب سایت های تماس انتخابی به شما این امکان را می دهند که خود را به عنوان عضو Equity لیست کنید. اگر نمایه شما منفی بگوید ، ممکن است بر نحوه دیدن مدیران انتخاب برای شما تأثیر بگذارد.

 

حتی اگر به طور کلی فرض بر این باشد که تقریباً همه بازیگران انگلیس با فقط چند اعتبار عضو UK Equity هستند ، عوامل ، مدیران ، مدیران انتخاب بازیگران و سایر افراد صنعت هنوز به آن توجه دارند. از طرف دیگر دانش آموزان می توانند موافقان و مخالفان را بسنجند و تنها هزینه پیوستن به آنها است. 7 نکته در مورد اینکه چگونه نمی توان نماینده بازیگری گرفت

 

آیا دانشجویان درام باید به UK Equity بپیوندند؟

 

وقتی دانشجو هستید و در هر دوره مربوط به بازیگری مدرک خود را می گیرید ، می گویم ارزش آن را دارد که هرچه زودتر عضویت در سهام عدالت خود را بدست آورید.

 

شما می خواهید این کار را به سه دلیل انجام دهید:

 

شما می توانید یک نام مرحله ای حرفه ای رزرو کنید تا هیچ کس دیگری نتواند از آن استفاده کند.

شروع به پس انداز نسبت به هزینه عضویت کامل خود خواهید کرد که قابل کسر است.

می توانید هنگام تحصیل درخواست شغل بازیگری را بدهید و به عنوان بازیگر نیمه حرفه ای کار کنید.

بسیاری از دانشجویان ورود به UK Equity هنگام تحصیل را غیرضروری می دانند زیرا در طول دوره آموزش کار نمی کنند. در نتیجه ، آنها فرصت عضویت در اتحادیه را از دست می دهند و نام صفحه نمایش / صحنه خود را برای مشاغل آینده خود رزرو می کنند.

 

با 18.25 پوند هزینه سالیانه برای عضویت دانشجویی ، این مبلغ کمتر از هزینه ای است که هنگام عصر جمعه بیرون می روید ، مگر اینکه با بودجه بسیار محدودی زندگی کنید.

 

فقط به خاطر داشته باشید که Equity’s Student Membership تمام مزایای عضویت کامل را برای شما فراهم نمی کند. با این حال ، هنگام آموزش لزوماً به آنها نیازی ندارید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 134
  • بازدید ماه : 318
  • بازدید سال : 1,178
  • بازدید کلی : 3,819