loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 30 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

ما از بسیاری از بازیگران تازه کار که می خواهند به یک مدرسه تئاتر بروند یا قبلاً از یکی فارغ التحصیل شده اند ، س questionsال دریافت می کنیم. بیشتر این پرسش ها مربوط به یک مسئله است: تصور غلطی که در مورد دنیای واقعی بازیگری (همچنین به عنوان صنعت سرگرمی نیز شناخته می شود).

 

آنچه من از این نتیجه می گیرم این است که اگرچه آموزشگاه های درام بدون شک می توانند شما را به بازیگر بهتری تبدیل کنند ، اما به نظر می رسد که آنها هنوز نمی توانند در مورد واقعیت های سخت کار در کسب و کار نمایشی به جوانان اسپانیایی آموزش دهند. در اینجا فقط چند مورد است که در مدارس نمایش امروز یاد نخواهید گرفت. برای صداقت دست و پنجه نرم کنید.

 

این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

 20 بازیگری که بعدها در زندگی معروف شدند

 

درجه به این معنی نیست که شما شغلی دارید

این بدان معنا نیست که شما حتی یک ممیزی دارید! در سال آخر شما ، یک گروه خوش شانس از بازیگران فارغ التحصیل این فرصت را پیدا می کنند که ویترینی برای اهالی صنعت برپا کنند. از آن گروه كوچك بازیگران ، شاید تعداد اندكی درجا امضا شوند و چند نفر دیگر برای یك مأمور نمایندگی فراخوانده شوند. و بقیه بازیگران "به خیابان ها برمی گردند" و به دنبال کار می گردند.

 

به نظر ناخوشایند می آید ، اما اینطور است. اگر در طی این 3-4 سال حضور در یک مدرسه دراماتیک سخت کار کرده اید و هر نفس در بدن خود را برای بهبود کار خود اختصاص داده اید ، احتمالاً شما 10 برابر بهتر از قبل از پیوستن به مدرسه بازیگر هستید. متأسفانه ، هنوز هیچ کس از شما چیزی نمی داند. این درجه ای نیست که بتواند استعداد شما را برای نمایش در نمایشگاه نشان دهد. این مجموعه کار شماست.

 Bachelor of Fine Arts in Acting - Penn State

شما استثنا نیستید

ممکن است قبلاً به شما چیز دیگری گفته شده باشد ، اما حتی اگر در کلاس مدرسه نمایش خود ، در دنیای تجارت بازیگری ، بهترین دانش آموز باشید ، هیچ کس از این موضوع (یا مراقبت) نمی داند. ابتدا باید خودتان را ثابت کنید. با تایپ "BFA in Theatre" در CV / رزومه بازیگری خود ، مانند بقیه وارد اتاق ممیزی خواهید شد. شما در اتاق انتظار می نشینید ، تمرین می کنید ، تمرکز می کنید ، و با خود صحبت می کنید ، می خوانید ، و تست می کنید ، و شکست می خورید ، و موفق می شوید - درست مثل بقیه.

 

شما دیگر ستاره نیستید. هزاران هزار بازیگر دیگر در این استخر ناامیدی شنا می کنند که به دنبال گرفتن هر نوع کار موجود برای یک فرصت بازیگری هستند. اکنون شما یکی از آنها هستید: مجری مبارز که باید آماده باشد تا به طور روزمره لب به لب کند.

 

اجرا برای دوربین یک شکل هنری جداگانه است

بازیگری صحنه ای و بازیگری روی صحنه دو چیز کاملاً متفاوت هستند (همانطور که قبلاً در یکی از خبرنامه های بازیگری خود توضیح داده بودیم). مدارس درام توجه کافی را به این جنبه از کار معطوف نمی کنند ، و همچنین در مورد آن مقدار کافی صحبت نمی کنند تا بازیگران بتوانند درک کنند که تفاوت چقدر وجود دارد.

این فقط مربوط به رساندن حجم گفتار و رفتار شما به "سطح طبیعی" نیست (و بزرگ حتی در فیلم هم می تواند خوب باشد!) موارد دیگری نیز در این زمینه وجود دارد - چیزی که در بعضی از وبلاگ ها مانند این وبلاگ قابل آموزش نیست و سالها تمرین طول می کشد تا استاد - به همین دلیل است که لورنس اولیویه هرگز به اندازه حضور در صحنه روی صفحه نمایش خوب نبود (او هنوز هم باشکوه بود!).

 

بازیگری یک تجارت است

خواه بخواهید این را بپذیرید یا نه ، مدت ها پیش صنعت بازیگری تجاری شده است. اگر می خواهید فرشهای قرمز وست اند ، برادوی یا هالیوود به پایان برسید ، باید به یاد داشته باشید که "هنر" در صحنه یا صحنه شروع و پایان می یابد. بقیه اوقات شما شبکه خواهید شد ، با مردم ملاقات خواهید کرد ، ممیزی خواهید گرفت و در غیر این صورت سعی در بازاریابی در صنعت خواهید داشت.

 

هر بازیگر شگفت انگیز یک کارآفرین با استعداد نیست ، به همین دلیل است که می بینیم اینقدر استعداد صنعت را به رسمیت نمی شناسد. برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری مدرسه درام جایی است که آنها فقط بر روی هنر تمرکز می کنند ، اما هنگامی که آموزش شما تمام شد و زمان آن فرا رسیده است که این کار را به عنوان یک تجارت که در حال حاضر است بدانید - بازیگران نمی دانند چگونه. موسسات نمایشی باید این را به عنوان بخشی از برنامه های خود بگنجانند ، و مطمئناً برخی از متخصصان موافق هستند.

 

شما نوع خود را دارید

اگر تا به حال به شما گفته اند که آنقدر با استعداد هستید که می توانید هر نقشی را بازی کنید ، بدانید که به شما دروغ گفته اند. بازیگری که بتواند نقشی را بازی کند هرگز وجود نداشته و نخواهد داشت. همه ما ظاهر ، شخصیت و دامنه متفاوتی داریم که براساس آنها کار آینده ما مشخص می شود. بعضی از بازیگران می توانند نقش های متنوعی را بازی کنند ، برخی دیگر می توانند کمتر بازی کنند. در پایان ، همه چیز به نوع شخصیت شما برمی گردد.

 

رمز موفقیت شما در صنعت بازیگری هنگامی که از مدرسه نمایش خارج شوید ، درک نوع بازیگر شما خواهد بود. این نیاز به ارزیابی صادقانه از ظاهر ، توانایی ها و شخصیت خود دارد. اگر بتوانید این حرف را به نامه ای برسانید ، احتمالاً نسبت تست و رزرو شما به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

 

ممیزی بیش از آنچه فکر کنید مهم است

بازیگر خیره کننده بودن در صحنه فیلم یا صحنه تئاتر همه چیز خوب و شیک است ، اما چه فایده ای دارد که کسی اجازه ندهد شما آنجا بلند شوید؟ شغل بازیگری شما از اتاق تست شروع می شود. اینجاست که آنها را بی حس خواهید کرد. متأسفانه ، ممیزی خیلی بیشتر از فقط یک بازیگر خوب بودن طول می کشد. این نیز ارتباط زیادی با عامل روانشناسی دارد.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

ممیزی یک است فرم هنری جداگانه نیز برای بیشتر ما ، این حتی دشوارتر از خود بازیگری است که خیلی دوستش داریم. اما اگر می توانید یاد بگیرید که چگونه به محض بیرون آمدن از مدرسه درام (یا در حالی که هنوز آنجا هستید!) در مقابل دوربین بازی کنید و بر روند تست گیری تسلط پیدا کنید - در یک مسیر مستقیم به یک عالی خواهید رسید موفقیت در این صنعت

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 142
  • بازدید ماه : 326
  • بازدید سال : 1,186
  • بازدید کلی : 3,827