loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 48 چهارشنبه 03 دی 1399 نظرات (0)

بسیاری از بازیگران مشتاق که به دنبال خیس شدن پاهای خود در صنعت سرگرمی هستند ، با کار پس زمینه شروع می کنند. بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی اضافی باشید ، این مقاله اولین قدم ها را برای برداشتن شما و همچنین صحبت درمورد چقدر حقوق اضافی به شما می دهد.

 

می دانیم که بسیاری از بازیگران مشهور کارهای اضافی را شروع کردند. رنی زلوگر ، برد پیت ، مت دیمون ، جیمز دین ، ​​ژان هارلو ، کلارک گیبل ، بن افلک ، کلینت ایستوود ، فقط چند مورد را نام ببرم.

 

بسیاری از تازه واردان به لندن با هدف بازیگر شدن در سینما ، تلویزیون یا صحنه به شهر نقل مکان کرده اند. به عنوان یکی از پایگاه های صنعت سرگرمی ، تعجب آور نیست که لندن بازیگران آینده بسیاری را به خود جلب می کند. اما یافتن نقش های اصلی خود در هنگام رقابت با میلیون ها نفر دیگر که همه رویای یکسانی را دارند ، دشوار است.

 

زندگی در لندن به این معنا نیست که تنها گزینه شما این است که دنبال فیلم های پرفروش ، نمایش های تلویزیونی عالی و تعداد بی شماری از حضور در فرش قرمز بروید که هنوز در موقعیت ورود به آن نیستید. بنابراین ، برای برخی از بازیگران مشتاق ، تلاش برای تبدیل شدن به یک بازیکن اضافی در فیلم ها و تلویزیون می تواند یک قدم بزرگ باشد ، در حالی که برای دیگران ، کار اضافی می تواند درآمد اضافی داشته باشد.

 

به هر دلیلی که بخواهید بفهمید چگونه می توانید در فیلم یا یک برنامه تلویزیونی اضافه کنید ، انجام هر کاری ممکن است یک تجربه آموزشی باشد که در آن می توانید چیزهای زیادی درباره کسب و کار نمایش و فیلم سازی یاد بگیرید. انجام کار بعنوان یک هنرمند پس زمینه نه تنها به شما کمک می کند که اگر یک ستاره صفحه نمایش مشتاق هستید ، پای خود را به در بگذارید ، بلکه می تواند در پرداخت قبض ها در این راه کمک کند.

 

صنعت فیلم سازی لندن در حال حاضر از رونق زیادی برخوردار است و محصولات سینمایی بیشتری دائماً وارد شهر می شوند. حتی بسیاری از نمایش های تلویزیونی مستقر در لس آنجلس در لندن اجرا می شوند. با این گسترش ، همچنین کارهای زیادی برای هر کسی که در تولید یک فیلم یا یک مجموعه تلویزیونی درگیر است وجود دارد.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

بنابراین خوشبختانه برای هر کسی که به دنبال یک بازیکن اضافی در یک فیلم است ، همیشه نیاز به هنرمندان پس زمینه اضافی و حتی صداپیشگان است. و بدون اطلاع بسیاری ، کار به عنوان یکی از این موارد اضافی حتی می تواند درآمد خوبی داشته باشد ، چه مکمل و چه قابل توجهی به خودی خود.

 

توصیه شده: اقدام برای مبتدیان 101

 

اگر می خواهید بدانید که چگونه می توانید در هنگام زندگی در لندن در یک فیلم یا یک برنامه تلویزیونی اضافی باشید ، بهترین نکات و مشاوره را در مورد روش های انجام این کار به طور موثر بخوانید.

 

چگونه می توان در فیلم یا نمایش تلویزیونی اضافه شد

البته کار اضافی هم برای فیلم و هم برای تلویزیون کار ساده ای نیست. موارد اضافی موظف هستند گاهی کارهایی را طلب کنند که مستلزم تکرار همان حرکت یا عمل به مدت چندین ساعت باشد.

در عین حال ، هنرمندان پس زمینه هیچ خطی برای یادگیری ندارند و هیچ مهارتی برای اجرا ندارند. آنها به سادگی در پس زمینه وجود دارند. به ویژه هیچ مهارتی لازم نیست و هرکسی می تواند یک فرد اضافی شود. تنها کافی است چند مرحله ساده انجام شود و شما آماده شروع این حرفه هستید.

 

دقیقاً یک مورد اضافی چه کاری انجام می دهد؟

همانطور که در بالا ذکر شد ، کار اضافی در یک مجموعه فیلم اغلب به معنای صرف ساعات زیادی برای تولید یک فیلم ، نمایش تلویزیونی یا حتی تبلیغات تجاری است.

 

با این وجود موارد اضافی دقیقاً آن روزهای طولانی کار را با کارهای زیادی نمی گذرانند - در عوض ، آنها در آن مجموعه ها هستند و وقت "آزاد" خود را پر می کنند در حالی که منتظر فرصت حضور در صفحه در یک یا صحنه های کوتاه هستند.

 

موارد اضافی به معنای سنتی "استعداد" نیستند. بلکه آنها افرادی هستند که در پس زمینه ظاهر می شوند ، بدن و جمعیتی که در صحنه های پشت بازیگران معلق مانده اند. خواه یک جمعیت شلوغ از افراد حرفه ای باشد که در یک خیابان تبلیغاتی در خیابان های لندن حرکت می کنند ، و یا شرکت کنندگان در کنسرت که هیجان زده اند و در آغوش فیلم هایشان دستانشان را تکان می دهند ، هر یک از این افراد که نامشان فاش نشده است یک چیز اضافی است - و برای پر کردن این نقش به آنها پول داده می شود.

افراد اضافی هنگام استخدام یک وظیفه دارند: واقعی جلوه دادن صحنه های فیلمبرداری. گاهی اوقات به عنوان مجری "پس زمینه" یا "غیر اصلی" نیز خوانده می شود ، موارد اضافی به سادگی نیاز به حضور دارند و زمینه را پر می کنند.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

برای تبدیل شدن به یک چیز اضافی ، شما به هیچ تجربه ، مجموعه خاصی از مهارت ها یا حتی کمد لباس خاصی احتیاج ندارید (اگرچه ممکن است گاهی اوقات از شما سوال شود که آیا می توانید وسایلی مانند چکمه های گاوچران یا یک ژاکت مخصوص رنگ خاص به همراه داشته باشید).

 

هنرمندان پس زمینه اکثریت ساکت در تولید بزرگتر فیلم هستند و با ستاره های پروژه ارتباط برقرار نمی کنند ، اما در عوض از کارگردانان ، دستیار کارگردان یا حتی دستیار تولید به آنها دستورالعمل می دهند.

 

این یک ویدیوی جالب از یک بازیگر مشتاق است که تجربه خود را از اضافه شدن یک مجموعه را به اشتراک می گذارد.

به طور معمول ، موارد اضافی نقش گفتاری دریافت نمی کنند. این یک اتفاق نادر است و فقط وقتی اتفاق می افتد که یک کارگردان یک نفر اضافی را پیدا کند که برای پر کردن یک نقش خاص یا یک خط صحبت می کند. انتخاب شدن برای یک خط برای موارد اضافی بسیار هیجان انگیز است ، زیرا این امر هم نرخ دستمزد را افزایش می دهد و هم به شما فرصتی می دهد که آن "نقش" را در رزومه بازیگری خود بگذارید.

 

اگر حتی پس از ورود به صحنه بعنوان هنرمند پس زمینه ، خطی برای گفتن پیدا کردید ، پس از تحویل آن خط - دیگر هیچ طولانی تر شما اکنون یک بازیگر هستید و به همین اعتبار به شما اعتبار داده می شود ، به شرط آنکه یک مجموعه فیلم حرفه ای باشد.

 

برای بسیاری از افراد اضافی در سراسر لندن ، کار در پس زمینه های مختلف نمایش های تلویزیونی ، فیلم ها و تبلیغات تجاری یک روش عالی برای تأمین درآمد از یک کار منظم و هم برای ایجاد یک شغل ثابت است. بسیاری از موارد اضافی به طور مکرر کار می کنند و کار اضافی بودن را حرفه خود می دانند.

 

توصیه شده: چگونه می توان نماینده 101 را تهیه کرد

 

هنگامی که شروع به کار به عنوان یک مجری زمینه می کنید ، می توانید کارهای منظم و مکرری را در مجموعه های مختلف پیدا کنید. مطمئناً این روشی برای پرداخت قبض ها و نمایش در صفحه است ، و هرچه بیشتر به عنوان اضافی ظاهر شوید ، برای پروژه های آینده نیز بیشتر انتخاب می شوید.

 

اضافی بودن در یک فیلم نیز یک کار انعطاف پذیر است. شما نه تنها با طیف گسترده ای از پروژه ها آشنا خواهید شد ، بلکه می توانید تعداد و روزهایی را که در هفته کار می کنید نیز انتخاب کنید. حتی کسانی که در حال حاضر در مدرسه تحصیل می کنند یا در یک شغل نیمه وقت کار می کنند ، می توانند چند "شیفت" را به عنوان هزینه اضافی انتخاب کنند.

 

شروع به کار به عنوان یک مجری زمینه ای به این معنی نیست که در آینده فرصت های خود را برای پیش زمینه پیش بینی محدود می کنید. در حقیقت ، کار اضافی شما را با نقش ها و امکانات متنوعی در صنعت فیلم و سرگرمی آشنا می کند.

 Acting Classes | Acting Lessons | Arts1 Performance School

علاوه بر این ، شما با کار با دستیاران تولید و دستیار کارگردان راحت تر خواهید بود ، می خواهید ببینید که چگونه یک مجموعه فیلم "زنده" کار می کند ، و حتی دیگران ، مانند اپراتورهای دوربین ، کمد لباس و تهیه کنندگان را مشاهده می کنید تا ببینید که شغل آنها چیست . ممکن است مناطقی را در دنیای فیلم و تلویزیون به شما معرفی کند که قبلاً هرگز فکر نمی کردید آنها را دنبال کنید.

 

چگونه می توان به عنوان موارد اضافی شروع کرد؟

اول ، شما باید چیزی از نمونه کارها را جمع کنید. مانند همه مشاغل دیگر ، کار اضافی در فیلم ها به این معنی است که باید در این زمینه حرفه ای و با تجربه به نظر برسید.

 

در اینجا لیستی از مواردی وجود دارد که برای تبدیل شدن به موارد اضافی به آنها نیاز دارید:

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

یک عکس سر

خودشه. شما باید عکس هایی از عکس بگیرید و آن ها حتی نیازی نیست که به اندازه عکس بازیگر حرفه ای باشند. گاهی اوقات ، حتی یک عکس فوری نیز انجام می شود. مدیران انتخاب بازیگران که با هنرمندان پس زمینه کار می کنند به سادگی می خواهند ببینند شما چه شکلی هستید.

 

بدیهی است که شما برای کار در کشور و کلیه اسناد قانونی استخدام و پر کردن برخی از مدارک در هنگام ثبت نام برای انواع خدمات اضافی - بصورت آنلاین یا غیراخلاقی - به مجوز نیز نیاز دارید. بنابراین وقتی همه مطالب را آماده کردید ، وقت آن است که در یک آژانس انتخاب بازیگران یا خدمات اضافی ثبت نام کنید.

 

ثبت نام در سرویس ریخته گری مزایای بسیاری را به همراه دارد. خدمات انتخاب به جای جستجوی تماس های انتخابی برای کارهای اضافی ، به تنهایی شما را در مشاغل مناسب قرار می دهد - تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که متناسب با توضیحات باشد.

 

شما می توانید از شرکت های مختلف س askال کنید که تجربه قرار دادن موارد اضافی را در چه زمینه ای دارند و تعیین کنید که آیا آنها به اندازه کافی مناسب نیازهای شما هستند. علاوه بر این ، می توانید بررسی کنید که چه تعداد افراد صنفی و غیر اتحادیه ای را نمایندگی می کنند.

 

حتی اگر با یک آژانس اضافی یا واحد نماینده کار نمی کنید ، آژانس های مختلف تماس های انتخابی باز دارند که می توانید بیایید و آنها را بررسی کنید. البته توجه داشته باشید که قبل از ثبت نام در آژانس انتخاب بازیگر یا خدمات اضافی ، این است که آنها معمولاً هزینه هایی را از آنها دریافت می کنند. موارد اضافی درآمد زیادی ندارند ، بنابراین اگر شرکتی مبلغ قابل توجهی برای ثبت نام درخواست می کند ، این نکته قابل تأمل است.

 

دلیل اینکه آنها این کار را می کنند این است که این تنها راه کسب درآمد است. آنها یک تیم از افراد دارند که تمام نمایه های مجری پس زمینه را در مقابل خود دارند ، و سپس محصولات فیلم را صدا می کنند و موارد اضافی را ارائه می دهند. در مواقع دیگر ، برعکس است - تولیدات از آن آژانس ها در مورد آوردن کارگران پس زمینه پرس و جو می کنند.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

شما می توانید از خدمات اضافی استفاده نکنید و موارد ارسالی را خودتان انجام دهید. این باعث می شود در ازای پرداخت این هزینه ها صرفه جویی کنید ، اما باید کارهای بیشتری انجام دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 109
  • بازدید سال : 969
  • بازدید کلی : 3,610