loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 29 یکشنبه 23 آذر 1399 نظرات (0)

در حالی که عوامل استعدادیابی به عنوان دروازه بان صنعت برای بازیگران شناخته می شوند ، مدیران انتخاب بازیگران (CD) دروازه هستند. اگرچه نیازی نیست که یک سی دی را لمس کنید ، اما برای یک بازیگر مشتاق آگاهی از مدیران برتر انتخاب در شهر برای مراقبت از نقش هایی که انتخاب می کنند و به روز نگه داشتن آخرین اطلاعات می تواند بسیار مفید باشد.

 

علاوه بر این ، ایجاد روابط خوب با مدیران انتخاب یکی از جنبه های اصلی پیشرفت در این صنعت است. همانطور که قبلاً بارها گفته شده است ، به خصوص برای بازیگران بدون تجربه ، همه اینها در مورد کسانی است که می شناسید و چه کسی شما را می شناسد اگر می خواهید از نردبان در تجارت سرگرمی بالا بروید.

 

امروز ، ما در مورد مدیران برتر انتخاب در لندن صحبت خواهیم کرد ، 25 نفر از آنها را لیست کنید و من پیوندهایی را به شما می دهم تا بتوانید این را برای سابقه خود حفظ کنید.

 

چه کسانی مدیر انتخاب بازیگران هستند؟

برای بازیگران ناآگاه ، یک مدیر انتخاب بازیگر (که اغلب به صورت کتبی به عنوان "CD" نامیده می شود) یا یک همکار انتخاب بازیگر یک فرد / نقش متخصص در تولیداتی مانند فیلم ، تئاتر ، نمایش تلویزیونی و غیره است. کارگردانان بازیگران مسئولیت اکثر مراحل پیش تولید را برای یافتن و بازیابی استعدادهای مناسب - بازیگران بر عهده دارند.

 

بسته به اندازه تولید و نیازهای آن ، ممکن است فقط یک مدیر انتخاب یا چند نفر وجود داشته باشد. بعضی اوقات ، مدیران ارشد بازیگران دستیاران خاص خود را دارند که وظیفه انتخاب نقش های کوچکتر را بر عهده دارند در حالی که کارگردانان اصلی بازیگران بر بازیگران اصلی و مکمل تمرکز دارند.

 

مدیران انتخاب بازیگران یا به عنوان فریلنسر بر اساس هر پروژه کار می کنند ، روابط خود را با کارگردانان و تهیه کنندگان برقرار می کنند یا بخشی از یک آژانس انتخاب بازیگران هستند و پس از درخواست به تولید اختصاص می یابند.

 

مدیران انتخاب بازیگران چگونه کار می کنند؟

یک مدیر انتخاب بازیگر (یا آژانس انتخاب بازیگران) با تعدادی از آژانس های بازیگری ، عوامل استعدادیابی ، مدیران و در بعضی موارد ، استعدادهای فردی تماس می گیرد ، این افراد را برای ممیزی های خاص در تولید بر اساس نیازهای استعدادی که برای تولید خاص در نظر گرفته شده است ، ارسال می کند. در تولیدات کوچکتر از مدیران انتخاب برای انتخاب بازیگران از وب سایت های انتخاب بازیگران استفاده می شود.

 

مدیران انتخاب بازیگران اغلب استعدادی را که احساس می کنند برای کار مناسب ترند ، بر اساس مواد بازاریابی استعداد انتخاب می کنند. در اینجا سه ​​نکته اصلی وجود دارد که یک مدیر انتخاب به ترتیب نوع نگاه آنها به آنها نگاه می کند:

 

عکس بازیگر - اگر برداشت اول خوب باشد ، آنها در ادامه این استعداد را بررسی می کنند.

نمایش / حلقه نمایشی بازیگر - اگر حلقه نمایشی در دسترس باشد و CD آن را دوست داشته باشد ، ممکن است یک تست ممیزی قبلاً قفل شده باشد.

CV / رزومه بازیگر - گرچه اعتبار و آموزش مهم است ، این آخرین چیزی است که یک CD بررسی می کند.

بعد از اینکه این فرآیند بررسی بازیگر توسط مدیر انتخاب بازیگر انجام شد ، سپس آنها مستقیماً با نماینده ، مدیر یا بازیگر بازیگر تماس می گیرند تا آنها را برنامه ریزی کرده و ممیزی ها را برگزار کنند. ممکن است چندین دور ممیزی وجود داشته باشد ، بسته به اندازه تولید و نقشی که ممیزی دارد.

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

موفقیت در انتخاب بازیگر به این بستگی دارد که در وهله اول توجه CD را از طریق حلقه نمایشی ، عکسهای برتر ، اعتبار بازیگری و آموزش بازیگری خوب انجام دهید. اما همه اینها به یک تست ممیزی محکم برمی گردد که آنها را از بین می برد.

 How Much Are Acting Classes in Los Angeles? | Los Angeles Acting Classes

در حالی که کارگردانان انتخاب اغلب می توانند در مورد اینکه چه کسی برای بازی در این فیلم یا تئاتر انتخاب می شود تصمیم بگیرند ، آخرین تماس - به ویژه برای نقش های اصلی و اصلی - به کارگردان و / یا تهیه کنندگان برمی گردد.

 5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن

کارگردانان انتخاب بازیگران نقش زیادی در صنعت بازی می کنند و دانستن اینکه چه کسی برای بازیگران مهم است ، بیشتر به این دلیل است که ایجاد روابط خوب با آنها باید هدف شما باشد. با تمام آنچه گفته شد ، در اینجا بهترین شناخته شده ترین مدیران انتخاب بازیگران در لندن قرار دارد (بدون ترتیب خاصی ، بنابراین اعداد را نادیده بگیرید).

1. امی بال

امی از سال 2007 رئیس Royal Court Casting است. او بیش از 30 تولید اصلی را به عنوان بازیگر انتخاب کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد امی بال و کارهایی که در Royal Court در مورد بازدید از بازیگران انجام می دهد:

2. آندره کلارک

انتخاب بازیگران آندریا کلارک در سال 2006 و آندریا تاسیس شد و برای تبلیغات تجاری عمده شرکت ها از جمله T-Mobile ، John Lewis و McDonalds ایفای نقش کرده است. او در نمایش های تلویزیونی متعددی از جمله دادگاه و قصاص بازی کرده است و همچنین در فیلم های "سربازان سگ ، نگه داشتن مادر و جهنم" فقط چند نقش بازی کرده است.

3. آنجلا گروسنور

آنجلا بخاطر کار انتخاب بازیگرانش در تلویزیون شناخته شده است. وی برای بازی در نقش های بیل ، بدترین جادوگر و والدین من بیگانگان هستند اما چند مورد.

4. ریخته گری برایونی بارنت

برایونی عمدتا برای بازیگران در تئاتر و فیلم کار می کند. برخی از کارهای انتخابی وی برای تئاتر شامل نمایشنامه های "کیف دستی" ، اولیویه "خانه ای که نخواهد ایستاد" و "گرگی در کفش های پوست مار" را با بازی لوسیان مسماتی نامزد کرد. او همچنین برای اولین بار در فیلم تحسین برانگیز پاول اندرو ویلیامز "Ticking" بازی کرد. او همچنین برای فیلم هایی مانند گره ، عوام و دعای آخر بازی کرده است.

5. ریخته گری نامزد

آماندا تاباک از بازیگران انتخابی به طور گسترده در انتخاب بازیگران نقش در درام شهری ، تبلیغات و موزیک ویدیو و همچنین برخی از

از اعتبارات وی می توان به تبلیغات The Honeytrap ، The Children ، Specsavers اشاره کرد اما چند مورد است. او تعداد زیادی استعداد از جمله هدر گراهام ، مارتین فریمن و نیک خون را برای خود برگزیده است.

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

6. Capataz Casting

بازیگران کپاتاز گروهی از مدیران انتخاب بازیگران هستند که در تلویزیون ، فیلم و تبلیغات تجاری فعالیت می کنند. این تیم برای انبوهی از تبلیغات چند ملیتی معروف برای شرکت هایی مانند کارلسبورگ ، اسکودا و نوتلا ایفای نقش کرده است. آنها همچنین با انبوهی از کارگردانان مانند کریس پالمر و مایکل گاندری همکاری داشته اند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 303
  • بازدید سال : 1,163
  • بازدید کلی : 3,804