loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 27 سه شنبه 09 دی 1399 نظرات (0)

تک تک بازیگران این صنعت که در حال حاضر توسط یک نماینده بازیگری نمایندگی نمی شود ، دائماً خواهان یک بازیگر است. به نظر می رسد که گویی بازیگران معتقدند که عوامل از این نوع قدرت های عرفانی برخوردارند که توسط درویدگان Forodwaith به آنها اعطا شده است ، و با دادن قطعات اصلی برای فیلم های پرطرفدار آتی ، هرکسی را انتخاب کنند نجات خواهند داد.

 

گرچه مورد آخر ممکن است چندان درست نباشد ، عوامل بازیگری قطعاً می توانند یک یا دو درب را برای یک بازیگر مبارز باز کنند ، مخصوصاً اگر با استعداد باشند. بنابراین ، کاملاً منطقی است که نگران باشید چگونه می توانید در اوایل کار خود یک نماینده بگیرید ، اما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید.

 

اکثر بازیگران تازه کار که با نحوه کار این تجارت آشنایی ندارند ، ایده داشتن یک نماینده استعداد را بیش از آنچه شایسته است ، نشان می دهد. این باعث می شود که آنها ناامید شوند و برای به ثمر رساندن یک نماینده اقداماتی شدید - و گاهاً مضحک - انجام دهند.

 8 افسانه بازیگری که همه بازیگران مشتاق اعتقاد دارند

بنابراین اگر تازه وارد صنعت بازیگری هستید و به دنبال راهنمایی در مورد چگونگی کم مهارت جلوه دادن یک نماینده استعدادی هستید که می خواهید با آن قرارداد امضا کنید ، نکات مفیدی برای شما دارم. ردیاب طعنه خود را خاموش کنید تا زیاد گرم نشود و می توانید این موارد را در نظر بگیرید.

 

با الهام از وقایع واقعی.

 

7 نکته در مورد اینکه چگونه نمی توان نماینده بازیگری گرفت

1. ثانیه ای که تصمیم گرفتید بازیگر شوید ، تسلیم عوامل بازیگری را شروع کنید ، حتی اگر قبلاً هرگز بازی نکرده باشید.

به محض این که این فکر که بازیگری می تواند شغلی برای شما باشد ، به ذهن شما خطور کرد ، هنگامی که هنوز حتی به آموزش لازم برای گذراندن آن نپرداخته اید ، دانشکده های درام یا دانشگاه ها ، کلاس ها و کارگاه های بازیگری ، کسب جزئیات فیلم های دانشجویی ، تجربه زندگی یک بازیگر را تجربه کنید - مطمئن شوید که با تک تک عوامل شهر از طریق ایمیل تماس گرفته و به آنها بگویید که شما یک بازیگر مشتاق هستید که به دنبال نمایندگی هستید.

 

آنها ممکن است به اندازه شما در مورد چشم انداز هیجان زده باشند یا نباشند.

 

2. با رزومه بازیگری خود به دفاتر آژانس های استعدادیابی تصادفی در شهر خود بروید ، انگار که برای موقعیت کارمند منتظر هستید.

همه افراد در آژانس از دیدار شما هیجان زده خواهند شد! به خصوص که شما چهره جدیدی در بلوک دارید و تجربه و نام زیادی برای خود ندارید. تعداد بسیار کمی از آژانس های استعدادیابی انجام کار را به عنوان کاری ارزشمند در نظر می گیرند و اکثر آنها عقیده دارند که این اتلاف وقت است.

 

نه تنها این ، بلکه عوامل استعدادیابی وقتی بازیگران به سادگی بدون اعلام اعلام می شوند که قصد دارند عکسهای فوری و عکسهای خود را برای بررسی از سر بگیرند ، آن را دوست داشتنی می دانند. این نشان دهنده وفاداری و اعتماد بازیگران به آژانس است.

 

به یاد داشته باشید که همچنین علاقه خود را برای ملاقات با یکی از نمایندگان ابراز کنید ، یا حتی ممکن است با یک کنفرانس از همه نمایندگان در آژانس تماس بگیرید تا آنها نگاهی به شما بیندازند. این مکانها معمولاً شلوغ نیستند و برای این فرصتها زندگی می کنند.

 

اگر از شما خواسته شد سریعاً آنجا را ترک کنید تعجب نکنید. نمایندگان آنها احتمالاً فعلاً دور هستند. چند ساعت دیگر دوباره امتحان کنید.

 عوامل بازیگری در لندن و انتخاب وب سایت ها: آنچه باید بدانید

3-عکسهای خود را و CV خود را به هر مناسبت احتمالی به نمایندگان پیشنهاد دهید. هنگام تشییع جنازه بهترین عملکرد را دارد.

همه می دانند که بازیگران باید در هنگام گرفتن نمایندگی بسیار پرخاشگر باشند. اگر در رختکن ورزشگاه هستید و می دانید شخصی که به سمت دوش می رود یک عامل بازیگری است ، از این فرصت نگذرید که رزومه بازیگری و احتمالاً یک عکس را به او بیاورید. آنها می توانند در هنگام تأثیر نرم کننده مو ، آن ها را بررسی کنند.

 

وقتی که در بیمارستان هستید ، یا هنگام مراسم تشییع جنازه ، یا شاید فقط در پارک دویدید ، همین مورد است. هرگز وقت بدی برای نزدیک شدن به یک نماینده بازیگری و درخواست نمایندگی نیست. این همه به ناامیدی دائمی عامل استعدادیابی برای جذب 24/7 بازیگر برمی گردد.

 

4- روی رزومه و در طول جلسه آژانس دراز بکشید زیرا این کاری است که هر بازیگری انجام می دهد. دهو

برای اینکه یک نماینده خوب به نمایندگی از شما تهیه شود ، به یک رزومه بازیگری خوب نیاز دارید ، بنابراین یک کاغذ خالی را با اعتبارات قابل توجه پر کنید: فیلم ، تئاتر ، تلویزیون ، انواع آموزش بازیگری و مهارت های خاص.

 

همه را آنجا قرار دهید. راستش ، مهم نیست که همه اینها درست باشد بنابراین اگر در یک مجموعه فیلم اصلی کار کرده اید و به عنوان یک فیلم اضافی کار می کنید ، در این مورد نیز دریغ نکنید.

هنگام ملاقات با یک نماینده بازیگری که ممکن است به شما علاقه مند باشد ، باید همین روش را اعمال کنید. به آنها بگویید که چقدر عالی هستید و از آن مدارس شناخته شده نمایشی که هرگز نرفته اید ، یاد کنید: به هیچ وجه نماینده نمی تواند آنها را صدا کند و از آنها س askال کند ، و آنها قطعاً ارتباطی با افراد از کارخانه بزرگ استعدادیابی شهر ندارند.

 

اکثر نمایندگان نسبت به دروغ بسیار فهمیده اند ، زیرا دریافتند که این بهترین راه برای پیشرفت در این صنعت است.

 BA Acting (International) - Acting Degree | University of Essex

5- لیستی از بهانه ها را تهیه کنید در صورتی که نماینده شروع به بازجویی از شما کند. اطمینان حاصل کنید که آنها به اندازه کافی خلاق هستند.

بعضی اوقات ، برای بازیگران بد اتفاقات بدی می افتد. در اکثر موارد ، این قطعاً ناشی از تقصیر خود آنها نیست ، بنابراین شما باید در آن موارد بسیار نادر آماده باشید.

 

به عنوان مثال ، اگر به توصیه های بالا عمل کنید و روی رزومه خود دراز بکشید ، و عامل نفوذ متوجه شود که شما از آنجا که او کمی در مورد آن تولید می داند (تقریباً هرگز اتفاق نمی افتد) - لیستی از بهانه ها را تهیه کنید. چیزی که بازیگران نمی دانند این است که عوامل استعدادیابی بهانه های خوبی را دوست دارند ، زیرا این نشان می دهد که یک بازیگر وقت داشته است همه چیز را فکر کند.

 راهنمای بازیگر LA برای شروع بازیگری در لس آنجلس

وقتی که قبلاً با یک عامل اقدام به امضا کرده اید ، همین مورد صدق می کند. بنابراین اگر نمی توانید روزانه به تماس های آنها پاسخ دهید ، خود را با آموزش نگیرید ، وقتی دیر رسیدید یا حتی برای ممیزی که نماینده خود برای شما انجام داده است حاضر نمی شوید - فقط بهانه داشته باشید.

6. امروز ، بازاریابی در مورد خود تنها چیزی است که مهم است ، بنابراین حرفه واقعی بازیگری و آموزش را فراموش کنید. بی ارزش است

روزهایی که کارگردانان ، تهیه کنندگان ، عوامل استعدادیابی و عوامل انتخاب بازیگران به این فکر می کردند که آیا یک بازیگر واقعاً می تواند بازی کند ، گذشته است. این روزها هیچ کس به استعداد شما علاقه ندارد. وقتی با یک مأمور آشنا می شوید و برای آنها مونولوگ یا خواندن صحنه انجام می دهید ، آنها به توانایی شما در ایجاد یک شخصیت باورپذیر توجه زیادی نخواهند کرد.

 

فارغ از مهارت های شما ، عصر شبکه سازی و بازاریابی از خودتان است. برای تبدیل شدن به یک بازیگر مشهور ، تمام آنچه شما نیاز دارید این است که نام شما در آنجا باشد و این باید دغدغه اصلی شما باشد.

 

اکثر عوامل موافقند که شما فقط وقت ارزشمند را با تمام زحمتی که برای به کمال رساندن خود به عنوان یک هنرمند می کشید ، هدر خواهید داد و عوامل واقعا از بازیگرانی که وقت تلف می کنند متنفر هستند.

 

connections- ارتباطات شخصی بیش از حد مورد ارزیابی قرار گرفته است ، بنابراین با ایجاد یک ارتباط خود یا خود را آزار ندهید.

صحبت از شبکه سازی است ، به یاد داشته باشید که همه اینها فقط تجارت است و هیچ خیرخواهی در این صنعت وجود ندارد ، به خصوص وقتی که صحبت از عوامل بازیگری می شود. این افراد هرگز به بازیگران خود اهمیت نمی دهند و فقط آنها را فرصتی برای کاهش 10-20٪ خود می دانند. این بدان معنی است که بازیگران فقط باید نمایندگی خود را به عنوان ارائه دهنده خدمات در صنعت سرگرمی ببینند.

 

هر گفتگوی کوچکی که در طول جلسه آژانس دارید ، یا به خصوص ناهار با یک مأمور که در مورد زندگی ، اهداف ، علایق ، علاقه ها ، خانواده ها و سایر موارد شخصی شما بحث می کند: بگذارید آن را رها کند این هیچ یک از نگرانی های بازیگران نیست.

 

تو ستاره ای شما یک حرفه بازیگری دارید که باید در آن تمرکز کنید و در ذهن خود جا دارید تا خطوط را حفظ کنید. اینطور نیست که بخواهید از نزدیک یا برای مدت طولانی با هم کار کنید.

این هفت توصیه ، با الهام از وقایع واقعی از موارد مختلف ، باید برای بازیگرانی که هدفشان این نیست که توسط یک استعداد رسمی امضا نشوند ، بسیار کمک کند. اگر شما هستید ، لطفاً این نکات را به یک نامه دنبال کنید و بدون شک موفق خواهید شد.

 برای شروع حرفه بازیگری خیلی قدیمی چند ساله است؟

با این حال ، اگر هدف شما برای حرفه بازیگری متفاوت باشد - احتمالاً کاملاً برعکس - اطراف را بچرخانید. نمایندگان استعدادهای درخشان مانند خود شما در یک موقعیت قرار دارند: آنها افرادی واقعی هستند که اهداف ، شغل ، خانواده و مشکلات خاص خود را دارند که باید روی آنها تمرکز کنند ، دقیقاً مانند هر کس دیگری که تلاش می کند در این تجارت سخت زندگی خود را تأمین کند.

 

اگر از قبل کاملاً حرفه ای هستید و با نماینده فعلی یا بالقوه خود با دلسوزی و درک رفتار می کنید ، پس چوب بزنید - حتی ممکن است امضا شوید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 310
  • بازدید سال : 1,170
  • بازدید کلی : 3,811