loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 35 شنبه 06 دی 1399 نظرات (0)

یک نقش ، یک نقش! پادشاهی من برای یک نقش! یا به عبارت دقیق تر ، "پس انداز من برای یک نقش!" مشروع ترین راه برای یافتن مشاغل بازیگری در لندن ، عضویت در وب سایت های تماس انتخابی لندن است که یکی دیگر از هزینه های مهم اقدام در لیست شماست.

 

وقتی تجارت ، امور مالی ، خدمات و تولید باج پادشاهی را به سر شکارچیان می پردازد ، انحراف به نظر می رسد که در صنعت سرگرمی ، بازیگران بی عیب و نقص کسانی هستند که باید نه تنها برای انتخاب بلکه حتی برای یافتن شغل بازیگری در لندن هزینه کنند. .

 شبکه برای بازیگران و چگونه می توان بزرگ خود را به دست آورد

توصیه شده: اقدام برای مبتدیان 101

 

متأسفانه ، این واقعیت تجارت نمایش است - برای ورود باید هزینه کنید. با این حال ، روش های دیگری غیر از اشتراک در تماس های انتخابی لندن از طریق وب سایت های مبتنی بر اشتراک وجود دارد.

 

6 روش جایگزین برای یافتن مشاغل بازیگری در لندن

ارسال محتوای وب سایت برای تماس ، مانند Backstage ، Casting Call Pro ، Spotlight و سایر موارد ، راه اصلی دریافت ممیزی است. آنجاست که می توانید 99٪ مشاغل بازیگری را در لندن یا هرجای دیگر که زندگی می کنید پیدا کنید. به سادگی نحوه کار تجارت است. البته ، همه آن وب سایت های تماس انتخابی لندن پولی هستند.

 

اما ترس نداشته باشید ، عزیزان مذهبی عزیزم ، زیرا در دنیای متصل امروز ، می توانید مقدمه هایی تا حدی موثر پیدا کنید که در نهایت منجر به یافتن شغل های بازیگری بیشتر در لندن شود در حالی که هر پنی را پس انداز می کنید. شما فقط باید خلاق باشید.

 

توصیه شده: چگونه می توان نماینده 101 را تهیه کرد

 این همان چیزی است که شما در مدارس درام یاد نخواهید گرفت

روش های زیر راهی ایده آل برای ماهیگیری برای بازی های تئاتر نیستند ، اما اگر اکنون واقعاً از نظر مالی مشکل دارید ، ممکن است برخی از اینها را امتحان کنید.

 

1. عدالت

اولین کاری که باید انجام دهید عضویت در اتحادیه حقوق صاحبان سهام است. Equity - اتحادیه بازیگران انگلیس - گرچه به اندازه SAG-AFTRA ، همتای آمریکایی آن و همچنین ضروری در کار برای بازیگران نیست ، برای همه بازیگران ، از جمله دانش آموزانی که هنوز در مدارس نمایشی هستند ، باز است و عضویت یک علامت شناخته شده است حرفه ای بودن

 

اتحادیه سهام عدالت علاوه بر رزرو نام صحنه حرفه ای شما برای بازیگری در انگلستان ، می تواند منبع مهمی از حمایت ، مشاوره و اطلاعات در مورد شغل شغل ، قانون ، محل اقامت ، مالیات و موارد دیگر برای بازیگران باشد.

اگر می خواهید عضو شوید ، اگر سالانه زیر 20 هزار پوند (30500 دلار) درآمد کسب کنید ، عضویت سالانه برای بازیگران شاغل از 123 پوند (187 دلار) شروع می شود. همچنین هزینه پیوستن یکبار مصرف 29 پوند (44 دلار) وجود دارد.

 

برای دانشجویان ، عضویت سالانه فقط 18 پوند (27.40 دلار) به علاوه یک بار حق پیوست همان مبلغ است.

 

وقتی سالانه بیش از 50 هزار پوند (76 هزار دلار) درآمد کسب می کنید ، هزینه سالانه مرحله به مرحله افزایش می یابد و به 1٪ درآمد می رسد. بازیگران غیر بریتانیایی برای درخواست باید عضو اتحادیه وابسته به FIA باشند (SAG-AFTRA یکی است). برای اطلاعات بیشتر از سایتشان دیدن کنید.

 

2. وب سایت یا وبلاگ شما

چرا وب سایت خود را تنظیم نکرده اید؟ باز هم ، اگر مهارت های فنی را ندارید - اگرچه تسلط بر آنها دشوار نیست - از شخص دیگری بخواهید این کار را برای شما انجام دهد. با این حال ، یک بازیگر دیگر توضیح خوبی داده است که چرا پرداخت هزینه خدمات ساخت وب سایت ضروری نیست و انجام این کار توسط شما آسان است.

 

داشتن وب سایت بازیگری خاصیت طراحی حتی بیشتر از صفحه رسانه های اجتماعی را برای شما فراهم می کند. لازم نیست پیچیده باشد ؛ یک صفحه واحد انجام خواهد داد ، به شرطی که جذاب به نظر برسد ، دارای مشخصات و عکسهای شما باشد و شامل پیوندهایی به نمایه های رسانه های اجتماعی و سایر سایتهای مرتبط باشد.

 چگونه می توان در مجموعه های فیلم به عنوان یک محصول اضافی درآمد

با استفاده از وب سایت شخصی خود به عنوان منبع ، همیشه می توانید نسخه های نمایشی مختلف را در سایت قرار دهید تا مهارت های خود را نشان دهد و به طور بالقوه فردی را به شما و مهارت های شما علاقه مند کند.

 

مرتبط: چگونه وب سایت بازیگری خود را بسازیم؟

 

در مرحله بعدی ، شما همچنین می توانید یک وبلاگ در سایت خود راه اندازی کنید و پیوندهایی به آن در صفحات رسانه های اجتماعی خود داشته باشید.

 

وبلاگ باید در مورد چه موضوعی باشد؟ هر چیزی ، واقعاً شما می توانید در مورد سفر بازیگری خود بنویسید ، و به بازیگران مشتاق دیگر مشاوره دهید ، دقیقاً مثل آنچه ما اینجا انجام می دهیم. می توانید در مورد فیلم ها ، نمایش ها ، نمایش های تلویزیونی ، تبلیغات تلویزیونی یا هر چیزی که مربوط به صنعت است بنویسید.

 

وب سایت و وبلاگ بازیگری خود را ناامیدکننده ، منحصر به فرد و نظرات دعوت کنید. با شرکت کنندگان گفتگو کنید و با هرکسی که فکر می کنید ممکن است به ارتباط ارزشمندی در صنعت منجر شود پیگیری کنید. همه چیز ممکن است - شما فقط باید بازی را درست انجام دهید.

 

3. شبکه های اجتماعی

اگر نمی توانید شغل بازیگری را در لندن پیدا کنید ، یا مجوز کار برای بازیگری را ندارید یا شبکه های اجتماعی راه خوبی برای شروع بازیگری هستند. یا حداقل این روش قانونی دیگری است که می توانید نام و توانایی های خود را برای کسی انتخاب کنید.

 

شبکه های اجتماعی تنها یا حتی بهترین راه برای مشاغل بازیگری نیستند ، اما می توانند ضمن صرفه جویی در چند فرصت برای دریافت امتحانات ، در هزینه شما صرفه جویی کنند

 Theatre: Diversity and Ireland's new generation of acting talent -  Independent.ie

اول ، ارسال از طریق شبکه های اجتماعی رایگان است.

 

دوم ، شما می توانید ورود خود را تا حدی سفارشی کنید ، نه اینکه از الگوهایی پیروی کنید که بسیاری از سایت های انتخاب بازیگر به شما تحمیل می کنند.

سوم ، شما می توانید - و باید - ورودی خود را برای همه کسانی که در صفحه رسانه های اجتماعی می شناسید یا حتی فقط یک آدرس ایمیل پخش کنید. این شامل اضافه کردن پیوندهای مربوط به هر برنامه ای است که شما به یک آژانس ، مدیر انتخاب بازیگران ، یا تهیه کننده

 

چهارم و در آخر ، برای ایمیل ها و ارسال های خود یک امضای شسته و رفته درست کنید ، با نمادهای قابل کلیک ، خوانندگان را برای مواجهه بیشتر و صفحات رسانه های اجتماعی خود به طور مستقیم به وب سایت شخصی خود منتقل کنید. اصولاً از رسانه های اجتماعی برای تبلیغ خود استفاده کنید انگار که محصولی هستید.

 

کدام سایت ها بیشتر موثر هستند؟ همه افراد یک اولویت دارند ، بنابراین ثبت نام خود را برای همه آنها ارسال کنید. تکمیل یک حلقه نسخه ی نمایشی و یک رزومه دقیق ، شانس توجه شما را افزایش می دهد.

 

زمان زیادی را به ورودی های خود اختصاص دهید ، و از دستور زبان صحیح ، هجی و یک طرح ساده و بدون سر و صدا اطمینان حاصل کنید. از جملات کوتاه ، گلوله استفاده کنید و لینک هایی به سایتهای مربوطه ، از جمله برای هر تولیدی که بوده اید ، مهم نیست ، مهم نیست که قسمت شما چقدر کوچک بوده است.

 

اگر در نوشتن مهارت ندارید ، به کسی پول بدهید تا این کار را برای شما انجام دهد. یک روش مقرون به صرفه برای یافتن یک نویسنده خوب ارسال پست پیشنهادی یک پلت فرم مانند UpWork است. به معنای واقعی کلمه ، ده ها پیشنهاد مشتاقانه از سراسر جهان برای شما ایجاد می شود ، تقریباً همه مایل به انجام سریع کار هستند.

 برنامه 5 مرحله ای درباره نحوه شروع شغل بازیگری

4. انتخاب وب سایت های تماس

با فرض اینکه شما اصول اولیه را دارید - کارت حقوق صاحبان سهام ، عکسهای حرفه ای بازیگری ، CV / رزومه بازیگری خوب ، کارتهای ویزیت بازیگران - این حرفه ترین مسیر برای یافتن شغل بازیگری در لندن است.

 

اگرچه همه موارد بالا نباید تنها رویکرد شما باشد ، اما این ابزارهای بازاریابی برای افرادی که رایانه ، تبلت یا تلفن هوشمند دارند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و امکان پذیر است.

 

اگر هزینه اجازه می دهد ، برای چندین وب سایت تماس انتخابی ثبت نام کنید یا از مطالب رایگان ، اما کم کامل و کمتر قابل مشاهده استفاده کنید که برخی اجازه می دهند. با این حال ، بهتر است قبل از هرگونه انتخاب ، بررسی های آنلاین کاربران وب سایت های تماس انتخابی لندن را اسکن کنید ، زیرا این کارها ممکن است پشیمان شوند.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

برای خارجی ها ، حتی ممکن است به مجوز کار نیاز داشته باشید تا در این وب سایت های تماس انتخابی ارسال کنید ، اما برخی از سایت ها مانعی ندارند.

 

اکنون که عنکبوت در مرکز وب هستید ، در همه جا تبلیغ می کنید. وقت آن است که AFK را وارد کنیم و وارد زندگی واقعی شویم.

 

5. تئاترهای اجتماعی

ضربت نخورید این یک وسیله پر رونق برای هر کسی است که می خواهد وارد بازیگری شود. سینماهای محلی می توانند راهی خوب باشند که نه تنها در شغل بازیگری کار کنید بلکه در لندن نیز برخی از شغل های بازیگری را پیدا کنید.

 

برخی از شرکت های مشهور حرفه ای از جمله افراد درگیر هستند که این کار را وسیله ای برای ردیابی استعدادهای جدید در خانه می دانند. هنگام کار در یک تئاتر اجتماعی حقوق دریافت نمی کنید ، بنابراین مجوزهای کار مشکلی ندارند. این یک روش عالی برای دیدار با تئاتر است - یک شبکه اجتماعی خاص ، زنده.

 

به چند نمونه نیاز دارید؟ می توانید در لیست کلوپ های نمایشی ما فهرست کنید. در اینجا چند نمونه هستند:

 

شرکت Old Vic Community

کوئستورها

شرکت تئاتر شبکه

موارد بسیار دیگری مانند این سه مورد وجود دارد ، از شگفت انگیز گرفته تا حواس پرت ، و تا دشت ساده و عجیب. "تئاترهای جامعه لندن" Google را دنبال کنید و بینی خود را دنبال کنید و در ضمن ، در اینجا چند جزئیات در مورد این سه مورد آورده شده است.

 

شرکت Old Vic Community

Old Vic که از سال 1818 یک شرکت مقدس لندنی است و محل برگزاری آن در نزدیکی ایستگاه Waterloo است ، دارای یک تئاتر فعال در جامعه است که برای همه افراد مستقر در لندن آزاد است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 127
  • بازدید سال : 987
  • بازدید کلی : 3,628