loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 36 جمعه 12 دی 1399 نظرات (0)

نمی دانید آیا خیلی پیر هستید که می توانید بازیگر شوید؟ اگر رسیدن به سطح موفقیت لیست کننده های فعلی خیلی دیر است؟ یا احتمالاً شما به اندازه کافی طولانی عمل کرده اید و این باعث می شود که حرفه شما هنوز در آنجایی که باید باشد نباشد؟ این باعث آرامش شما خواهد شد (کمی).

 

جمله قدیمی و خسته هنوز هم صدق می کند: بازیگری یک دوی سرعت نیست ، یک ماراتن است و لیست زیر این کلیشه را اثبات می کند. این بازیگران مشهور فعلی در اواخر زندگی خود شایستگی زیادی را دریافت کردند و بیشتر آنها به شما خواهند گفت که هیچ پشیمانی وجود ندارد.

 

نکته ای که باید به خانه ببرید این است که تا زمانی که سخت کار می کنید و می دانید چگونه به جای اینکه پیچ و خم کنید ، از طریق مجموعه ای از مراحل برنامه ریزی شده به یک بازیگر کارگر تبدیل شوید ، دیر یا زود به آنجا خواهید رسید. صبور باش؛ مبارزه همان چیزی است که آن را عالی می کند!

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

43 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

1. کریستوف والس

مناسب است که لیست را با کریستوف والتز شروع کنیم. تا سال 2007 ، کریستف خوش شانس بود که می توانست از طریق کار صحنه ای و ایفای نقش در تولیدات تلویزیونی کوچک در اروپا ، از خانواده خود حمایت کند. این تا زمانی بود که هالیوود (یا بهتر بگوییم کوئنتین تارانتینو) در خانه او را زد. کریستوف 51 ساله بود که در سال 2009 قسمت سرهنگ هانس لاندا را بدست آورد. او از آن زمان 2 اسکار گرفت.

 

کریستف والس در IMDb

 

2. جیمز گاندولفینی

جیمز گاندولفینی فقید از دهه 1980 بازیگری می کند ، اما آنچه سرانجام توانایی های سرسام آور بازیگری او را در مقابل تماشاگران بیشتری قرار داد ، نمایش تلویزیونی کوچکی به نام The Sopranos بود. جیمز 38 ساله بود که نقش تونی سوپرانو را به دست آورد و او را به ستاره ای منجنیق کرد.

 

جیمز گاندولفینی در IMDb

 

3. آلن ریکمن

آلن هنگامی که 30 ساله را تحت فشار قرار داد ، در یکی از بهترین آموزشگاه های نمایشی که می توانست تحصیل کند ، هنرهای نمایشی می خواند - آکادمی سلطنتی هنرهای دراماتیک در لندن. کار صحنه به همان اندازه که برازنده است ، اکثر بازیگران آرزو دارند که کارهایشان توسط افراد بیشتری دیده شود تا اینکه یک تئاتر بتواند آنها را در خود جای دهد ، بنابراین بازیگری روی صفحه قدم بعدی برای ریکمن پس از گذراندن بیش از 10 سال روی صحنه بود. آلن 46 ساله بود که قسمت مشهور خود را در کنار ستاره آینده فیلم سینمایی بروس ویلیس بدست آورد.

 

آلن ریکمن در IMDb

 

4. نائومی واتس

واتس از ابتدای دهه 1990 به طور مداوم در تلویزیون و فیلم های کوچک آمریکایی کار می کرد ، اما این پروژه فیلم تلویزیونی دیوید لینچ به نام Mulholland Dr. بود که در 31 سالگی شهرت او را به ارمغان آورد. او از آن زمان 2 نامزد اسکار شد.

 

نائومی واتس در IMDb

 

5. کاترین ژوستن

برخلاف بیشتر موارد موجود در این لیست ، کاترین جووستن فقید تصمیم گرفت که در 56 سالگی به دنبال رویای بازیگری خود به لس آنجلس برود. کاترین چیزی نداشت که بتواند او را به صنعت متصل کند و از ابتدا شروع به رقابت می کرد بازیگرانی در همان سن که دهه ها تجربه و اعتبار داشتند. وی پس از سالها تلاش ، موفق به کسب دو جایزه امی شد.

 

کاترین ژوستن در IMDb

6. جنا فیشر

جنا فیشر از اواسط دهه 1990 بازیگری در هالیوود بود که با داشتن قطعات کوچک و گاه به گاه خوش شانس بود و به سختی می توانست زندگی خود را تأمین کند. وقتی آفیس در سال 2005 فعالیت خود را به طور قابل توجهی تقویت کرد ، جنا 31 ساله بود. کار او به عنوان شخصیت پم بیزلی نامزد دریافت جایزه امی شد ، و او به کار خود ادامه می دهد.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

جنا فیشر در IMDb

 

7. مایکل عمرسون

مایکل امرسون بعد از شروع فعالیت در اواخر زندگی خود مشغول انجام کارهای محلی کوچک در فلوریدا بود و این کار را در تمام دهه 1990 ادامه داد. اما در سال 2000 ، وقتی مایکل 46 ساله بود ، زندگی او تغییر کرد - او در The Practice بخشی از یک قاتل زنجیره ای را بدست آورد ، که سرانجام درها را برای او باز کرد. وی از آن زمان تاکنون دو جایزه امی را از آن خود کرده و برای کار در فیلم گمشده نامزد دریافت گلدن گلوب شده است.

 

مایکل امرسون در IMDb

 

8. الكساندر اسكارسگارد

الكساندر اسكارسگارد ، بازیگر متولد سوئد ، همچنان كه این مطلب را می خوانید ، به ستاره خود ادامه می دهد ، اما آنچه او را در مسیر درست قرار داد ، این فرصت در مجموعه تلویزیونی نسل كشت نسل HBO در سال 2008 بود كه الكساندر 31 ساله بود. پیشنهادات تولید ایالات متحده شروع شد. پس از آن ، و او از آن زمان به طور ثابت کار تلویزیون و فیلم را انجام می دهد.

 

الكساندر اسكارسگارد در IMDb

 

9. فیلیسیا رشاد

فیلیسیا رشاد در بیست سالگی کارهای صحنه ای زیادی را در داخل و خارج از برادوی انجام می داد ، اما آنچه باعث شهرت و شهرت او در هالیوود شد ، حضور در یک طنز مشهور The Cosby Show بود که بعداً دو نامزد دریافت جایزه امی دریافت کرد. Phylicia 35 ساله بود که پیشنهاد تغییر زندگی ارائه شد.

 

Phylicia Rashad در IMDb

10. جودی دنچ

تماشاگران تئاتر بریتانیا همیشه دام جودی دنچ را خیلی قبل از اینکه هالیوود بفهمد او را دوست داشتند. حتی اگر جودی در آن زمان یک بازیگر باتجربه و کاملاً سرحال بود ، نقش اصلی او در صنعت فیلم سازی ایالات متحده شخصیت رئیس جیمز باند با نام ظریف M ، در GoldenEye 1995 بود. جودی آن زمان 61 ساله بود. از آنجا که این نقش ظاهر شد ، او موفق به کسب اسکار شد و برای شش نفر دیگر نامزد شد.

 

جودی دنچ در IMDb

 Acting Intensive | National Student Leadership Conference

11. برایان کرانستون

یکی از داغ ترین بازیگران امروز هالیوود برایان کرانستون است. به نظر می رسد او همه جا است. علاوه بر این ، برای به نظر می رسد که هر بار یک کار قابل توجه انجام می دهد. اما این فقط شانس برایان نبود - او در دهه های 80 و 90 سخت کار می کرد بدون اینکه شناخت زیادی کسب کند ، بزرگترین موفقیتش نقش در Seinfeld بود. سپس ، برایان سرانجام در مالکوم در میانه ، وقتی 44 ساله بود ، نام خود را به دست آورد ، با کار در مورد شکستن بد ، ادعای استعداد بزرگ بودن خود را بیشتر حمایت کرد. در سالهای اخیر ، برایان جایزه گلدن گلوب ، جوایز امی و جایزه تونی را از آن خود کرد.

 

برایان کرانستون در IMDb

 

12. لوسیل توپ

بازیگر مشهور هالیوود ، لوسیل بال در سال 1989 درگذشت ، اما حتی امروز همه نمی دانند که لوسیل از همان ابتدا نام بزرگی نبود که توسط استودیوهای فیلم مطرح می شد. او سخت تلاش می کرد ، صحنه را اجرا می کرد و فیلم های کم هزینه ای را اجرا می کرد ، تا اینکه قسمت تلویزیونی برجسته آمریکایی I Love Lucy ظاهر شد. لوسیل آن زمان 40 ساله بود.

 

لوسیل بال در IMDb

 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

13. شان كانری

سر شان کانری اسطوره اسکاتلندی از بیست سالگی به طور پیوسته کار می کرد ، اما البته تا اولین حضور او به عنوان جیمز باند در سن 32 سالگی که بالاخره صعود سریع خود را به شهرت آغاز کرد. شان از آن زمان موفق به دریافت اسکار شده و به عنوان یکی از معتبرترین بازیگران تاریخ فیلم شناخته شده است.

 

شان کانری در IMDb

14. مارگو مارتیندیل

مارگو مارتیندیل پس از اولین حضور در صفحه نمایش در سال 1990 در دو دهه گذشته بازی می کرد و نقش های مختلف کوچک در تلویزیون و فیلم را به عهده گرفت. سرانجام ، در سال 2004 ، نام او بعد از بازی در نقش مادر بزرگ در گربه برادوی در یک سقف قلع گرم در حالی که مارگو 53 ساله بود ، شروع به زنگ زدن به مردم کرد. او سپس به ساخت فیلم با بازیگران لیست A و تلویزیون عالی پرداخت و همچنین برنده شد جایزه امی برای کار در Justified.

 

مارگو مارتیندیل در IMDb

 

15. ملیسا مک کارتی

ملیسا مک کارتی امروز به تسخیر هالیوود ادامه می دهد و در حال حاضر یکی از سریعترین بازیگران زن است. پس از ورود به بازیگری در اواسط دهه 1990 ، او طول کشید تا سال 2011 تا اینکه سرانجام با Bridesmaids در سال 2011 آن را بسیار بزرگ بدست آورد ، برای این که ملیسا 41 ساله نامزد اسکار شد.

 

ملیسا مک کارتی در IMDb

 

16. لیندا گری

با انجام اکثر تبلیغات تجاری و مدلینگ در کنار او برای اولین قسمت از کار خود در تجارت سرگرمی ، لیندا گری هنگامی که در یک برنامه تلویزیونی دالاس در سال 1978 فعالیت خود را کاملاً چرخاند و نامزد آن شد ، به شهرت رسید. برای جایزه امی و دو جایزه گلدن گلوب. لیندا وقتی این قسمت را گرفت 38 ساله بود.

 

لیندا گری در IMDb

 

17. سیلوستر استالونه

همه داستان استالونه را می دانند ، یک داستان کلاسیک دیگر "از ژنده پوش تا ثروت از طریق کار سخت". در دهه 1970 ، سیلوستر استالونه بازیگر و فیلمنامه نویس مبارز فقیر و خاکی بود ، که در یک برهه حتی توانایی پرداخت اجاره را هم نداشت و مجبور بود مکان هایی برای خوابیدن پیدا کند. اما همه چیز از زمانی که سیلوستر 30 ساله بود تغییر کرد و فیلمنامه او برای راکی ​​(که پیش نویس آن را در 3 روز نوشت) با پیوستن در نقش اصلی انتخاب شد.

 

سیلوستر استالونه در IMDb

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

18. تای بورل

تایلر جرارد بورل از ابتدای سال 2000 در حال بازیگری بود. تا زمانی که شکست خوش شانس او ​​در سال 2009 اتفاق افتاد ، او همیشه شخصی بود که هر بار کشته می شد یا اخراج می شد. اما وقتی بورل 42 ساله بود ، خانواده مدرن آمدند و بر ظهور او به شهرت تلویزیون و فرصت های بیشتر نظارت کردند. Ty ، با این حال ، خوشحال بود که بعداً تعطیلات خود را شروع کرد: "من یک جوان بالغ نبودم و احتمالاً از ریل خارج می شدم."

 

تای بورل در IMDb

19. اف موری آبراهام

اف موری آبراهام در بیشتر قسمتهای زندگی خود در حال اجرای برنامه بود ، اما این بازی برنده اسکار وی در نقش آنتونیو سالیری در فیلم آمادئوس بود که سرانجام استعداد شگفت انگیز او را به مخاطبان گسترده تری کشاند. وقتی این اتفاق افتاد ، م. ماری 45 ساله بود.

 

اف موری آبراهام در IMDb

 For the Love of Acting: Staying Inspired as an Actor

20. جان ماهونی

جان ماهونی تصمیم گرفت بعداً در زندگی خود حرفه بازیگری را دنبال کند. همانطور که به نظر می رسد ، این تصمیم درستی بوده است ، تصمیمی که به او کمک کرده تا جایزه تونی را برای شغلی که در "خانه برگهای آبی" انجام داده و همچنین دریافت دو نامزد گلدن گلوب برای نقش خاطره انگیز خود در Frasier در نقش مارتین کرین ، او 53 ساله بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 127
  • بازدید ماه : 311
  • بازدید سال : 1,171
  • بازدید کلی : 3,812