loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 40 شنبه 22 آذر 1399 نظرات (0)

اگر به دنبال شروع کار در صنعت فیلم هستید و می خواهید نکاتی در مورد چگونگی استفاده اضافی در مجموعه های فیلم داشته باشید ، این موارد را در اینجا آورده ایم. با این حال ، برخلاف تصور برخی از افراد ، اضافه شدن مجموعه های فیلم مطمئنا بهترین راه برای شروع حرفه بازیگری نیست.

 

 

اگرچه انجام کارهای پس زمینه از جهاتی ممکن است پاداش داشته باشد ، اما مهم است که بازیگران انتظارات واقع بینانه داشته باشند و به دلایل درست به این کار بپردازند.

 

برخی از اصحاب فرهنگ تصور می کنند که پس از اینکه کسی آنها را در میان سایر مجریان پس زمینه "قرار دهد" ، آنها برای نقش های بزرگتر انتخاب می شوند. متأسفانه ، بسیار بعید است. این برای برد پیت یا سایر مجریان مشتاق که تلاش کردند این استراتژی "کشف من در صحنه" را به دروغ تبلیغ کند ، کارساز نبود. با این وجود ، انجام کارهای اضافی روی مجموعه های فیلم از چند جهت برای شما به عنوان بازیگر مزایایی دارد ، اما بعداً در این مورد بیشتر بدانید. 7 نکته در مورد اینکه چگونه بدون تجربه بازیگر شوید

اضافی بودن در مجموعه های فیلم

نوازندگان پس زمینه مشتاق وجود دارند که تنها تمرکزشان بر انجام کارهای اضافی است و اگر این هدف شما باشد ، خوب است. درست است که می توانید با ایجاد نام برای خود به عنوان یک مجری حرفه ای حرفه ای امرار معاش کنید ، زیرا فقط در تولیدات بزرگتر بیشتر و بیشتر شما را صدا می کنند.

 

همانطور که گفته شد ، اضافی بودن ساده ترین کنسرت نیست و به همین دلیل است:

 

ممکن است اغلب مجبور شوید خیلی زود برای کار بیدار شوید و خیلی دیر ترک کنید

دوره هایی وجود دارد که شما ساعت ها در مجموعه فیلم ایستاده اید و هیچ کاری انجام نمی دهید

دستمزد نیز بهترین نیست و "نردبان شغلی" واقعاً زیاد نیست (5 دوره برتر بهترین بازیگری فیلم در لندن)

اگر یک بازیگر مبتدی هستید و می خواهید نحوه کار یک مجموعه فیلم را ببینید ، انجام کارهای اضافی خوب است. با انجام کارهای پس زمینه ، این فرصت را خواهید داشت که نحوه کار بازیگران حرفه ای ، کارگردانان و گروه در یک مجموعه فیلم ، آنچه در طول فیلمبرداری اتفاق می افتد را مشاهده کنید و از همه چیز یاد بگیرید.

 

مزایای اضافی شدن عبارتند از:

 

شما مجبور نیستید برای قطعات آزمایش کنید. شما فقط براساس ظاهر و گاهی تجربه خود استخدام شده اید.

این به طور بالقوه می تواند یک فرصت خوب برای شبکه سازی باشد ، اما شما باید واقعا یک دانش آموز خوب باشید

اگر به این کار علاقه دارید می توانید در اطراف بازیگران مشهور گشت بزنید (اما آنها را اذیت نکنید)

برای تبدیل شدن به یک بازیکن اضافی نیازی به بازیگر شدن نیستید. هر کسی می تواند تصمیم بگیرد که اضافی باشد

این صورتحساب ها را پرداخت می کند

پس از درک آن ، باید در اسرع وقت به سمت کارهای بزرگتر بروید. چرا؟ زیرا اگر هدف شما این است که یک بازیگر حرفه ای شوید ، نمی خواهید به عنوان یک بازیگر برای خود نامی بسازید. باور کنید یا نکنید ، شهرت در این تجارت وزن زیادی دارد. بنابراین ، چگونه می توان به مجموعه های فیلم اضافه شد و از کجا شروع کرد؟

برنامه چگونگی استفاده اضافی از مجموعه های فیلم بسیار ساده و سرراست است. در اینجا یک لیست بسیار سریع و دقیق از چگونگی استفاده اضافی از مجموعه فیلم ها در سه مرحله وجود دارد.

 Career Option in Acting |

1. مکان های اضافی را در کجا استخدام کنید

صرف نظر از موقعیت مکانی شما ، احتمالاً حداقل برخی از شرکت ها اعم از آجر و ملات و یا آنلاین وجود خواهند داشت که به منطقه شما خدمت می کنند و در آنجا بیشتر هنرمندان سابقه خود را پیدا می کنند. یک آژانس لوازم جانبی معتبر پیدا کنید و با آنها ثبت نام کنید. با این حال ، بیشتر اینها نیاز به پرداخت عضویت دارند.

 

 

برای ثبت نام ، باید نوعی عکس فوری ارائه دهید. این موارد لازم نیست که به اندازه عکس های فشرده برای بازیگری حرفه ای باشند و معمولاً فقط یک عکس فوری واضح انجام می دهد. سپس ، باید جزئیات مربوط به خود را از قبیل سن ، قد ، رنگ چشم و مو و موارد دیگر به آژانس لوازم اضافی ارائه دهید.

 

قبل از ثبت نام در هر آژانس نمایندگی فیلم و پرداخت هر نوع پول نقد به آنها ، اطمینان حاصل کنید که آنها مکان معتبری هستند و شما را کلاهبرداری نمی کنند. یک سری سایتهای جعلی وجود دارد که فقط پول شما را می گیرند و هرگز شما را برای هر چیزی تسلیم نمی کنند.

 How to Find Acting Auditions and Casting Calls

بررسی آژانس های اضافی بصورت آنلاین معمولاً منبع خوبی هستند و صفحه فیس بوک آنها نیز همین است. به عنوان مثال ، نام یک آژانس یا وب سایت را برای انتخاب موارد اضافی انتخاب کنید و "[نام نمایندگی] + نظرات" یا "[نام نمایندگی] + کلاهبرداری" Google را ببینید و ببینید چه چیزی ظاهر می شود

 

2. بعنوان موارد اضافی استخدام شوید

پس از ثبت نام در آژانس های اضافی ، بسته به مدل کسب و کار آنها ، دو اتفاق می افتد. یا این آژانس انتخاب بازیگران شما را برای کارهای محلی تصادفی در جایی که فیلمبرداری در آن جریان است ، ارسال می کند یا باید خود را برای تبلیغات فیلمبرداری ارسال شده ارسال کنید (گزینه دوم اغلب در "سایت های کلاهبرداری" استفاده می شود).

 

در این مرحله ، همه چیز در مورد انتظار است. هنگامی که تلفن شما زنگ خورد (یا به ندرت ، آن ایمیل را دریافت کردید) ، باید در دسترس بودن خود را تأیید کنید. دریغ نکنید ، زیرا انتخاب سریعاً لیست را طی می کند (به همین دلیل خدمات قانونی تقریباً همیشه خواستار تأیید شما هستند). تأیید کنید که در دسترس هستید و جزئیات لازم را دریافت کنید.

 

معمولاً این مورد ارائه می شود ، اما در غیر این صورت ، یادداشت کنید:

 

محل شلیک

تعداد روزهای تیراندازی که از شما انتظار دارند

زمان تماس

پرداخت (همچنین چقدر برای اضافه کار پرداخت می کنند)

شماره تلفن و نام مخاطب تنظیم شده

به عنوان مثال ، یک مقاله عالی در مورد بازیگران مرکزی در LA وجود دارد - محبوب ترین آژانس انتخاب بازیگران اضافی در لس آنجلس ، ایالات متحده و احتمالاً جهان. بخوانید که نویسنده در مورد کل مراحل درخواست ، پاسخگویی به فراخوان شغل چه گفته است

برای انجام بعدی این مورد تقریباً در مورد همه آژانس های اضافی در لندن ، انگلیس و سایر کشورها صدق می کند.

 

3. کار کنید و دستمزد بگیرید ، سپس تکرار کنید

 

بعد از تأیید در دسترس بودن ، مرحله بعدی شما حضور به موقع و انجام آنچه به شما گفته شده است. در این فرایند راهنمایی خواهید شد ، دقیقاً به شما گفته می شود که کجا بروید ، چه کاری انجام دهید و چه کاری نباید انجام دهید. کار اضافی بودن از یک جهت آسان است ، اما از راه دیگر دشوار است زیرا شامل ایستادن زیاد در اطراف و انجام هیچ کاری است. 11 بهترین مکان برای شروع شغل بازیگری (این LA ، NYC یا لندن نیست)

 

دلیل دیگری که باعث می شود بازیگران باتجربه اغلب بیش از 3 بار کار در پس زمینه را انجام دهند این است که پس از چند تلاش اولیه ، جادوی حضور به عنوان یک فیلم اضافی در فیلم از بین می رود. در آن زمان ، تنها چیزی که متوجه می شوید این است که مجبورید 12 ساعت دور از کار بایستید. با این وجود ، هنوز هم می توانید با دیگران گپ بزنید و برای این کار حقوق دریافت کنید.

 

وقتی به مجموعه فیلم رسیدید ، با شخصی که با شما تماس دارد تماس بگیرید و آنها شما را به کجا تغییر می دهند ، کجا و کی می آیند. در طول روز فکر زیادی انجام نخواهد شد ، بنابراین یک کار نسبتاً آرام (و تا حدی خسته کننده) است. پس از پایان فیلمبرداری ، مجدداً تماس خود را پیدا کرده و در صورت نیاز دوباره به شما ، از آنها راهنمایی بخواهید.

 

اگر با یک آژانس امضا شده باشید ، به جای خود تولید ، توسط آن آژانس پول دریافت خواهید کرد. هر آژانس کشتی خود را به طور متفاوتی اداره می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که چگونه حقوق شما را دریافت می کنید ، و در مورد مالیات ، فرم های مربوطه و موارد دیگر س askال کنید. کسانی که قصد دارند با انجام کارهای پس زمینه زندگی خود را تأمین کنند ، باید این کار را جدی بگیرند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 22
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 322
  • بازدید سال : 1,182
  • بازدید کلی : 3,823