loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 40 دوشنبه 15 دی 1399 نظرات (0)

ما قبلاً چند درخواست برای انتشار این مقاله دریافت کرده ایم ، و من تصمیم گرفتم که اکنون زمان مناسبی باشد که نکات خوبی را که جنا فیشر چند سال پیش در صفحه MySpace خود با همه ما به اشتراک گذاشته است ، به همه بازیگران تازه کار در اینجا یادآوری کنم. برای افراد ناآشنا ، جنا فیشر بازیگری است که در سال 2005 توانست به موفقیت در سریال تلویزیونی "دفتر" در ایالات متحده دست یابد.

 

اهداف هنری شما ممکن است هرچه باشد - صحنه ، صفحه ، تلویزیون و موارد دیگر - من تضمین می کنم که این پست صادقانه صادقانه را بسیار مفید و چشم نواز می دانید. جنا از مبارزات اولیه اش می گوید و اینکه چقدر طول کشید تا سرانجام روی پاهای خود ایستاد و با پرداخت پول از بازیگری قبض ها را پرداخت کرد. این ستون برای همه شما بازیگران است که در تلاش برای یافتن یک عامل برای امضای قرارداد ، سکه های آخر عکس ، سر کلاس های بازیگری ، اجاره و حتی غذا هستید.

از آنجا که پست اصلی دیگر در دسترس نیست ، فکر کردم مهم است که همه آنها را در اینجا ثبت و ضبط کنید تا دیگران بخوانند و یاد بگیرند. این در درجه اول برای بازیگرانی است که حرفه رویایی خود را در لس آنجلس دنبال می کنند ، اما من قول می دهم که این خواندن طولانی ، آموزنده و الهام بخش از شخصی که تلاش کرده و باعث شده است ، صرف نظر از موقعیت مکانی شما ، ارزش وقت شما را خواهد داشت. لذت بردن.

مشاوره جنا فیشر به بازیگران مشتاق:

من نامه های زیادی از مردم دریافت کرده ام که در مورد صنعت سرگرمی و به ویژه پیگیری زندگی به عنوان بازیگر توصیه می کنند. مردم همچنین از من خواسته اند که چگونه در دفتر حضور داشته باشم. امیدوارم این وبلاگ به برخی از این سالات پاسخ دهد.

 How to train successfully as a screen actor

من در سنت لوئیس میسوری بزرگ شدم. من همیشه دوست داشتم بازیگر شوم اما وقتی در مکانی مثل سنت لوئیس بزرگ می شوی مثل این است که بگویید: "من وقتی بزرگ می شوم می خواهم یک ابرقهرمان باشم". به سختی واقعی به نظر می رسد. دنیای هالیوود مرموز است. داستان هایی از کشف دختران در بازی های توپی را می شنوید. موفقیت در مورد داشتن "آن" یا زیبا بودن یا جادوی غیرمادی دیگر است. شما هیچ مدلی برای موفقیت ندارید. داستان همه متفاوت است. یک نفر به مدت 15 سال استندآپ می کند و سپس یک برنامه تلویزیونی می گیرد ، شخص دیگری فیلم خود را تأمین مالی می کند و در یک جشنواره برگزار می شود و ناگهان داغترین چیز هستند. اما برای هر یک از این افراد هزاران کمیک استندآپ و فیلمساز وجود دارد که هرگز جای خود را باز نکردند. چگونه می دانید چه کاری باید انجام دهید؟

 

فکر کردم بازیگر بودن به معنای معروف بودن است. اما ، اکثر بازیگران قابل تشخیص نیستند. جالبه. من الان تلویزیون را با روشی کاملاً جدید تماشا می کنم. مثل اینکه ، من یک برنامه تماشا می کنم و شخصی را می بینم که 3 خط قانون و قانون دارد و فکر می کنم ، "خانواده آنها در حال حاضر دور تلویزیون جمع شده اند و مشغول بیرون رفتن هستند. شرط می بندم که این یک معامله بزرگ برای آن شخص بود! " بازیگران زیادی وجود دارند که با انجام کارهای پشتیبانی در نمایش ها امرار معاش می کنند. من سالها آن شخص بودم. برای اینکه من در این حرفه بمانم ، اگر من هرگز شناخته نشدم ، باید اشکالی نداشته باشد. یاد گرفتم که هنر بازیگری را بیش از تصور معروف بودن دوست دارم.

اولین توصیه من به شخصی که جدی می خواهد یک بازیگر حرفه ای تلویزیون یا فیلم باشد این است: به لس آنجلس بروید. انتقال به لس آنجلس می تواند دشوار باشد اما این تنها شهری است که سقف جایی را که می توانید در آن حرفه خود بروید قرار نمی دهد. اگر می خواهید تئاتر بزنید نیویورک مکانی است که باید به آنجا بروید. اما اگر می خواهید در فیلم و تلویزیون باشید ، به LA بروید.

 7 نکته در مورد اینکه چگونه نمی توان نماینده بازیگری گرفت

من یک بار معلمی داشتم که گفت: ”اگر می توانید به غیر از بازیگری به چیز دیگری فکر کنید که به آن علاقه دارید ، این کار را انجام دهید. زندگی شما برای آن بهتر خواهد بود. " در واقع فکر می کنم این ممکن است توصیه خوبی باشد. من نتوانستم چیزی پیدا کنم بنابراین به LA منتقل شدم.

 

من کاملا انتظار داشتم که یک سال بعد از انتقال به لس آنجلس در فیلم ها کار کنم. این واقعیت من نبوده و واقعیت اکثر افرادی نیست که برای پیگیری بازیگری به لس آنجلس می روند. موفقیت در این کار می تواند بسیار بسیار طولانی طول بکشد و بهترین توصیه من این است که منصرف نشوم. شما باید به خود انگیزه دهید و فقط ادامه دهید. پروژه هایی برای خود ایجاد کنید. غر نزن اولین سال سخت ترین سال برای دنبال کردن هر سالگردی است تا تقریباً در سال 5 وقتی شما چنان کتک خورده اید که دیگر متوجه گذشت سالها نمی شوید. من دوستی دارم که بسیار با استعداد است و این یک جرم است که بعد از 10 سال در لس آنجلس او هنوز باید برای تأمین هزینه زندگی خود منتظر میزها باشد. او اینجا و آنجا کار بازیگری می کند اما نمی تواند یک نماینده را نگه دارد. این تجارت منصفانه نیست. مثل سایر مشاغل نیست که اگر در آن حضور پیدا کنید و فراتر از انتظارات همه کار کنید ، اطمینان حاصل کنید که از نردبان بالا می روید. نمی دانم چرا برای بعضی ها نتیجه می گیرد و برای بعضی ها اینطور نیست. و هنگامی که به اینجا منتقل می شوید ، تصوری از قرار گرفتن در اردوگاهی ندارید.

 

این کسی نیست که شما بشناسید فقط به این ترتیب کار نمی کند. وقتی به لس آنجلس رفتم کسی را نمی شناختم. اکثر مردم این کار را نمی کنند. من در یک آپارتمان با یکی از دوستان قدیمی دانشگاه مشترک بودم. او یک نماینده تجاری داشت و من مطمئن بودم که با شناختن او ، این نماینده مرا به عهده می گیرد. او این کار را نکرد

 چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و برداشت خوبی ایجاد کرد؟

در اینجا نحوه کشف من وجود دارد. من حدود 2 سال است که در LA زندگی می کنم. یکی از دوستان فیلمنامه تلویزیونی نوشت و می خواست نسخه زنده صحنه را به عنوان راهی برای جذب تهیه کنندگان تلویزیون انجام دهد. او از من خواست که نقشی کوچک بازی کنم. این معنی زیادی داشت تمرین برای مدت زمان بسیار کم صحنه و بدون پرداخت. در طول مسیر من سال کردم که چرا با این کار موافقت کرده ام؟ اما ، بسیار خنده دار بود و او یک دوست بود ، بنابراین من موافقت کردم. بعد از اجرای سوم ما ، مدیر او به من نزدیک شد و از من س askedال کرد آیا من نمایندگی دارم؟ گفتم ، نه او به من گفت که فکر می کند آینده واقعی کمدی تلویزیونی را دارم ، نماینده من شد. نائومی امروز هم مدیر من است.

 

یک ماه بعد ، من در یک تئاتر کوچک در لس آنجلس یک نمایش بسیار عجیب - اقتباس موسیقی از فیلم Nosferatu - را اجرا کردم. من این کار را می کردم زیرا سبک Commedia dell’arte نمایش و افراد درگیر را دوست داشتم. من تمام روز را به عنوان موقت کار می کردم و برای یک شرکت پزشکی وارد اطلاعات خسته کننده ذهن می شدم و سپس 5 ساعت در شب به تمرین می رفتم و اغلب از نیمه شب به خانه می رسیدم. یک شب یک مأمور به دیدن نمایش آمد و کارت خود را در گیشه گذاشت و خواستار ملاقات من شد. او اولین نماینده من شد.

 What is Physical Theatre? Acting Tips | City Academy

حالا به نظر آسان می آید؟ خوب ، این همه پس از 2 سال کار به عنوان موقت ، انجام هر برنامه بازیگری که می توانستم پیدا کنم - معمولاً بدون پرداخت هزینه ، قرض گرفتن پول برای خرید موتور جدید برای ماشین من و پوشیدن یک جفت کفش که سوراخ سوراخ شده است ، زیرا من توانایی پرداخت چیز دیگری را نداشت. آیا من اشاره کردم پرده اتاق نشیمن من از یک پارچه ملافه پاره شده ساخته شده است؟ 3 سال دیگر بود که اولین قسمت سخنرانی خود را در یک برنامه تلویزیونی گرفتم. آن نمایش شهر چرخشی بود. (من در صحنه ای نقش پیشخدمت را بازی می کردم که دختری که در حال خرما رفتن دیوانه چارلی شینز بود نان به سمت من پرتاب کرد.)

 

هر سال کمی بیشتر از سال قبل کار می کردم. 5 سال اول زندگی من احتمالاً بین 100 تا 2000 دلار در سال از بازیگری درآمد داشتم. سال ششم بزرگترین موفقیت من را به همراه داشت و فقط 8000 دلار از بازیگری درآمد داشتم. اما ، من خیلی بیشتر از این پول برای کارم صرف کردم. عکسهای سر گران هستند. جلسه عکس و چاپ می تواند در حدود 500 تا 800 دلار باشد. کلاس ها از 150-500 دلار در ماه است. هزینه عضویت در SAG پس از واجد شرایط بودن شما 1200 دلار است. و آپارتمان ها دیوانه وار گران هستند. 700 دلار - 1000 دلار برای یک آپارتمان ناپاک که حداقل با یک هم اتاقی مشترک آن هستید. عجیب نیست که پرده اتاق نشیمن من یک ملافه بود.

 

بنابراین ، چگونه دفتر را دریافت کردم؟ Spin City توسط آلیسون جونز انتخاب شد. او همچنین بازیگر فیلم The Office است. او از طریق یک سری ممیزی ها طرفدار من شد. من سال به سال به دفتر او می رفتم و برای چیزهای مختلف ممیزی می کردم. بعضی ها را گرفتم و دیگران را دریافت نکردم اما او مرتب مرا برمی گرداند. من با او رابطه برقرار کردم - نه به این دلیل که در یک مهمانی با او ملاقات کردم و صحبت کردیم - بلکه به این دلیل که طی سالهای متمادی به او ثابت کردم که بازیگری قابل اعتماد و جدی هستم و قادر به ارائه یک کار ثابت هستم. این همان چیزی است که در این تجارت وجود دارد - از منظر بازیگران واقعی کار. وقتی زمان انتخاب بازیگر سریال آفیس (آفیس) بود ، آلیسون به یاد من آمد. او مرا به ممیزی فراخواند و سرانجام قسمت را گرفتم.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

اکثر بازیگران فکر می کنند اولین اولویتشان بعد از مهاجرت به LA ، گرفتن یک نماینده است. من مخالفم من فکر می کنم اولویت اول باید ساخت یک مجموعه کار باشد. یک حرفه ای شوید تا برای یک نماینده ارزشمند باشید. هیچ عاملی نمی خواهد تازه وارد غیر اتحادیه ای را امضا کند. وظیفه آنها این نیست که شما را آماده کنند. به NowCasting.com یا LACasting.com بپیوندید و خود را برای کارهای غیر اتحادیه معرفی کنید. تجربه کسب کنید این وب سایت ها ملزم به پرداخت ماهیانه هزینه خدمات آنها هستند. من به طور معمول در مورد مکان هایی که هزینه ای از شما دریافت می کنند به شما هشدار می دهم ، اما NowCasting و LACasting مشاغل مشروع هستند. شما عکس و رزومه خود را ارسال می کنید. آنها اعلان های انتخاب بازیگران را برای فیلم های دانشجویی ، فیلم های کوتاه ، کارهای غیر اتحادیه ای و برخی تبلیغات تبلیغاتی ارسال می کنند. شما می توانید خود را برای کار معرفی کنید و امیدوارید که درخواست ممیزی بگیرید. من دوستانی دارم که تمام وقت با این کار کار می کنند. این یک روش عالی برای بدست آوردن کارهای تجاری است. من فکر می کنم وب سایت LACasting.com اعضای غیر اتحادیه آنها را به عنوان بخشی از خدمات خود به نمایندگان تجاری ارسال می کند. (برای شرکت در لس آنجلس باید زندگی کنید.)

 

به عنوان یک اضافی کار کنید. اگر در شهر تازه وارد هستید این روش بسیار خوبی برای یادگیری نحوه کار یک مجموعه فیلم یا تلویزیون است. من این اولین سال را انجام دادم و خوشحالم که این کار را کردم. با هیچ کس بدتر از شخص اضافی برخورد نمی شود (یا همانطور که اکنون به آنها هنرمندان زمینه ای گفته می شود) اما از آنجا که خودم این کار را انجام داده ام می دانم که اکنون که موفق تر شده ام چگونه مهربان باشم. این یک اردوگاه عالی است. اصطلاحات و آداب معاشرت را از فاصله ای امن فرا می گیرید. به این ترتیب ، وقتی اولین برنامه بازیگری خود را رزرو کنید ، خواهید فهمید که "ضربه زدن به علامت" یعنی "پاک کردن تیم دوم" به چه معناست. برترین آژانس انتخاب بازیگران اضافی Central Casting است. اگر به اندازه کافی کار کنید می توانید کارت SAG خود را بدست آورید. من اینطور کردم

 

شما به کارت SAG خود احتیاج دارید که توسط یک نماینده جدی گرفته شود. بدون عضویت در اتحادیه انجمن بازیگران صفحه (SAG) نمی توانید در یک نمایش تلویزیونی یا یک فیلم استودیویی کار کنید. اگر در اتحادیه نباشید می توانید کارهای اضافی انجام دهید اما نمی توانید در یک تولید عمده نقش سخنرانی داشته باشید. تولیدات غیر صنفی وجود دارد که بازیگران غیر اتحادیه را استخدام می کند (مانند فیلم های دانشجویی و ویژگی های کم هزینه) و این یک روش عالی برای تمرین در مقابل دوربین است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 145
  • بازدید ماه : 329
  • بازدید سال : 1,189
  • بازدید کلی : 3,830