loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 31 دوشنبه 08 دی 1399 نظرات (0)

وبلاگ ما برای انتشار آنچه بازیگران و خوانندگان بازیگری در لندن واقعاً می خواهند بدانند ، از انتشار خود وقفه کوتاهی انجام داد. در عوض ، ما یک مقاله گسترده و بسیار دقیق در مورد اصول حرفه ای بازیگری و آنچه هر بازیگر مشتاق جدید باید بداند را برای شما آورده ایم. این صفحه را علامت گذاری کنید (CTRL + D) یا در غیر این صورت آن را برای آینده ذخیره کنید زیرا طولانی مدت خوانده خواهد شد.

 

وارد شدن به بازیگری می تواند برای شخصی که تازه تصمیم به شروع کار گرفته گیج کننده باشد. اگر می خواهید حرفه ای به نظر برسید و شانس موفقیت خود را بهبود ببخشید ، چیزهای زیادی در مورد این صنعت باید بدانید:

 

چه کسی مدیر انتخاب بازیگر است و چه کاری انجام می دهد؟

آیا بازیگران بلافاصله به عوامل استعدادیابی احتیاج دارند و مدیران چه می کنند؟

چه نوع رایج ترین کلاهبرداری های بازیگری وجود دارد؟

ابزارهای ضروری بازاریابی بازیگر چیست و چگونه از آنها استفاده کنیم؟

آیا به کلاسهای خصوصی بازیگری یا کلاسهای گروهی یا هر دو نیاز دارید یا هیچکدام؟

برهنگی چطور؟ ویترین های بازیگری؟ هنگام امتحان ماندن ایمن می مانید؟

در زیر ، سعی می کنم به این س theseالات و س answerالات دیگر پاسخ دهم. در آینده ، به این مقاله بازمی گردم تا آن را با اطلاعات بیشتر به روز کنم (قطعاً آن را علامت گذاری کنید!) و اگر در مورد اصول بازیگری س thatالی دارید که به آنها پاسخ داده نشده است ، س ifالی دارید - در صورت بخش نظرات به من اطلاع دهید.

 

علاوه بر این ، اگر به طور کلی به دنبال حرفه بازیگری و تجارت نمایش هستید ، من همچنین توصیه می کنم برخی از این مقالات گسترده دیگری را که قبلا منتشر کردیم مرور کنید:

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

اقدام برای مبتدیان 101 - راهنمای نهایی

برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

چگونه یک نماینده 101 بگیریم: چگونه تجارت می کنیم؟

شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

مبانی شغل بازیگری: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

1. مسیری را انتخاب کنید و اهداف خود را محدود کنید

اگر فکر می کنید می خواهید "کاری در سرگرمی" یا "هر نوع بازیگری" را انجام دهید ، اما مطمئن نیستید دقیقاً چه چیزی ، باید برای یک ثانیه ترمز بگیرید. یک مرحله دیگر انجام ندهید تا زمانی که متوجه شوید دقیقاً چه کاری می خواهید انجام دهید و چه چیزی بیشتر از همه به شما علاقه دارد.

 

بسیار مهم است که اهداف خود را محدود کنید ، و من دلیل آن را در عرض یک دقیقه توضیح خواهم داد. در اینجا چند نمونه سوال وجود دارد که می توانید در مورد آنها تأمل کنید.

 

آیا می خواهید روی صحنه باشید؟

آیا می خواهید در مقابل دوربین ها قرار بگیرید؟

آیا می خواهید کمدین شوید؟

آیا این کار فیلم است یا کار تلویزیونی که شما دنبال آن هستید؟

آیا می خواهید بازیگر کمدی شوید ، یا اصلاً شوخ نیستید؟

آیا فیلمنامه ها یا نمایشنامه هایی را برای خود می نویسید؟

آیا می خواهید بداهه پردازی و طرح های کمدی انجام دهید؟

شاید دوست داشته باشید ابتدا یک بازیگر تجاری شوید؟

آیا به کار صداگذاری علاقه دارید؟

آیا کارهای شخصی خود را تولید می کنید؟

آیا شما هم می خواهید یک فیلمساز همه جانبه باشید ، یا بازیگر - نویسنده - کارگردان؟

آیا می خواهید همه کارها را انجام دهید یا برخی از این مسیرها را حذف کنید؟

شما مجبورید اینجا انتخاب کنید. مهم نیست که کدام یک است. آنچه مهم است این است که شما دقیقاً می دانید چه می خواهید و به اندازه کافی هوشیار هستید که بفهمید رسیدن به هر کجا در هر یک از این زمینه ها دشوارتر است.

 Acting | Creative Interns

بسیاری از تازه واردان بلند پرواز که تازه وارد این صنعت می شوند می خواهند همه کارها را انجام دهند. آنها می خواهند در هر نمایش ، هر فیلم دانشجویی و ... بنویسند ، کارگردانی کنند ، فیلمبرداری کنند ، بازی کنند. اما بسیار ساده لوحانه است که فکر کنیم شما به عنوان یک شخص می توانید در واقع به آن دست پیدا کنید. به یاد داشته باشید ، بازیگری یک تجارت است و شما یک محصول هستید.

به آن فکر کنید: اگر به دنبال بهترین کیفیت محصول بودید ، آیا از شرکتی که در آن گروه خاص متمرکز و متخصص باشد یا شرکتی که "کمی از همه کارها" را انجام می دهد چیزی را انتخاب می کنید؟ برای تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ و فعال ، باید در آن منطقه خاص متمرکز و ثابت قدم بمانید تا زمانی که آزاد شوید و به اندازه کافی تاسیس شده و فعالیت بیشتری کنید.

 

[این توییت] "کوتاهترین راه برای انجام بسیاری از کارها این است که فقط یک کار را همزمان انجام دهید." - موتزارت [/ tweetthisis]

 

پس از شروع فعالیت در صنعت سرگرمی ، یک مسیر خاص را انتخاب کنید و سپس به بخشهای دیگر (اگر این آرزوی شماست) گسترش دهید.

 

در این مشاغل ، تقریباً همه مجبور به پرداخت هزینه های سالیانه هستند و هر شاخه از صنعت مجموعه دیگری از حقوق را باید پرداخت کرد. اگر در یک مسیر شروع می کنید و بعداً تصمیم می گیرید که به مسیر دیگری بروید ، احتمال زیادی وجود دارد که مجبور شوید عقب بروید. اینکه چقدر باید قدم بردارید بستگی به موقعیت های فردی دارد.

 

درست است - ممکن است تجربه اولین "سفر" شما مهارت هایی را به شما داده باشد که کاملاً قابل انتقال هستند و این عالی است زیرا این کار با لوله کشی به بازیگر سینما رفتن یکسان نیست. اما در این مشاغل ، اعتبار تجربه شما به عنوان یک کمدین همیشه به سمت سرگرمی جدید شما به عنوان بازیگر صحنه قابل انتقال نیست.

 

در واقع ، حتی ممکن است کمی مانع شانس شما شود.

 

مردم قبلاً این کار را با موفقیت انجام داده اند (استیو کوگان و رابین ویلیامز به ذهن خطور می کنند) ، اما شما هنوز هم مجبورید که این حقوق اولیه را تعیین کنید. و بدتر این که ، هرچه در هر یک از این مسیرها جلوتر بروید ، تعویض آن سخت تر خواهد بود. فکر می کنید می توانید همه مسیرها را به طور همزمان دنبال کنید؟ سه دوباره nk. چند مورد یک مزیت است. همه آنها یک اشتباه است.

 

هزینه های پرداخت شده در طول هر مسیر طولانی و طاقت فرسا است اگر شما سخت تلاش خواهید کرد ، و به من اعتماد کنید ، حتی با اسپرسو و ردبول مخلوط با هم (که آن را با هر ماده غیرقانونی پر می کنید) تأمین می شود ، فقط وجود ندارد ساعت کافی در روز نیست. چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟ از کسانی نباشید که "همه کارها را بکنید" که در نهایت هیچ کاری از دستشان ساخته نیست.

 

در یک یا دو چیز عالی باشید تا متوسط ​​در چند. پس از تسلط بر یک زمینه خاص ، پیش بروید و گسترش دهید.

 

درست همانطور که قبلاً بارها و بارها گفته شده بود ، این تجارت نمایشی است و هیچ قانونی برای یک از هزار نفر وجود ندارد. اما این یک نفر باید فوق العاده خوش شانس باشد ، یا فرزندان برخی از تهیه کنندگان بزرگ باشد. بنابراین برای اکثر ما ، توصیه درست است. جهتی را انتخاب کنید و از نظر مذهبی دنبال کنید. به آن ایمان داشته باشید

 

اگر این یک حرفه بازیگری فیلم است که دنبال آن هستید ، خوش شانس هستید - مسئولیت ما در اینجا این است که به عنوان بازیگر عنوان این وب سایت ، به انواع بازیگران خدمت کنیم. با این حال ، این بدان معنا نیست که هیچ ذهن خلاق دیگری نمی تواند توصیه هایی را که در اینجا یا سایر مقالات ما داده شده است برای دنبال کردن حرفه خود در صنعت سرگرمی استفاده کند.

 

همیشه می توانید چندین کار مرتبط داشته باشید. شما می توانید فیلم های کوتاه ، فیلم های مستقل ، کارهای تلویزیونی و ویژگی ها را انجام دهید ، و حتی ممیزی های تجاری را در آنجا بچسبانید. اما شما باید اولویت بندی کرده و به خاطر بسپارید که کدام مسیر برای شما اهمیت بیشتری دارد و کدام یک از اعتبارات بازیگری بیشترین وزن را در رزومه شما بر اساس مسیری که انتخاب کرده اید دارند.

 

به طور خلاصه ، قبل از اینکه در مسیر انتخابی خود جلوتر بروید ، تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی باشید.

 

اگر می خواهید بازیگر صحنه شوید ، به دلیل تعهدات برای کلاس های کمدی ، تمرینات را از دست ندهید. اگر می خواهید بازیگر نمایش باشید ، برای یک تور صحنه ای نیم ساله ثبت نام نکنید. اگر می خواهید هر دو را متعادل کنید ، این امکان وجود دارد ، اما سخت خواهد بود.

 

به یاد داشته باشید که صنعت سرگرمی بیش از هر چیز دیگری جوانان را دوست دارد ، بنابراین اگر مجبور نباشید هرگز نمی خواهید یک روز را هدر دهید. کارآیی ، برنامه ریزی استراتژیک ، پایبند بودن به اهداف خاص خود و انتخاب هوشمندانه موفقیت شما را به همراه دارد.

 

بنابراین چگونه شخص این تصمیم را می گیرد؟

من توصیه می کنم در مورد این مسیرهایی که در نظر دارید کمتر از دوازده کتاب تجارت نمایش بخوانید و با بیشترین افراد ممکن که در این مسیر رویاهای خود را دنبال می کنند صحبت کنید.

 

سپس یک کلاس برگزار کنید ، به مکانهایی بروید که می توانید لحظه ای با خود باشید و فکر کنید ، با رهبر روحانی خود مشورت کنید ، کمی یوگا انجام دهید ، با خانواده و دوستانتان صحبت کنید ، هر کار دیگری که فکر می کنید می تواند به شما کمک کند انجام دهید ، و سپس - تلنگر بزنید یک سکه.

خوب ، یک سکه تلنگر نزنید ، اما تصمیم بگیرید و پس از دانستن اینکه چه چیزی قرار است شما باشید ، 100٪ به آن متعهد شوید تا زمانی که کاملاً شکست بخورید ، موفق شوید یا کاملاً نظر خود را تغییر دهید (توصیه نمی شود ، اما همه چیز اتفاق می افتد).

 

به هر حال ، "ده ها کتاب" استعاره نبود. کتاب هایی را که خواندن بازیگران به آنها توصیه می کنیم ، بررسی کنید. می توانید آنها را یا در کتابخانه محلی خود تهیه کنید یا اگر یک پنی اضافی دارید ، از آمازون خریداری کنید.

 

همه آنها را بخوانید و بیاموزید.

 

این چه مدت طول می کشد؟ 40 تا 60 ساعته؟ شما هر هفته حداقل در صنعت کار خواهید کرد. شاید حتی تا آخر عمر. بنابراین این تکلیف خواندن را هفته اول خود در شغل بازیگری در نظر بگیرید. شما فقط برای آن پول دریافت نخواهید کرد. این یک لبه آسان است که شما می توانید از پس بسیاری از زنان محرمانه و غیرمعمول بازیگری که در مقابل آنها رقابت می کنید ، عبور کنید.

 

شما در حال حاضر اولین قدم هوشمند را با خواندن این مقاله (و امیدوارم مرور بیشتر در وب سایت) برداشته باشید ، که باعث می شود کمی از سایر هم کیشان خود پیشی بگیرید. شما به خاطر پیت بازیگر هستید ، بنابراین تحقیق کنید و تکالیف خود را انجام دهید!

 

2. اولین قدم های کودک شما در تجارت نمایش

من می دانم که ما قبلاً در همه این وبلاگ بازیگری ریزه کاری های شما را خراب کرده ایم که دشوار است بازیگر کار کنید. اما اکنون که ما اطلاعات اضافی در مورد تجارت بازیگری را مرور می کنیم ، می خواهم سریع آن را یادآوری کنم. تعداد کمی از افراد در صنعت سرگرمی کاملاً به اندازه بازیگران خشن هستند. در حقیقت ، Business Insider به عنوان یکی از سخت ترین و رقابتی ترین شغل ها برای انجام فعالیت خود رتبه بندی کرده است ، بنابراین این کار را در لوله خود قرار دهید و آن را بخورید.

 

دلیل نازک بودن بسیاری از بازیگران در لس آنجلس ، لندن و نیویورک هیچ ارتباطی با استانداردهای زیبایی ندارد - به این دلیل که توانایی تهیه غذا را ندارند. فیلمنامه نویسان ممکن است در پایین تیر توتم قرار داشته باشند ، اما حداقل به این دلیل که سینه هایشان خیلی کوچک است ، یا صورت آنها شکل نادرست است یا خیلی کوتاه رد نمی شوند.

 

بله ، بازیگران تقریباً معامله اولیه دارند.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

این وسواس ظاهری در لس آنجلس بیشتر از لندن دیده می شود و معمولاً مربوط به بازیگران نمایش است اما به لطف فیلم ها ، تلویزیون و اینترنت (به لطف رسانه ها!) به تدریج خودش را در سراسر دنیا منتقل می کند و به صحنه می برد.

 

بنابراین اگر اصرار دارید سعی کنید براد یا جن یا جن یا بن بعدی باشید ، خوب ، تمام چیزی که می توانم بگویم این است - قوی بمانید. امیدوارم که بخش زیر به شما کمک کند تا به طرف دیگر بروید. زنده.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 988
  • بازدید کلی : 3,629