loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 38 جمعه 28 آذر 1399 نظرات (0)

 

در حالی که کسانی که از صنعت بازیگری دور هستند فکر می کنند زندگی روزمره یک بازیگر یک رویای زنده است ، بسیاری از ما که از روزمرگی نجات می یابیم می دانیم که حتی برای داشتن یک بازیگر با حداقل موفقیت باید سخت کوشی ، اهداف واقع گرایانه و ادامه یادگیری صنایع دستی ما پس بیایید کمی صحبت کنیم که چگونه است و به طور خاص چگونه می توان در لندن بازیگر شد.

 

لندن شهری شگفت انگیز برای دنبال کردن حرفه خود در بازیگری است. این صحنه بهترین صحنه تئاتر جهان ، قدرتمندترین و بهترین آژانس های بازیگری اروپا ، رویدادهای شبکه ای ، معتبرترین آموزشگاه های نمایشی روی زمین و موارد دیگر را دارد. اما چگونه می توان در زندگی روزمره خود در لندن بازیگر شد؟ چه روزی است که روحانیون کارگر در یکی از بزرگترین کلانشهرهای جهان در تلاش هستند؟

 

چگونه در لندن بازیگر شویم: دیلی گریند

بازیگران مشتاق اهمیت مهارت های خوب مدیریت زمان ، انعطاف پذیری و برنامه ریزی را درک می کنند. زندگی روزمره به عنوان بازیگر هر شب قبل ، درست قبل از بالا رفتن از رختخواب با برنامه فردا آغاز می شود.

 

به ندرت اتفاق می افتد که هر روز بازیگران همیشه یکسان باشند ، بنابراین داشتن یک ساختار واضح برای روز بعد خواب را راحت تر و اهداف را شفاف تر می کند. حتی اگر بیشتر روزهای زندگی یک بازیگر متفاوت است ، برخی از اهداف اصلی وجود دارد که می تواند به هنرمندان جوان کمک کند تا تمرکز ، تازه و در جریان آنچه که اتفاق می افتد را حفظ کنند.

اگر می خواهید بدانید که چگونه در لندن بازیگر شوید ، به برخی از این نکات کلی و روال های بالقوه زندگی روزمره آینده خود نگاهی بیندازید. بعید است که همه این کارها را هر روز انجام دهید ، اما این همان چیزی است که اکثر بازیگران یاد گرفته اند انجام دهند و برای آنها مفید است.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

شما باید تلاش کنید تا هرچه زودتر این جعبه ها را بررسی کنید:

 

شما باید در Spotlight ذکر شده باشید

یک نسخه از جدیدترین  دفترچه راهنمای اطلاعات تماس  (کلیه خدمات مربوط به فیلم ، تلویزیون ، صحنه و رادیو)

عکس های به روز و CV بازیگری به روز داشته باشید ، نسخه نمایشی حلقه و صدا را نشان دهید

با مقالات / بخش های مختلف به روز باشید (مرحله ، حقوق صاحبان سهام ، گزارش تولید و ریخته گری ، فراخوان فراخوان)

خود را خوش فرم ، خوش فرم و همیشه آماده نگه دارید.

اینها فقط چند نمونه است ، اما اهداف بیشتری وجود دارد که بازیگران باید برای خود تعیین کنند ، اما بیایید به زندگی روزمره یک بازیگر برویم.

 How To Become a Successful Actor? - Start Your Journey At The Right Place

صبح

ورزش خود را انجام دهید

مهم این است که ارزش ورزش صبحگاهی را کم فروشی نکنید. برای افرادی که 9 تا 5 شغل دارند اغلب نوعی حرکت برای قطارها یا اتوبوس ها وجود دارد. این افراد همچنین با مراجعه منظم به سالن بدنسازی بعد از کار ، فرم خود را حفظ می کنند ، کاری که اگر مطمئن نباشند روزشان چگونه خواهد بود ، کاری از عهده بازیگر برنمی آید.

 

هنگامی که در لندن بازیگر هستید ، به ویژه هنگامی که در این شهر یا در بین کارها شروع می کنید ، بسیار مهم است که یک برنامه صبح بخیر را دنبال کنید. اول اینکه ، بازیگران باید در فرم خوبی بمانند و کنترل خوبی بر بدن خود داشته باشند. و دوم ، مطالعات متعدد نشان داده است که ورزش سطح سروتونین را افزایش می دهد و افراد را در طول روز با انگیزه و پرانرژی نگه می دارد.

بسته به مدت زمانی که در آن روز خاص دارید ، سعی کنید در یک کلاس ورزشی مانند یوگا ، شاید یک جلسه ورزشگاه شرکت کنید ، در خانه برخی از تکنیک های الکساندر را انجام دهید یا به دویدن بپردازید. حتی یک قدم زدن کوتاه صبحانه برای قهوه می تواند به شما کمک کند تا برای روز آینده آمادگی ذهنی داشته باشید ، به شرطی که حرکت کنید.

 

کارهای اداری غیر قابل اجتناب است

اعم از اینکه فاکتورها را تحت چک نگه دارد ، جستجو برای ارسال محتوای مکالمه یا بررسی ایمیل ها باشد ، هر روز برای کارهای مدیر خود وقت اختصاص دهید. صبح که وقت دارید ، انجام این کار در قهوه آرامش بخش است. روزانه از لیست "انجام" خود استفاده کنید و کارهای ساده مانند پاسخ به ایمیل ، ارسال برای پروژه ها ، پیگیری مخاطبین و برقراری ارتباط با افراد را بردارید.

 

ما در دنیایی آنلاین زندگی می کنیم و خوشبختانه اینترنت این روند را بسیار کارآمدتر کرده است. به یاد داشته باشید که باید وقت خود را برای به روزرسانی ، بررسی مقالات و وب سایت ها اختصاص دهید. در اینجا چند مورد برای بازیگران در لندن برای نشانک گذاری آورده شده است:

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

مرحله

بازیگری در لندن

حقوق صاحبان سهام

نور افکن

Casting Call Pro

وب سایت های تئاتر ، مانند LondonTheatreDirect

بازیگران همیشه در شکار هستند. حتی اگر در حال حاضر روی چیزی کار می کنید ، مهم است که برای جلوگیری از دوره های طولانی بیکاری ، برنامه بعدی را به طور مرتب تنظیم کنید. با حرفه بازیگری به عنوان یک صنعت به روز باشید. بفهمید چه اتفاقی می افتد ، از فرصت های احتمالی ملاقات با متخصصان تمرین برای دریافت راهنمایی و مشاوره آگاه باشید.

 

آماده شدن برای ممیزی و انتخاب بازیگران

همانطور که هر بازیگری می داند ، ممیزی معمولاً با توجه بسیار کمی انجام می شود و در واقع اگر یک شب برای آماده سازی دارید خوش شانس هستید. شما همچنین می دانید که تنها بازیگری نیستید که به او علاقه مند شده اید و فردا برای مسابقه ممیزی کوچکترین قسمت 1 خطه با رقابت زیادی روبرو خواهید شد.

 

به حقیقت گفته شود ، هرگز ترساندن شما کمتر نمی شود اگر بدانید که شما به طور بالقوه در مقابل صدها بازیگر دیگر قرار دارید که به اندازه شما گرسنه یک قسمت هستند.  علاوه بر همه اینها ، مدیران انتخاب فقط 5 دقیقه وقت می گیرند تا تصمیم بگیرند که آیا می خواهند دوباره شما را ببینند ، بنابراین شما باید هر تست را حساب کنید و بدانید که شما 100٪ خوب ارائه داده اید.

ممیزی معمولاً حوالی بعد از ظهر یا اواخر بعد از ظهر انجام می شود. به احتمال زیاد از قبل خود را برای این قسمت آماده کرده اید و اکنون وقت آن رسیده است که خودتان را به نمایش بگذارید تا بهترین کار خود را به نمایش بگذارید. بسیاری از بازیگران مدیتیشن را انتخاب می کنند تا به حالت ذهنی مناسب برسند ، دیگران مانند خواندن یا پیدا کردن حواس پرتی ها هستند. برخی از بازیگران عاشق تماشای انواع خاصی از ویدئوها هستند و ما لیستی از 16 فیلم انگیزشی برای بازیگران و همچنین 25 گفتگوی برتر TED را داریم که بازیگران دوست دارند.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

.

بازیگرانی که در این ساعت از روز برای ممیزی بیرون نمی روند و احتمالاً آنقدر خوش شانس بودند که می توانند شغلی پیدا کنند ، در تمرینات حضور دارند. دیگران که در حال حاضر هنوز به دنبال فراخوانی تماس و جستجوی شغل بازیگری هستند ممکن است بخواهند بیشتر از این ایده ها را در مورد چگونگی بازیگری در لندن در زندگی روزمره خود مرور کنند.

 

وارد کلاس نمایش ، تمرین یا پروژه های خود شوید

اگر در یک مدرسه نمایش هستید ، مثل زمان کلاس دوم روزتان است. اگر ترجیح داده اید که در مدرسه درام شرکت نکنید و کلاس های بازیگری را در لندن می گذرانید ، کلاس شما احتمالاً عصر برگزار می شود ، اما آماده باشید تا در برخی از آموزش های تکمیلی مانند آموزش رزم مرحله ای یا کلاس های رقص شرکت کنید.

در حالی که ما در مورد این موضوع هستیم ، توجه به این نکته مهم است که حتی اگر آموزشگاه های نمایشی می توانند بسیار گران و متعهد باشند ، اما آنها یک روز کاملاً ساختاری را برای یک بازیگر خواهند داشت تا آموزش و یادگیری خود را بهینه کند و همچنین طیف وسیعی از فرصت هایی که ممکن است بازیگران بدون این آموزش رسمی کسب نکنند. اطلاعات بیشتر در این مورد را می توانید در راهنمای اقدام برای مبتدیان کسب کنید.

 

اگر برای آموزش رسمی بازیگری در یک مدرسه درام تحصیل نمی کنید یا این قسمت از حرفه بازیگری خود را به اتمام رسانده اید ، می توانید کارهای دیگری انجام دهید تا شانس خود را برای گرفتن نقش افزایش دهید. کلاسهای بازیگری عصرگاهی که قبلاً ذکر شد برای ادامه تحصیلات ضروری است ، کلوپ های تئاتر و نمایش نیز گزینه های خوبی هستند.

 Acting Games | Drama Exercises and Games for Kids and Adults

روی مواد خودتان کار کنید

برخی از بهترین افسانه های کمدی آمریکا و انگلیس مطالب خود را می نویسند و به دلیل توانایی های منحصر به فرد خود در تبدیل زندگی به هنر ، به گنجینه های ملی تبدیل شده اند. از Dawn French و Jennifer Saunders گرفته تا میراندا هارت ، Ricky Gervais و Russel Brand ، همه آنها حرفهای خودشان را تراشیده اند.

 

اگر خود را در انتهای سستی می بینید و می خواهید کار خود را حفظ کنید ، نوشتن مطالب شخصی خود راهی عالی برای توسعه صدای شما است. همچنین می توانید کلاسهای نوشتن خلاقانه ارزان قیمت را از طریق مراکز محلی آموزش بزرگسالان در سراسر لندن بیابید. اگر احساس می کنید کارهای خوبی انجام داده اید ، می توانید فیلمنامه خود را برای یک کارگزار ، کارگردانان دانشجویی و یا جمعیت برای فیلم خود ارسال کنید و خودتان آن را تهیه کنید.

 

ببینید فیلم های دانشجویی و کم بودجه چه پیشنهادی دارند

اگر در غیر این صورت جای دیگری برای بهبود مهارت های بازیگری ندارید ، این یک روش عالی برای کسب تجربه و جلب چهره در آنجا و مشغول نگه داشتن بعد از ظهرها است.

 

بازیگران می توانند در مورد دانشگاه هایی که مدرک هنرهای نمایشی ارائه می دهند تحقیق کنند تا بفهمند فیلمنامه می خواهند یا بازیگر. اگر در این موقعیت هستید ، به وب سایت هایی مانند UK Student Films نیز نگاهی بیندازید که در آنها می توانید منابع و پیوندهای مختلف خدمات آنلاین را برای ارسال تماس ها ، کارگاه ها و اخبار صنعت پیدا کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 321
  • بازدید سال : 1,181
  • بازدید کلی : 3,822