loading...
بازیگری را یاد بگیرید
خاله شادونه بازدید : 51 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

هنگامی که خود را به آنجا رسانده و به دنبال بازیگری می روید ، یکی از اهداف شما این است که توسط یک عامل استعداد امضا شوید. این س theال را ایجاد می کند ، چگونه می توان به عوامل بازیگری نزدیک شد و اطمینان حاصل کرد که شما احساس خوبی ایجاد می کنید ، ممکن است یک جلسه را به ثمر برسانید و حتی امضا شوید.

 

عوامل بازیگری ممکن است یکی از مباحث مورد بحث در بین بازیگران امروز در اینترنت باشد. همه می خواهند بدانند که چگونه می توانند یکی از آنها را تهیه کنند و توسط یکی از بهترین آژانس های بازیگری در آنجا به امضا برسند و به حق. اگرچه این ممکن است سرعت شغلی شما را به میزان قابل توجهی تسریع کند ، اما جلب توجه یک نماینده یک گام بزرگ به جلو در این سفر شما است.

 

نحوه نزدیک شدن به نمایندگان بازیگری

ما قبلاً بحث کردیم که چرا شما نباید در گرفتن یک عامل استعداد استرس ایجاد کنید و چه کاری برای گرفتن یک بازیگر نقش نباید انجام دهید. امروز ، بیایید درباره چگونگی نزدیک شدن به یکی از عوامل ترسناک بازیگری که رمز موفقیت در آن است صحبت کنیم.

 اصول بازیگری شغل: آنچه هر بازیگر مشتاق نیاز به دانستن دارد

به کدام عوامل بازیگر نزدیک می شوند

اول از همه ، شما باید تحقیقات خود را انجام دهید. حداقل 5 آژانس استعدادیابی را در شهر خود پیدا کنید. اگر در لس آنجلس ، نیویورک یا لندن (یا هر شهر بزرگ دیگری) هستید ، می توانید حداقل با استفاده از Google حداقل 15 مورد از این آژانس ها را به راحتی پیدا کنید.

 

اگر بازیگر نسبتاً جدیدی هستید که اعتبارات تخصصی کمی دارد ، بهترین شرط شما این است که آژانس های کوچکتر و جوان تری پیدا کنید که هنوز در صنعت ارتباط دارند. این نوع آژانس های استعدادیابی نمایندگان بازیگری خواهند داشت که برای استعدادهای تازه بازتر هستند. این آژانس ها را با بسته بازاریابی خود از طریق ایمیل یا ایمیل ارسال کنید. زنگ نزن

 

روش دیگر یافتن آژانس هایی است که به دنبال مشتریان جدید هستند. اکثر آنها معمولاً نوع نقشهایی را که می خواهند بازی کنند مشخص می کنند: "بلند قد ، موهای تیره ، سن 30 سالگی بازی ، دختر همسایه" - اگر متناسب با نوع آن باشید ، به احتمال زیاد امضا می شوید. با این حال ، در مورد نزدیک شدن به این نوع عوامل اقدام محتاط باشید. برخی از آنها ممکن است صرفاً اتلاف وقت یا حتی کلاهبرداری باشد که در آن سعی می کنند هزینه کارگاه ها و عکس های اصلی را پرداخت کنید.

 چه کسی نماینده بازیگران است و چرا به آن احتیاج دارید؟

آیا گزینه دیگری وجود دارد؟

متناوباً ، اگر فکر می کنید کار خاصی در زمینه بازیگری انجام می دهید و در یکی از شهرهای بزرگ هستید ، در این صورت ابتدا یافتن یک مدیر شخصی رویکرد دیگری است

گرفتن مدیر کمی آسان تر است ، اما شما باید 15٪ از هر چک حقوق خود را به آنها پرداخت کنید. با این حال ، مزیت داشتن یک مدیر شخصی این است که اکثر آنها با هم ارتباط دارند و می توانند شما را راحت تر از اینکه بخواهید این کار را بکنید ، در مقابل عوامل بازیگری قرار دهید. همه اینها بستگی به میزان بازاریابی شما در حال حاضر ، اعتبار و آموزش شما تا چه حد و شانس آوردن دارد.

 

Acting BA (Hons) | Rose Bruford College 

چه زمانی باید به عوامل بازیگری نزدیک شوم؟

این بارها مورد بحث قرار گرفته است: هرگز با دست برهنه وارد آنجا نشوید. وقتی قبلاً یک عکس حرفه ای و اعتبارات خوب در CV / رزومه بازیگری و همچنین آموزش (یا کلاس های بازیگری یا آموزشگاه نمایش) داشتید ، با عوامل احتمالی بازیگری آینده خود تماس بگیرید.

 

حلقه نسخه ی نمایشی یک مزیت بزرگ است و اگر آن را دارید - همیشه آن را برای تماشای یک نماینده بفرستید. این فقط ممکن است شانس تماس گرفتن شما را افزایش دهد.

 

چگونه می توانم با این نمایندگان تماس بگیرم؟

برای اولین بار در تماس باشید و یا با آنها تماس بگیرید نیاز به تفاهم کمی از جانب شما دارد. آنها را با پیام و ایمیل اسپم نکنید. شما باید حداقل 2 هفته فضای تنفس به عامل بدهید. بله ، احساس طولانی است ، اما عوامل بازیگری افراد شلوغی هستند.

 

در زمانی که درباره ارسال ، پاسخگویی ، مشاغل و سایر موارد با آنها تماس می گیرید - کوتاه و مختصر باشید. در ایمیل ، خود را معرفی کرده و به سرعت تجارت خود را بیان کنید. نباید بیش از 4-5 جمله طول بکشد. مثبت و جذاب باشد.

 

من به عوامل بازیگری چه می گویم؟

هنگامی که از طریق ایمیل به نمایندگان عامل نزدیک می شوید (روش ترجیحی) ، به امید اینکه آنها به شما پاسخ دهند ، از فشار بیش از حد خودداری کنید. هنگامی که برای آنها ایمیل ارسال کردید ، در دسترس بودن و توانایی بازیابی ، چگونگی بازارپذیری و نوع شما و اطلاع از این موضوع را به آنها اطلاع دهید. اگر در حال حاضر سریال های وب خود را تولید می کنید و روی یک نمایشنامه کار می کنید ، این را به آنها بگویید (در یک جمله!)

وقتی به عوامل بازیگری نزدیک می شوید ، می خواهید آنها شما را امضا کنند. آژانس های استعدادهای درخشان به دنبال روش هایی برای کسب درآمد از استعداد خود هستند ، بنابراین مطمئن شوید که به آنها اطلاع خواهید داد که برای آن آژانس سود خواهید داشت. کارگزاران این کار را برای جهنم انجام نمی دهند - آنها باید به خانواده خود غذا بدهند و بازیگرانی که نمی دانند چه کاری انجام می دهند یا اینکه آیا در آینده نزدیک درآمد کسب می کنند ، مورد علاقه چندانی برای آنها نخواهد بود . سعی کنید ذهنیت یک نماینده را بدست آورید و دقیقاً خواهید فهمید که آنها از شما چه می خواهند. 6 کارگردان برتر انتخاب بازیگران در لندن باید درباره آنها بدانند

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 33
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 13
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 993
  • بازدید کلی : 3,634